Ligt eraan wanneer je me treft. Bij het van stok komen 's ochtends wil het nog wel eens opkomen ja... 
Tracklist · 17 tracks
- 01Intro
- 02Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee (Noisecontrollers 2012 Edit)Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee/Empire Of The Sun (FUS065-5) on Tracks
- 03Di-Rect - Young Ones (D-Block & S-te-Fan remix)Di-rect - Young Ones (D-Block & S-Te-Fan Bootleg) on Tracks
- 04Scope DJ & Audiofreq - RobotScope DJ & Audiofreq - Robot on Tracks
- 05Frontliner - Keep It UpFrontliner - Keep It Up on Tracks
- 06Scope DJ - Scream For More (Fantasy Island Anthem 2012)Scope DJ - Scream For More (Fantasy Island Anthem) on Tracks
- 07Wildstylez - ShadowWildstylez - Shadow on Tracks
- 08Psyko Punkz - Psyko FoundationPsyko Punkz - Psyko Foundation on Tracks
- 09Zatox - OperaZatox - Opera on Tracks
- 10Hardwell - Spaceman (Headhunterz Remix)Hardwell - Spaceman (Headhunterz Remix) on Tracks
- 11D-Block & S-te-Fan - Sound Of The Thunder (Hard With Style Edit)D-Block & S-te-Fan ft. Villain - Sound Of The Thunder (Hardbass Edit) on Tracks
- 12Tiësto - Lethal Industry (Code Black Bootleg)Tiësto - Lethal Industry (Code black Bootleg) on Tracks
- 13Ran-D - #MyWayRan-D - #My Way on Tracks
- 14Adaro ft. MC Renegade - The House Of WaxAdaro ft. Mc Renegade - The House of Wax (Bootleg) on Tracks
- 15B-Front - MysteriasB-Front - Mysterias on Tracks
- 16Adaro - The Italian TributeAdaro - The Italian Tribute on Tracks
- 17Ran-D & Adaro - Struggle For Existence (Live Edit)Ran-D & Adaro - Struggle for existence (A2R013) on Tracks
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Ontopic. 
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
wrote:Flikker godverdomme op.
Juist, gelukkig ga jij er heel volwassen mee omwrote:gaat soms echt te ver.
OT: Nu helemaal geluisterd. Prima editie maar had zoals iedereen wel wat meer verwacht na al het gehype van tevoren
Ik weet dat het geen volwassen reactie was, maar op een gegeven moment heb je er wel eens genoeg van.wrote:wrote:Flikker godverdomme op.Juist, gelukkig ga jij er heel volwassen mee omwrote:gaat soms echt te ver.![]()
Je kan het ook gewoon negeren? En Lyst erzelf op laten reageren, mits hij dat nodig vindt... Altijd dat eindeloze gezeik op elkaar, dat is pas triest :')
wrote:Ontopic.
Dit.wrote:wrote:Flikker godverdomme op.Juist, gelukkig ga jij er heel volwassen mee omwrote:gaat soms echt te ver.
OT: Nu helemaal geluisterd. Prima editie maar had zoals iedereen wel wat meer verwacht na al het gehype van tevoren
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Ik doe al geen moeite meer om op dergelijke ad hominem reacties in te gaan. Ik zie zoiets altijd als een teken van zwakte en een gebrek aan respect voor een ander zijn mening. Bovendien leidt het alleen maar tot zinloze offtopic discussies. 
Ik ben het té vaak met je eenswrote:Ik doe al geen moeite meer om op dergelijke ad hominem reacties in te gaan. Ik zie zoiets altijd als een teken van zwakte en een gebrek aan respect voor een ander zijn mening. Bovendien leidt het alleen maar tot zinloze offtopic discussies.
I
Hardtraxxer
376 posts member since 2009
last seen Jun 2024
Niks mis mee idd, had alleen wel gerekend op minimaal 1,5 uur, zeker na 2 maanden...
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Er zitten echt een paar geniale plaatjes tussen, natuurlijk Mysterias, The House Of Wax, en de SOTT Edit is echt heerlijk met die screeches. Aan de andere kant had ik toch zeker wel het Defqon Anthem verwacht, die mis ik in de lijst. Voorderest, een paar magere opvullers, jammer.
G
lekker setje weer van onze baas
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
lekker in de zon, in de tuin met hws 
Bevat ook goede muziek. Maar "Pure Quality Productions"

W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
ok?wrote:Bevat ook goede muziek. Maar "Pure Quality Productions"
F
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Goede zinsopbouw.
S
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2012
last seen Apr 2017
15 B-FRONT ! vette plaat !
paar tracks zijn wel vet ma al de rest is saai
toch lekker zomers !
paar tracks zijn wel vet ma al de rest is saai
toch lekker zomers !
Netjes hoor met een hoofdletter en .wrote:Goede zinsopbouw.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Het is toch wat he. Sommigen vloeken zelfs zoals het hoort. Ongelofelijk.

wrote:Flikker godverdomme op.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Diplomatiek is een beter woord.wrote:Netjes hoor met een hoofdletter en .wrote:Goede zinsopbouw.
Jor-D - Hard With Traxx?wrote:lekker setje weer van onze baas
Als Jor-D mn baas is mag hij me wel eens gaan betalen dan.wrote:Jor-D - Hard With Traxx?wrote:lekker setje weer van onze baas
Hahahawrote:Diplomatiek is een beter woord.wrote:Netjes hoor met een hoofdletter en .wrote:Goede zinsopbouw.