Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 22:20 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Nou, zenda dan in mindere mate. Ik vroeg alleen om het nut van 11 moderators waarvan het merendeel toch niks meer uitvoert.

Wij zijn op zoek naar nieuwe moderators maar hebben op dit moment nog niet echt iemand gevonden die geschikt lijkt.
yowan schreef:
Er gaat ook niks mis maar er verandert ook niet zoveel hè?

Wij zijn zoals Magnetron al zei druk bezig achter de schermen, we hebben al een paar leuke ideeën die nog even stil liggen door gebrek aan tijd/rechten (Jor-D zal binnenkort wat dingen wijzigen)
yowan schreef:
En dat nu we eindelijk een nieuwe beheerder hebben. En iedereen maar maandenlang zeggen dat dit forum een nieuwe beheerder zou moeten krijgen waardoor er weer een beetje leven in komt. Naast de artiestennaamkleuren en 1 review niks gebeurt

Het gaat niet alleen om wat wij doen, maar om hoe de leden erop reageren, wij zien al veel meer (goede) discussies over serieuze onderwerpen de laatste paar weken. Is dit niet een goed begin?
Je weet niet half hoeveel er bij komt kijken, het is niet zo makkelijk om een forum wat steeds minder actief wordt weer meer actief te krijgen. We denken langer na over ideeën dan dat we ze daadwerkelijk uitvoeren, dit puur omdat we het wel echt goed willen aanpakken en we op het forum polshoogte nemen door discussies te bekijken en de gang van zaken te meten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kon het Hardtraxx logo niet beter in die Decibel banner verwerkt worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, kleuren omdraaien zou er veel beter uit zien. Dit ziet er echt een beetje gaar uit hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 01:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Kon het Hardtraxx logo niet beter in die Decibel banner verwerkt worden?


Een PNG'tje zou een hoop goed maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie dit nu pas, wil er toch wel even op reageren

The Venator schreef:
yowan schreef:
Nou, zenda dan in mindere mate. Ik vroeg alleen om het nut van 11 moderators waarvan het merendeel toch niks meer uitvoert.

Wij zijn op zoek naar nieuwe moderators maar hebben op dit moment nog niet echt iemand gevonden die geschikt lijkt.
yowan schreef:
Er gaat ook niks mis maar er verandert ook niet zoveel hè?

Wij zijn zoals Magnetron al zei druk bezig achter de schermen, we hebben al een paar leuke ideeën die nog even stil liggen door gebrek aan tijd/rechten (Jor-D zal binnenkort wat dingen wijzigen)
yowan schreef:
En dat nu we eindelijk een nieuwe beheerder hebben. En iedereen maar maandenlang zeggen dat dit forum een nieuwe beheerder zou moeten krijgen waardoor er weer een beetje leven in komt. Naast de artiestennaamkleuren en 1 review niks gebeurt

Het gaat niet alleen om wat wij doen, maar om hoe de leden erop reageren, wij zien al veel meer (goede) discussies over serieuze onderwerpen de laatste paar weken. Is dit niet een goed begin?
Je weet niet half hoeveel er bij komt kijken, het is niet zo makkelijk om een forum wat steeds minder actief wordt weer meer actief te krijgen. We denken langer na over ideeën dan dat we ze daadwerkelijk uitvoeren, dit puur omdat we het wel echt goed willen aanpakken en we op het forum polshoogte nemen door discussies te bekijken en de gang van zaken te meten.


Laat voor moderators mensen vrij solliciteren met een uitgebreide motivatie. Laat ze ook bepaalde problemen op ´´hun´´manier oplossen. Combineer wat daar uitkomt me jullie eerdere bevindingen over de persoon zelf & vergelijk of hij/zij zijn gedrag niet speciaal voor dit aanpast. Dan is het ook een stuk geloofwaardiger.

Over het stuk dat leden zelf ook in de hand hebben wat hier gebeurt; ik vind dat je als moderator een leidende rol hebt op een forum. En al willen alle leden precies hetzelfde, dan zullen veranderingen vaak niet uit zich eigen komen. Iedereen is hier een individu en zal soms vaak niet nadenken of perongeluk iets doen terwijl hij of zij dit liever niet wilt (reageren in WJD topic bijvoorbeeld). Je bereikt echt alleen maar iets als er een regel komt waar iedereen zich aan moet houden en waar ook goed op gecontroleerd word(en waar nodig gecorrigeerd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2016 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wordt de tijd nog aangepast naar zomertijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2016 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dan kan je zelf doen bij opties en dan foruminstellingen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2016 16:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oh wist ik niet :$ . Thnx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2016 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het leek mij echt superhandig en leuk voor anderen, weet niet hoe het voor jullie ligt, maaaaaar:

Een agenda met de evementen op datum, waar je jezelf aanwezig kan zetten als user zijnde zodat je niet de hele tijd in topics hoeft te kijken of er genoeg mensen zijn voor een meeting (voorbeeldje :P )

Zo krijg je een overzichtelijke agenda waar je per event kan zien wie er gaan.

Of per user, dat wanneer mensen je opzoeken ze ook kunnen zien wat je op de planning hebt, een soort partyflock conceptje maar dan op HT.

Misschien schieten jullie mn idee helemaal lek of is het niet mogelijk vanwege de rechten, maar het leek mij in ieder geval wel een leuke optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2016 15:11 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Het leek mij echt superhandig en leuk voor anderen, weet niet hoe het voor jullie ligt, maaaaaar:

Een agenda met de evementen op datum, waar je jezelf aanwezig kan zetten als user zijnde zodat je niet de hele tijd in topics hoeft te kijken of er genoeg mensen zijn voor een meeting (voorbeeldje :P )

Zo krijg je een overzichtelijke agenda waar je per event kan zien wie er gaan.

Of per user, dat wanneer mensen je opzoeken ze ook kunnen zien wat je op de planning hebt, een soort partyflock conceptje maar dan op HT.

Misschien schieten jullie mn idee helemaal lek of is het niet mogelijk vanwege de rechten, maar het leek mij in ieder geval wel een leuke optie :)


Het is een vrij grote verandering om zoiets in elkaar te zetten. Ik kan bijna met zekerheid zeggen dat het dan ook niet mogelijk is.
We hebben nu de blogs gemaakt, omdat die functie ook standaard in Wordpress zit. Het was daardoor erg gemakkelijk om dit idee te realiseren, met de agenda zit het iets anders. Ik zal het in ieder geval in het beheersgedeelte gooien, zodat mods het sneller zien.

In ieder geval bedankt voor je inzet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 19:26 
 

Is er mss ooit al over nagedacht om pas een track bij releases te plaatsen als er ook een fatsoenlijke sample is (hele officiële track in hq)?

Vind het persoonlijk nogal vervelend als ik een topic open bij realeses en er staat soms alleen maar en fb sample van 40 seconden in.
Ga er in die sectie om de een of andere reden toch vanuit dat ik daar de gehele track kan beluisteren.

Geen idee of er uberhaupt mensen zijn die dit ook denken of zo ervaren maar ik denk ik gooi het er toch maar in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 08:53 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Is er mss ooit al over nagedacht om pas een track bij releases te plaatsen als er ook een fatsoenlijke sample is (hele officiële track in hq)?

Vind het persoonlijk nogal vervelend als ik een topic open bij realeses en er staat soms alleen maar en fb sample van 40 seconden in.
Ga er in die sectie om de een of andere reden toch vanuit dat ik daar de gehele track kan beluisteren.

Geen idee of er uberhaupt mensen zijn die dit ook denken of zo ervaren maar ik denk ik gooi het er toch maar in.


We streven ernaar om een HQ te plaatsen wanneer er een release datum bekend is. In het nieuwe tracks subforum is het natuurlijk vanzelfsprekend dat er rips/fb poss worden gepost, maar soms is er al een releasedatum bekend voordat er een HQ online staat. Hier kunnen we niks aan doen en de regel dat een track verplaatst wordt is dan ook 99% altijd vanwege de release datum die bekend is geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Het leek mij echt superhandig en leuk voor anderen, weet niet hoe het voor jullie ligt, maaaaaar:

Een agenda met de evementen op datum, waar je jezelf aanwezig kan zetten als user zijnde zodat je niet de hele tijd in topics hoeft te kijken of er genoeg mensen zijn voor een meeting (voorbeeldje :P )

Zo krijg je een overzichtelijke agenda waar je per event kan zien wie er gaan.

Of per user, dat wanneer mensen je opzoeken ze ook kunnen zien wat je op de planning hebt, een soort partyflock conceptje maar dan op HT.

Misschien schieten jullie mn idee helemaal lek of is het niet mogelijk vanwege de rechten, maar het leek mij in ieder geval wel een leuke optie :)

Je bedoelt gewoon Partyflock...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

juist, maar dan zoals op partyflock en dan hier. Omdat lang niet iedereen op PF zit en ik HT gewoon een veel fijner/leuker forum vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2016 12:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
juist, maar dan zoals op partyflock en dan hier. Omdat lang niet iedereen op PF zit en ik HT gewoon een veel fijner/leuker forum vind.

Idealiter zou er gewoon 1 site zijn die een volledige thuisbasis vormt voor de harder styles liefhebbers.. Nu gaat men naar Hardtraxx voor het forum, naar Hard News voor het nieuws, naar Partyflock voor de feesten, naar LSDB voor de livesets, enzovoort. Als je dat allemaal in 1 website wilt onderbrengen red je het niet met een actieve admin (die hier al niet meer is), dan heb je eigenlijk gewoon een fulltime development team nodig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2016 20:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
sonnebloem schreef:
juist, maar dan zoals op partyflock en dan hier. Omdat lang niet iedereen op PF zit en ik HT gewoon een veel fijner/leuker forum vind.

Idealiter zou er gewoon 1 site zijn die een volledige thuisbasis vormt voor de harder styles liefhebbers.. Nu gaat men naar Hardtraxx voor het forum, naar Hard News voor het nieuws, naar Partyflock voor de feesten, naar LSDB voor de livesets, enzovoort. Als je dat allemaal in 1 website wilt onderbrengen red je het niet met een actieve admin (die hier al niet meer is), dan heb je eigenlijk gewoon een fulltime development team nodig :P


Precies. Dit gaat zo ontzettend veel tijd kosten. Tijd = geld, dus zal er op een of andere manier ook geld in het laadje moeten komen. Dit + ontbrekende interesse (Jor-D) maak het vrijwel onmogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
sonnebloem schreef:
juist, maar dan zoals op partyflock en dan hier. Omdat lang niet iedereen op PF zit en ik HT gewoon een veel fijner/leuker forum vind.

Idealiter zou er gewoon 1 site zijn die een volledige thuisbasis vormt voor de harder styles liefhebbers.. Nu gaat men naar Hardtraxx voor het forum, naar Hard News voor het nieuws, naar Partyflock voor de feesten, naar LSDB voor de livesets, enzovoort. Als je dat allemaal in 1 website wilt onderbrengen red je het niet met een actieve admin (die hier al niet meer is), dan heb je eigenlijk gewoon een fulltime development team nodig :P


Ja ben het deels wel met je eens, misschien te veel vanuit mezelf gedacht, want ik kom naar HT voor het forum, de feesten én het nieuws en meestal ook wel de livesets vanwege het commentaar en ook wel goede overzichten :P

Maar zoals ik zei, het was maar een suggestie :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 13:32 
 

Je kunt het moeilijk maken, je kunt het makkelijk maken. Je kunt denken in problemen en denken in oplossingen.

Omdat Hardtraxx al op wordpress draait :sick: is het vrij gemakkelijk om een "events" plugin of een kalender oid te installeren. Dat kost 2 minuten. Vervolgens een paar mensen rechten geven om die kalender te bewerken en tadaa, klaar. Dan heb je dus hetzelfde principe als dat je nu in het feesten forum hebt. De community houdt het bij. Lijkt mij niet zo lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er wel voor in, ga niet per se die kalender bijhouden, maar het lijkt me een nuttige toevoeging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2016 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardist schreef:
Je kunt het moeilijk maken, je kunt het makkelijk maken. Je kunt denken in problemen en denken in oplossingen.

Omdat Hardtraxx al op wordpress draait :sick: is het vrij gemakkelijk om een "events" plugin of een kalender oid te installeren. Dat kost 2 minuten. Vervolgens een paar mensen rechten geven om die kalender te bewerken en tadaa, klaar. Dan heb je dus hetzelfde principe als dat je nu in het feesten forum hebt. De community houdt het bij. Lijkt mij niet zo lastig.


Dacht dat kees zei dat het een moeilijk gekloot was? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 10:19 
 

Daarom zeg ik, je kunt het zo moeilijk maken als je zelf wilt. Of je maakt het makkelijk. Maar om dit te implementeren, dat kost net zoveel moeite als het implementeren van de Blog sectie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 13:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Hardist schreef:
Je kunt het moeilijk maken, je kunt het makkelijk maken. Je kunt denken in problemen en denken in oplossingen.

Omdat Hardtraxx al op wordpress draait :sick: is het vrij gemakkelijk om een "events" plugin of een kalender oid te installeren. Dat kost 2 minuten. Vervolgens een paar mensen rechten geven om die kalender te bewerken en tadaa, klaar. Dan heb je dus hetzelfde principe als dat je nu in het feesten forum hebt. De community houdt het bij. Lijkt mij niet zo lastig.


Dacht dat kees zei dat het een moeilijk gekloot was? :huh:


Het is niet moeilijk, het is (nu) onmogelijk. Ik heb niet de rechten om dit te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2016 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardist heeft zn account verwijderd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 23:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Hardist heeft zn account verwijderd?


Heb ik op verzoek gedeactiveerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 17:27 
 

Wat is precies Bouke's rol op ht? Ik zie hem met regelmaat nuttige dingen die echt bijdragen aan het forum plaatsen (bijvoorbeeld nu weer de Q&A met DP). Hij staat volgens mij ook veel nauwer in contact met de mods dan de rest van de leden dus hoe zit hier npu precies de vork in de steel? :P
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates