Mijn excuses voor de late reactie, maar Soundcloud is nog steeds blanco.wrote:Zou nu gefixt moeten zijnwrote:Dat 'Youtube-probleem' heb ik bij gebruik van mijn Samsung Galaxy S4 bij Soundcloud.
De speler verschijnt niet boven de link.
Mijn excuses voor de late reactie, maar Soundcloud is nog steeds blanco.wrote:Zou nu gefixt moeten zijnwrote:Dat 'Youtube-probleem' heb ik bij gebruik van mijn Samsung Galaxy S4 bij Soundcloud.
Zijn er meer mensen met dit SoundCloud probleem? Zouden die dan even hier kunnen reageren?wrote:Mijn excuses voor de late reactie, maar Soundcloud is nog steeds blanco.wrote:Zou nu gefixt moeten zijnwrote:Dat 'Youtube-probleem' heb ik bij gebruik van mijn Samsung Galaxy S4 bij Soundcloud.
De speler verschijnt niet boven de link.
?wrote:De zomerklok is nog actief op hardtraxx
Moet je zelf uitzetten in je instellingen bij ''Opties'' Kijk wist je dat topicwrote:De zomerklok is nog actief op hardtraxx
Doe ik wel even automagisch voor iedereen. Moet ik helaas even handmatig doen, komt namelijk niet zo vaak voor die tijdswisselingwrote:Moet je zelf uitzetten in je instellingen bij ''Opties'' Kijk wist je dat topicwrote:De zomerklok is nog actief op hardtraxx
Zoals ze het op fora noemen: "I get the blue Lego block with a question mark".wrote:Zijn er meer mensen met dit SoundCloud probleem? Zouden die dan even hier kunnen reageren?
Probeer anders eens een andere browser. En welke versie van IE is het?wrote:Op school heb ik last met inloggen. Als ik inlog kan ik vervolgens overal wel bij, maar zodra ik iets wil posten en dus op "antwoord" druk krijg ik vervolgens het scherm dat ik niet ingelogd ben. Log ik weer in, doe ik hetzelfde, krijg ik weer te zien dat ik niet ingelogd ben. Soms wel 5 keer achter elkaarnu deed ie t ook pas na 3 keer. Ligt dit aan Hardtraxx icm IE of is het gewoon omdat IE op school zo kut is (buiten dat IE sowieso kut is).
Dit omdat de zoek database gigantisch groot is. Hoe minder tekens, hoe meer resultaten, hoe meer belasting op de server. Daarom is dit minimaal 4 tekens.wrote:En nog een vraagje: Waarom moet er voor de zoekfunctie minimaal 4 tekens ingevoerd worden?
Toevallig ook IE8?wrote:Heb een soortgelijk iets op werk. Na het inloggen, is de 1e pagina die ik bezoek weer 'uitgelogd'. Zodra ik dan F5 doe, ben ik gewoon ingelogd en blijf ik dat ook.
Herkenbaar. Volgens mij ligt dat aan Internet Explorer zelf die dan de pagina niet opnieuw laadt omdat deze pas geleden al geladen is. Met een F5 dwing je eigenlijk opnieuw te laden met het inloggen er dus bij. Disclaimer: ik zit niet in deze branche.wrote:Heb een soortgelijk iets op werk. Na het inloggen, is de 1e pagina die ik bezoek weer 'uitgelogd'. Zodra ik dan F5 doe, ben ik gewoon ingelogd en blijf ik dat ook.
Heb het in Chrome ookwrote:Herkenbaar. Volgens mij ligt dat aan Internet Explorer zelf die dan de pagina niet opnieuw laadt omdat deze pas geleden al geladen is. Met een F5 dwing je eigenlijk opnieuw te laden met het inloggen er dus bij. Disclaimer: ik zit niet in deze branche.wrote:Heb een soortgelijk iets op werk. Na het inloggen, is de 1e pagina die ik bezoek weer 'uitgelogd'. Zodra ik dan F5 doe, ben ik gewoon ingelogd en blijf ik dat ook.
Heb het even voor je aangepastwrote:Kan hier iemand als mod eens de moeite nemen. om die youtube-links aan te passen, zonder dat je die url hoeft aan te passen?
En dan bedoel ik het onderstaande:
View on YouTube