Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Sweet Disposition (Original Version)
- 02Sweet Disposition (Radio Cut)
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
die vond ik echt geweldig toen ik hem voor het eerst hoorde in hws 
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Echt een goed nrtje!! Orginele nr ook trouwens ... ( house muziek of wat is het )wrote:die vond ik echt geweldig toen ik hem voor het eerst hoorde in hws
Wow, hier zit me een partij sfeer in! Vocals zijn natuurlijk geniaal. Wel alweer te hoge pitchkicks, when is it gonna stop 
hoor eerst die dikke break kippenvel alles en dan komt die melo tja dat vind ik dan toch weer een tegenvallertje 
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Ben blij met de nieuwe Stephanie. Die vocalen zijn heilig, vooral vanwege die housetrack die zo geweldig is! De track heeft een goede opbouw, toffe sfeer en de melodie kan ik zeker waarderen. De kicks vind ik alleen teveel aanwezig.
Last edited by jambekkie on 29 Feb 2012 22:20, edited 1 time in total.
-
OHardtraxxer
- last seen Aug 2025
-
KArtiest
- 130 posts member since 2010
- last seen Apr 2013
reminds me somehow on Nobody said it was easy lol.
did she used the original vocals in the track? (cant judge it on the laptop)
did she used the original vocals in the track? (cant judge it on the laptop)
I was thinking about that too when I heard the break when it was building up to the melodywrote:reminds me somehow on Nobody said it was easy lol.![]()
-
OHardtraxxer
- last seen Aug 2025
Fking dik nrtje ;D
-
OHardtraxxer
- last seen Aug 2025
Inderdaad, lijkt er wel heel veel op haha.. straks maakt headhunterz een foutje en is hij van Wildstylezwrote:Wildstylez kicks?
ik vond het ook al rare kicks om een liedje van stephanie te zijnwrote:Inderdaad, lijkt er wel heel veel op haha.. straks maakt headhunterz een foutje en is hij van Wildstylezwrote:Wildstylez kicks?
desalniettemin bazenplaat
View on YouTube Die bedoel jewrote:Echt een goed nrtje!! Orginele nr ook trouwens ... (house muziek of wat is het)
-
J
Kippenvel tot op het bot, wat een gevoel zeg!
Deze staat tot nu toe zeker in me top 5.
Deze staat tot nu toe zeker in me top 5.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
leuk voor la dame, meer niet
Hier heeft de Saifam-producer-groep weer iets gaafs van gemaakt 
-
JHardtraxxer
- 64 posts member since 2009
- last seen Apr 2012
Heerlijke track, alleen de kicks overheersen net iets te veel naar mijn gevoel. maar dat is dan ook het enigste minpuntje

-
MHardtraxxer
- 605 posts member since 2009
- last seen Oct 2015
Iets in mij zegt dat madame dit niet zelf heeft gemaakt
Als er NC of Frontliner voor had gestaan had ik het ook geloofd :p
Buiten dat! Heeeerlijk plaatje
Buiten dat! Heeeerlijk plaatje
het origineel is echt ronduit prachtig. Dit nummer verkracht echter alles aan wat mooi was aan het origineel
Had het echt niet verwacht. Die epische vocalswrote:die vond ik echt geweldig toen ik hem voor het eerst hoorde in hws
edit: de climax zelf valt wel wat tegen.
Last edited by Vincent_ on 01 Mar 2012 10:18, edited 1 time in total.
Melodie is teveel naar de achtergrond gedrukt in de climax. Ach ja wat boeit het, de kicks maken het toch al niet meer luisterbaar. Synth(s) in de opbouw is/zijn wel vet, opbouw en break zelf duren alleen veel te lang. Ken de house plaat verder niet.
prima trackje! lekkere melo, en een prima sfeer in de gehele track! ja deze gaat meegenomen worden bij de release
-
THardtraxxer
- 258 posts member since 2010
- last seen Nov 2018
Eensch!!!wrote:het origineel is echt ronduit prachtig. Dit nummer verkracht echter alles aan wat mooi was aan het origineel