Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2021 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als groot B-Front fan en iemand die het leuk vind om in de discografie van artiesten te duiken besloten deze tribute mix te maken. 156 platen in 8 uur ongeveer op chronologische volgorde. Een soort reis door de sound van B-Front. Ook collabs en platen van 2-Sidez, B-Frontliner, B-Freqz en Zazafront zitten in de mix. Misschien dat er nog een plaatje ontbreekt maar dit is het grotendeels wel (Dj tools, re-do's, 201? edits en geghoste platen zijn weggelaten).

Veel luisterplezier. :thumbsup:



Tracklist: (tracklist is enorm lang vandaar het Google Docs linkje)
http://bit.ly/TL-Bfront-Tribute
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2021 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Binnenkort maar even een autoritje van 8 uur gaan plannen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2021 21:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Binnenkort maar even een autoritje van 8 uur gaan plannen :thumbsup:


:thumbsup: Voel je niet verplicht om die in één keer te luisteren. Morgen komt de mix ook op YouTube te staan. Dan kan je misschien wat makkelijker bijhouden waar je was mocht je geen betaalde Mixcloud hebben.

Sowieso ga ik de mix nogmaals in 6 delen van 60-90 min uploaden. Elk deel zal dan staan voor een bepaalde periode in zijn sound en carrière. Een fijne bijkomstigheid is dat de mix dan ook op andere platforms kan komen te staan. SoundCloud (ook betaald) heeft bijvoorbeeld een limiet van rond de 6-7 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2021 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet! Vooral dat eerste deel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2021 11:45 
 
Hardtraxx Veteran

Bohhh was dit dan :surrender: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2021 11:48 
 
Hardtraxxer

Donders... :worship: Benieuwd naar alle losse delen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2021 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig dit. Vanaf 2007 al constant topkwaliteit. Elke periode heeft wel wat, maar 2015-2016 was denk ik wel mijn persoonlijke favoriet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2021 14:20 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dit was echt ongekend lekker zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2021 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis Letting Go :$ En daarnaast ook nog best wat B-Freqz platen van hun album, al zijn daar volgens mij nooit fulls van uitgekomen :( Dus kan begrijpen dat je die er niet in hebt zitten.

Buiten dat vergeef ik je die ene vergeten plaat, want dit is verder natuurlijk gewoon puur goud :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2021 15:30 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Ik mis Letting Go :$ En daarnaast ook nog best wat B-Freqz platen van hun album, al zijn daar volgens mij nooit fulls van uitgekomen :( Dus kan begrijpen dat je die er niet in hebt zitten.

Buiten dat vergeef ik je die ene vergeten plaat, want dit is verder natuurlijk gewoon puur goud :D

Ik vind B-Freqz niet in dit rijtje thuishoren anders. Persoonlijk totaal geen fan van B-Freqz platen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2021 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bedankt voor alle toffe reacties :thumbsup:

Svennn schreef:
Donders... :worship: Benieuwd naar alle losse delen!


Dat is gewoon deze mix maar dan opgedeeld in 6 stukken. Dus daar is niks anders aan.

SL8492 schreef:
Ik mis Letting Go :$ En daarnaast ook nog best wat B-Freqz platen van hun album, al zijn daar volgens mij nooit fulls van uitgekomen :( Dus kan begrijpen dat je die er niet in hebt zitten.


Pff raar dat ik die ben vergeten inderdaad. Staat wel gewoon op Discogs. Zal die toevoegen in deel 7 zodra B-Front weer genoeg platen heeft gemaakt.

Dat een aantal B-Freqz platen missen heeft inderdaad te maken met dat die nooit een full release hebben gekregen. Daarnaast ligt een deel van het antwoord ook in wat The Venator zegt. Die platen passen minder goed in de mix qua sound (meer frequencerz). Er zal een reden zijn waarom ze nooit een full release hebben gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2021 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aha thanks voor de opheldering! Ben nu op ongeveer een kwart van de set en het is fantastisch so far :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2021 22:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kan deze aub in een download link. Wil dit de rest van mijn leven kunnen luisteren als een mp3tje.
Jezus wat heeft die man heerlijke muziek gemaakt <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2021 09:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Kan deze aub in een download link. Wil dit de rest van mijn leven kunnen luisteren als een mp3tje.
Jezus wat heeft die man heerlijke muziek gemaakt <3


Thanks :thumbsup: Als je op YT had gekeken had je de volgende link in de description gevonden :)

http://bit.ly/Bfront-Tribute-DLMP3
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb nu iets meer dan de helft geluisterd maar wat is dit toch bizar goed, geen enkele kut plaat heeft deze man gemaakt. Ook complimenten voor het mixwerk, niet altijd even spannend maar nog niet echt foutjes kunnen ontdekken en luistert heel goed weg! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Heb nu iets meer dan de helft geluisterd maar wat is dit toch bizar goed, geen enkele kut plaat heeft deze man gemaakt. Ook complimenten voor het mixwerk, niet altijd even spannend maar nog niet echt foutjes kunnen ontdekken en luistert heel goed weg! :thumbsup:


Thanks :thumbsup: Spannend mixwerk was ook niet het doel
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle