Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar er 20 begonnen, zijn er nu nog slechts vier van over! We gaan verder met de halfe finales van de Hardtraxx DJ Battles 2018! Pidgey en Graveler gaan uitvechten wie de eerste finaleplek krijgt.

De opdracht die de halve finalisten hebben gekregen is om een set te mixen waarin zij het woord 'HTDJBATTLES' spellen met de eerste letter van de tracktitel.

Jullie kunnen 7 dagen stemmen op je favoriete set, gezien de opdracht heb ik dit keer de tracklists wel toegevoegd. Laat je muzikale voorkeur echter niet de overhand nemen en stem op de set met het dikste mixwerk/meeste creativiteit, en niet omdat je de trackkeuze het beste vind!

Pidgey


01. (H)ellfire - Prefix & Density
02. (T)he New Shit - Retaliation
03. (D)irty Italy - Clockartz & Malice
04. (J)ust Begun (Showtek Remix) - Duro
05. (B)rains Hit The Floor - Regain
06. (A)shen Ones (Geck-o Remix) - Vyral
07. (T)ick Tock - Hardstyle Mafia
08. (T)his Is Italy - Zatox
09. (L )evel Up - The Purge & Thera
10. (E)volve - Vyral
11. (S)ympho - Wavolizer

Graveler

01. (H)igh Rollerz - The Prophet ft. Headhunterz
02. (T)rapped (Solaio Mix) - Dark Oscillators
03. (D)as Weite Land - Alpha Twins & Jack Of Sound
04. (J)udge Me - Radical Redemption
05. (B)last It - Chris One
06. (A)lien Technology (2016 Edit) - Luminite
07. (T)he Bass God - Phuture Noize
08. (T)he Beginning - Mind Dimension
09. (L )oudness Tool 2014 - Delete
10. (E)xtinguish (Live Edit) - Rooler
11. (S)-Mash Up - Graveler
- (S)hitty Music - Delete & Regain
- (S)ome More - Jack Of Sound & The Outside Agency
- (S)masher (Delete Remix) - Geck-O
- (S)tash - Thera
- (S)yndrome (Chris One Remix) - Delete
- (S)ymphonic Feedback (Titan Remix) - Zany
- (S).T.F.U. - Prefix & Density
- (S).T.F.U. - Jack of Sound & Frequencerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 12:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Leuk van de Mashup maar die van Pidgey ligt me meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kies ook voor Pidgey. Vind vooral de overgang van 3 naar 4 heel nice gedaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie dat er al 9x gestemd is maar nog maar 2 comments. Gingen we vanaf nu via comment stemmen of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ik zie dat er al 9x gestemd is maar nog maar 2 comments. Gingen we vanaf nu via comment stemmen of niet?

Daar heb je gelijk in, ff niet aan gedacht!

Alleen stemmen via comments zijn geldig dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2019 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De mix van Pidgey zit goed in elkaar. Bij de eerste overgang lopen er al wel gelijk 2 vocals dooreen wat ik nooit goed vind klinken. Overgangen naar Dirty Italy en Brains Hit The Floor vind ik erg dik! Overgang naar Level Up is dan weer iets te chaotisch. Prima mix wel verder!

Graveler zijn mixvaardigheden vind ik al langer klasse in deze competitie. Hier bewijst hij imo opnieuw de beste te zijn. Heel de mix is gewoon strak in elkaar gezet en ik kan nergens een negatief puntje vinden. Misschien de iet-wat drukke overgang naar Blast It. Overgang naar Judge Me viel me het meest op in positieve zin. Die Smash Up is ook echt schitterend gedaan. Leuke verwijzing naar move Rock Smash waarschijnlijk. Als de competitie gedaan is wil ik die Mash-up wel doorgestuurd krijgen om zelf te gebruiken.

Pidgey hoort wat mij betreft ook thuis in de finale, maar Graveler was voor mij net iets beter. Sorry!
Stem gaat dus naar Graveler
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2019 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Loat moar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2019 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoog niveau dit, genieten geblazen! Laat zsm weten wie voor mij de winnaar is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pidgey voor mij ook al doet Graveler er zeker niet voor onder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel vet gedaan die mash-up van Graveler, ik zou willen dat ik zo iets kon maken. :D Misschien heeft hij daar iets te veel van zn tijd ingestopt want ik vond de tracks, en daardoor ook sommige overgangen, niet echt bij elkaar passen. Ik had hier toch net iets meer van verwacht want Graveler’s set vond ik vorige ronde het sterkst.

Pidgey is de hele competitie al heel constant en mixt op een hoog niveau, af en toe is t wat druk zoals ook eerder genoemd maar over het algemeen klinkt t allemaal heel soepel en creatief.

Jammer dat jullie beide kiezen voor een heel RAW half uurtje, een beetje variatie kan geen kwaad!

Complimenten naar jullie beiden! Stem gaat naar Pidgey. ^^

P.S. Jammer dat er zo weinig votes zijn, hoe kunnen we dit verbeteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had deze afgelopen vrijdag allebei al geluisterd en heb beide mixen even laten bezinken. Zoals hier al vaker aangegeven is de mash up van Graveler heel vet gedaan. Echter vond ik de mix van Pidgey beter. Aangezien het niet logisch is om een mash up de doorslag te laten geven in een DJ Battle gaat mijn stem uit naar Pidgey, maar ze deden echt niet veel voor elkaar onder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd Pidgey! Met 5-1 ben jij de winnaar en de eerste finalist van de eerste editie van de Hardtraxx DJ Battles 2018! Graveler bedankt voor het meedoen met een aantal steengoede mixen!

Vind het aantal stemmen erg teleurstellend, waardoor we in de finale weer gewoon via een poll gaan stemmen. De andere halve finale gaat ook nog gewoon via de comments omdat het anders niet eerlijk is vergeleken met deze battle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anderzijds had in de poll die hier eerder stond al 4 man op Graveler gestemd (ik nog niet). Tot dusver de eerlijkheid en geloofwaardigheid met die polls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 16:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Gefeliciteerd Pidgey! Met 5-1 ben jij de winnaar en de eerste finalist van de eerste editie van de Hardtraxx DJ Battles 2018! Graveler bedankt voor het meedoen met een aantal steengoede mixen!

Vind het aantal stemmen erg teleurstellend, waardoor we in de finale weer gewoon via een poll gaan stemmen. De andere halve finale gaat ook nog gewoon via de comments omdat het anders niet eerlijk is vergeleken met deze battle.


De hele eerlijkheid en opkomst is al pleite omdat het überhaupt gewoon te lang al duurt dit ;)

Doe de andere halve finale dan ook op de zelfde manier en de finale weer op de oude manier, dan hou je het nog enigszins eerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EDIT: ging ff mis
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Doe de andere halve finale dan ook op de zelfde manier en de finale weer op de oude manier, dan hou je het nog enigszins eerlijk.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2019 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd Pidgey en succes in de finale! Ik was Graveler :) Was leuk om te doen.

Roan schreef:
Heel vet gedaan die mash-up van Graveler, ik zou willen dat ik zo iets kon maken. :D Misschien heeft hij daar iets te veel van zn tijd ingestopt want ik vond de tracks, en daardoor ook sommige overgangen, niet echt bij elkaar passen. Ik had hier toch net iets meer van verwacht want Graveler’s set vond ik vorige ronde het sterkst.


De Mash-Up kwam er eigenlijk achteraan toen ik heel de set al had voorbereid, zag pas na dubbelchecken dat er ook nog een S achteraan moest in de tracklist :P Had verder wel maar ong. 2 dagen omdat ik op vakantie ging, maar ik vond het genoeg (Wel een hele avond bezig geweest met tracks uitzoeken). De tracks zijn idd heel verschillend van elkaar maar ik houd van variatie. Ik post zo al m'n sets in 1 post.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle