Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 03:44 
 
Hardtraxxer

B-Front @ Euphoria (15.05.2010):
http://upload.lu/bevs3y5den63/B-Front_@_Euphoria_(15.05.2010)_upload.lu.mp3.html
http://www.megaupload.com/?d=TOP0FJ1Z
http://uploaded.to/file/264k4f
http://www27.zippyshare.com/v/65177877/file.html

Tracklist:
01. Frontliner - Rebirth Of The Sun
02. Noisecontrollers - Macabre 2010
03. Frontliner - Discorecord
04. B-Front & Frontliner - Become The Sky
05. Bass Modulators vs Spectrum - Journey
06. Zany - The Great Zany Show
07. Psyko Punkz - Pull Your Strings 2010
08. Tat & Zat - Proud To Be Loud
09. Zany - Mr. Monster
10. Donkey Rollers - Atrocity (B-Front Remix)
11. Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere
12. Ran-D - Feel My Fire
13. Donkey Rollers - LMPSJNK
14. Josh & Wesz vs. Low-E - I've Lost You
15. B-Front & Digital Punk - Freedom
16. Zany - Psychedelic Trip
17. Toneshifterz - In Darkness
18. B-Front & Slim Shore - Chemical
19. Frontliner & B-Front - Godz Powerrr!
20. Noisecontrollers - Sanctus
21. Toneshifterz - Elektro Shock
22. B-Front - Neophobia
23. B-Front & Frontliner - Magic
24. B-Front & Slim Shore - Scary Noises
25. B-Front - Dark Side
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 06:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tracklist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 10:41 
 
Hardtraxx Veteran

als je een set plaatst zet alsjeblieft een tracklist erbij!

01. Frontliner - Rebirth Of The Sun
02. Noisecontrollers - Macabre 2010
03. Frontliner - Discorecord
04. B-Front & Frontliner - Become The Sky
05. Bass Modulators vs Spectrum - Journey
06. Zany - The Great Zany Show
07. Psyko Punkz - Pull Your Strings 2010
08. Tat & Zat - Proud To Be Loud
09. Zany - Mr. Monster
10. Donkey Rollers - Atrocity (B-Front Remix)
11. Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere
12. Ran-D - Feel My Fire
13. Donkey Rollers - LMPSJNK
14. Josh & Wesz vs. Low-E - I've Lost You
15. B-Front & Digital Punk - Freedom
16. Zany - Psychedelic Trip
17. Toneshifterz - In Darkness
18. B-Front & Slim Shore - Chemical
19. Frontliner & B-Front - Godz Powerrr!
20. Noisecontrollers - Sanctus
21. Toneshifterz - Elektro Shock
22. B-Front - Neophobia
23. B-Front & Frontliner - Magic
24. B-Front & Slim Shore - Scary Noises
25. B-Front - Dark Side

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 10:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lijst ziet er goed uit, en B-Front is altijd wel prima, dus ff meenemen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 11:03 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
22. B-Front - Neophobia
23. B-Front & Frontliner - Magic
24. B-Front & Slim Shore - Scary Noises
25. B-Front - Dark Side


:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

> laytne < schreef:


die gaat maar tot 14. Josh & Wesz vs. Low-E - I've Lost You :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele lekkere set! En een Psyko Punkz met een lekkere intro &!! een lekker qlimax :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 11:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zo de knetter dit is nog is een lekker lijstje :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 11:37 
 
Hardtraxxer

Deze neem ik ook ff mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 11:44 
 
Hardtraxxer

jammer, nette tracklist maar had de nieuwe van psyko Punkz verwacht, Feel the rythm, fack the Blues, ik heb er een filmpje van maar zou niet weten waar ik die moet posten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke set :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 12:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Discorecord! :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 13:08 
 
Hardtraxx Newbie

petre schreef:
16. Zany - Psychedelic Trip


Zany did it again...what a track :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

knefiejjj schreef:
jammer, nette tracklist maar had de nieuwe van psyko Punkz verwacht, Feel the rythm, fack the Blues, ik heb er een filmpje van maar zou niet weten waar ik die moet posten!


dat is natuurlijk onzin, net of b-front altijd psyko punkz draait,, :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette lijst. Staat nu op, kan alleen maar een dikke knal set zijn :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 13:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deze ga ik maar even luisteren :woot: Eindelijk die track van Zany in een set.
B-Front & Slim Shore - Chemical, ben benieuwd ^^

Dit is in ieder geval de set van de avond geweest daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke TL. :woot: Download sowieso altijd al die livesets van feesten dus deze gaat ook mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 14:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker setje hoor! Zit lekker tempo in (niet alleen in BPM maar ook in het doormixen), en de tracklist is vet! De promo's zijn vrijwel stuk voor stuk super! Het mixen is ook gewoon degelijk en lekker snel. Al met al een erg lekker setje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 14:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

05. Bass Modulators vs Spectrum - Journey
Erg dikke track :woot:
Voor de rest natuurlijk weer een heerlijk setje vol geweld van B-Front de held zoals we het gewend zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

koning :worship:
Al die promo's zijn hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 14:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Deze ga ik maar even luisteren :woot: Eindelijk die track van Zany in een set.
B-Front & Slim Shore - Chemical, ben benieuwd ^^

Dit is in ieder geval de set van de avond geweest daar!

Ik heb ook helemaal niet stil kunnen staat op deze set :woot:
echt veel beuk werk :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 14:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

samen met tatanka was dit de set van de avond
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 16:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Btw wat een superkwaliteit!

Alleen ging het gister live toch effe wat harder ! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ D'Railed schreef:
Btw wat een superkwaliteit!

Alleen ging het gister live toch effe wat harder ! ^^

90kbps.. of heb jij een andere aanstaan :P Klinkt wel super strak, dat wel! Beter dan Luna stond te draaien :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 16:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Beter dan Luna stond te draaien :x

Over de Shoutbox van LSDB had ik gisteravond al een discussie over de draai-kwaliteit van Luna... ik vermoedde dat hij wat had lopen slikken of zo xd
Showtek en DBSTF op een Raw Stage... om te :cry:
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle