Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hunt schreef:
Ventrue schreef:
Spobbertiet schreef:
toch heeft Gigg wel gelijk, Festuca wordt voor dit soort setjes ook kapot gemaakt hiervoor...

Daarbij zou ik dit ook 100x liever horen :drool: :drool:


ja maar hoe vaak zie je Delete samen met Vazard draaien?

Het gaat er meer om dat hier blijkbaar met twee maten wordt gemeten, of ze nu vaak draaien of niet.

Jammer dat ik niet bij Loudness kon zijn, had deze set graag willen meemaken.

hoezo maakt dat niet uit? vazard zijn tracks worden nooit door andere dj's gedraaid. hij treedt zelf nauwelijks op.
die ene keer dat hij dan in Nederland geboekt wordt is hij aan z'n stand verplicht om zijn eigen tracks te draaien lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een gezeik hier, een discussie wat nergens op slaat. vergelijken met frontliner die elk weekend dezelfde set draait met iemand die nooit in nederland heeft gedraaid en dan EINDELIJK zijn eigen nummers mag draaien voor zo'n groot publiek? beetje ouwe wijven zeik.

voor mij beste set die ik ooit live heb meegemaakt, de tering wat heb ik genoten :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 19:07 
 
Hardtraxx Elite

Hele dikke set! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 19:23 
 
Hardtraxxer

Godverdomme toch niet normaal meer zo'n set.. Wat een geweld, heerlijk! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 19:24 
 
Hardtraxxer

Frijolrojo schreef:
wat een gezeik hier, een discussie wat nergens op slaat. vergelijken met frontliner die elk weekend dezelfde set draait met iemand die nooit in nederland heeft gedraaid en dan EINDELIJK zijn eigen nummers mag draaien voor zo'n groot publiek? beetje ouwe wijven zeik.


Dit dus. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Snap de vergelijking op zich wel, maar ook weer niet. Als vaz en del andere tracks hadden gedraaid, hadden veel mensen dat niet fijn gevonden, omdat er weinig in deze style is. Als een Frontliner of Festuca dat doet, blijven ze heel makkelijk in hun eigen style aangezien het allemaal 13 in een dozijn is -.-

lol dit is echt veel meer 13 in een dozijn dan festuca of frontliner. wordt hier zeker met 2 maten gemeten. dit is niet mijn smaak maar dat buiten beschouwing gelaten is dit gewoon een zwakke set met vrijwel alleen maar eigen werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 21:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
tomac schreef:
Snap de vergelijking op zich wel, maar ook weer niet. Als vaz en del andere tracks hadden gedraaid, hadden veel mensen dat niet fijn gevonden, omdat er weinig in deze style is. Als een Frontliner of Festuca dat doet, blijven ze heel makkelijk in hun eigen style aangezien het allemaal 13 in een dozijn is -.-

lol dit is echt veel meer 13 in een dozijn dan festuca of frontliner. wordt hier zeker met 2 maten gemeten. dit is niet mijn smaak maar dat buiten beschouwing gelaten is dit gewoon een zwakke set met vrijwel alleen maar eigen werk.


Het is gewoon niet jou smaak, hou het daar maar op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
lol dit is echt veel meer 13 in een dozijn dan festuca of frontliner.


lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit moest me toch een partij vet zijn geweest :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
tomac schreef:
Snap de vergelijking op zich wel, maar ook weer niet. Als vaz en del andere tracks hadden gedraaid, hadden veel mensen dat niet fijn gevonden, omdat er weinig in deze style is. Als een Frontliner of Festuca dat doet, blijven ze heel makkelijk in hun eigen style aangezien het allemaal 13 in een dozijn is -.-

lol dit is echt veel meer 13 in een dozijn dan festuca of frontliner. wordt hier zeker met 2 maten gemeten. dit is niet mijn smaak maar dat buiten beschouwing gelaten is dit gewoon een zwakke set met vrijwel alleen maar eigen werk.

Wat ik bedoelde met 13 in een dozijn is dat al die tracks van frontliner en festuca enigszins lijken op andere tracks binnen de scene.
Vaz en Del hebben een veel uniekere style, die dus bijna niet te vergelijken is met die van andere artiesten. Dat je hun tracks allemaal hetzelfde vind begrijp ik wel, maar ik doelde dus op de hele hardstyle scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 23:18 
 

Iedereen verwachte van te voren toch al dat V&D eigen platen zouden draaien? Wat moeten ze anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die opening met Let's Get Weird en Jiggy was echt magnifiek :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 02:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijke set zeg, jammer dat ik er niet bij was :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 09:53 
 
Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
tomac schreef:
Snap de vergelijking op zich wel, maar ook weer niet. Als vaz en del andere tracks hadden gedraaid, hadden veel mensen dat niet fijn gevonden, omdat er weinig in deze style is. Als een Frontliner of Festuca dat doet, blijven ze heel makkelijk in hun eigen style aangezien het allemaal 13 in een dozijn is -.-

lol dit is echt veel meer 13 in een dozijn dan festuca of frontliner. wordt hier zeker met 2 maten gemeten. dit is niet mijn smaak maar dat buiten beschouwing gelaten is dit gewoon een zwakke set met vrijwel alleen maar eigen werk.

ja en wat zou jij doen als je voor het eerst in Nederland staat? Vind het juist wel logisch dat ze alleen hun eigen tracks draaien want ja... hoevaak zie je Vazard in vergelijking met een Frontliner of Frestuca? die kun je elk weekend wel zien als je hier woont..

OT: echt balen dat ik hier niet bij was :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De platen van delete lijken meer op elkaar dan die van frontliner. Hij hergebruikt zijn sounds en kicks tot in den treure. Frontliner is als producer een stuk verder en dat hoor je terug in de geluidskwaliteit en t feit dat hij veel meer soorten sounds gebruikt. Daarbij laat ik het aspect smaak buiten beschouwing, ik vind Frontliner zijn platen namelijk ook niet boeiend maar ze zijn wel diverser en van betere kwaliteit.
Als DJ vind ik ze beiden zwak, zowel delete als frontliner draaien alleen maar eigen tracks wat echt kansloos is. Er zijn duizenden vette platen waar je uit kunt kiezen. Juist omdat delete zon kenmerkende sound heeft moet je in zon set voor variatie zorgen.
Dus de mensen die hier zeggen dat dit een goeie set is en vervolgens wel Frontliner afkraken omdat die alleen maar eigen shit draait zijn hypocriet en niet serieus te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 10:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
De platen van delete lijken meer op elkaar dan die van frontliner. Hij hergebruikt zijn sounds en kicks tot in den treure. Frontliner is als producer een stuk verder en dat hoor je terug in de geluidskwaliteit en t feit dat hij veel meer soorten sounds gebruikt. Daarbij laat ik het aspect smaak buiten beschouwing, ik vind Frontliner zijn platen namelijk ook niet boeiend maar ze zijn wel diverser en van betere kwaliteit.
Als DJ vind ik ze beiden zwak, zowel delete als frontliner draaien alleen maar eigen tracks wat echt kansloos is. Er zijn duizenden vette platen waar je uit kunt kiezen. Juist omdat delete zon kenmerkende sound heeft moet je in zon set voor variatie zorgen.
Dus de mensen die hier zeggen dat dit een goeie set is en vervolgens wel Frontliner afkraken omdat die alleen maar eigen shit draait zijn hypocriet en niet serieus te nemen.


gansterdwerg plz
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Als DJ vind ik ze beiden zwak, zowel delete als frontliner draaien alleen maar eigen tracks wat echt kansloos is. Er zijn duizenden vette platen waar je uit kunt kiezen. Juist omdat delete zon kenmerkende sound heeft moet je in zon set voor variatie zorgen.
Dus de mensen die hier zeggen dat dit een goeie set is en vervolgens wel Frontliner afkraken omdat die alleen maar eigen shit draait zijn hypocriet en niet serieus te nemen.

http://lsdb.nl/list/artist/7572/delete.html
Vind jij eens een andere set waar Delete alleen eigen werk draait dan :P Ik vind het wel logisch dat vooral Vazard hier alleen eigen platen draait. Net als Festuca op zijn eerste feesten. Zo vaak hebben die jongens niet op andere feesten gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 10:48 
 
Hardtraxx Elite

Jeeezus, als ik deze tracklist zie kan ik wel janken dat ik er niet bij was...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 11:12 
 
Hardtraxx Elite

ramon038 schreef:
Jeeezus, als ik deze tracklist zie kan ik wel janken dat ik er niet bij was...


Dit!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 11:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
De platen van delete lijken meer op elkaar dan die van frontliner. Hij hergebruikt zijn sounds en kicks tot in den treure. Frontliner is als producer een stuk verder en dat hoor je terug in de geluidskwaliteit en t feit dat hij veel meer soorten sounds gebruikt. Daarbij laat ik het aspect smaak buiten beschouwing, ik vind Frontliner zijn platen namelijk ook niet boeiend maar ze zijn wel diverser en van betere kwaliteit.
Als DJ vind ik ze beiden zwak, zowel delete als frontliner draaien alleen maar eigen tracks wat echt kansloos is. Er zijn duizenden vette platen waar je uit kunt kiezen. Juist omdat delete zon kenmerkende sound heeft moet je in zon set voor variatie zorgen.
Dus de mensen die hier zeggen dat dit een goeie set is en vervolgens wel Frontliner afkraken omdat die alleen maar eigen shit draait zijn hypocriet en niet serieus te nemen.


Dat Frontliner als producer is een stuk verder staat is gewoon bullshit. Het sounddesign van Delete is wel degelijk van een hoog niveau. Dat hij alleen maar eigen tracks draait is ook onzin. In deze set was dat te verwachten en moest het ook gewoon. Dat je die 2 samen hoort draaien komt minder voor dan een zonsverduistering, dus verwacht je toch hun tracks of niet? Frontliner kan je elke week 2 keer zien, net zoals Radical Redemption. Die zelfs dan nog niet de moeite nemen om hun tracklist aan te passen. Dus die vergelijking raakt kant noch wal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze mannen i.c.m. dat geluid! :drool: Een van de beste sets die ik ooit live heb meegemaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 11:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Heb je dit niet al gauw met 2 artiesten die samen een set doen? Kijk naar Knockout, Hardbass etc. iedere artiest draait vooral zijn eigen tracks, met af en toe een andere track er tussen. Ik zie ook liever creatieve gevarieerde tracklists, maar je kunt dit niet vergelijken met Frontliner die het week in week uit solo doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gigg schreef:
Wel grappig dat dit dan z'n geweldige set is met (bijna) alleen maar eigen nummers. Als een (voorbeeld) Frontliner dit zou doen dan wordt hij finaal de grond in geboord.


Bij Frontliner was/is het vooral dat hij week in week uit de zelfde set draait met alleen maar eigen nummers, voor Vazard is het logisch, omdat hij voor het eerst in Nederland is, niet zo heel raar toch??
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat een zieke set :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 12:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wauw :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle