B-Front 
Heerlijk kippenvel krijgen, die sfeer past zo perfect in het plaatje
Eens, dat is in essentie precies waar B-Front keer op keer voor staat.markeeeh wrote:Wat ik zo geweldig vind aan B-Front is de beleving die hij uitstraalt. Hij geniet zo van de muziek en sfeer en brengt dit ook over op het publiek. Daarbij komen nog de duistere tracks en dat maakt dit een absolute topset en ook echt het hoogtepunt van Qlimax vind ik.
Noop, Live editje.Roan wrote:Is dit niet een B-Front Remix? De Zany remix gaat toch anders of niet?11. Donkey Rollers - Motherfuck (DJ Zany Edit)
Damn wat is die lekker zeg.Rest van de set ook natuurlijk.
wtf ja fkcin irritant haha..chicken wrote:Iemand zit op dit moment zonder stem. De hele avond "adaro" schreeuwen..
XtD wrote:The Fairy Legend draaien
Precies! geweldig om te zien hoe B-Front altijd zo los gaat en staat te genieten van alles! Heldb-ram wrote:Hiervoor betaal ik mn geld dus. Hoe B-Front daar staat te genieten is echt prachtig om te zien
Heb jij het niet te druk met preken in Eindhoven?patrickjumpeen wrote:Gvd ben benieuwd of ie dit gaat overtreffen komende qlimax. Deze set van B-front op qlimax was voor mij toch wel 1 van de hoogtepunten van al mijn hardstyle feest ervaringen