roberttt schreef:
En bij B-Front.. Ging iedereen gewoon los.. Altijd dat gehaat op dagjesmensen, nou,, ze deden nu weinig verkeerd.
Ze.. Ze.. Dat verheven gedoe. Iedereen is bezoeker, de een zit wat dieper in de sccene dan de ander, maar om dan mensen zo lekker minderwaardig weg te zetten vind ik ook zo wat.
B-Front heeft gewoon precies gedaan waarvoor hij staat en waarvoor hij hoogstwaarschijnlijk ook geboekt is: een hardere set met een duistere tint. Sommigen vinden dat inderdaad minder leuk, maar er zijn zo te horen ook genoeg liefhebbers geweest van de set.