En als Frontliner is een keer zijn set helemaal vol gooit met zijn eigen nummers van voor 2011, vindt iedereen het hier helemaal geweldig. Dus zelfs deze discussie gaat (gedeeltelijk) over smaak.
Ik vind juist dat Delete veel verschillende sounds heeft hoor, net als dat iedereen zegt dat de nummers op elkaar lijken is gwn klets. Die Loudness tool had ook stuk of 10 verschillende kicks enzo en je hoorde echt wel verschil van sounds tussen de oudere tracks en de nieuwe.Gangsterdwerg wrote:De platen van delete lijken meer op elkaar dan die van frontliner. Hij hergebruikt zijn sounds en kicks tot in den treure. Frontliner is als producer een stuk verder en dat hoor je terug in de geluidskwaliteit en t feit dat hij veel meer soorten sounds gebruikt. Daarbij laat ik het aspect smaak buiten beschouwing, ik vind Frontliner zijn platen namelijk ook niet boeiend maar ze zijn wel diverser en van betere kwaliteit.
Als DJ vind ik ze beiden zwak, zowel delete als frontliner draaien alleen maar eigen tracks wat echt kansloos is. Er zijn duizenden vette platen waar je uit kunt kiezen. Juist omdat delete zon kenmerkende sound heeft moet je in zon set voor variatie zorgen.
Dus de mensen die hier zeggen dat dit een goeie set is en vervolgens wel Frontliner afkraken omdat die alleen maar eigen shit draait zijn hypocriet en niet serieus te nemen.
En net als wat iedereen hier zegt over het feit dat je delete & vazard nauwelijks samen ziet draaien en Frontliner juist ieder weekend.