Voor degene die de afgelopen weken hebben gemaild over e-mails van het forum die niet aankomen (hotmail/live/outlook); dat probleem is nu opgelost.
Active topics in Mededelingen & Updates
- View the latest post: Hardtraxx is vernieuwd: nieuwe software, nieuwe server, nieuw design
- View the latest post: Vernieuwd forum - jouw input over de toekomst van hardtraxx
- View the latest post: Het "Stel je vraag aan een Moderator" Topic
- View the latest post: Afbeeldingen worden nu als link weergegeven
- View the latest post: Gebande leden (wie, hoe lang en waarom)
Moderators
Op mijn telefoon wil ie onderaan elke pagina niet meer klikken op 'volgende'
Ik denk dat dit komt door de chat button.
Meer mensen problemen mee?
Met iPhone 8 geen last van iig. Welke telefoon heb je?Leonidas wrote:Op mijn telefoon wil ie onderaan elke pagina niet meer klikken op 'volgende'
Ik heb hier op mijn LG G6 soms ook last van. Is daarnaast ook regelmatig het geval als ik op "antwoord" klik. Moet dan naar de knoppen boven de pagina scrollen om te kunnen reageren.Leonidas wrote:Op mijn telefoon wil ie onderaan elke pagina niet meer klikken op 'volgende'
Als het goed is gefixt nu, kan je eens checken?Leonidas wrote:Op mijn telefoon wil ie onderaan elke pagina niet meer klikken op 'volgende'
PB's blijven bij mij in Postvak Uit hangen en verzenden volgens mij niet... 
Als ze in postvak uit staan, dan zijn ze wel al verzonden, maar heeft de ontvanger ze gwn nog niet geopend
kan weer eens niet klikken op de waveform van de soundcloud player. de rest van de knoppen werken wel.
op chrome 69.0.3497.100
op chrome 69.0.3497.100
Dat is een Soundcloud probleem, is gewoon een iframe wat ingeladen wordt.jeffrey2107 wrote:kan weer eens niet klikken op de waveform van de soundcloud player. de rest van de knoppen werken wel.
op chrome 69.0.3497.100
apart dat ik dit probleem alleen op hardtraxx heb. elke andere site met soundcloud players en de soundcloud site zelf werken perfect.
Heb je een URL naar een pagina/forum waar het wel werkt voor jou? Dan ga ik even kijken of ik wat kan vinden waarom t niet werkt.
zal kijken of ik die nog kan vinden, de meeste nieuwe geposte werken wel namelijk
Heb heel veel last van 502 Bad Gateway cloudflare.
Meer mensen last van?
Meer mensen last van?
Hier ook ja.Unknown wrote:Heb heel veel last van 502 Bad Gateway cloudflare.
Meer mensen last van?
Nooit last van.
Telefoon? Desktop?
Welke browser?
Telefoon? Desktop?
Welke browser?
zelfde, bijna niks werkt en als ik wat te zien krijg is de site extreem traag
https://www.whatismybrowser.com/
Kunnen jullie dit even hier delen? Ben benieuwd waar het aan kan liggen.
Kunnen jullie dit even hier delen? Ben benieuwd waar het aan kan liggen.
Ik krijg het niet meer voor elkaar om op mijn telefoon berichten te plaatsen, maak gebruik van Chrome op Android. Als ik tekst typ in het tekstvlak valt het gehele tekstvlak over de knoppen heen waardoor ik dus in principe niks kan.
Heb ik ook wel vaker, kwestie van ff de focus van het tekstvak afhalen dan fixt chrome het meestal alsnog bij mij.MelvinFR wrote:Ik krijg het niet meer voor elkaar om op mijn telefoon berichten te plaatsen, maak gebruik van Chrome op Android. Als ik tekst typ in het tekstvlak valt het gehele tekstvlak over de knoppen heen waardoor ik dus in principe niks kan.
Bij mij dus niet, wat ik ook doe.Norther66 wrote:Heb ik ook wel vaker, kwestie van ff de focus van het tekstvak afhalen dan fixt chrome het meestal alsnog bij mij.MelvinFR wrote:Ik krijg het niet meer voor elkaar om op mijn telefoon berichten te plaatsen, maak gebruik van Chrome op Android. Als ik tekst typ in het tekstvlak valt het gehele tekstvlak over de knoppen heen waardoor ik dus in principe niks kan.