Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 549, 550, 551, 552, 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2023 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Mijn naam is haas.


Jay Reeve schreef:
:yes:


Ja verdomme, nu moeten jullie over de brug komen ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2023 09:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja. Niet zo doen, vriendjes :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2023 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vraag me altijd af wat de gedachtegang is achter een stage met donkere kleuren. Zie nu de mainstage van The Qontinent (https://ibb.co/qjYTWFg) en meteen zit ik dan weer met de vraag "waarom??". Het ziet er zo grauw en sfeerloos uit. Waarom zou je de keus maken voor een stage met donkere kleurstellingen ipv lichte kleurstellingen die veel meer vrolijkheid en leven uitstralen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2023 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meestal zit er een show element achter dit idee waardoor belichting mee indruk maken. Misschien voor in de avond m.b.t. show?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2023 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Ik vraag me altijd af wat de gedachtegang is achter een stage met donkere kleuren. Zie nu de mainstage van The Qontinent (https://ibb.co/qjYTWFg) en meteen zit ik dan weer met de vraag "waarom??". Het ziet er zo grauw en sfeerloos uit. Waarom zou je de keus maken voor een stage met donkere kleurstellingen ipv lichte kleurstellingen die veel meer vrolijkheid en leven uitstralen?

Vind t inderdaad niet heel vrolijk/ vriendelijk.
Misschien wat meer een duistere sfeer benadrukken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2023 22:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand hier toevallig advies voor een goede koptelefoon die je zowel via bluetooth als aux kan verbinden? Uiteraard een die lage tonen goed meepakt/die geschikt is voor hardstyle. Budget is max 200 euro. Alvast bedankt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2023 22:55 
 
Hardtraxx Veteran

Albatrots schreef:
Iemand hier toevallig advies voor een goede koptelefoon die je zowel via bluetooth als aux kan verbinden? Uiteraard een die lage tonen goed meepakt/die geschikt is voor hardstyle. Budget is max 200 euro. Alvast bedankt! :D


Sony Wh-100XM4, een van de betere tech die ik ook heb gekocht. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2023 09:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De Sony of de Bose inderdaad.

De Sony heeft betere geluidskwaliteit over het algemeen en heeft betere noise cancelling. De Bose heeft betere lage tonen echter maar klinkt wat doffer daardoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2023 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Albatrots schreef:
Iemand hier toevallig advies voor een goede koptelefoon die je zowel via bluetooth als aux kan verbinden? Uiteraard een die lage tonen goed meepakt/die geschikt is voor hardstyle. Budget is max 200 euro. Alvast bedankt! :D


Sony Wh-100XM4, een van de betere tech die ik ook heb gekocht. :$

Thanks. Net wat over het budget, maar denk dat ik deze toch maar ga aanschaffen gezien alle positieve reviews. Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2023 13:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vraag mij af of iemand nog weet hoe het tegenwoordig geregeld is voor kaartjes van Q Dance feesten buiten Europa.

Is dit nog steeds gratis zoals vroeger. In het specifiek voor de Q Dance take over op dreamfields Mexico. Iemand ervaring überhaupt met Q Dance feesten buiten Europa?

Een ticket voor dreamfields Mexico kost trouwens €132 dus niet perse goedkoop ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2023 13:50 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Ik vraag mij af of iemand nog weet hoe het tegenwoordig geregeld is voor kaartjes van Q Dance feesten buiten Europa.

Is dit nog steeds gratis zoals vroeger. In het specifiek voor de Q Dance take over op dreamfields Mexico. Iemand ervaring überhaupt met Q Dance feesten buiten Europa?

Een ticket voor dreamfields Mexico kost trouwens €132 dus niet perse goedkoop ofzo.


Is al heel lang niet meer volgens mij, ben in 2016 naar Defqon Australië geweest. Toen gelde die regel daar ook al niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2023 14:12 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Waarom zijn de soundcloud nummers niet meer te luisteren op dit forum
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2023 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Defqon6 schreef:
Waarom zijn de soundcloud nummers niet meer te luisteren op dit forum

De link is standaard met HTTPS, maar om een of andere rede kunnen de links in de tekst alleen HTTP aan. Als je dus de link plakt, haal dan die S weg en hij zou het moeten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2023 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Defqon6 schreef:
Waarom zijn de soundcloud nummers niet meer te luisteren op dit forum

De link is standaard met HTTPS, maar om een of andere rede kunnen de links in de tekst alleen HTTP aan. Als je dus de link plakt, haal dan die S weg en hij zou het moeten doen.


Leugens!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2023 14:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Defqon6 schreef:
Waarom zijn de soundcloud nummers niet meer te luisteren op dit forum

De link is standaard met HTTPS, maar om een of andere rede kunnen de links in de tekst alleen HTTP aan. Als je dus de link plakt, haal dan die S weg en hij zou het moeten doen.

dat was vroeger wel zo ja. ik denk nu dat de embed optie stuk is of soundcloud moet iets veranderd hebben waardoor het niet meer mogelijk is.

dat gezegd te hebben, ik heb recentelijk nog werkende embeds gezien en volgens mij zelf een gepost. waarom die dan wel werken is even de vraag. of die zijn nog oud genoeg om te werken.

Edit: Ik heb idd recent nog soundcloud embed gepost die toen prima werkten maar nu ook stuk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2023 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan iemand mij nog helpen aan Silvio Aquila mixjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2023 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Kan iemand mij nog helpen aan Silvio Aquila mixjes?


Deze kan jou verder helpen

member/Silvio%20Aquila/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2023 14:35 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Khadber schreef:
Defqon6 schreef:
Waarom zijn de soundcloud nummers niet meer te luisteren op dit forum

De link is standaard met HTTPS, maar om een of andere rede kunnen de links in de tekst alleen HTTP aan. Als je dus de link plakt, haal dan die S weg en hij zou het moeten doen.


Leugens!!


Werkt momenteel helaas niet meer inderdaad, zie: mededelingen-updates/bug-reports-t14672-775.html#p2054716
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2023 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En wie zien we hier ineens??????
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2023 11:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Kan iemand mij nog helpen aan Silvio Aquila mixjes?


Hier heb ik een shitload aan mixjes staan, online te beluisteren maar ook te downen!
https://soundcloud.com/silvio-aquila
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2023 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zouden Qlimax en Transmission beide dezelfde stage hebben? Vitesse voetbalt de week tussen Qlimax en Transmission niet thuis en om nou zo'n hele stage af te breken en daarna weer een joekel van een stage op te bouwen in 2 weken tijd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2023 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Zouden Qlimax en Transmission beide dezelfde stage hebben? Vitesse voetbalt de week tussen Qlimax en Transmission niet thuis en om nou zo'n hele stage af te breken en daarna weer een joekel van een stage op te bouwen in 2 weken tijd..

Q-dance doet dit ook in een aantal dagen dus waarom niet ook transmission?
United Music Events is trouwens geen onderdeel van ID&T dus dezelfde stage zal wel niet. Ze doen al jaren een unieke show neerzetten over andere landen. Dus dit zal het probleem echt niet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2023 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was bang voor een teleurstelling bij het naar binnenlipen 2 december, dus vandaar de vraag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2023 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Ik was bang voor een teleurstelling bij het naar binnenlipen 2 december, dus vandaar de vraag :P

https://fb.watch/oA8wW9G_GY/

Antwoord op je vraag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2024 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom is het zo dat wanneer een hardstyle dj een collab maakt met een hardcore dj het altijd een hardcore plaat is, en geen hardstyle?
Vorige  1 ... 549, 550, 551, 552, 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen