Last edited by emmerick on 17 Feb 2012 20:12, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Brennan Heart is ook terug!.. Lekker plaatje maar die melo komt me zo bekend voor?
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Heerlijk en euforisch 
Hulde aan deze man
Een andere melodie in de 2de climax. Hoewel ik de eerste beter vind.
En wanneer komt er een bericht van Code Black dat Brennan Heart zijn kicks ript?
En wanneer komt er een bericht van Code Black dat Brennan Heart zijn kicks ript?
Brennan Heart - ID
Stond er al!
Stond er al!
Ik herken die melodie.. maar weet niet van welk nr! Maar wel chille plaat verder
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Zullen hier verder gaan 
Krijgt altijd veel kritiek over zich heen, maar hij verbaast me toch elke keer weer met zijn melo's!
hulde voor deze track
hulde voor deze track
Heerlijk trackje
melodie komt me ook echt bekend voor maar kkan em niet plaatsen 
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Blij om deze positieve comments te lezen
Ben het er helemaal mee eens, erg toffe track. Pakkendem elo, goede kicks erbij... Prima 
IK had dit niet verwacht zeg, maar ik vind dit wel een gaaf plaatje! De break duurt me iets te lang, maar is wel gaaf gedaan. De rest erna klinkt gewoon ook gaaf, lekkere melodie! Positief verrast iig 
-
D
- 5 posts member since 2012
- last seen Jul 2012
doet me een beetje denken aan adago for strings
Maar focking vette plaat die melodie is zo mooi gemaakt
Maar focking vette plaat die melodie is zo mooi gemaakt
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Echt een dikke sfeer neergezet in deze track! Maar uit welke stad heeft ie dan in godsnaam zijn inspiratie vandaan gehaald? 
Haha idd kruising tussen wildstylez en codeblackwrote:Hulde aan deze manEen andere melodie in de 2de climax. Hoewel ik de eerste beter vind.
![]()
Nu ineens weer reacties van 'Hulde aan deze man', terwijl die bij de vorige tracks nog helemaal de grond in werd geboord
Wat 1 track wel niet kan doen 
wrote:IK had dit niet verwacht zeg, maar ik vind dit wel een gaaf plaatje! De break duurt me iets te lang, maar is wel gaaf gedaan. De rest erna klinkt gewoon ook gaaf, lekkere melodie! Positief verrast iig
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Haha idd. Ik ben in iig nog niet positief verrast zoals iedereen hier, de melodie trekt me niet echt ofzo.wrote:Nu ineens weer reacties van 'Hulde aan deze man', terwijl die bij de vorige tracks nog helemaal de grond in werd geboordWat 1 track wel niet kan doen
Klinkt wel aardig. Lang geleden dat ik dat gezegd heb bij een BH track.. Maar het is niet meer dan aardig.
-
J
Lekker trackje hoor!
Wanneer beginnen die City2City releases ? Want word wel tijd voor Running Late, Lose my Mind etc.
Wanneer beginnen die City2City releases ? Want word wel tijd voor Running Late, Lose my Mind etc.
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Vet nummer, klinkt totaal niet als Brennan Heart?
wrote:Vet nummer, klinkt totaal niet als Brennan Heart?