Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
hurricane schreef:
Ik kan nu in Internet Explorer 9 met Vista hier geen Youtube filmpjes afspelen. Het is nu een zwart vlak en als ik er op klik gebeurd er ook niets. Weet iemand wat dit kan zijn?


Meer mensen met dit probleem?

Ik kan het niet reproduceren namelijk, dus op dit moment weet ik niet waar het aan zou kunnen liggen.

Ik heb er ook last van in Safari. Als ik op play druk dan krijg ik ook een zwart vlak. Ik kan voor dat ik op play druk wel op de titel van het filmpje drukken en dan wordt het filmpje automatisch in een nieuw tabblad geopend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook sinds de vorige 'update' (meen ik) al last met het kijken naar mijn eigen berichten. Iedere keer als ik Hardtraxx opnieuw open en dan naar opties (rechts boven in) ga om op 'toon je berichten' te klikken, dan krijg ik de eerste keer een melding, dat ik momenteel niet bevoegd ben om die actie uit te voeren. Wanneer ik dan weer op opties klik en op toon je berichten dan krijg ik het overzicht wel te zien. Dit is iets heel kleins, maar het gebeurt geregeld en begint enigszins irritant te worden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 22:30 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Ik heb er ook last van in Safari. Als ik op play druk dan krijg ik ook een zwart vlak. Ik kan voor dat ik op play druk wel op de titel van het filmpje drukken en dan wordt het filmpje automatisch in een nieuw tabblad geopend.


Welke versie van Safari en op welk besturingssysteem?

Maximum schreef:
Ik heb ook sinds de vorige 'update' (meen ik) al last met het kijken naar mijn eigen berichten. Iedere keer als ik Hardtraxx opnieuw open en dan naar opties (rechts boven in) ga om op 'toon je berichten' te klikken, dan krijg ik de eerste keer een melding, dat ik momenteel niet bevoegd ben om die actie uit te voeren. Wanneer ik dan weer op opties klik en op toon je berichten dan krijg ik het overzicht wel te zien. Dit is iets heel kleins, maar het gebeurt geregeld en begint enigszins irritant te worden. :P


Heb je dit echt altijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Maximum schreef:
Ik heb er ook last van in Safari. Als ik op play druk dan krijg ik ook een zwart vlak. Ik kan voor dat ik op play druk wel op de titel van het filmpje drukken en dan wordt het filmpje automatisch in een nieuw tabblad geopend.


Welke versie van Safari en op welk besturingssysteem?

Maximum schreef:
Ik heb ook sinds de vorige 'update' (meen ik) al last met het kijken naar mijn eigen berichten. Iedere keer als ik Hardtraxx opnieuw open en dan naar opties (rechts boven in) ga om op 'toon je berichten' te klikken, dan krijg ik de eerste keer een melding, dat ik momenteel niet bevoegd ben om die actie uit te voeren. Wanneer ik dan weer op opties klik en op toon je berichten dan krijg ik het overzicht wel te zien. Dit is iets heel kleins, maar het gebeurt geregeld en begint enigszins irritant te worden. :P


Heb je dit echt altijd?


Versie 6.0.2 en OS X 10.8.2

Ik heb dit nu ongeveer twee maanden op willekeurige basis en het is sinds een grote update.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben nu ff wat dingen aan het updaten, misschien dat het daar door komt. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 23:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Versie 6.0.2 en OS X 10.8.2

Ik heb dit nu ongeveer twee maanden op willekeurige basis en het is sinds een grote update.


Wat voor grote update? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 01:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Maximum schreef:
Versie 6.0.2 en OS X 10.8.2

Ik heb dit nu ongeveer twee maanden op willekeurige basis en het is sinds een grote update.


Wat voor grote update? :P

Het zijn twee verschillende antwoorden. Ik doel op een tijdje terug dat Hardtraxx een halve dag offline was ivm een update. Sinds dien krijg ik geregeld die 'Je kunt de zoekfunctie op dit moment niet gebruiken. Probeer het over enkele minuten nogmaals.' foutmelding!

Youtube doet het overigens nog steeds niet, ondanks dat ik mijn besturingen systeem heb geupdate. Ik ga morgen wel even kijken wat het nog meer zou kunnen zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
hurricane schreef:
Ik kan nu in Internet Explorer 9 met Vista hier geen Youtube filmpjes afspelen. Het is nu een zwart vlak en als ik er op klik gebeurd er ook niets. Weet iemand wat dit kan zijn?


Meer mensen met dit probleem?

Ik kan het niet reproduceren namelijk, dus op dit moment weet ik niet waar het aan zou kunnen liggen.

Op het werk heb ik er ook last van, zwart scherm bij Youtube filmpjes. Internet Explorer 8 en Windows 7.

Op bijvoorbeeld partyflock heb ik geen problemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 15:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Het zijn twee verschillende antwoorden. Ik doel op een tijdje terug dat Hardtraxx een halve dag offline was ivm een update. Sinds dien krijg ik geregeld die 'Je kunt de zoekfunctie op dit moment niet gebruiken. Probeer het over enkele minuten nogmaals.' foutmelding!


De melding dat je de zoekfunctie niet kan gebruiken is om de database niet te zwaar te belasten. 1 zoek opdracht per seconde is toegestaan per gebruiker (dus niet afhankelijk van anderen). Ik zal eens kijken of ik dat beter kan tweaken, maar bij normaal gebruik hoor je die melding niet eens te krijgen...

Maximum schreef:
Youtube doet het overigens nog steeds niet, ondanks dat ik mijn besturingen systeem heb geupdate. Ik ga morgen wel even kijken wat het nog meer zou kunnen zin.


hurricane schreef:
Op het werk heb ik er ook last van, zwart scherm bij Youtube filmpjes. Internet Explorer 8 en Windows 7.

Op bijvoorbeeld partyflock heb ik geen problemen


Hebben jullie dit al sinds een tijdje of pas sinds een aantal dagen? 25 april heb ik namelijk een wijziging gedaan voor de YouTube embeds op de website.

Als het pas sinds een aantal dagen is dan heeft YouTube wéér wat verandert...

Ik hoor graag van jullie sinds wanneer je dat YouTube probleem hebt, dan weet ik een beetje waar ik moet gaan zoeken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is na de update gebeurd. Maar ook niet meteen erna. Het heeft nog een tijdje goed gewerkt. Hoe lang precies weet ik meer helemaal, een aantal weken gok ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hetzelfde. Windows xp op internet explorer. Ik dacht dacht het lag aan dat ik nog een oude versie had van internet. Maar dat was dus toch niet het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 23:37 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Het YouTube probleem zou nu opgelost moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 03:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Het YouTube probleem zou nu opgelost moeten zijn.

Yessss! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 16:53 
 

Weet niet of het hieraan gerelateerd is, maar sinds je laatste bericht laden de youtube filmpjes heel langzaam. En dan heb ik het niet over het filmpje zelf, maar over de pagina. Hoe meer youtube filmpjes op een pagina, hoe langer-ie erover doet om te laden.
Als ik bijvoorbeeld het 'vergeten tracks' topic probeer te openen, raakt Firefox helemaal in de war en loopt min of meer vast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is bij mij ook, maar denk dat dat meer aan Flash Player ligt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Het YouTube probleem zou nu opgelost moeten zijn.

Klopt het werkt weer! :D Super dat je het opgelost hebt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Het YouTube probleem zou nu opgelost moeten zijn.

Het was opgelost, maar nu is het weer terug?! :/
EDIT: Bericht hieronder nog niet gezien, vandaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 15:29 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

BeHa schreef:
Weet niet of het hieraan gerelateerd is, maar sinds je laatste bericht laden de youtube filmpjes heel langzaam. En dan heb ik het niet over het filmpje zelf, maar over de pagina. Hoe meer youtube filmpjes op een pagina, hoe langer-ie erover doet om te laden.
Als ik bijvoorbeeld het 'vergeten tracks' topic probeer te openen, raakt Firefox helemaal in de war en loopt min of meer vast.


Dat was mijn conclusie ook maar niet dat het zo ernstig was...

Ik heb de aanpassingen teruggedraaid en raad aan om de gebruikers die last hebben van niet ladende filmpjes in IE up te daten naar Internet Explorer 10, of minstens Internet Explorer 9. In die browsers werkt het wel, de browsers zijn gratis en maken gebruik van technologieën waarmee je web ervaring beter wordt dan met oudere browsers.

Persoonlijke raad ik aan om helemaal geen Internet Explorer te gebruiken, daarmee help je ook heel veel web developers op internet. Gebruik Google Chrome of Firefox :) Maargoed, dat is mijn mening en niet direct een oplossing. Het probleem ligt echter bij YouTube.

IE8 wordt, net zoals IE6 en IE7, bij deze niet meer ondersteund op Hardtraxx. De browser is inmiddels al zo'n 5 jaar oud en is een logische stap richting een beter web.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas is het probleem weer terug in IE9 :( De schermpjes van Youtube zijn weer zwart...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
hurricane schreef:
Helaas is het probleem weer terug in IE9 :( De schermpjes van Youtube zijn weer zwart...

http://www.google.nl/intl/nl/chrome/browser/

Het zou weer moeten werken met IE9, ik geef het alleen maar aan...
Installeren van Chrome lost het probleem in IE9 niet op toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 09:10 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Socializerz schreef:
hurricane schreef:
Helaas is het probleem weer terug in IE9 :( De schermpjes van Youtube zijn weer zwart...

http://www.google.nl/intl/nl/chrome/browser/

Het zou weer moeten werken met IE9, ik geef het alleen maar aan...
Installeren van Chrome lost het probleem in IE9 niet op toch


Nee precies, maar browser bugs kunnen wij hier ook niet oplossen helaas. Probeer anders eens IE9 te updaten of te deinstalleren, want hier in IE9 werkt het gewoon prima.

Ondertussen ga ik aan een kleine fix werken, hopen dat dat het probleem voor altijd oplost. Het is helaas wel een workaround voor een YouTube bug, probleem ligt namelijk echt bij YouTube :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 11:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik heb een nieuwe fix geïmplementeerd. Werkt het nu wel goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Ik heb een nieuwe fix geïmplementeerd. Werkt het nu wel goed?

Yep ik ben weer helemaal blij :D Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 13:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Top ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 13:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet echt een bug, meer een vraag, maar dat maakt niet uit (vind ik!):

Citaat:
De avatar moet minstens 80 pixels breed en 80 pixels hoog zijn. De maximum-waardes zijn 80 pixels breed en 80 pixels hoog. De opgegeven avatar is 60 pixels breed en 60 pixels hoog.


Is het echt zo'n vereiste dat de avatar niet kleiner mag zijn? Valt dat niet op te lossen met centreren, zodat de lay-out ook nog mooi blijft? Of is die border het probleem?

Op zich is het voor mij ook geen probleem om het plaatje 80x80 te maken, maar ik vind het wel een strenge eis!
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates