Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)

De winnaar van deze battle is:
Poll eindigt op 09 jul 2019 21:56
Graveler 77%  77%  [ 10 ]
Pikachu 23%  23%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 13
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is tijd voor de tweede kwartfinale van de Hardtraxx DJ Battles 2018! Graveler en Pikachu hebben allebei hun best gedaan om een dikke set neer te zetten.

De opdracht die de overgebleven deelnemers hebben gekregen is om een set van 28 tot 32 minuten te mixen, bestaande uit enkel en alleen tracks uit het Lekkerste Kick topic. Uiteraard mogen de deelnemers niet nu na het horen van de opdracht nog tracks daar posten en die meenemen in hun set.

Jullie kunnen 7 dagen stemmen op je favoriete set, de tracklists heb ik voor deze ronde weer achterwege gehouden om muzikale voorkeur niet teveel mee te laten spelen. Ze zijn echter wel te vinden in de beschrijving op Mixcloud. Stem dus op de set met het dikste mixwerk/meeste creativiteit, en niet omdat je de trackkeuze het beste vind!

Graveler


Pikachu
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Graveler zat iets beter in elkaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2019 07:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Graveler zat iets beter in elkaar ;)


Met dit mixwerk als ik over de gehele DJ Battle kijk is Graveler ook gewoon een van de favorieten. Mix zit strak in elkaar, leuke tracks uitgekozen en luisterde gewoon heel fijn weg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2019 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag wel met meer gestemd worden imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is wel heel erg ja >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 12:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Men verliest gewoon interesse na verloop van tijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 01:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd Graveler! Nieuwe setjes volgen donderdag, oplader van mijn laptop was kapot en een nieuwe is onderweg dus heb niet kunnen uploaden vandaag.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle