Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
wat ik ook doe.

Appel kopen en via Safari bruur. Misschien heeft Geck-O er nog ééntje voor je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 16:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Bij mij dus niet, wat ik ook doe.


Zou je hiervan een screenshot kunnen plaatsen en welke telefoon je gebruikt, inclusief Android versie en Google Chrome versie?

https://imgshare.io/

Dan zal ik even checken waar dat aan ligt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2019 15:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Norther66 schreef:
MelvinFR schreef:
Ik krijg het niet meer voor elkaar om op mijn telefoon berichten te plaatsen, maak gebruik van Chrome op Android. Als ik tekst typ in het tekstvlak valt het gehele tekstvlak over de knoppen heen waardoor ik dus in principe niks kan.


Heb ik ook wel vaker, kwestie van ff de focus van het tekstvak afhalen dan fixt chrome het meestal alsnog bij mij.


Bij mij dus niet, wat ik ook doe.

Heb ik ook last van inderdaad. Erg vervelend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2019 16:02 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies dat haha. Had het al in PM gestuurd naar Jor-D maar had nog geen reactie. Ik denk dat hij het nog niet heeft gelezen dus thanks dat je hem hier plaatst haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Ik denk dat hij het nog niet heeft gelezen


Als je pb in postvak uit staat heeft hij hem nog niet gelezen. Staat je pb in verzonden berichten, dan wel. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2019 18:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb dat ook met het tekstvak.
Wat bij mij helpt is de telefoon even horizontaal houden, zodat de browser ook horizontaal wordt weergegeven. Daarna weer terug in verticale stand en dan is het goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2020 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardtraxx bezoeken op mn telefoon (iphone) is een verschrikking sinds een week. Op bijna elke pagina krijg ik een directe doorverwijzing naar tpc.googlesyndication.com. Schijnt met de reclame op de website te maken te hebben. Maar het is knetter irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2020 20:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hmm dat kan niet de bedoeling zijn. Er is alleen al maanden niks verandert aan het forum, dus het is denk een irritante advertentie campagne. Op welke website land je uiteindelijk? Of is het een wit scherm met googlesyndication.com in de url?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2020 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Hmm dat kan niet de bedoeling zijn. Er is alleen al maanden niks verandert aan het forum, dus het is denk een irritante advertentie campagne. Op welke website land je uiteindelijk? Of is het een wit scherm met googlesyndication.com in de url?

Een wit scherm met een melding dat ik het kan openen in de HP app om te printen. En dan is het een advertentie inderdaad. Maar ik heb alle opgeslagen internetdata uit mn telefoon gegooid, ook van Hardtraxx, en nu is het weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2020 07:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Alright, dat klinkt goed in ieder geval. Als het weer gebeurt zou het helpen als je de complete url kan delen, wellicht staat er iets in van welke campagne dat is, dan kan ik die blokkeren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2020 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wou zojuist wat in het Funky Cat topic posten, maar kirjg deze error:
Algemene fout
Citaat:
SQL ERROR [ mysql4 ]

Incorrect string value: '\xF0\x9F\xA7\x90\x0A#...' for column 'post_text' at row 1 [1366]

Een SQL-fout deed zich voor tijdens het samenstellen van deze pagina. Contacteer de beheerder als dit probleem zich blijft voordoen.


edit: doet het nu wel, lijkt erop dat het kopiëren van emotes van Facebook niet lekker gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat heb ik ook vaker gemerkt. Emoji's worden niet gesupport op Hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2021 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg de laatste week deze melding af en toe te zien. Vanavond is het wel heel erg met deze meldingen
Kijk via telefoon

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2021 10:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Same
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2021 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig ben ik niet de enige, dacht al dat het misschien aan mijn telefoon lag.
Het gebeurt ook niet constant maar wel meerdere malen per dag.
Hier nog printscreen van geschiedenis.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2021 20:23 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik weet niet of Jordy hier van op de hoogte is, als hij niet reageert op de chat rechtsonderin kan ik helaas ook niet veel meer doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2022 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik op een willekeurige hyperlink klik, opent deze zowel in een nieuwe tabblad als in het tabblad waarin ik klikte. Dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling. Hebben meer mensen hier last van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2022 21:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Oops, mijn foutje :x Is inmiddels weer rechtgezet. Mogelijk moet je je browser cache van vandaag even legen als het nog niet werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2022 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2023 18:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

cookies blokkeren maakt de site niet te gebruiken. de melding gaat weg en de site ververst. dan blijft het in een loop hangen.

daarbij is deze site niet zo gdpr compliant. je moet cookies net zo makkelijk kunnen weigeren als je ze kan accepteren. dat kan op dit moment niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2023 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sommige sonndcloud links doen het schijnbaar niet, zie deze pagina.
algemeen/stel-je-vraag-t821-13775.html

Kan hier naar gekeken worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2023 18:45 
 
Hardtraxx Crew

Khadber schreef:
Sommige sonndcloud links doen het schijnbaar niet, zie deze pagina.
algemeen/stel-je-vraag-t821-13775.html

Kan hier naar gekeken worden?

Hier hadden we een tijdje terug ook last van, en voor zover ik weet deden ze het na een paar dagen (of weken?) ineens weer.
Weet niet of er zo snel naar gekeken zal worden ivm inactieve beheerders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2023 14:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Op dit moment geen oplossing voor helaas, blijkbaar is het een probleem wat meerdere websites hebben. Issue: https://github.com/soundcloud/api/issues/256
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2023 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Op dit moment geen oplossing voor helaas, blijkbaar is het een probleem wat meerdere websites hebben. Issue: https://github.com/soundcloud/api/issues/256

Geen idee wat harderstate gebruikt als media hyperlink maar daar lijkt het nog te werken. Zij zitten volgens mij ook op een hogere versie van phbb?
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates