Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)

De winnaar van deze battle is:
Poll eindigt op 29 jul 2019 13:36
Bulbasaur 13%  13%  [ 2 ]
Tauros 87%  87%  [ 13 ]
Totaal aantal stemmen : 15
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We gaan door met de laatste kwartfinale van de Hardtraxx DJ Battles 2018! Bulbasaur en Tauros nemen het tegen elkaar op voor de laatste finaleplek.

De opdracht die de overgebleven deelnemers hebben gekregen is om een set van 28 tot 32 minuten te mixen, bestaande uit enkel en alleen tracks uit het Lekkerste Kick topic. Uiteraard mogen de deelnemers niet nu na het horen van de opdracht nog tracks daar posten en die meenemen in hun set.

Jullie kunnen 7 dagen stemmen op je favoriete set, de tracklists heb ik voor deze ronde weer achterwege gehouden om muzikale voorkeur niet teveel mee te laten spelen. Ze zijn echter wel te vinden in de beschrijving op Mixcloud. Stem dus op de set met het dikste mixwerk/meeste creativiteit, en niet omdat je de trackkeuze het beste vind!

Bulbasaur


Tauros
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taurus houd de drive er lekker in :) steekt netjes in elkaar ook.
Vond 20:45 tot 21:05 wel wat rommelig door de filter weer aan te zetten van de uitgemixte track. Had dit zelf niet gedaan.

Verder heerlijk gedaan hoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel hoog niveau deze battle.

Bulbasaur is foutloos, maar wel elke overgang is hetzelfde recept, namelijk kickswitch op de mid.
Tauros is hier en daar wat chaotisch, maar wel veel diverser gemixed.

Ik ga er nog even over nadenken en wellicht nog een keer luisteren eind deze week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 12:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Allebei heerlijke drive de gehele mix, maar bij Tauros kreeg ik net wat vaker dat wow-gevoel bij een overgang. Stem gaat naar Tauros :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2019 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beide heel sterk gemixt, wat je bij het verschil in aantal stemmen misschien niet zou zeggen. het scheelde voor mij niet veel. Vond Tauros net wat beter dus, vooral het eind van de set, daarop gestemd.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle