Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die intro alleen al en dan Mysterias derop :worship:
Heerlijk kippenvel krijgen, die sfeer past zo perfect in het plaatje :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
B-Front :loving:


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 21:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

markeeeh schreef:
Wat ik zo geweldig vind aan B-Front is de beleving die hij uitstraalt. Hij geniet zo van de muziek en sfeer en brengt dit ook over op het publiek. Daarbij komen nog de duistere tracks en dat maakt dit een absolute topset en ook echt het hoogtepunt van Qlimax vind ik.

Eens, dat is in essentie precies waar B-Front keer op keer voor staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Citaat:
11. Donkey Rollers - Motherfuck (DJ Zany Edit)


Is dit niet een B-Front Remix? De Zany remix gaat toch anders of niet?
Damn wat is die lekker zeg. :drool: Rest van de set ook natuurlijk.


Noop, Live editje.

Hier op 10.28 :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 10:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Iemand zit op dit moment zonder stem. De hele avond "adaro" schreeuwen.. :lol:


wtf ja fkcin irritant haha..

Achter die motherfuck 2012 versie zit wel een heerlijke drive vind ik trouwens.. :P Lekker setje verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 13:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit was echt de set van de avond!!
Geweldig om tracks als Innocent, The Fairy Legend en Motherfuck op Qlimax te horen!
En over de nieuwe solotrack van B-Front heb ik maar 1 ding te zeggen: GENIAAL!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 14:09 
 
Hardtraxxer

Ik had nooit gedacht dat ik het zo zou vinden maar B-Front had echt de allerdikste set van de avond!!
Alles viel echt op z'n plek, die melodieen en kicks kwamen zo goed tot hun recht in de zaal (L) Iedereen helemaal los om me heen en kippenvel bij elke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 16:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

12. B-Front - TBA

:love: :love: :love:

Heerlijke set, die intro ook met gelijk de climax van Mysterias, wat moet dat geweldig zijn geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 20:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja, spijt dat ik dit niet heb meegemaakt. Ziet er alsinds een supervette set uit! Luistert lekker weg ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 21:18 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een liveset zeg.
Zeker al 4 keer geluisterd vandaag als het niet meer is.
Die nieuwe met Coone is ook fijn zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Fairy Legend draaien :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 16:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

XtD schreef:
The Fairy Legend draaien :worship:


:love: Zo'n setje mag hij ook wel op nieuwjaar draaien :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 21:03 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Stond helemaal vooraan dus moest filmen hoe hard B-Front los ging! Wat een baas, zelf helemaal hard gaan en dan ook nog eens de beste set van de avond neerzetten. Held.

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 02:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hiervoor betaal ik mn geld dus. Hoe B-Front daar staat te genieten is echt prachtig om te zien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 09:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Hiervoor betaal ik mn geld dus. Hoe B-Front daar staat te genieten is echt prachtig om te zien :D


Precies! geweldig om te zien hoe B-Front altijd zo los gaat en staat te genieten van alles! Held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 15:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een fucking HELDENSET was dit. Was tot hier aan toe nooit zo'n fan van B-front, vond idd z'n platen allemaal t zelfde. Mening volledig bijgedraaid. Dit is de sfeer die Qlimax moet hebben! Elke keer als ik 'm terugluister gaan de haren in m'n nek overeind staan en kippenvel. :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet elke keer fucking hard lachen als je die idioten ''Adareeeeeuwww!'' hoort schreeuwen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gvd ben benieuwd of ie dit gaat overtreffen komende qlimax. Deze set van B-front op qlimax was voor mij toch wel 1 van de hoogtepunten van al mijn hardstyle feest ervaringen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
Gvd ben benieuwd of ie dit gaat overtreffen komende qlimax. Deze set van B-front op qlimax was voor mij toch wel 1 van de hoogtepunten van al mijn hardstyle feest ervaringen :loving:

Heb jij het niet te druk met preken in Eindhoven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 20:14 
 
Hardtraxxer

Whaha Joey, ik zag het laatst op youtube idd, helemaal de weg kwijt die gozer! xd Of juist gevonden, het is maar hoe je het bekijkt denk ik..

OT: Deze set is zo geniaal, had hier graag bij willen zijn. B-Front op Qlimax lijkt mij een match made in heaven, jammer dat ik er weer niet bij ben volgende keer! :/
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle