Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 07:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
hoebedoelje schreef:
Dat 'Youtube-probleem' heb ik bij gebruik van mijn Samsung Galaxy S4 bij Soundcloud.


Zou nu gefixt moeten zijn


Mijn excuses voor de late reactie, maar Soundcloud is nog steeds blanco.

De speler verschijnt niet boven de link.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 22:20 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Jor-D schreef:
hoebedoelje schreef:
Dat 'Youtube-probleem' heb ik bij gebruik van mijn Samsung Galaxy S4 bij Soundcloud.


Zou nu gefixt moeten zijn


Mijn excuses voor de late reactie, maar Soundcloud is nog steeds blanco.

De speler verschijnt niet boven de link.


Zijn er meer mensen met dit SoundCloud probleem? Zouden die dan even hier kunnen reageren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 17:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ja bij iPad. Youtube op iPad werkt nu wel weer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

De zomerklok is nog actief op hardtraxx :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 18:37 
 

iMark schreef:
De zomerklok is nog actief op hardtraxx :lol:

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
De zomerklok is nog actief op hardtraxx :lol:


Moet je zelf uitzetten in je instellingen bij ''Opties'' Kijk wist je dat topic :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 22:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
iMark schreef:
De zomerklok is nog actief op hardtraxx :lol:


Moet je zelf uitzetten in je instellingen bij ''Opties'' Kijk wist je dat topic :$


Doe ik wel even automagisch voor iedereen. Moet ik helaas even handmatig doen, komt namelijk niet zo vaak voor die tijdswisseling :D

edit: gefixt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 08:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Zijn er meer mensen met dit SoundCloud probleem? Zouden die dan even hier kunnen reageren?


Zoals ze het op fora noemen: "I get the blue Lego block with a question mark".
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op school heb ik last met inloggen. Als ik inlog kan ik vervolgens overal wel bij, maar zodra ik iets wil posten en dus op "antwoord" druk krijg ik vervolgens het scherm dat ik niet ingelogd ben. Log ik weer in, doe ik hetzelfde, krijg ik weer te zien dat ik niet ingelogd ben. Soms wel 5 keer achter elkaar :P nu deed ie t ook pas na 3 keer. Ligt dit aan Hardtraxx icm IE of is het gewoon omdat IE op school zo kut is (buiten dat IE sowieso kut is).

En nog een vraagje: Waarom moet er voor de zoekfunctie minimaal 4 tekens ingevoerd worden? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 18:15 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Op school heb ik last met inloggen. Als ik inlog kan ik vervolgens overal wel bij, maar zodra ik iets wil posten en dus op "antwoord" druk krijg ik vervolgens het scherm dat ik niet ingelogd ben. Log ik weer in, doe ik hetzelfde, krijg ik weer te zien dat ik niet ingelogd ben. Soms wel 5 keer achter elkaar :P nu deed ie t ook pas na 3 keer. Ligt dit aan Hardtraxx icm IE of is het gewoon omdat IE op school zo kut is (buiten dat IE sowieso kut is).


Probeer anders eens een andere browser. En welke versie van IE is het?

Rawbin schreef:
En nog een vraagje: Waarom moet er voor de zoekfunctie minimaal 4 tekens ingevoerd worden? :)


Dit omdat de zoek database gigantisch groot is. Hoe minder tekens, hoe meer resultaten, hoe meer belasting op de server. Daarom is dit minimaal 4 tekens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IE 8. En ik kan geen andere browser gebruiken op school, helemaal beveiligd uiteraard :P

En wat betreft het zoeken. Ik kan begrijpen dat minder dan 4 tekens belastend kan zijn voor de server. Maar nu heb ik dus dat wanneer ik per label releases wil zoeken ik dus bijna nooit op een CATid kan zoeken, aangezien de meesten 3 letters hebben (DWX, MiM enz).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb een soortgelijk iets op werk. Na het inloggen, is de 1e pagina die ik bezoek weer 'uitgelogd'. Zodra ik dan F5 doe, ben ik gewoon ingelogd en blijf ik dat ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 22:20 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Heb een soortgelijk iets op werk. Na het inloggen, is de 1e pagina die ik bezoek weer 'uitgelogd'. Zodra ik dan F5 doe, ben ik gewoon ingelogd en blijf ik dat ook.


Toevallig ook IE8?

Dat soort informatie helpt mij namelijk enorm bij het vinden van het probleem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh, zie nu pas de reactie :P
Noop, IE11
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Heb een soortgelijk iets op werk. Na het inloggen, is de 1e pagina die ik bezoek weer 'uitgelogd'. Zodra ik dan F5 doe, ben ik gewoon ingelogd en blijf ik dat ook.

Herkenbaar. Volgens mij ligt dat aan Internet Explorer zelf die dan de pagina niet opnieuw laadt omdat deze pas geleden al geladen is. Met een F5 dwing je eigenlijk opnieuw te laden met het inloggen er dus bij. Disclaimer: ik zit niet in deze branche.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 19:59 
 

hij accepteert cookies?

soms dan accepteert hij geen koekjes waar je gegevens instaan over de inlog, pagina, etc.
dan snapt ie niet wat hij heen moet en dan spreek hij de koekjes niet aan en gaat naar een niet-ingelogde pagina.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 00:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
patrickjeb schreef:
Heb een soortgelijk iets op werk. Na het inloggen, is de 1e pagina die ik bezoek weer 'uitgelogd'. Zodra ik dan F5 doe, ben ik gewoon ingelogd en blijf ik dat ook.

Herkenbaar. Volgens mij ligt dat aan Internet Explorer zelf die dan de pagina niet opnieuw laadt omdat deze pas geleden al geladen is. Met een F5 dwing je eigenlijk opnieuw te laden met het inloggen er dus bij. Disclaimer: ik zit niet in deze branche.

Heb het in Chrome ook :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog wat betreft de zoekfunctie. Hoezo kunnen een aantal tekens niet gebruikt worden? Als ik nu op B-Front wil zoeken krijg ik ook alle frontliner meuk erbij :P

Edit: nvm, je kan er dus gewoon een spatie zetten :$ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2014 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan hier iemand als mod eens de moeite nemen. om die youtube-links aan te passen, zonder dat je die url hoeft aan te passen?
En dan bedoel ik het onderstaande:

[youtube]http://youtu.be/15T0EBsqu08[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 14:31 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dat is geen youtube link. Het is enkel een doorverwijs adres. Wanneer je daarop klikt zul je als het goed is de gewone url in de adresbalk zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 14:56 
 

Econz schreef:
Kan hier iemand als mod eens de moeite nemen. om die youtube-links aan te passen, zonder dat je die url hoeft aan te passen?
En dan bedoel ik het onderstaande:

[youtube]http://youtu.be/15T0EBsqu08[/youtube]

Heb het even voor je aangepast :P

algemeen/track-of-the-day-t981-13475.html#p1306690

Maar wat Venator zegt. Plak die link in je adresbalk en dan krijg je de "echte" youtube link. Die plak je vervolgens weer tussen de tags.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 08:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wordt de hele tijd op random momenten uitgelogd als ik door 't forum aan 't klikken ben. Hoe kan dat? En wat kan ik er tegen doen?

Gebruik Google Chrome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 12:52 
 

Cookies even verwijderen en dan opnieuw inloggen, en dan uiteraard "Log mij automatisch in bij ieder bezoek." aanvinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 22:02 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Voorheen opende een link in een topic in een nieuw tabblad (In Chrome) wanneer ik nu op een link klik gaat hij naar die pagina, zonder een nieuw tabblad te openen. In de shoutbox was dit altijd al het geval, maar nu is het ook in topics. Ligt dit aan mij of hebben meer mensen dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 22:10 
 
Hardtraxx Veteran

Algemene fout
SQL ERROR [ mysqli ]

Incorrect string value: '\xF0\x9F\x91\x8D\xF0\x9F...' for column 'post_text' at row 1 [1366]

Een SQL-fout deed zich voor tijdens het samenstellen van deze pagina. Contacteer de beheerder als dit probleem zich blijft voordoen.
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates