Last edited by Gouryella on 29 Feb 2012 22:45, edited 2 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Ik vond hem echt heel erg tegenvallen. Niks speciaals in ieder geval (of dat moet nog komen, wat ik wel vaker heb bij DP tracks). Wel weer van die typische Ran-D vocals die ik echt allang beu ben.
Echt een typisch Ran-D plaatje, saai dus. Kan die kerel nou echt helemaal niks anders meer maken? Loopt Brennan Heart achterna op deze manier. Hoor er zelf ook weinig tot niets van Digital Punk in terug..
Had in in HWS liveset topic ook al gezegd, hoor niks terug van Digital Punk. Vraag me echt af wat zijn aandeel hier in is eigenlijk! Plaat is inderdaad beetje standaard, weer zelfde kicks en sounds. Het is zeker niet slecht, maar ben d'r wel beetje klaar mee ook 
ooo, dus dit is die nieuwe G4H plaat!
hahahaa, ja wat heb jij gesnoven.
doet mij een beetje denken aan kings of the underground, niet heel speciaal dus
-
JHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Dec 2014
ja mij ook, en je hoort ook alleen maar ran-d..wrote:
Kan me hier goed in vinden. Normaal gesproken ben ik altijd erg fan van de DP producties, maar snap niet dat hij zich voor deze collab heeft laten strikken.wrote:Echt een typisch Ran-D plaatje, saai dus. Kan die kerel nou echt helemaal niks anders meer maken? Loopt Brennan Heart achterna op deze manier. Hoor er zelf ook weinig tot niets van Digital Punk in terug..
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Ja redelijk saai. Ik dacht echt dat Ran-D en DP het WiSH anthem aan het maken waren. Niet dus 
Ran-D, hou je bek dicht. Verder ook niks speciaals, maar die vocals maken het 10x erger
-
BArtiest
- 305 posts member since 2011
- last seen Mar 2025
Begint nu gewoon echt te vervelen elke keer maar weer dit stijltje
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
13 in dozijn, niet boeind dus
-
N
Ik verwachte wel wat harders, stelt toch een beetje teleur. Toch wel een leuk plaatje.
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Ran-D komt inderdaad wel weer met zijn veel gebruikte stijl. Beetje herkauwpraktijken. Maar afgezien van dat vind ik het geen slechte track. Prima drive en prima melo.
Track is te standaard voor woorden, Digital Punk duswrote:. Hoor er zelf ook weinig tot niets van Digital Punk in terug..
Vind hem zelf ook weer ernstig saai. Wat een poep meenstriejm.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Standaard Ran-D meuk..
Ik moest lachenwrote:Ran-D, hou je bek dicht.
Nee, vind de track niet bijzonder. Standaard G4H of Ran-D plaat..
Begin het trucje nu ook wel een beetje zat te worden idd. Tijd voor een break of een nieuwe soundbank.
hmm, weer diezelfde sound! hoor ook totaal geen aandeel van DP in deze track, had gehoopt op meer....
heel erg G4H achtig jammer genoeg. had eigenlijk wat anders verwacht
Saai...
Vind er niet echt wat nieuws of eventueel DP sounds inzitten
Vind er niet echt wat nieuws of eventueel DP sounds inzitten
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Dit vond ik de grootste verrassing van Hard With Style 10. Introotje is helemaal niet bijzonder, dan de break met de vocals die ik wel oké vind en dan die melodie die weer super is! Als geheel vind ik dit een erg toffe track!
Maar Ran-D, vernieuw je samplebox!
Maar Ran-D, vernieuw je samplebox!