Mark With A Tarrel wrote:Mijn naam is haas.
Ja verdomme, nu moeten jullie over de brug komen ook.Jay Reeve wrote:![]()
Mark With A Tarrel wrote:Mijn naam is haas.
Ja verdomme, nu moeten jullie over de brug komen ook.Jay Reeve wrote:![]()
Vind t inderdaad niet heel vrolijk/ vriendelijk.Svbtwee wrote:Ik vraag me altijd af wat de gedachtegang is achter een stage met donkere kleuren. Zie nu de mainstage van The Qontinent (https://ibb.co/qjYTWFg) en meteen zit ik dan weer met de vraag "waarom??". Het ziet er zo grauw en sfeerloos uit. Waarom zou je de keus maken voor een stage met donkere kleurstellingen ipv lichte kleurstellingen die veel meer vrolijkheid en leven uitstralen?
Sony Wh-100XM4, een van de betere tech die ik ook heb gekocht.Albatrots wrote:Iemand hier toevallig advies voor een goede koptelefoon die je zowel via bluetooth als aux kan verbinden? Uiteraard een die lage tonen goed meepakt/die geschikt is voor hardstyle. Budget is max 200 euro. Alvast bedankt!
Thanks. Net wat over het budget, maar denk dat ik deze toch maar ga aanschaffen gezien alle positieve reviews. Ben benieuwd!Anonymous wrote:Sony Wh-100XM4, een van de betere tech die ik ook heb gekocht.Albatrots wrote:Iemand hier toevallig advies voor een goede koptelefoon die je zowel via bluetooth als aux kan verbinden? Uiteraard een die lage tonen goed meepakt/die geschikt is voor hardstyle. Budget is max 200 euro. Alvast bedankt!
Is al heel lang niet meer volgens mij, ben in 2016 naar Defqon Australië geweest. Toen gelde die regel daar ook al niet meer.RTM93 wrote:Ik vraag mij af of iemand nog weet hoe het tegenwoordig geregeld is voor kaartjes van Q Dance feesten buiten Europa.
Is dit nog steeds gratis zoals vroeger. In het specifiek voor de Q Dance take over op dreamfields Mexico. Iemand ervaring überhaupt met Q Dance feesten buiten Europa?
Een ticket voor dreamfields Mexico kost trouwens €132 dus niet perse goedkoop ofzo.
De link is standaard met HTTPS, maar om een of andere rede kunnen de links in de tekst alleen HTTP aan. Als je dus de link plakt, haal dan die S weg en hij zou het moeten doen.Defqon6 wrote:Waarom zijn de soundcloud nummers niet meer te luisteren op dit forum
Leugens!!Khadber wrote:De link is standaard met HTTPS, maar om een of andere rede kunnen de links in de tekst alleen HTTP aan. Als je dus de link plakt, haal dan die S weg en hij zou het moeten doen.Defqon6 wrote:Waarom zijn de soundcloud nummers niet meer te luisteren op dit forum
dat was vroeger wel zo ja. ik denk nu dat de embed optie stuk is of soundcloud moet iets veranderd hebben waardoor het niet meer mogelijk is.Khadber wrote:De link is standaard met HTTPS, maar om een of andere rede kunnen de links in de tekst alleen HTTP aan. Als je dus de link plakt, haal dan die S weg en hij zou het moeten doen.Defqon6 wrote:Waarom zijn de soundcloud nummers niet meer te luisteren op dit forum
Deze kan jou verder helpenTHArdstyler wrote:Kan iemand mij nog helpen aan Silvio Aquila mixjes?
Werkt momenteel helaas niet meer inderdaad, zie: Bug reports (page 32)ErikZ wrote:Leugens!!Khadber wrote:De link is standaard met HTTPS, maar om een of andere rede kunnen de links in de tekst alleen HTTP aan. Als je dus de link plakt, haal dan die S weg en hij zou het moeten doen.Defqon6 wrote:Waarom zijn de soundcloud nummers niet meer te luisteren op dit forum
View on SoundCloud
Hier heb ik een shitload aan mixjes staan, online te beluisteren maar ook te downen!THArdstyler wrote:Kan iemand mij nog helpen aan Silvio Aquila mixjes?
Q-dance doet dit ook in een aantal dagen dus waarom niet ook transmission?Svbtwee wrote:Zouden Qlimax en Transmission beide dezelfde stage hebben? Vitesse voetbalt de week tussen Qlimax en Transmission niet thuis en om nou zo'n hele stage af te breken en daarna weer een joekel van een stage op te bouwen in 2 weken tijd..
https://fb.watch/oA8wW9G_GY/Svbtwee wrote:Ik was bang voor een teleurstelling bij het naar binnenlipen 2 december, dus vandaar de vraag