Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker hoor (Y)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 13:34 
 
Hardtraxx Veteran

Wow! Lekker setje is dit zeg! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 16:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die moet ik hebben !
Even snel downloaden ! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 17:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Supersetje, neem ik zeker mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 19:07 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hier gaat ik zeker van genieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 19:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Erikb schreef:
Hier gaat ik zeker van genieten!


Heel zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-front is echt een van de niet te missen namen geworden op elke line-up :P

Echt knalset :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 22:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Sorry hoor maar het verschil tussen 90 of 320 kb is voor iedereen goed hoorbaar. Het is niet alleen de bass, het is vooral de hoge tonen die helemaal plat worden gedrukt! Als je dat niet hoort heb je echt een probleem aan je oren hangen :x




Ik bedoelde eigenlijk ermee dat de kwaliteit gewoon luisterbaar is .. en niet hele tijd hapert als bij dat k*t Q-Dance....
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat zonde dat ik dit gemist heb zeg. Wat een heerlijk setje met ontiegelijk dikke tracks! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

03. Frontliner - Discorecord :bomb:
05. Bass Modulators vs Spectrum - Journey :bomb:
07. Psyko Punkz - Pull Your Strings 2010 :bomb:
10. Donkey Rollers - Atrocity (B-Front Remix) :bomb:
12. Ran-D - Feel My Fire :bomb:
15. B-Front & Digital Punk - Freedom :bomb:
16. Zany - Psychedelic Trip :bomb:
18. B-Front & Slim Shore - Chemical :bomb:
21. Toneshifterz - Elektro Shock :bomb:
22. B-Front - Neophobia :bomb:
24. B-Front & Slim Shore - Scary Noises :bomb:

B-Front Koning! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit is zooooooo hard heh gvd :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 17:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tjeuzues wat een set.. was deze maar in top kwaliteit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een geweldige set :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 17:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Tjeuzues wat een set.. was deze maar in top kwaliteit!

beter komt er ook een best of b2s op zondagsavond :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een knalset!! :bomb:
Deze gaat keihard aan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 20:08 
 
Hardtraxx Newbie

Frontliner - Discorecord!! TOP Track, maar wel op een zelfde manier gemaakt als Time...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 08:46 
 
Hardtraxxer

Fantastische tracklist :worship: , lekker hard zoals het hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ D'Railed schreef:
maarten1410 schreef:
Sorry hoor maar het verschil tussen 90 of 320 kb is voor iedereen goed hoorbaar. Het is niet alleen de bass, het is vooral de hoge tonen die helemaal plat worden gedrukt! Als je dat niet hoort heb je echt een probleem aan je oren hangen :x




Ik bedoelde eigenlijk ermee dat de kwaliteit gewoon luisterbaar is .. en niet hele tijd hapert als bij dat k*t Q-Dance....

Jaaa oke, dat is zeker een stuk beter ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net zitten luisteren.. Lekker setje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echt een geniale set! :drool:

03. Frontliner - Discorecord :bomb: jizzed my pants
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

had hem meegenomen vanwege de positieve reacties ga hem nu luistere of het daadwerkelijk zo goed is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2010 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

blijft helden set :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een ongelooflijk lekkere set 1 van de lekkerste ooit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 23:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waaaah té lekker deze set!
Einde is snoeihard. En Discorecord is toch een hele vette plaat eigenlijk (als je die kutkicks ff weg denkt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 10:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dit zijn ze! :drool:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle