Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 19:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Download B-Front & Ran-D @ X-Qlusive B-Front:


Tracklist:
01. Ran-D & B-Front - Rebirth
02. E-Force Ft Nikkita - Illusion
03. B-Front - Blackness
04. Ran-D & B-Front - The Message
05. B-Front - Dream World
06. Ran-D - #FCK EDM
07. B-Front - Our Soul
08. Frequencerz & Tartaros - Wolfpack
09. Gunz For Hire - Executioner Style
10. B-Front - We Are One
11. Frequencerz & Titan - Getting off
12. The Prodigy - Voodoo People (Ran-D Remix)
13. B-Front - Dark Moon
14. Gunz For hire - I'm A Criminal
15. B-Front & Degos & Re-Done - Endless Path
16. Frequencerz & Warface - Uber Mash Up
17. B-Front & Hard Driver - One By One
18. Ran-D & E-Life - Firestarter
19. Gunz For Hire - Military
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Message en Rebirth! :love: verder vond ik dit gewoon een lekkere set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond dit de minst lekkere set v/d avond, dus dat zegt genoeg over de avond zelf. Geen verkeerd lijstje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2016 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nekschot voor Ran-D voor Dark Moon al uit te mixen tijdens de 2e climax :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2016 12:04 
 
Hardtraxxer

Wat een heerlijke dikke set is dit! (L) :clap: :woot: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2016 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna in slaap gevallen tijdens deze set, wat was dit op Rebirth na zaaddodend saai zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2016 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

minste set van de avond, zitten wel paar leuke tracks tussen, met name de b-front en freqz platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2016 22:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Bijna in slaap gevallen tijdens deze set, wat was dit op Rebirth na zaaddodend saai zeg...


Dit had ik ook ja. Op paar B-Front solo tracks was dit echt heel saai. Bij 16 werd ik weer wat vrolijk toen ik de melo van smack my derb hoorde, maar dat was 1 grote tegenvaller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2016 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon een goede set. Op elk ander feest zou dit de beste set van de avond zijn geweest, maar dat zegt weer genoeg over dit feest :worship:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle