Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 21:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
cheflegedozen schreef:
Dit was echt een dikke buzkiller..
halve stadion stond opeens stil bij hem en terecht ook vind ik,
want er zit totaal geen leuke sfeer in zijn stijl.
alle platen klinken hetzelfde op een feest. lijkt wel zo met alle fusion
dj's als ze op een mainstage staan...voor in de auto is het een dikke lijst
maar op het feest zelf drama
en als r nou nog steeds mensen zich afvragen waarom technoboy toch
altijd mag komen,had je er bij moeten zijn...hij weet altijd precies wattie
moet doen op qlimax ..echt wat een held!


Dit ligt meer aan de qlimax bezoeker dan aan B-Front! De helft van de bezoekers wisten niet wie B-front is, die gaan naar qlimax omdat ze weten hoe ze lose my mind mee moeten zingen, en gelijk gillen dat ze #Hardstylezz4Life zijn. Als je kijkt naar setjes van b-front op oa Rebirth, Decibel en Loudness, dan bestaat er toch niets beter?


Precies! B-front zette echt een goddelijke set neer! dat driekwart van de Qlimax bezoekers geen weet hebben van ''hardstyle'' mag je gewoon niet op Bob afschuiven! Hij zette de beste set vd avond neer en je kan echt maar dan ook echt niet zeggen dat er geen sfeer in zijn tracks en sets zitten!

Ik snap totaal niet dat je zo iets durft te zeggen! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 21:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik snap niet waar jullie vandaan halen dat het publiek er niet goed op reageerde? Het publiek ging juist het hardste los op 'hardere' platen.. Bij PsykoPunkz zakte het juist enorm in :thumbdown: Tot dat hun Pounding Sensen erop gooide, ging de hele boel weer als een stuk mongolen los..


En bij B-Front.. Ging iedereen gewoon los.. Altijd dat gehaat op dagjesmensen, nou,, ze deden nu weinig verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 22:04 
 
Hardtraxx Veteran

cheflegedozen schreef:
Dit was echt een dikke buzkiller..
halve stadion stond opeens stil bij hem en terecht ook vind ik,
want er zit totaal geen leuke sfeer in zijn stijl.
alle platen klinken hetzelfde op een feest. lijkt wel zo met alle fusion
dj's als ze op een mainstage staan...voor in de auto is het een dikke lijst
maar op het feest zelf drama
en als r nou nog steeds mensen zich afvragen waarom technoboy toch
altijd mag komen,had je er bij moeten zijn...hij weet altijd precies wattie
moet doen op qlimax ..echt wat een held!


:huh: :D :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
En bij B-Front.. Ging iedereen gewoon los.. Altijd dat gehaat op dagjesmensen, nou,, ze deden nu weinig verkeerd.


Ze.. Ze.. Dat verheven gedoe. Iedereen is bezoeker, de een zit wat dieper in de sccene dan de ander, maar om dan mensen zo lekker minderwaardig weg te zetten vind ik ook zo wat.

B-Front heeft gewoon precies gedaan waarvoor hij staat en waarvoor hij hoogstwaarschijnlijk ook geboekt is: een hardere set met een duistere tint. Sommigen vinden dat inderdaad minder leuk, maar er zijn zo te horen ook genoeg liefhebbers geweest van de set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 22:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
roberttt schreef:
En bij B-Front.. Ging iedereen gewoon los.. Altijd dat gehaat op dagjesmensen, nou,, ze deden nu weinig verkeerd.


Ze.. Ze.. Dat verheven gedoe. Iedereen is bezoeker, de een zit wat dieper in de sccene dan de ander, maar om dan mensen zo lekker minderwaardig weg te zetten vind ik ook zo wat.

B-Front heeft gewoon precies gedaan waarvoor hij staat en waarvoor hij hoogstwaarschijnlijk ook geboekt is: een hardere set met een duistere tint. Sommigen vinden dat inderdaad minder leuk, maar er zijn zo te horen ook genoeg liefhebbers geweest van de set.


Ze..Ze.. Ze hebben het daar toch over? Of ik nou 'ze' zeg of 'dagjesmensen' wat boeit het.. En ik neem het nu toch juist voor ze op? Is ook nooit goed hè :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is meer de algehele generalisatie, niet tegen jou specifiek. Maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 22:55 
 

Als er iemand tegen de kar botst van wat geacht wordt hier op Hardtraxx dat goed is, en ook enkel goed is. hooo zeg >.< . Hij mag toch een mening hebben over deze set zeker? Als hij die nu slecht vindt is dat fijn voor hem, lees er dan gewoon overheen. Hem daarvoor aanpakken is zie-lig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 22:57 
 
Hardtraxxer

cheflegedozen schreef:
Dit was echt een dikke buzkiller..
halve stadion stond opeens stil bij hem en terecht ook vind ik,
want er zit totaal geen leuke sfeer in zijn stijl.
alle platen klinken hetzelfde op een feest. lijkt wel zo met alle fusion
dj's als ze op een mainstage staan...voor in de auto is het een dikke lijst
maar op het feest zelf drama
en als r nou nog steeds mensen zich afvragen waarom technoboy toch
altijd mag komen,had je er bij moeten zijn...hij weet altijd precies wattie
moet doen op qlimax ..echt wat een held!


Goede reactie. Op zich ben ik het helemaal met je eens, al heb ik in tijden niet zo'n goeie set van B-front gehoord! Maar Technoboy had inderdaad een BAZENset, klonk mie hard daar he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 23:37 
 
Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Als er iemand tegen de kar botst van wat geacht wordt hier op Hardtraxx dat goed is, en ook enkel goed is. hooo zeg >.< . Hij mag toch een mening hebben over deze set zeker? Als hij die nu slecht vindt is dat fijn voor hem, lees er dan gewoon overheen. Hem daarvoor aanpakken is zie-lig.

Hij verkondigt zijn mening, anderen verkondigen hun mening, die dus niet strookt met de zijne. Er zit niet veel verschil tussen hem en degenen die daar tegenin gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 23:41 
 

Niet iedereen houdt van B-Front hoor. En dat moet ook helemaal niet lijkt mij...
Als hij het nu kut vondt, dan is dat zo :) gewoon niet op ingaan lijkt me het best?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 23:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Niet iedereen houdt van B-Front hoor. En dat moet ook helemaal niet lijkt mij...
Als hij het nu kut vond, dan is dat zo :) gewoon niet op ingaan lijkt me het best?


De manier waarop hij het brengt, kan ook wel anders.. En het is een forum, dus? Waarom zou je daar niet op in moeten gaan.

Hij zegt dat de hele sfeer anders werd of iedereen stil stond.. Dat is gewoon pure onzin..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 00:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Niet iedereen houdt van B-Front hoor. En dat moet ook helemaal niet lijkt mij...
Als hij het nu kut vondt, dan is dat zo :) gewoon niet op ingaan lijkt me het best?

Hij presenteert zijn persoonlijke ervaring als feit, daar gaat het om. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 00:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

cheflegedozen schreef:
verhaaltje bla bla bla


dafuq....
Voor de gemiddelde Qlimax bezoeker zal de set van B-front inderdaad niet leuk zijn omdat er niet meegezongen kan worden en er geen mooie hartjes kunnen worden gevormd. Dat wil niet zeggen dat deze set gelijk geen leuke sfeer zit. Dus jij wil zeggen dat op Loudness over 2 weken een dood sfeerloos feest wordt omdat er geen Ti sento, loseyourmind en wake up wordt gedraaid? Die duistere sfeer is juist dik, en kan je harder op raggen. Ik denk dat je het gemiddelde publiek moet aankijken en niet de set van de dj ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 00:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
cheflegedozen schreef:
verhaaltje bla bla bla


Wilde reactie typen, maar dan onstaat er discussie . dus laat maar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 01:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heerlijke tracklist :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 13:40 
 
Hardtraxx Newbie

Wat ik zo geweldig vind aan B-Front is de beleving die hij uitstraalt. Hij geniet zo van de muziek en sfeer en brengt dit ook over op het publiek. Daarbij komen nog de duistere tracks en dat maakt dit een absolute topset en ook echt het hoogtepunt van Qlimax vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Burn remix ook wel dik gek, ook ziek vet met die vocalen gedaan. Ik baal wel dat ik deze set gemist heb, iedereen die zegt dat dit saai is, of niet goed is echt een mongool. Wat is dit vet zeg.. Hardstyle as it's supposed to be! En nummer 12 0JFJAIJDSA DSAJDSAJJDSAJ :drool: :woot: . Need i say more?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer eens wat anders om na zo'n ziek duistere intro dan ook daadwerkelijk een harde set voorgeschoteld te krijgen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 15:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ttthijss schreef:
cheflegedozen schreef:
Dit was echt een dikke buzkiller..
halve stadion stond opeens stil bij hem en terecht ook vind ik,
want er zit totaal geen leuke sfeer in zijn stijl.
alle platen klinken hetzelfde op een feest. lijkt wel zo met alle fusion
dj's als ze op een mainstage staan...voor in de auto is het een dikke lijst
maar op het feest zelf drama
en als r nou nog steeds mensen zich afvragen waarom technoboy toch
altijd mag komen,had je er bij moeten zijn...hij weet altijd precies wattie
moet doen op qlimax ..echt wat een held!


Goede reactie. Op zich ben ik het helemaal met je eens, al heb ik in tijden niet zo'n goeie set van B-front gehoord! Maar Technoboy had inderdaad een BAZENset, klonk mie hard daar he!

Op die troll die jij quote ga ik maar niet in, maar hoe kun je die set van Technoboy nou betitelen als Bazenset? Let je dan gewoon niet op het mixwerk maar kijk je alleen naar de platen en hoeveel plusjes hij op lsdb krijgt ofzo? Heb me opnieuw verbaasd over hoe hij mixt, meerdere malen een Outro van 20s gehoord zonder dat er ook maar iets geteased of ingemixt werkt. Vreselijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 16:05 
 
Hardtraxxer

komt er gewoon op neer dat b-front en adaro bazensets hadden voor zo een mainstreamfeest en dat die mijn avond gered hebben :)
Laatste x qlimax voor mij want line up kan bijna niet meer beter dan dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
11. Donkey Rollers - Motherfuck (DJ Zany Edit)


Is dit niet een B-Front Remix? De Zany remix gaat toch anders of niet?
Damn wat is die lekker zeg. :drool: Rest van de set ook natuurlijk.

Iedereen zegt maar dat Qlimax voor duister staat, maar dat is t al jaren niet meer. Op geen enkel massaal feest krijg je alleen nog maar raw, dus men moet ook genoegen nemen met een andere kant van hardstyle. En ja als je dan de hele avond hebt gewacht op B-Front en hij zet deze set neer dan is dat natuurlijk extra genieten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Citaat:
11. Donkey Rollers - Motherfuck (DJ Zany Edit)


Is dit niet een B-Front Remix? De Zany remix gaat toch anders of niet?
Damn wat is die lekker zeg. :drool: Rest van de set ook natuurlijk.

Iedereen zegt maar dat Qlimax voor duister staat, maar dat is t al jaren niet meer.


dan moeten ze het ook niet aangeven als duister
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 16:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dikke set echt. m.u.v. brasplaat, maar dat is al eerder genoemd. benieuwd wat er terecht komt met High Voltage over een paar weekjes :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

Dennis93 schreef:
komt er gewoon op neer dat b-front en adaro bazensets hadden voor zo een mainstreamfeest en dat die mijn avond gered hebben :)
Laatste x qlimax voor mij want line up kan bijna niet meer beter dan dit :D

Het is mijn mening, maar vorig jaar was toch overall een stuk beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 17:51 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Beste set van de avond! :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle