Fekete schreef:
Ik speel niks, al helemaal geen slachtoffer rolletje. Het moet gewoon eens tijd worden dat mensen ophouden met dat gezeik en dat negatieve gedoe. Jezus man het lijkt wel of mensen gewoon ongelukkig zijn in hun leven en dan hier even hun gal komen spuwen. Heb gewoon lekker geduld, de antwoorden komen vanzelf. Als het volgens jullie beter had gekund, prima, maar is niet mijn probleem, dat is toch echt je eigen probleem. En wees niet bang, ik trek mij niks persoonlijks aan, kan me echt niet schelen wat iemand over mij persoonlijk zegt. Maar hou aub gewoon op met dat eindeloze gezeik en gezeur man, heeft het zin? Niet echt, dus waarom doe je het dan? Tsja.
Volgens mij bande je me laatst nog om een persoonlijke rede, maar ik bemoei niet.
En dat gezeik en gegal is met een gegronde rede. Als je even goed tussen de lijnen door leest van de gewone reageerdert zie je makkelijk dat het meer is dan alles kut enter. Het wachten duurt lang, dus mensen willen weten wat de stand van zaken is. En zou dus netjes zijn als een van de kampen even een update geeft, interplaats van dat ze gelijk moord en brand schreeuwen over dat ze in een hoekje geduwd worden.
Geven de Freqs geen indicatie van iets, dan zit het bij hun, als jullie het gevraagd hebben, kunnen jullie er ook niks aan doen.
Project Management 101, ga er van uit dat je publiek/doelgroep van niks weet.