Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-12-2017, 16:21 

Hardtraxx Veteran

Iedere keer als ik de pagina van forum.hardtraxx.com open krijg ik een melding van mijn virusscanner dat er succesvol een bestand is verwijdert. Heeft dat toevallig iets te maken met die nieuwe balk met foto's die onderaan iedere pagina wordt weergeven? Heb het pas sinds vandaag en die balk zie ik nu ook pas voor het eerst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-12-2017, 17:37 

Hardtraxx Beheerder

Ik ben een klein testje aan het houden vandaag om te checken wat het effect is van crypto minen in de achtergrond vs. overal op de website advertenties tonen.

Je antivirus zegt onterecht dat het een virus betreft, want dat is het niet. Meer info: https://coinhive.com/

Omdat het slechts een testje is gaat het er straks weer uit. Wilde alleen even zien wat voor effect dit heeft en of het een vervanging kan zijn voor advertenties.

edit: test is afgelopen, script is eruit gehaald :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-01-2018, 11:42 

Hardtraxx Veteran

Geen idee of er meer mensen last van hebben, of dat het alleen bij mij is, maar die NS reclame :/. Iedere keer als die in de banner komt word mijn beeld wazig en loopt de website voor tientallen secondes vast. Bijzonder irritant als dat 3 x gebeurd in 8 minuten tijd ofzo :P.
(Heb het 'probleem' alleen op mijn telefoon en is al maanden zo btw)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-01-2018, 19:13 

Hardtraxx Veteran

geen last van, zowel op mn telefoon als op pc
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-02-2018, 17:43 

Hardtraxx Veteran

leuk dat we nu op het forum ook fb video kunnen embedden maar ze laden 9 van de 10 keer niet bij mij.
moet dan pagina refreshen en zelfs dan werkt het nog niet altijd

zit atm op Chrome 63.0.3239.132, maar zal het na de update die er nu gedraaid word nog eens testen

edit 64.0.3282.167 heeft hetzelfde probleem
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-02-2018, 00:11 

Hardtraxx Veteran

Hoe is het in andere browsers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-02-2018, 20:35 

Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:

geen idee maar heb al gevonden dat het een probleem voor mijn vaste pc specifiek is. mijn laptop heeft nergens last van.

dus denk dat het gewoon goed werkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-02-2018, 20:01 

Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
The Venator schreef:

geen idee maar heb al gevonden dat het een probleem voor mijn vaste pc specifiek is. mijn laptop heeft nergens last van.

dus denk dat het gewoon goed werkt

Wellicht even je browser cache legen en een Dns flush doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-03-2018, 20:58 

Hardtraxx Addict

Jor-D schreef:
Ik ben een klein testje aan het houden vandaag om te checken wat het effect is van crypto minen in de achtergrond vs. overal op de website advertenties tonen.

Je antivirus zegt onterecht dat het een virus betreft, want dat is het niet. Meer info: https://coinhive.com/

Omdat het slechts een testje is gaat het er straks weer uit. Wilde alleen even zien wat voor effect dit heeft en of het een vervanging kan zijn voor advertenties.

edit: test is afgelopen, script is eruit gehaald :thumbup:

Beetje laat, maar toch:
Ik ben de laatste tijd ook aan het nadenken over online verdienmodellen die tijdens paginabezoek Monero minen, wat met name goed kan werken op pagina's waar gebruikers langere tijd blijven hangen (e.g. videosites). Zou je de bevindingen van je test willen delen (incl. gemiddelde tijd bezoek Hardtraxx-pagina's?)? Zie je er lucratieve toekomst in [voor andere websites]?

Edit: of heeft het zo kort gedraaid dat er geen zinvolle conclusie uit te halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-03-2018, 09:43 

Hardtraxx Beheerder

Redman schreef:

Edit: of heeft het zo kort gedraaid dat er geen zinvolle conclusie uit te halen?

Het heeft zo'n 12 uur gedraaid op een over het algemeen drukke dag. De conclusie was dat ik het de bezoekers niet aan kan doen om hun computer als een opstijgende raket te laten klinken iedere keer als ze de website bezoeken. En op lage instellingen (minder zwaar voor computers) levert het gewoonweg te weinig op met de bezoekersaantallen hier.

Ik zie er niet echt toekomst in na deze test. Het is best een aanslag op de computer resources van de bezoeker en levert niet echt wat op. Ook dat er gelijk een melding werd gemaakt over een virus (zie reactie hier boven) kan het ook bezoekers wegjagen.

Wat je zegt over video sites: video's afspelen in een browser is ook al wat zwaarder dan gewoon een website bezoeken. Als je dat ook nog gaat combineren met minen in de browser weet ik niet of je je bezoekers daar blij mee maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-05-2018, 10:24 

Hardtraxx Addict

Citaat:
De conclusie was dat ik het de bezoekers niet aan kan doen om hun computer als een opstijgende raket te laten klinken iedere keer als ze de website bezoeken.

Ah, daarom gaat mn pc zo te keer als ik op piratebay kom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-05-2018, 20:12 

Hardtraxx Beheerder

Voor degene die de afgelopen weken hebben gemaild over e-mails van het forum die niet aankomen (hotmail/live/outlook); dat probleem is nu opgelost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-05-2018, 20:43 

Hardtraxx Beheerder

Zomertijd staat nu goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-06-2018, 15:21 

Hardtraxx Veteran

Op mijn telefoon wil ie onderaan elke pagina niet meer klikken op 'volgende'

Ik denk dat dit komt door de chat button.

Meer mensen problemen mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-06-2018, 12:29 

Hardtraxx Addict

Leonidas schreef:

Met iPhone 8 geen last van iig. Welke telefoon heb je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-06-2018, 22:17 

Hardtraxx Veteran

Motorola G5 Plus
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-06-2018, 13:14 

Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:

Ik heb hier op mijn LG G6 soms ook last van. Is daarnaast ook regelmatig het geval als ik op "antwoord" klik. Moet dan naar de knoppen boven de pagina scrollen om te kunnen reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-06-2018, 15:04 

Hardtraxx Beheerder

Leonidas schreef:

Als het goed is gefixt nu, kan je eens checken? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-10-2018, 13:47 

Hardtraxx Veteran

PB's blijven bij mij in Postvak Uit hangen en verzenden volgens mij niet... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-10-2018, 13:52 

Hardtraxx Veteran

Als ze in postvak uit staan, dan zijn ze wel al verzonden, maar heeft de ontvanger ze gwn nog niet geopend
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-10-2018, 15:56 

Hardtraxx Veteran

Jeetje, das ook niet lief dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-10-2018, 09:51 

Hardtraxx Veteran

kan weer eens niet klikken op de waveform van de soundcloud player. de rest van de knoppen werken wel.

op chrome 69.0.3497.100
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-10-2018, 21:15 

Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
kan weer eens niet klikken op de waveform van de soundcloud player. de rest van de knoppen werken wel.

op chrome 69.0.3497.100

Dat is een Soundcloud probleem, is gewoon een iframe wat ingeladen wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-10-2018, 10:43 

Hardtraxx Veteran

apart dat ik dit probleem alleen op hardtraxx heb. elke andere site met soundcloud players en de soundcloud site zelf werken perfect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-10-2018, 16:31 

Hardtraxx Beheerder

Heb je een URL naar een pagina/forum waar het wel werkt voor jou? Dan ga ik even kijken of ik wat kan vinden waarom t niet werkt.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates