Hoezo?wrote:xD moest toch even lachenwrote:Goeie zaak dat er reports worden geschreven over setjes. Keep it up!
Tracklist · 17 tracks
- 01Intro
- 02Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix)Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix) on Tracks
- 03Veracocha - Carte Blanche (Toneshifterz Hard Bass 2012 Dj Tool)Veracocha - Carte Blanche (Raw Inc. Bootleg) on Tracks
- 04D-Block & S-te-Fan - Take Me ThereD-Block & S-te-Fan - Take Me There on Tracks
- 05Adrenalize - Forest InterludeAdrenalize - Forest Interlude / Above The Sky (XBONE010) on Tracks
- 06Isaac - On The Edge (Psyko Punkz Remix)VA - The Qontinent 2011 (TOFF027) on Tracks
- 07Brennan Heart - Life That We Dream Of (City2City)Brennan Heart - Life That We Dream Of on Tracks
- 08Frontliner - The First Cut (Technoboy Remix)Frontliner - The First Cut (Technoboy Remix) on Tracks
- 09Stephanie - Sweet DispositionStephanie - Sweet Disposition on Tracks
- 10Hard Driver - The Cold AngelHard Driver - The Cold Angel EP (DWX095) on Tracks
- 11D-Block & S-te-Fan - Our MusicD-Block & S-te-Fan - Our Music on Tracks
- 12Frontliner - PhaserifficFrontliner - Phaseriffic on Tracks
- 13Ran-D & Digital Punk - SurvivorsRan-D & Digital Punk - Survivors on Tracks
- 14Artic - In The NightArtic - In The Night (A2REC029) on Tracks
- 15B-Front & Hard Driver - State Of PerfectionB-Front & Hard Driver - State Of Perfection on Tracks
- 16The R3belz - A State Of MindThe R3belz - State Of Mind on Tracks
- 17Frequencerz & In-Phase - Fight For SurvivalV.A. - Hard Bass 2012 (BYMCD002) on Tracks
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
N
Die volg ik ook niet. Ik meende het! Alleen maar "dikke lijst" is nog steeds niks eigenlijk.wrote:xD moest toch even lachenwrote:Goeie zaak dat er reports worden geschreven over setjes. Keep it up!
Hmmkay, nou ja vond het wel grappig.. heb je wel is.wrote:Die volg ik ook niet. Ik meende het! Alleen maar "dikke lijst" is nog steeds niks eigenlijk.wrote:xD moest toch even lachenwrote:Goeie zaak dat er reports worden geschreven over setjes. Keep it up!
Leuke lijst overigens van Headhunterz
N
lol ouwe trollface.wrote:Hmmkay, nou ja vond het wel grappig.. heb je wel is.
![]()
Leuke lijst overigens van Headhunterz
G
Frontliner - The First Cut (Technoboy Remix)

Ja ik vind 'm ook best lekker, volgens mij klapt die er goed op als ie live word gedraaid.wrote:Frontliner - The First Cut (Technoboy Remix)![]()
![]()
![]()
![]()
In tegenstelling tot de meesten op de vorige pagina..
Mehehh.wrote:Frontliner - The First Cut (Technoboy Remix)![]()
![]()
![]()
![]()
Wilde juist net zeggen dat ik het kansloos vind dat iedere track uit de set nu beoordeeld wordt.wrote:Die volg ik ook niet. Ik meende het! Alleen maar "dikke lijst" is nog steeds niks eigenlijk.wrote:xD moest toch even lachenwrote:Goeie zaak dat er reports worden geschreven over setjes. Keep it up!
u so badass.wrote:Wilde juist net zeggen dat ik het kansloos vind dat iedere track uit de set nu beoordeeld wordt.wrote:Die volg ik ook niet. Ik meende het! Alleen maar "dikke lijst" is nog steeds niks eigenlijk.wrote: xD moest toch even lachen
Doe het weer voor de promo's 
Carte Blanche, kippenvel
Op 1 stuk gaan de pitchkicks wel weer net te hoog.. Wel leuk dat Heady nog zegt van 'Deze kicks zijn niet van Wildstylez' 
Take Me There en Our Music, leuke platen, niet meer, niet minder
Phaseriffic is wel oke
Survivors, lijkt op een typische G4H of Ran-D track, vind er verder ook vrij weinig aan, herinnert mij ook teveel aan andere tracks van Ran-D/G4H
State of Perfection, gewoon 'Woooooow!'. Wat een sfeer zit er in die track, zo jammer van de pitchkicks..
A State of Mind, weer een dikke plaat van de R3belz, ook weer jammer van die pitchkicks
Ook dik dat hij Fight For Survival gebruikt om mee te eindigen
Carte Blanche, kippenvel
Take Me There en Our Music, leuke platen, niet meer, niet minder
Phaseriffic is wel oke
Survivors, lijkt op een typische G4H of Ran-D track, vind er verder ook vrij weinig aan, herinnert mij ook teveel aan andere tracks van Ran-D/G4H
State of Perfection, gewoon 'Woooooow!'. Wat een sfeer zit er in die track, zo jammer van de pitchkicks..
A State of Mind, weer een dikke plaat van de R3belz, ook weer jammer van die pitchkicks
Ook dik dat hij Fight For Survival gebruikt om mee te eindigen
En de zusjes zijn weer samen.wrote: u so badass.
Vraag me af hoeveel aandacht voor deze show overblijft als er geen promo's meer inzitten 
Dafuq. Als ik reageer in een topic waar Nazale ook heeft gereageerd dan zijn wij weer samen? In dat geval is Pithune jouw siamse tweelingbroer aangezien jullie ook altijd op elkaar reageren. Wist niet dat jij nog een stuk vlees ergens aan je lijf had hangen dat Peter heette.wrote:En de zusjes zijn weer samen.wrote: u so badass.
HAHAHAHA dat zou mooi zijn trouwens als je 'm Pithune zou noemen
is het enige vette eraan haha!wrote:Vraag me af hoeveel aandacht voor deze show overblijft als er geen promo's meer inzitten
btw die On The Edge is echt belachelijk slecht gewoon
Maar ik eet geen zalmpjes samen met Pithune.wrote: Dafuq. Als ik reageer in een topic waar Nazale ook heeft gereageerd dan zijn wij weer samen? In dat geval is Pithune jouw siamse tweelingbroer aangezien jullie ook altijd op elkaar reageren. Wist niet dat jij nog een stuk vlees ergens aan je lijf had hangen dat Peter heette.
Opnieuw UNMIXED, of is dat gewoon de bedoeling dat hij niet/nooit mixt?
Komt omdat Pithune geen zalm lust maar zeg niet dat je het stiekem niet wil!wrote:Maar ik eet geen zalmpjes samen met Pithune.wrote: Dafuq. Als ik reageer in een topic waar Nazale ook heeft gereageerd dan zijn wij weer samen? In dat geval is Pithune jouw siamse tweelingbroer aangezien jullie ook altijd op elkaar reageren. Wist niet dat jij nog een stuk vlees ergens aan je lijf had hangen dat Peter heette.
Weet niet of ik dat wel zou overleven als ik Pithune in het echt tegenkom hoor.wrote:Komt omdat Pithune geen zalm lust maar zeg niet dat je het stiekem niet wil!wrote:Maar ik eet geen zalmpjes samen met Pithune.wrote: Dafuq. Als ik reageer in een topic waar Nazale ook heeft gereageerd dan zijn wij weer samen? In dat geval is Pithune jouw siamse tweelingbroer aangezien jullie ook altijd op elkaar reageren. Wist niet dat jij nog een stuk vlees ergens aan je lijf had hangen dat Peter heette.
Next... vind dit op een paar tracks na een behoorlijk saaie set. Niets bijzonders.
Die is toch een stuk minder breed dan jij joh, 1 stoemp en t is einde party music!wrote:Weet niet of ik dat wel zou overleven als ik Pithune in het echt tegenkom hoor.wrote:Komt omdat Pithune geen zalm lust maar zeg niet dat je het stiekem niet wil!wrote:
Maar ik eet geen zalmpjes samen met Pithune.
B
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Jul 2019
Ga jij je oren eens laten uitspuitenwrote:Opnieuw UNMIXED, of is dat gewoon de bedoeling dat hij niet/nooit mixt?
S
hoe bedoel je?wrote:Opnieuw UNMIXED, of is dat gewoon de bedoeling dat hij niet/nooit mixt?
Geen enkele track die ertussen zit die me erg aanspreekt ofzo.
Die Ran-D track vind ik niks aan eerlijk gezegd. Die B-Front collab is een verkeerde combo, die kicks passen niet vind ik.
Die van Stephanie vind ik dan de beste.
Die Ran-D track vind ik niks aan eerlijk gezegd. Die B-Front collab is een verkeerde combo, die kicks passen niet vind ik.
Die van Stephanie vind ik dan de beste.
N
Laat ik dan iig zeggen dat ik het een goeie zaak vind dat er niet meer zo klakkeloos opmerkingen worden gepost, maar er daadwerkelijk iets van een gedachte achter zitten. Kun je toch onmogelijk tegen zijn op een forum!wrote:En de zusjes zijn weer samen.wrote: u so badass.
Oh en fuck you.