Cheflegedozen begrijpt er niks van. Technoboy is een saaie drol die zijn optreden heeft verdiend door naar dezelfde plaats en op dezelfde tijd te gaan/ zijn in de vakantie als de hoogste pieven van Q-Dance.
Die laatste platen van hem zijn wel vet hoor, maar het mixwerk is dodelijk saai en het mixwerk van B-Front is vrijwel altijd heel goed.
Qlimax wordt altijd zo duister neergezet, en dan krijg je een keer een duistere set en dan klaagt iedereen steen en been dat het weer te hard is
B-Front

EDIT: "Geen sfeer" Whahahahahahahahahaha, grootste onzin ooit.