Ten eerste super vet dat jullie onze vragen willen beantwoorden. Ik heb er ook een paar voor julllie! Ik ben benieuwd naar jullie visie.
Op het moment zijn alle grote namen binnen de hardstyle scene producers of DJ/Producer. Ik snap het dat producers graag nieuwe platen van hunzelf of collega's willen draaien. Hierdoor zie je echter vaak weinig samenhang in een set en dat artiesten vaak dezelfde recente platen draaien(zowel als individu als dat een plaat meerdere malen op een feest gedraait wordt). Terwijl er ook oudere platen zijn, die wellicht beter zijn dan een nieuwe recente plaat, toch wanneer ik nieuwe livesets beluister hoor je vaak dat toch voor recente platen wordt gekozen. Imo zou je als DJ zijnde een strakke set willen wegzetten, die mensen bij blijft, itt een set die niet echt bijzonder is en ook gouw in de vergetelheid geraakt. Daarnaast zie je ook dat er artiesten zijn die met weinig bijzonder tot zeer een eenvoudig mixwerk aan komen zetten.
Vraag: Vinden jullie dat een artiest, naast zijn producties, ook sterke sets neer moet kunnen zetten? Vinden jullie dit minder belangrijk/even belangrijk/belangrijker dan producties en waarom?
Vraag: Vinden jullie van de groeiende populariteit van hardstyle de 'scene' ten goede komt?
Vraag: Waarom hebben jullie, samen met een aantal collega's, een nieuw label opgericht? Is dit voor mij vrijheid als producer zijnde of zit er een andere reden achter?
De afgelopen jaren komen er steeds meer feesten a lá de tijdmachine.
Vraag: Wat vinden jullie zelf van deze concepten?
Ik vind dat er op het moment veel nieuwe talenten komen binnen de hardstyle. Een groot deel daarvan maakt platen in de stijl van de huide hype. Mij lijkt dat dit voor een upcoming producer niet slim, omdat hij/zij daardoor geen fanbase creëert die houdt van zijn/haar stijl maar die houdt van de sound van de huidige hype.
Vraag: Wat is jullie advies voor upcoming producers op dit vlak?
Vraag: Lijkt het jullie wat om eens een plaat te maken in de stijl van een aantal jaren geleden?
Laatste vraag: Als iemand een demo naar jullie wil sturen, waarnaar moet die dan mailen?