Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-06-2017, 14:23 

Hardtraxx Beheerder

Er wordt Google Adsense gebruikt, die selecteert op basis van wat mogelijk interessant voor je is een aantal advertenties uit. Ik heb daar zelf weinig controle over. Ik ga wel regelmatig de advertenties langs om dit soort advertenties eruit te filteren, maar deze had ik zelf nog niet gezien.

Ik weet dat sommige advertenties storend kunnen zijn, maar helaas is Google Adsense gebruiken de enige manier om de gehele website draaiende te houden zonder geld te vragen aan bezoekers. Een website in de lucht houden kost gewoon geld namelijk. Gelukkig zie je niet altijd dat soort vervelende advertenties :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-06-2017, 14:56 

Hardtraxx Veteran

zippyshare player is stuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-09-2017, 16:59 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Koen schreef:
ik heb hier bij hardtraxx ook last van, via men iPhone, computer/laptop niet.
Maar zoals Fekete aangeeft, als ik wissel tussen 4g & wifi logt hij me uit.
Dan moet ik zelf weer inloggen, bij andere websites heb ik dit niet. (En het is ook niet standaard, ene keer wel andere keer niet)

Dit is omdat er een controle op zit die controleert je IP adres valideert met je huidige inlog sessie. Als je switched tussen 4g en Wifi verandert je IP, dus dan word je uitgelogd. Het is best een stricte beveiliging die in tijden van "overal mobiel aanwezig zijn" niet meer helemaal handig is voor de eindgebruiker. Ik heb deze check daarom iets simpeler gemaakt.

Als het goed is hoor je niet meer uitgelogd te worden hierdoor.

Als je nog wel problemen hebt: onthou even de datum en tijd, dan kan ik in de logs checken of ik daar wat over kan vinden.

Het is nu weer heel erg, op iPhone 7, iOS 11 beta, telkens als ik safari sluit en opnieuw open op hardtraxx moet ik opnieuw inloggen. Dit telkens op WiFi, maar ook 4g.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-09-2017, 11:47 

Hardtraxx Veteran

Als ik iets post in wjd topic krijg ik een sql error
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-10-2017, 14:25 

Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:

Wat voor error krijg je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2017, 10:53 

Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
Leonidas schreef:

Wat voor error krijg je?

Dit komt door die gekke Facebook emoji's. Heb het zelf ook al 2x aan de hand gehad, vandaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-10-2017, 09:37 

Hardtraxx Veteran

Ah ja klopt! Zal het doorgeven. Kijken wat we eraan kunnen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-10-2017, 10:13 

Hardtraxx Beheerder

Als je emoji's gebruikt komt het daar door. Oplossing is geen emoji's gebruiken in posts, helaas.

Om het probleem op te lossen moet het forum geupdate worden, wat nogal impact heeft en waar flink wat werk in zit. Daar heb ik voorlopig even geen tijd voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-10-2017, 16:58 

Hardtraxx Veteran

mensen quoten heeft maximaal struggles, soms klik ik op bevestig en dan plaat hij niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-10-2017, 14:17 

Hardtraxx Veteran

Als je snel op bevestig klikt is dat inderdaad zo, denk dat 'ie dan nog niet goed registreert dat er inderdaad tekst in het bericht staat. 2 seconde wachten en het werkt wel. Iets wat je sowieso doet als je normaal quote in plaats van alleen maar quoten en gelijk op bevestigen drukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-10-2017, 14:46 

Hardtraxx Veteran

zelfs dan doet ie het soms niet, moet soms 3 keer proberen voordat er eindelijk wat gepost word
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2017, 08:46 

Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
zelfs dan doet ie het soms niet, moet soms 3 keer proberen voordat er eindelijk wat gepost word

Dat ligt meer aan jou dan aan het forumsysteem, welke browser gebruik je? (Browser, versie, etc)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2017, 12:48 

Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
jeffrey2107 schreef:

Dat ligt meer aan jou dan aan het forumsysteem, welke browser gebruik je? (Browser, versie, etc)

ik gebruik chrome 61. nogwat
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2017, 12:50 

Donateur

jeffrey2107 schreef:
61. nogwat

Ai.. daar ga je al. Dat is werkelijk vrá-gen om problemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2017, 13:44 

Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
The Venator schreef:
jeffrey2107 schreef:

ik gebruik chrome 61. nogwat

Zou je het na kunnen checken?
Voer dit in in je adresbalk, scheelt weer tijd: chrome://settings/help
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2017, 21:14 

Hardtraxx Veteran

hij was zelfs hoger, ik heb 62.0.3202.62, maar dit probleem heb ik al langer al een paar maanden ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-10-2017, 11:38 

Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
hij was zelfs hoger, ik heb 62.0.3202.62, maar dit probleem heb ik al langer al een paar maanden ofzo

Heb ik soms ook, dat ik gewoon op pagina 1 van iets terecht kom

edit: Chrome, Versie 61.0.3163.100 (Officiële build) (64-bits)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-10-2017, 11:58 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
jeffrey2107 schreef:

Heb ik soms ook, dat ik gewoon op pagina 1 van iets terecht kom

edit: Chrome, Versie 61.0.3163.100 (Officiële build) (64-bits)

Ik zat vorige maand ook nog op Versie 61.0.3163.100 (Officiële build) (64-bits), zowel op het werk als thuis geen problemen mee ondervonden.

Nu zit ik op Versie 62.0.3202.62 (Officiële build) (64-bits) en nogsteeds geen problemen mee.

Edit: Ik klik wel standaard op de redirect link, ipv dat ik wacht tot hij automatisch redirect, ik zal Jordy vragen of de redirect misschien kapot is door de verhuizing naar Hardtraxx.com.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-10-2017, 13:47 

Hardtraxx Beheerder

Over welke "redirect link" hebben we het? Dan kijk ik even of ik wat kan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-10-2017, 14:34 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Over welke "redirect link" hebben we het? Dan kijk ik even of ik wat kan vinden.

"Toon het geplaatste bericht" gebruik ik standaard. De redirect na het klikken op "plaatsen" wacht ik nooit af, dus misschien ligt daar het probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-10-2017, 15:13 

Hardtraxx Beheerder

Hmm nee dat zou niet uit mogen maken. Dat je die keuze krijgt betekent dat het al geplaatst hoort te zijn, dat heeft verder niets te maken met wat je suggereert.

jeffrey2107 schreef:

Kan je de volgende keer datum + tijd onthouden en hier noteren als je het weer hebt? Dan kan ik even verder kijken. Nu tast ik ook in het duister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-12-2017, 14:52 

Hardtraxx Veteran

Als je in de releases zit bij Hardstyle, licht het 'Livesets' knopje op.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-12-2017, 15:24 

Hardtraxx Veteran

dat is al sinds de nieuwe ht release zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-12-2017, 17:28 

Hardtraxx Veteran

Meld het dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-12-2017, 17:52 

Hardtraxx Veteran

Is al 4 keer genoemd of zo
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates