Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mwah eigenlijk kijk ik niet naar bitrate.. ik hoor gewoon of het kwaliteit is ja of nee... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ D'Railed schreef:
mwah eigenlijk kijk ik niet naar bitrate.. ik hoor gewoon of het kwaliteit is ja of nee... :P

Dan moet je eens iets aan je oren doen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Dan moet je eens iets aan je oren doen xd

Kwali is best goed...maar door een lagere bitrate klinkt die bass wat meer 'dof'...
Vooral geoefende luisteraars hebben daar last van (of mensen die toevallig net daarvoor naar een setje met hoge bitrate hebben geluisterd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 16:25 
 
Hardtraxx Veteran

G E I L :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

01. Frontliner - Rebirth Of The Sun - 6.5/10
02. Noisecontrollers - Macabre 2010 - 7.0/10
03. Frontliner - Discorecord - 8.5/10
04. B-Front & Frontliner - Become The Sky - 8.5/10
05. Bass Modulators vs Spectrum - Journey - 9.0/10
06. Zany - The Great Zany Show - 9.0/10
07. Psyko Punkz - Pull Your Strings 2010 - 8.5/10
08. Tat & Zat - Proud To Be Loud - 8.0/10
09. Zany - Mr. Monster - 8.5/10
10. Donkey Rollers - Atrocity (B-Front Remix) - 9.0/10
11. Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere - 9.5/10
12. Ran-D - Feel My Fire - 8.0/10
13. Donkey Rollers - LMPSJNK - 8.0/10
14. Josh & Wesz vs. Low-E - I've Lost You - 9.0/10
15. B-Front & Digital Punk - Freedom - 7.5/10
16. Zany - Psychedelic Trip - 8.5/10
17. Toneshifterz - In Darkness - 8.0/10
18. B-Front & Slim Shore - Chemical - 9.5/10
19. Frontliner & B-Front - Godz Powerrr! - 7.0/10
20. Noisecontrollers - Sanctus - 9.0/10
21. Toneshifterz - Elektro Shock - 9.0/10
22. B-Front - Neophobia - 9.0/10
23. B-Front & Frontliner - Magic - 9.0/10
24. B-Front & Slim Shore - Scary Noises - 8.5/10
25. B-Front - Dark Side - 8.0/10

kort samengevat; een heldenset :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook maar is luisteren dan, ik heb hem hier in 320 kbps. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 16:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Ook maar is luisteren dan, ik heb hem hier in 320 kbps. :)

:woot:
Posten aub! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er genoeg mensen zijn wil ik het wel doen, ik heb ze allemaal in 320 kbps zijn toch net wat beter vindt ik. Maar ik heb nu geen tijd, moet even deze knalset luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bij deze set en van alpha2 kan ik hem niet openen door codec :( welke moet ik hebben dan?
TL ziet er lekker uit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martinos schreef:
maarten1410 schreef:
Dan moet je eens iets aan je oren doen xd

Kwali is best goed...maar door een lagere bitrate klinkt die bass wat meer 'dof'...
Vooral geoefende luisteraars hebben daar last van (of mensen die toevallig net daarvoor naar een setje met hoge bitrate hebben geluisterd)

Sorry hoor maar het verschil tussen 90 of 320 kb is voor iedereen goed hoorbaar. Het is niet alleen de bass, het is vooral de hoge tonen die helemaal plat worden gedrukt! Als je dat niet hoort heb je echt een probleem aan je oren hangen :x

Edwinn schreef:
Als er genoeg mensen zijn wil ik het wel doen, ik heb ze allemaal in 320 kbps zijn toch net wat beter vindt ik. Maar ik heb nu geen tijd, moet even deze knalset luisteren.

GRAAG! Ik download em wel twee keer, zijn er dan genoeg mensen? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 17:21 
 
Hardtraxxer

w a t e e n s e t :bomb: serieus vooral dat einde is niet normaal :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 17:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Als er genoeg mensen zijn wil ik het wel doen, ik heb ze allemaal in 320 kbps zijn toch net wat beter vindt ik. Maar ik heb nu geen tijd, moet even deze knalset luisteren.

Okee, zou wel relaxed zijn. ;)
Er zijn vast wel genoeg mensen die het erg kunnen waarderen als je dat doet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

QonFuzion schreef:
Edwinn schreef:
Als er genoeg mensen zijn wil ik het wel doen, ik heb ze allemaal in 320 kbps zijn toch net wat beter vindt ik. Maar ik heb nu geen tijd, moet even deze knalset luisteren.

Okee, zou wel relaxed zijn. ;)
Er zijn vast wel genoeg mensen die het erg kunnen waarderen als je dat doet!

Zo niet dan mag je em ook wel naar mij sturen, dan zet ik em wel op me eigen server :)

Als het echt 320 is... en niet opgenomen in 320 maar afgespeeld op 90 :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebirth of the Sun is echt wel lekker hoor :bomb: Heerlijk setje was het! Beter dan Luna iig, was beetje jammer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 17:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

B2S zend de setjes niet eens uit op 320, dus heeft het nauwelijks nog een meerwaarde..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Als er genoeg mensen zijn wil ik het wel doen, ik heb ze allemaal in 320 kbps zijn toch net wat beter vindt ik. Maar ik heb nu geen tijd, moet even deze knalset luisteren.

zou heel chill zijn! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
B2S zend de setjes niet eens uit op 320, dus heeft het nauwelijks nog een meerwaarde..

Daarom vraag ik me dus ook af of het niet gewoon opgenomen is als 320 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Deze ga ik maar even luisteren :woot: Eindelijk die track van Zany in een set.
B-Front & Slim Shore - Chemical, ben benieuwd ^^

Dit is in ieder geval de set van de avond geweest daar!

Klopt, klapte er als een gek op!
Chemical klinkt echt super, dat is geloof ik de plaat met dat evil lachje voor de qlimax ...
Super, groot respect voor Bob !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 18:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Als er genoeg mensen zijn wil ik het wel doen, ik heb ze allemaal in 320 kbps zijn toch net wat beter vindt ik. Maar ik heb nu geen tijd, moet even deze knalset luisteren.


Ik kan ook een 90 kbs setje converteren naar 320 kbs maar dat maakt de kwaliteit er niet beter op hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben ook wel voor een 320kbps setje :O:D
Tracklist ziet er lekker uit! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even duidelijk: het is wel van de 96kbps stream geript, hoe moet ik aan een andere komen? :D Maar het is wel iets beter dan de andere rips vindt ik persoonlijk, maar het is nog steeds niet super maarja, dat ligt niet aan mij maar aan de stream..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Even duidelijk: het is wel van de 96kbps stream geript, hoe moet ik aan een andere komen? :D Maar het is wel iets beter dan de andere rips vindt ik persoonlijk, maar het is nog steeds niet super maarja, dat ligt niet aan mij maar aan de stream..

Kijk... dat bedoel ik. Laat maar dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 21:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

12. Ran-D - Feel My Fire (wat een nummer man en dan de autro GVD heerlijk)
13. Donkey Rollers - LMPSJNK

heerlijke overgang!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 10:50 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Lekker setjuhhh !!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 10:57 
 
Hardtraxx Addict

petre schreef:
15. B-Front & Digital Punk - Elements
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle