Last edited by TheSoundOfHardstylez on 11 Mar 2012 23:07, edited 3 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Heerlijke intro, rest zit ook goed in elkaar maar niets speciaals verder.
-
J
Heerlijk. 
intro is weer heerlijk netzo als melo, maar dan die vreselijke pitchkicks weer, erg jammer.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
wrote:Heerlijke intro, rest zit ook goed in elkaar maar niets speciaals verder.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
wrote:Heerlijke intro, rest zit ook goed in elkaar
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
zit weer een partij een energie achter van heb ik jou daar, ben benieuwd wat die pitch kick doet in hoge kwaliteit....
Dat blijf je houden met The R3belswrote:intro is weer heerlijk netzo als melo, maar dan die vreselijke pitchkicks weer, erg jammer.
hoop het niet, vind ook weer bij deze plaat dat die de kracht uit de climax halen waardoor hij niet meer mooi overkomt imo.wrote:Dat blijf je houden met The R3belswrote:intro is weer heerlijk netzo als melo, maar dan die vreselijke pitchkicks weer, erg jammer.maar inderdaad een leuke plaat
Ik vind deze pitchkicks niet echt lekker klinken, maar verder vind ik the R3belz juist één van de weinigen die pitchkicks vaak wel goed gebruiken. In Armageddon bijvoorbeeld, brengen die pitchkicks zo'n heerlijk agressief gevoel mee. Net als in Shade en Reactivate the Bionicle.wrote:Dat blijf je houden met The R3belswrote:intro is weer heerlijk netzo als melo, maar dan die vreselijke pitchkicks weer, erg jammer.maar inderdaad een leuke plaat
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Die intro is echt één brok energie
Climax is ook niks mis mee, zelfde geld voor de pitchkicks. Overall weer een prima productie imo, voor zover ik kan horen.
-
KHardtraxx Newbie
- 35 posts member since 2011
- last seen Feb 2012
Bliksem

Om de een of andere reden denk ik, telkens als dit nummer begint, dat het Stereotuners - House Dog gaat worden. Zodra die versnelling die doorgaat tot het een constante toon is (hoe je dat ook noemt) erin komt, verwacht ik de bunga-bunga-break uit House Dog.
Maar de baseline die er in de plaats daarvan komt is wel zo dik. Lekker, die kick van The Reb3lz doet het wel voor mij.
Maar de baseline die er in de plaats daarvan komt is wel zo dik. Lekker, die kick van The Reb3lz doet het wel voor mij.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
deze vind ik echt vet vooral die opbouw _0_
-
JHardtraxxer
- 183 posts member since 2011
- last seen Dec 2019
Meganummer. Klok afgelopen zaterdag ook weer heeeerlijk 
Die intro beukt weeral lekker hard zoals we gewend zijn van R3bels/R3belz
Die melo doet me gelijk denken aan anthems :p
Echt zo'n typische anthem-melo als je 't mij vraagt
Die melo doet me gelijk denken aan anthems :p
Echt zo'n typische anthem-melo als je 't mij vraagt
Weer zo'n heerlijke R3belz intro
Gaaf nummertje weer zeg!
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
opbouw/intro
kicks zijn ook prima, melo is ook aardig.
al met al een van de beste releases tot nu toe van The R3belz
kicks zijn ook prima, melo is ook aardig.
al met al een van de beste releases tot nu toe van The R3belz
ik vind het gewoon niet klinken dat er zonder reden, want het is écht niet nodig, er zo'n pitch onderdoor komt. afgezien daarvan wel een behoorlijk nummer
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
The R3belz
just a week and ''A state of mind EP'' will be available!