Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
ramon038 schreef:
Lol... denk even na.
Hoe vaak komt Vazard nou naar Nederland.
En dan draait ie ook nog samen met Delete.
Wat had je dan verwacht?

Als je die act bezoekt, kom je toch juist voor hun tracks?


Precies dit ja :thumbup: ik had juist nog meer van hun eigen tracks willen horen, want ik wou ze allemaal live meemaken!! :drool:

Despair Remix en Complete Destruction :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
ramon038 schreef:
Lol... denk even na.
Hoe vaak komt Vazard nou naar Nederland.
En dan draait ie ook nog samen met Delete.
Wat had je dan verwacht?

Als je die act bezoekt, kom je toch juist voor hun tracks?


Precies dit ja :thumbup: ik had juist nog meer van hun eigen tracks willen horen, want ik wou ze allemaal live meemaken!! :drool:


idem bij frontliner, als je hem bezoekt kom je voor zijn werk toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 15:15 
 
Hardtraxx Elite

Het verschil is alleen dat Frontliner datzelfde trucje steeds weer doet en dat Vazard of Delete normaliter gewoon gevarieerde setjes neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het verschil is dat Frontliner wekelijks in Nederland draait. De mensen die hier op zitten te klagen dat het hypocriet is dat het hier wel gewaardeerd wordt dat er vrijwel alleen eigen tracks gedraaid worden, doen wat mij betreft gewoon niet meer mee in de samenleving. Dan begrijp je er gewoon echt helemaal niks van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik was al positief verrast door het optreden van Chaotic Spirit, heerlijk los gegaan. E-Force, B-Freqz, en Degos & Re-Done deden gewoon wat ik van ze verwachtte en zetten prima setjes neer. Maar dit was toch wel de meest aangename verrassing van het hele feest, wat een genot om die kicks door die ijzersterke speakers te horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Prefix - Outrageous (Phuture Noize Remix)" en "Genox - Black Is" is trouwens een mash-up, is al vaker gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 00:41 
 
Hardtraxxer

Machtig mooie set dit :worship:

Maar als we eerlijk zijn ging het uurtje Main Concern toch nog wel een tikkeltje harder :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 14:35 
 
Hardtraxx Newbie

Mixwerk is niet goed genoeg om set van de eeuw te zijn! Verder wel dikke tracklist natuurlijk :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 14:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Als je die act bezoekt, kom je toch juist voor hun tracks?

In principe doen dagjesmensen dat bij mainstream artiesten ook natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat was dit toch vet. Ben bang dat ik zoiets nooit meer mee ga maken op zo'n geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 20:32 
 

Bumpje :$ heeft hier iemand nog een zippy van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 20:33 
 
Hardtraxx Addict

http://lsdb.nl/set/151930/vazard-delete ... 04-14.html

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 20:35 
 

dankuwel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 21:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
De platen van delete lijken meer op elkaar dan die van frontliner. Hij hergebruikt zijn sounds en kicks tot in den treure. Frontliner is als producer een stuk verder en dat hoor je terug in de geluidskwaliteit en t feit dat hij veel meer soorten sounds gebruikt. Daarbij laat ik het aspect smaak buiten beschouwing, ik vind Frontliner zijn platen namelijk ook niet boeiend maar ze zijn wel diverser en van betere kwaliteit.
Als DJ vind ik ze beiden zwak, zowel delete als frontliner draaien alleen maar eigen tracks wat echt kansloos is. Er zijn duizenden vette platen waar je uit kunt kiezen. Juist omdat delete zon kenmerkende sound heeft moet je in zon set voor variatie zorgen.
Dus de mensen die hier zeggen dat dit een goeie set is en vervolgens wel Frontliner afkraken omdat die alleen maar eigen shit draait zijn hypocriet en niet serieus te nemen.


Haha dit nu terug lezen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 08:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Gangsterdwerg schreef:
De platen van delete lijken meer op elkaar dan die van frontliner. Hij hergebruikt zijn sounds en kicks tot in den treure. Frontliner is als producer een stuk verder en dat hoor je terug in de geluidskwaliteit en t feit dat hij veel meer soorten sounds gebruikt. Daarbij laat ik het aspect smaak buiten beschouwing, ik vind Frontliner zijn platen namelijk ook niet boeiend maar ze zijn wel diverser en van betere kwaliteit.
Als DJ vind ik ze beiden zwak, zowel delete als frontliner draaien alleen maar eigen tracks wat echt kansloos is. Er zijn duizenden vette platen waar je uit kunt kiezen. Juist omdat delete zon kenmerkende sound heeft moet je in zon set voor variatie zorgen.
Dus de mensen die hier zeggen dat dit een goeie set is en vervolgens wel Frontliner afkraken omdat die alleen maar eigen shit draait zijn hypocriet en niet serieus te nemen.


Haha dit nu terug lezen. :lol:

hele topic terug gelezen, gangsterdwerg :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 16:14 
 
Hardtraxxer

Hoe heet dat intro liedje? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 17:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

3/4 jaar geleden zat er anders veel minder variatie in de producties van Delete, dus je hoeft ook niet te doen alsof het een mega gekke vergelijking is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

janlul schreef:
Hoe heet dat intro liedje? :woot:


Vampires Typhoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 16:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook deze luister ik nog met enige regelmaat, zoals eerder in dit topic is vermeld is dit wel het setje van de eeuw geweest :loving: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rip gangsterdwerg
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spanning Tree schreef:
Ook deze luister ik nog met enige regelmaat, zoals eerder in dit topic is vermeld is dit wel het setje van de eeuw geweest :loving: :cry:

Deze editie was mijn eerste Loudness. man man ik weet het nog als de dag van gister. Radical die kwam hier na....na de eerste kick te horen bij Radical gelijk naar huis gegaan. Niets en dan ook echt helemaal niets kon nog aan deze set tippen! :woot:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle