Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 10:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Download B-Front @ Qlimax 2012 :
http://soundcloud.com/qdance/qlimax-201 ... t/download

Tracklist:
01. B-Front - Mysterias
02. Donkey Rollers - Innocent
03. Code Black ft. Nikkita - The Revolution
04. B-Front - Face the truth
05. Zany - The Fairy Legend
06. Coone & B-Front - Fearless 2012
07. Zany & B-Front - Victims of the same world
08. B-Front - Inner creativity
09. Frequencerz - Bitch
10. Digital Punk - Burn (B-Front remix)
11. Donkey Rollers - Motherfuck (DJ Zany Edit)
12. B-Front - TBA
13. Digital Punk & B-Front - Spectral
14. Donkey Rollers - Not Afraid
15. Crypsis & B-Front - Universe
16. B-Front - Virus
17. Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat
18. B-Front & Frontliner - Magic
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 10:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-Front - TBA is het hetzelfde nr als in de hard bass trailer, dit is dus niet het hard bass anthem lijkt me (er zitten iig geen hard bass vocals in)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

5 = Zany - The Fairy Legend.

Heerlijke set was dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow ziet er zeker goed uit voor een Qlimax set, niet super speciaal maar ook geen sprake van inhouden. Innocent horen in het Gelredome met die hele show er om heen moet wel geweldig zijn zeg.

Ben benieuwd naar de TBA's.

Edit: 12 is Hard Bass anthem, en wat is hij dik. Hij flikt het weer, die sfeer. :loving: Kicks mochten wel stukje harder, maar zal miss ook door de kwaliteit komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 12:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

03.ID = Code Black
06.ID ... klinkt als nieuwe Ran-D solo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

6 is Coone - Fearless maar dan een B-Front Remix ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 12:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

12, dat nummer uit de Hardbass trailer. Godallemachtig :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 12:30 
 
Hardtraxx Addict

Mr. Monster schreef:
B-Front - TBA is het hetzelfde nr als in de hard bass trailer, dit is dus niet het hard bass anthem lijkt me (er zitten iig geen hard bass vocals in)

Kunnen ze er ook gewoon uithalen hoor. En tot nu toe hebben ze vaak het
anthem voor Hard Bass in de trailer gebruikt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Mr. Monster schreef:
B-Front - TBA is het hetzelfde nr als in de hard bass trailer, dit is dus niet het hard bass anthem lijkt me (er zitten iig geen hard bass vocals in)

Kunnen ze er ook gewoon uithalen hoor. En tot nu toe hebben ze vaak het
anthem voor Hard Bass in de trailer gebruikt!


Hier kunnen we P-Stylez beter even zijn licht over laten schijnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 12:38 
 
Hardtraxxer

Zooooo NR 12!! :bomb: :bomb: :bomb:

Kicks zijn ook lekker !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 12:49 
 
Hardtraxx Veteran

Die Donkey Rollers platen :drool:
Die moeten toch gewoon een keer op QLimax staan, hun muziek staat naar mijn idee gelijk aan hoe qlimax moet zijn!
Anyway, heerlijk lijstje om te zien, vandaag terugluisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 12:55 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Die Donkey Rollers platen :drool:
Die moeten toch gewoon een keer op QLimax staan, hun muziek staat naar mijn idee gelijk aan hoe qlimax moet zijn!


Stonden al eens eerder op Qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 13:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is 6 niet met High Voltage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is Qlimax zoals het hoort te zijn :worship: :worship:
Perfecte set afgezien van de Bassplaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 13:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MP3 versie:
[zippy]http://www12.zippyshare.com/v/82099247/file.html[/zippy]
















.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dit is Qlimax zoals het hoort te zijn :worship: :worship:
Perfecte set afgezien van de Bassplaat.


Eens! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Daveytl schreef:
Dit is Qlimax zoals het hoort te zijn :worship: :worship:
Perfecte set afgezien van de Bassplaat.


Eens! :worship:

Absoluut. Ook gewoon lekker openen met Mysterias en Innocent :worship:
en die nummer 12 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die nieuwe nummers :worship: Krebsss, wat goed!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij deze is het trouwens ook wel duidelijk dat dat nummer uit de Hard Bass trailer van (onder andere?) B-Front is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:32 
 
Hardtraxx Newbie

01. B-Front - Mysterias
02. Donkey Rollers - Innocent
03. Code Black ft. Nikkita - The Revolution
04. B-Front - Face the truth
05. Zany - The Fairy Legend
06. Coone & B-Front - Fearless 2012
07. Zany & B-Front - Victims of the same world
08. B-Front - Inner creativity
09. Frequencerz - Bitch
10. Digital Punk - Burn (B-Front remix)
11. Donkey Rollers - Motherfuck (DJ Zany Edit)
12. B-Front - TBA
13. Digital Punk & B-Front - Spectral
14. Donkey Rollers - Not Afraid
15. Crypsis & B-Front - Universe
16. B-Front - Virus
17. Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat
18. B-Front & Frontliner - Magic
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:36 
 
Hardtraxx Newbie

haha die pindas bij 12:30 die roepen ADARO ADARO, zegt alweer genoeg over de gemiddelde qlimax bezoeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

Fucking briljant was dit. TBA ging ziek hard, zieke screeches. Perfecte set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-front wat ben je toch een held!
goddelijke set! die nieuwe tracks ook :drool:
En de DR tracks ofcouse! :D

Edit: Die track in de Hardbass trailer gaat helemaal nergens over!
wat een meesterwerk! :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:49 
 
Hardtraxx Newbie

Naar mijn mening de beste set van Qlimax:)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit was echt een dikke buzkiller..
halve stadion stond opeens stil bij hem en terecht ook vind ik,
want er zit totaal geen leuke sfeer in zijn stijl.
alle platen klinken hetzelfde op een feest. lijkt wel zo met alle fusion
dj's als ze op een mainstage staan...voor in de auto is het een dikke lijst
maar op het feest zelf drama
en als r nou nog steeds mensen zich afvragen waarom technoboy toch
altijd mag komen,had je er bij moeten zijn...hij weet altijd precies wattie
moet doen op qlimax ..echt wat een held!
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle