Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

cheflegedozen schreef:
Dit was echt een dikke buzkiller..
halve stadion stond opeens stil bij hem en terecht ook vind ik,
want er zit totaal geen leuke sfeer in zijn stijl.
alle platen klinken hetzelfde op een feest. lijkt wel zo met alle fusion
dj's als ze op een mainstage staan...voor in de auto is het een dikke lijst
maar op het feest zelf drama

En uiteraard ligt dat niet aan het publiek dat voor de hitjes komt, maar aan de producties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 15:23 
 
Hardtraxx Veteran

cheflegedozen schreef:
Dit was echt een dikke buzkiller..
halve stadion stond opeens stil bij hem en terecht ook vind ik,
want er zit totaal geen leuke sfeer in zijn stijl.
alle platen klinken hetzelfde op een feest. lijkt wel zo met alle fusion
dj's als ze op een mainstage staan...voor in de auto is het een dikke lijst
maar op het feest zelf drama
en als r nou nog steeds mensen zich afvragen waarom technoboy toch
altijd mag komen,had je er bij moeten zijn...hij weet altijd precies wattie
moet doen op qlimax ..echt wat een held!


Dit ligt meer aan de qlimax bezoeker dan aan B-Front! De helft van de bezoekers wisten niet wie B-front is, die gaan naar qlimax omdat ze weten hoe ze lose my mind mee moeten zingen, en gelijk gillen dat ze #Hardstylezz4Life zijn. Als je kijkt naar setjes van b-front op oa Rebirth, Decibel en Loudness, dan bestaat er toch niets beter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 15:30 
 

Er zit juist sfeer in B-Front platen. Maar die is te duister voor Qlimax, waar je eigenlijk een roze bril op moet zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, idd geen leuke sfeer. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cheflegedozen schreef:
alle platen klinken hetzelfde op een feest. lijkt wel zo met alle fusion
dj's als ze op een mainstage staan...!

En bij Scantraxx DJ's niet? :lol:

Maar idd, wat een kut sfeer zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had hier wel een dansje op kunnen doen ja. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

cheflegedozen schreef:
Dit was echt een dikke buzkiller..
halve stadion stond opeens stil bij hem en terecht ook vind ik,
want er zit totaal geen leuke sfeer in zijn stijl.
alle platen klinken hetzelfde op een feest. lijkt wel zo met alle fusion
dj's als ze op een mainstage staan...voor in de auto is het een dikke lijst
maar op het feest zelf drama
en als r nou nog steeds mensen zich afvragen waarom technoboy toch
altijd mag komen,had je er bij moeten zijn...hij weet altijd precies wattie
moet doen op qlimax ..echt wat een held!


:thumbdown:
Heb me helemaal vermaakt op zijn set als je niet weet hoe je met energy van tracks moet omgaan ga dan bij Brennan Fart mee zingen xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:19 
 
Hardtraxxer

Beste set van de avond samen met adaro zo te horen, ben blij dat ik me kaarten nog verkocht heb.
Voortaan eerst line-up afwachten dan kaarten bestellen, de hardcore afsluiting zal ook wel een aanfluiting zijn geweest denk ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zieke lijst :worship: Heel vet dat ie Fairy Legend heeft gedraaid, echt een typische Qlimax sfeer in die track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:41 
 
Hardtraxxer

12 14 15 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:42 
 

Heerlijke set :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cheflegedozen schreef:
Dit was echt een dikke buzkiller..
halve stadion stond opeens stil bij hem en terecht ook vind ik,
want er zit totaal geen leuke sfeer in zijn stijl.
alle platen klinken hetzelfde op een feest. lijkt wel zo met alle fusion
dj's als ze op een mainstage staan...voor in de auto is het een dikke lijst
maar op het feest zelf drama
en als r nou nog steeds mensen zich afvragen waarom technoboy toch
altijd mag komen,had je er bij moeten zijn...hij weet altijd precies wattie
moet doen op qlimax ..echt wat een held!

Vind ik ook,
want er zaten geen platen tussen
waarbij de mensen
konden meezingen..
En er was te weinig melodie in de set
met wél een leuke sfeer! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 18:22 
 
Hardtraxxer




Is Nr3. Echt goed nrtje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
cheflegedozen schreef:
Dit was echt een dikke buzkiller..
halve stadion stond opeens stil bij hem en terecht ook vind ik,
want er zit totaal geen leuke sfeer in zijn stijl.
alle platen klinken hetzelfde op een feest. lijkt wel zo met alle fusion
dj's als ze op een mainstage staan...voor in de auto is het een dikke lijst
maar op het feest zelf drama

En uiteraard ligt dat niet aan het publiek dat voor de hitjes komt, maar aan de producties.

Hier kan ik echt kwaad om worden... B-Front zetten zo'n belachelijk mooie sfeer neer! En Technoboy mixde weer extreem saaie intro outro tracks aan elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cheflegedozen begrijpt er niks van. Technoboy is een saaie drol die zijn optreden heeft verdiend door naar dezelfde plaats en op dezelfde tijd te gaan/ zijn in de vakantie als de hoogste pieven van Q-Dance.

Die laatste platen van hem zijn wel vet hoor, maar het mixwerk is dodelijk saai en het mixwerk van B-Front is vrijwel altijd heel goed.

Qlimax wordt altijd zo duister neergezet, en dan krijg je een keer een duistere set en dan klaagt iedereen steen en been dat het weer te hard is :cry:

B-Front :worship: :worship:


EDIT: "Geen sfeer" Whahahahahahahahahaha, grootste onzin ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand zit op dit moment zonder stem. De hele avond "adaro" schreeuwen.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Innocence, The Fairy Legend... :love: Was ik er maar bij!

De kicks onder Coone & B-Front - Fearless 2012 vallen wel in 't niets na de kick van Fairy Legend :p
Over 't algemeen vindk de plaat op 't eerste gehoor ook nog niet zo speciaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Die Donkey Rollers platen :drool:
Die moeten toch gewoon een keer op QLimax staan, hun muziek staat naar mijn idee gelijk aan hoe qlimax moet zijn.


Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 20:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geen sfeer tijdens deze set?? Vraag me af bij welke Qlimax jullie dan waren?? Echt,, eindelijk een duistere sfeer en iedereen ging los! Was geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 20:54 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik snap echt totaal niet hoe je dit een slechte set kan vinden. B-Front ging zo onwijs hard! Mixte lekker door, haast geen breaks, alleen maar stampen. Echt niet normaal hoe hard ie ging! Voor mij iig overduidelijk setje van de avond!

Had ook het idee dat bij B-Front de bass aardig wat harder was gezet...

Wat ik overigens (off-topic) ook echt zwaar irritant vind zijn die buitenlanders die alleen maar stilstaan. Stond vannacht naast een Italiaan die z'n winterjas aan had. Vriend van 'm had z'n sjaal om en de derde lag op de grond te kruipen. Echt, als je alleen maar stilstaat of staat te filmen, flikker dan lekker op en laat de echte hardstyle liefhebber tenminste genieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 21:10 
 
Hardtraxx Addict

B-Front Twitter
Citaat:
Bob van der Palen ‏@djbfront
I played 2 new tracks yesterday! B-front - TBA Coone & B-Front - Fearless 2012 Did you like it? :)
Openen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cheflegedozen schreef:
Dit was echt een dikke buzkiller..
halve stadion stond opeens stil bij hem en terecht ook vind ik,
want er zit totaal geen leuke sfeer in zijn stijl.
alle platen klinken hetzelfde op een feest. lijkt wel zo met alle fusion
dj's als ze op een mainstage staan...voor in de auto is het een dikke lijst
maar op het feest zelf drama
en als r nou nog steeds mensen zich afvragen waarom technoboy toch
altijd mag komen,had je er bij moeten zijn...hij weet altijd precies wattie
moet doen op qlimax ..echt wat een held!


Quote van t jaar dit, gefeliciteerd.

Zonder gekheid de post met de meeste onzin in minder dan 10 zinnen dit jaar, onbegrijpelijk wat je hier zegt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 21:28 
 

Plafonddienst schreef:
Wat ik overigens (off-topic) ook echt zwaar irritant vind zijn die buitenlanders die alleen maar stilstaan. Stond vannacht naast een Italiaan die z'n winterjas aan had. Vriend van 'm had z'n sjaal om en de derde lag op de grond te kruipen. Echt, als je alleen maar stilstaat of staat te filmen, flikker dan lekker op en laat de echte hardstyle liefhebber tenminste genieten!

xd Welkom op Qlimax, bij de 2010 editie lag de eerste al bij binnenkomst met zijn kop in de WC
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 21:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
cheflegedozen schreef:
Dit was echt een dikke buzkiller..
halve stadion stond opeens stil bij hem en terecht ook vind ik,
want er zit totaal geen leuke sfeer in zijn stijl.
alle platen klinken hetzelfde op een feest. lijkt wel zo met alle fusion
dj's als ze op een mainstage staan...voor in de auto is het een dikke lijst
maar op het feest zelf drama
en als r nou nog steeds mensen zich afvragen waarom technoboy toch
altijd mag komen,had je er bij moeten zijn...hij weet altijd precies wattie
moet doen op qlimax ..echt wat een held!


Quote van t jaar dit, gefeliciteerd.

Zonder gekheid de post met de meeste onzin in minder dan 10 zinnen dit jaar, onbegrijpelijk wat je hier zegt..


Het klopt ook gewoon niet! Het publiek deed juist heerlijk mee met zijn set _0_!
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle