Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk dat jullie dit willen doen!
Vraag: hoe hebben jullie elkaar ontmoet?
Vraag: wat vinden jullie van de situatie waar jullie je nu in bevinden? (dat jullie zo groot zijn geworden enzo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 22:47 
 
Hardtraxx Elite

Tof dat jullie dit doen mannen!
Vraag: Produceren jullie altijd met zijn tweeën of ook vaak apart? en hebben jullie allebei een kleine thuis studio o.i.d.?
Vraag: Hebben jullie een beetje vaste tijden in de week dat jullie samen naar de studio gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 23:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vraag: Zouden jullie zelf een keer een feest willen organiseren? of daaraan meehelpen?
vraag: Wat kunnen we in 2015 van de frequencerz verwachten?
vraag: Met wie zouden jullie nog een collab willen maken?

Verder vind ik dat jullie heel goed bezig zijn!
Altijd een genot om naar jullie setjes te kijken/luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 23:11 
 
Hardtraxx Veteran


Vraag: Hoe ziet jullie dag eruit?
Vraag: Denken jullie wel eens wat je moet doen na de muziek? Stel je voor dat de scene instort..
Vraag: Bouwen jullie ook een pensioen op? Of moeten jullie sparen omdat later te compenseren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 23:12 
 
Hardtraxxer

Edit: oh zie dat deze vraag al eerder is gesteld, my bad

yo guys,

Ik heb deze track paar keer live gehoord en was er heel enthousiast over, wat is er precies met deze track aan de hand en gaat deze ooit nog (free?) released worden? :D



grtz
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 23:40 
 

Hoi, tof dat jullie dit willen doen :)

Vraag: hoe produceren jullie de B-Freqz tracks? Met zn 3en de studio induiken of ieder voorzich? (Bijv. Bob maakt een opzetje in zijn eigen studio die jullie later uitwerken in jullie studio).

Vraag: Staan er B-Freqz platen op de planning om gereleased te worden?

Vraag: Waar komen de vocals van The End vandaan? Krijg keer op keer kippenvel tijdens de break (eigenlijk de hele plaat) echt een ongelooflijk dikke track! :worship:

Vraag: met welke artiest buiten de hardstyle scene zouden jullie nog eens een collab willen doen en waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 01:11 
 
Hardtraxxer

Hoi!

Vraag: Waar halen jullie inspiratie vandaan?
Vraag: Hoe denken jullie dat de Hardstyle scene zich in de komende jaren gaat ontwikkelen?
Vraag: Is er wel eens iets mis gegaan bij een optreden? Zo ja, wat dan? (denk aan blunders)
Vraag: Wat doen jullie verder in het dagelijks leven? (Doen jullie b.v aan een sport etc?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 01:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vraag: Aangezien jullie vrij recent nog een aantal oude platen hebben weggeven is er misschien dan ook een mogelijkheid dat jullie dat ook doen met Troubleboy - Unleash Hell (Frequencerz Remix)? Heb die plaat vroeger kapot gedraaid (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 04:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

(Halve) Vraag: jullie hebben gigantisch veel oude tracks die niet uit zijn gekomen, het lijkt wel bijna net zo veel als er wel zijn uitgekomen, elke keer als ik denk, nu weet ik ze wel, komen er weer een paar bij.
Zien jullie dat er zo veel vraag naar is? Want ik zag dat jullie een deel niet willen uitbrengen wegens kwaliteit (ookal denk ik dat veel mensen dat niet zou uitmaken), maar gebruiken jullie het niet op een andere manier? Als inspiratie o.i.d. voor een volgend nummer?


Vraag: Zijn jullie bewust op een iets andere stijl over gegaan? Ik merk namenlijk dat jullie van vrij melodieus naar, iets donkerder en uiteindelijk richting screeches (melodies met een screechachtige synth) zijn gegaan. Was dit bewust? Of gewoon een onbewuste gevolgde lijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 10:39 
 
Hardtraxxer

Gaaf dat jullie dit willen doen!

Vraag1: Gaan jullie nog wat doen met de track Fire? (de track in de stijl van Attention) Vond dit namelijk een supervette track alleen helaas nooit meer gehoord ergens.. Edit: al meermaals gesteld zie ik :surrender:

Vraag2: Als jullie bijvoorbeeld een optreden hebben in Australië of een ander oord hier ver vandaan, voor wie zijn de kosten van verblijf en reizen zoals hotel en vlucht? Ben benieuwd of jullie dit zelf moeten betalen.


Heel veel succes verder in jullie carrière en dat jullie nog maar een hoop toffe platen mogen maken en optredens mogen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 12:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Tof dat jullie dit doen! :) Mijn vraag is een beetje een van een van de vroege frequencerz fans :P

Vraag: Pepijn, heb je nog contact met de vroegere leden van Frequencerz? Op wat voor manier hebben zij Frequencerz beïnvloed tot wat het vandaag is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allereerst bedankt voor de oudere platen, ik ben verliefd op Sonic Love!

Ik had een vraag over jullie oudere sound, maar die is een soort van gesteld. Ik hoop dat er nog een keer iets van de trend van Fly With Me komt, die vind ik nog steeds erg vet, al was Men Of Steel ook redelijk richting die kant :).

Vraag: hoe springen jullie om met de hoeveelheid fans die jullie nu hebben? De fanbase is enorm gegroeid en ik kan me voorstellen dat je ook wel eens tussen het publiek willen staan (wat jullie overigens ook doen, dat kan ik altijd erg waarderen).

edit: Vraag: hoe selecteren jullie de platen uit voor gigs? Hoeveel tracks nemen jullie bijvoorbeeld mee en staan er altijd al bepaalde tracks vast om te draaien?
Ga vooral zo door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraag: Hoe gaan jullie op zoek naar vocalen voor tracks? Komen jullie die toevallig tegen, gaan jullie echt op zoek of krijgen jullie veel toegestuurd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraag: Laatst toen jullie hadden afgesloten bij Black-Out in Doetinchem en de muziek uit was hebben jullie het publiek nog getrakteerd op de flauwste moppen die je maar kan bedenken, doen jullie dit wel vaker? :lol:

Vooral de mensen die vdk waren snapten er weinig van >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 12:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vraag: Laatst toen jullie hadden afgesloten bij Black-Out in Doetinchem en de muziek uit was hebben jullie het publiek nog getrakteerd op de flauwste moppen die je maar kan bedenken, doen jullie dit wel vaker? :lol:

Intents.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Allereerst, tof dat jullie dit doen!

vraag: in de loop der jaren is het publiek dat op hardstyle feesten af komt best wel veranderd en daarbij ook zeker de sfeer die op feesten hangt. Helaas niet altijd in positieve zin. Jullie lopen zelf ook vaak tussen het publiek, dus mijn vraag: Merken jullie daar iets van. Zo ja, hoe merken jullie dat en wat vinden jullie daar zelf van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 14:05 
 
Hardtraxx Veteran

Hey hallo. Leuk dat jullie een Q&A willen doen. Niets mis mee in mijn ogen.

1. Jullie zaten lange tijd bij Fusion. Toch produceerden jullie niet in Fusion HQ. Voelde jullie je dan wel 100% lid van Fusion zoals bijvoorbeeld B-Front/Zany/Noisecontrollers(toen ze er nog zaten)

2. Jullie zijn met een eigen label bezig samen met B-Front. Wat willen jullie toevoegen aan de scene met een eigen label? Is het puur om alles in eigen handen te hebben of starten jullie en label om een andere sound toe te voegen aan de scene? (Zoals het de bedoeling was met Digital Age)

3. Stelling: Dikke screech of een mooie melodie?

4. 2 jaar geleden zaten jullie nog bij Fusion Bookings. Toen naar Platinum Agency, en nu bij Swag management. Waarom veranderen jullie zoveel van agency?

5. Zijn jullie tevreden met de scene zoals hij nu is? Zo niet, wat zouden jullie graag anders willen zien?


Alvast bedankt voor het antwoorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hey Freqz! Gaaf dat jullie een Q&A willen doen! :D

Ik heb meer wat vragen op het gebied van producen, ik hoop dat jullie hier antwoord op willen geven! mochten jullie ergens geen antwoord op willen geven omdat dat meer een geheim is, dan begrijp ik dat ook natuurlijk! :thumbsup:

Vraag: Wat is jullie favoriete vst en wat is jullie favoriete hardware?
Vraag: wat is de key voor het maken van een hedendaagse raw kick? wat moet er bijvoorbeeld kwa EQ en Distortion anders dan het maken van een "normale, meer mainstream" kick?
Vraag: Wat gebruiken jullie voor choirs/zang in jullie tracks?
Vraag: Hoe pitchen jullie je kicks (kontakt?)
Vraag: wat moet in mono en wat niet? is bijvoorbeeld de kick in mono of alleen het laag daarvan? wat betreft percussie (snares, claps, crashes etc)?
Vraag: Maken jullie gebruik van een template zodra jullie een nieuwe track beginnen, of maken jullie alles vanuit een nieuw project? zo ja, wat staat er klaar in jullie template?
Vraag: hebben jullie iets op het master channel zitten?
Vraag: hebben jullie enige tips voor het mixen en masteren van tracks?

Tot zover mijn vragen voor jullie! alvast hartstikke bedankt! :thumbsup: Ik wens jullie verder ontzettend veel succes met jullie carriëre in de toekomst, jullie zijn ontzettend lekker bezig en dat kan alleen maar beter worden! :thumbsup:

Greetz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 17:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeer vet dat jullie dit uit eigen initiatief willen doen.
Ik heb maar één vraag voor jullie.

Onlangs hebben jullie een pakketje met oude tracks gratis weggegeven. Gewoon als bedankje voor de steun van de fans het afgelopen jaar. Ik vind dit een zeer mooi voorbeeld van hoe het ook kan.
Toch doen de meeste artiesten dit niet zo. Zij zeggen op FB bijvoorbeeld: 'bij zoveel likes wordt deze track gratis weggegeven!' Als je toch al de intentie hebt om een track gratis weg te geven, waarom dan niet meteen? Hoe kijken jullie hier tegen aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 19:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel erg tof dat jullie dit doen mannen.

Vraag: Als je één (perfecte) track zou mogen samenstellen met de verschillende kwaliteiten van meerdere producers. Hoe zou deze er dan uit zien? (bijvoorbeeld: melodie van producer 1, kicks van producer 2.. etc.

Ga zo door met produceren en tot 7 februari! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 09:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vraag 1a: Een tijd geleden deden jullie een Frequencerz live-act. Jullie zouden daarbij Wii controllers gebruiken om geluiden te samplen. Nu ben ik niet zo goedgelovig; maar in hoeverre deden jullie echt wat?
Vraag 1b: Wat vinden jullie van het feit dat er live-acts zijn die on stage samples laden (via een midi controller ofzo) en live-acts die enkel wat door een microfoon staan te tetteren.
Vraag 1c: Wat vinden jullie van de toename in voorgemixte setjes
Vraag 1d: Wat vinden jullie van bovenstaand gecombineerd. Aangenomen dat jullie zelf on stage mixen; is het niet naar dat acts plaatsen in lineups opslokken terwijl ze niets doen.

Vraag 2: Wat is jullie mening over Early? Jullie zitten in een redelijk harde hoek binnen de scene. Waarom pakken jullie niet wat vaker wat early plaatjes mee, en dan niet de grootste hitjes die in iedere set terugkomen. M.i. gaat het merendeel van die platen harder dan
Vraag 3: Ik heb ooit eens ergens gelezen dat jullie áltijd met een (solo?) plaat van jullie zelf beginnen. Lukt dat nog steeds? Vind het wel mooi moet ik zeggen zo’n gewoonte.

Bedankt, houdoe, en succes de komende tijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi mannen!
Mooi dat jullie, ook door het vrijgeven van de oude tracks, zo veel bezig zijn met de fans en dit ook willen doen!

Vraag: Geld of plezier als drijfpunt met het produceren en/of draaien? En zien jullie dit nog veranderen naarmate jullie ouder worden, soort opbouwen van een 'pensioen/reserve' of als jullie uitgekeken zijn op dit genre?
Vraag: Qua humor etcetera vind ik jullie veel weg hebben van Degos & Re-Done, zit daar ooit nog een keer een cola aan te komen (ook aangezien het zo goed als buren zijn)?
Vraag: Liefhebbers op een tijd als de Tijdmachine of de 'nieuwere' generatie RAW-liefhebbers tijdens hedendaagse feestjes. Ik zag Radical Redemption hier laatst een statement maken dat hij vindt dat de nieuwere generatie ook in hun waarde gelaten moet worden, daar heb ik ook zeker begrip voor, maar er wordt hier ook veel gesproken over 'fanboys' et cetera. Hoe kijken jullie hier tegen aan?


EDIT:
Vraag: Wordt er nog iets (verdere uitwerking) gedaan met die Freestyler bootleg/intro van Freaqshow? Klinkt namelijk super!

Alvast bedankt voor de antwoorden en tot op HardBass!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zag laatst een plaatje op facebook met de tekst:
Citaat:
imagine if you went to see a comedian and knew all the jokes? Or a film and knew the ending? Why expect the dj to play the shit you know?


Vraag: Wat vinden jullie van deze stelling? En vinden jullie niet dat de sets die hardstyle-artiesten draaien over het algemeen te voorspelbaar zijn?

Voor mij zou het een stuk leuker zijn om tijdens een set een paar platen te horen die je niet verwacht had. Dit is niet per se gericht aan jullie, maar ik wil er graag jullie mening over horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 10:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vraag: hoe denken juillie dat hardstyle over 10 jaar eruit zal zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 10:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vraag: Denken jullie dat hardstyle flink gaat veranderen in 2015? Mede door de groeiende populariteit in 2005-2010 tracks? Komen er weer meer melodieen in de huidige raw?
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates