Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 14:57 
 

hij zou eigenlijk auto resize naar 80x80 moeten hebben :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 20:40 
 

phpBB he ... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 14:48 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Het is meer dat het allemaal wat rustiger oogt als het bij iedereen gelijk is. Dus deze moet voor nu nog precies 80x80 zijn, autoresizen zit helaas niet in het forum pakket. Er zijn wel mods voor maar dat geeft wellicht in de toekomst problemen met forum updates.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 23:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het ligt aan het script natuurlijk, maar resizen aan de hand van het plaatje uitrekken is ook niet echt de oplossing, aangezien het dan vaak verrekte lelijk wordt.

Bedankt voor het antwoord Jordy, nu maar zelf mijn photoshopskills uitgebreid met de functie 'align with layer' voor het centreren. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kan al enige tijd geen Youtube filmpjes meer kijken op hardtraxx met mijn iPhone en iPad...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 22:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Ik kan al enige tijd geen Youtube filmpjes meer kijken op hardtraxx met mijn iPhone en iPad...


Hmm crap, je hebt gelijk, hier werkt het ook niet.

Wat maakt YouTube het toch moeilijk ineens. Ik ga hier komende week even naar kijken. Bedankt voor het melden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 15:44 
 

Jor-D schreef:
iMark schreef:
Ik kan al enige tijd geen Youtube filmpjes meer kijken op hardtraxx met mijn iPhone en iPad...


Hmm crap, je hebt gelijk, hier werkt het ook niet.

Wat maakt YouTube het toch moeilijk ineens. Ik ga hier komende week even naar kijken. Bedankt voor het melden!


Heb er op mijn eigen forum geen last van, maar dat is IPB.. Misschien ligt het probleem eerder bij phpBB ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 20:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nee ik heb een instelling in de YouTube embed code (volgens de Youtube documentatie), zodat YouTube filmpjes niet gelijk de hele player laden, maar alleen de afbeelding (still). Dit scheelt enorm in pagina laadtijden.

Alleen sommige browsers kunnen daar niet tegen op de een of andere manier, waardoor ik een trucje moest uithalen zodat het in die browsers wel werkt. Alleen nu doen de filmpjes het op de iPhone dus niet.

Moeimakend dit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 08:06 
 

Jor-D schreef:
Nee ik heb een instelling in de YouTube embed code (volgens de Youtube documentatie), zodat YouTube filmpjes niet gelijk de hele player laden, maar alleen de afbeelding (still). Dit scheelt enorm in pagina laadtijden.


Dat scheelt een hoop inderdaad, en verklaart gelijk een hoop :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuck de iCrap. Maak het maar mogelijk om de link (ook embed) te linken en te laten zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 01:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Fuck de iCrap. Maak het maar mogelijk om de link (ook embed) te linken en te laten zien.


Dit snap ik even niet? Wat bedoel je precies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Chukkels schreef:
Fuck de iCrap. Maak het maar mogelijk om de link (ook embed) te linken en te laten zien.


Dit snap ik even niet? Wat bedoel je precies?

Dat je als je op een embed YT link klikt, dat je die ook gewoon kan linken.

Zo dus:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YhvSd0Mr-Lo&feature=player_embedded[/youtube]

Of de verkorte link kan linken:

[youtube]http://youtu.be/YhvSd0Mr-Lo[/youtube]

Dat is nu nog niet mogelijk en best irritant, aangezien je dan handmatig alles moet herstellen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 20:15 
 
Hardtraxx Veteran

Weet niet hoe het komt, maar sinds een aantal weken twittert Hardtraxx niet meer wat de meest besproken released en unreleased track is. Vond het altijd wel leuk om te weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 15:07 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Weet niet hoe het komt, maar sinds een aantal weken twittert Hardtraxx niet meer wat de meest besproken released en unreleased track is. Vond het altijd wel leuk om te weten.


Ja klopt. Twitter blijft maar aanpassingen doorvoeren waardoor het script wat ik daarvoor heb draaien steeds niet meer werkt. Ik blijf bezig op deze manier dus wil even naar een permanente oplossing zoeken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D,

het is niet echt een bug report, maar kun je aub iets aan de ' markeer alles als ongelezen' button doen? Want ik hoor er echt meerdere mensen over klagen, waaronder ikzelf, en een simpele bevestiging van 'weet je het zeker?' is genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 21:33 
 

HardstyleForEvah schreef:
Jor-D,

het is niet echt een bug report, maar kun je aub iets aan de ' markeer alles als ongelezen' button doen? Want ik hoor er echt meerdere mensen over klagen, waaronder ikzelf, en een simpele bevestiging van 'weet je het zeker?' is genoeg.

kijk gewoon waar je klikt droeftoeter
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 21:59 
 

KSwoosh schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Jor-D,

het is niet echt een bug report, maar kun je aub iets aan de ' markeer alles als ongelezen' button doen? Want ik hoor er echt meerdere mensen over klagen, waaronder ikzelf, en een simpele bevestiging van 'weet je het zeker?' is genoeg.

kijk gewoon waar je klikt droeftoeter

Wat een hoogwaardige post ook weer. Het kan best eens voorkomen dat je misklikt. Komt ook bij jou voor. En ik vind het daarom ook geen verkeerde vraag. Het is geen bug trouwens, maar een goed idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Het is geen bug trouwens, maar een goed idee.

Is ook al vaak aangekaart. Heb er gelukkig al een tijd geen last meer van gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Fekete schreef:
Het is geen bug trouwens, maar een goed idee.

Is ook al vaak aangekaart. Heb er gelukkig al een tijd geen last meer van gehad :P


Ik vandaag nog (op mn pc zelfs) :x -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er ook geregeld last van. Erg vervelend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 22:47 
 

Fekete schreef:
Wat een hoogwaardige post ook weer. Het kan best eens voorkomen dat je misklikt. Komt ook bij jou voor. En ik vind het daarom ook geen verkeerde vraag. Het is geen bug trouwens, maar een goed idee.

Het is me echt nog nooit gebeurd in de weet ik hoeveel jaar dat ik hier lid ben xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 11:28 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Fekete schreef:
Wat een hoogwaardige post ook weer. Het kan best eens voorkomen dat je misklikt. Komt ook bij jou voor. En ik vind het daarom ook geen verkeerde vraag. Het is geen bug trouwens, maar een goed idee.

Het is me echt nog nooit gebeurd in de weet ik hoeveel jaar dat ik hier lid ben xd


Ik kan me er wel een beetje in vinden. Op de /forum pagina zitten de linkjes (shoutbox, zoeken, markeer als gelezen) wel dicht bij elkaar, maar dat geldt ook alleen voor die pagina. Op die andere pagina's zie ik geen reden om dat aan te passen.

Een bevestiging lijkt me overdreven, gewoon iets meer ruimte zodat mensen met een dikke muis niet op een ander linkje klikken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 11:31 
 

waarom niet een compleet nieuwe plek?
zoals ipv rechtsboven, rechtsonder :)
of linksboven, dan is ie nog wel snel bereikbaar, maar zit ie in een gebied waar mensen minder komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 10:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat 'Youtube-probleem' heb ik bij gebruik van mijn Samsung Galaxy S4 bij Soundcloud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 16:36 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Dat 'Youtube-probleem' heb ik bij gebruik van mijn Samsung Galaxy S4 bij Soundcloud.


Zou nu gefixt moeten zijn
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates