Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 13:05 

Lyst man wtf :lol: een scene die aan het kapotgaan is :') ik ga gewoon kapot met jou irritant lange teksten die op niets slaan en veel te doemdenkend zijn xd. Sjonge toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 14:16 

Hardtraxx Veteran

Ik ga lekker jumpstyle luistere
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 15:02 

Donateur

Het is ook nooit goed. Als het hele tijd hetzelfde is wordt er geklaagd, als er verandering komt wordt er geklaagd.
Wat wil je dan?
Ik geloof best wel dat de artiesten hun eigen muziek ook echt mooi vinden en het niet om de centjes doen, op een paar uitzonderingen (ongetwijfeld) daar gelaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 15:07 

Hardtraxx Addict

ik vind het best een prima plaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 15:37 

Hardtraxxer

Heeft hij (wildstylez) eigenlijk wel eens gereageerd op al het gezeik (kritiek) dat hij vanuit de 'ekte ekte scene' krijgt? Zal toch wel met al die interviews die hij nu krijgt?

Ik heb eigenlijk alleen Headhunterz er iets over horen zeggen in de nieuwe HWS. Iets over dat het einde ook een nieuw begin is en dat verandering 'the force of life' is en het gebruikelijke zweverige gelul van mr. Heady :D

Ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn reactie
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 16:01 

Hardtraxx Veteran

HHZ heeft hier ooit een Q&A gedaan. Misschien tijd voor eentje met Wildstylez? :P

Ik vind het trouwens een degelijke plaat. Maar je kan er gewoon de noemer hardstyle niet echt meer opplakken naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 19:16 

Karaoke hardstyle is en blijft hardstyle hoor Niels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 19:22 

Hardtraxx Veteran

Lyst leeft nogal int verleden, 2006 dit, 2007 dat.. come on het is nu 2012 en tijden veranderen.
Deal with it, die lange verhalen halen echt niets uit. ;)

Ben benieuwd waar Niels en Joram mee op de proppen komen, voor XQ hebben ze een nieuwe plaat samen gemaakt hoorde ik. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 19:24 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Karaokestyle

kunnen we nieuw proberen op festivals.

- mainstage
- raw area
- euphoric area
- karaoke area
- vroeger was alles beter area
- radio 538 area
- terror kletskoppen area

@plat water: heb al wel vaker gehad dat ik vind dat nummers te veel afwijken naar de stijl van milk inc. etc... die dance groepen. Had ik bijvoorbeeld ook met DBSTF & isaac - in the air.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 19:43 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Aep schreef:
Hou toch op met die discussies over het veranderen van muziek. HET IS ALTIJD AAN HET VERANDEREN, maakt niet uit wat voor muzieksoort/stijl/genre w/e het is. Als je niet meer van deze muziek houdt, ga lekker naar een ander genre of luister gewoon helemaal geen muziek meer..
HET IS ALTIJD AAN HET VERANDEREN, omdat jij en velen met jou nooit iets doen tegen een verandering. En de huidige verandering is gevaarlijk, omdat de hele scene is gebouwd op mensen die schijnbaar amper een binding hebben met het genre. Mensen die bij problemen liever de andere kant op kijken of er zelfs voor weglopen.
BvG50 schreef:
Ik weet dat het winter is, maar moet je hardstyle nu echt vergelijken met een sneeuwbal? xd
Ik vind de comment van Lyst deze keer wel erg dramatisch zeg. Waarom zou Hardstyle moeten worden
tegengehouden? Ik snap je mening over de huidige hardstyle, en ik ben het met bepaalde dingen ook zeker met je eens, maar dit slaat nergens meer op.

Een genre dat kapot aan het gaan is, ondanks dat je er alles aan hebt proberen te doen is ook dramatisch. Kan het niet mooier maken dan het is. En het feit dat het voor jou nergens op slaat is omdat jij in die "enige tijd" zit. Misschien moet ik het wel omdraaien, hoe denk jij dat hardstyle er over een paar jaar uit ziet en waarom denk je dat.

Moest een beetje hier aan denken

http://www.dumpert.nl/mediabase/939681/ ... _zijn.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 23:09 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Lyst leeft nogal int verleden, 2006 dit, 2007 dat.. come on het is nu 2012 en tijden veranderen.
Deal with it, die lange verhalen halen echt niets uit. ;)

Ben benieuwd waar Niels en Joram mee op de proppen komen, voor XQ hebben ze een nieuwe plaat samen gemaakt hoorde ik. :)

Dus waarnaar het verandert (iig wat de geldwolfjes willen) , moet maar geaccepteerd worden ?
Of jij geeft niks om de muziek, of je bent van de nieuwe generatie die niet beter weet.

Ik ben helemaal klaar met dit soort meuk, wordt die baggerzooi ook nog eens op de radio gedraaid. Het niveau Patrick Jumpen is in ieder geval bijna gehaald, wat een kinderachtig nummer is dit !

En die nieuwe plaat voor XQ zal toch alleen maar softer zijn, Radio 1 moet immers ook worden aangedaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 23:16 

Hardtraxxer

net of dat wildstylez van tevoren wist dat het nummer zo groot ging worden. Ik snap echt al die haat niet. Waarom zou de scene kapot gaan? Hardstyle zal nu alleen maar serieuzer genomen worden en er zullen alleen maar nieuwe fans bijkomen. De scene kapot maken net zoals bij jumpstyle kunnen alleen de djs zelf. Hardstyle djs zijn hier te serieus voor en zullen dit nooit doen. Alleen Brennan Heart en Coone zijn er toe in staat.

Over de track zelf: Kazig maar voor de rest een prima zomerplaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 01:06 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Spablauw schreef:
Karaokestyle

Dat soort area's stellen tegenwoordig ook nog maar weinig voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 04:48 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
nielstil schreef:
Spablauw schreef:
Karaokestyle

Dat soort area's stellen tegenwoordig ook nog maar weinig voor.

vroeger bestond hardstyle nog niet eens, aangezien m'n ma altijd zegt dat ik niet over vroeger kan praten xd maar als je gewoon de juiste namen neer zet in zo'n area. namen als Pavo, Isaac, Pila, Dark Oscillators dan heb je toch een behoorlijk vette early stage!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 09:20 

Hardtraxx Veteran

Ok ik moet toegeven dat ik deze plaat steeds leuker vind worden. Qua hardstyle, mwaaa, maar verder gewoon een lekker plaatje. Is ook wel leuk als je heel dag aan het werk bent en je 5x op een dag dat grafnummer Girl on Fire van Alicia Keyzzz hoort je opeens Year of Summer langs hoort komen. Toch wel even een oppepper dan :) . Verder uiteraard wel jammer van de hype en heel de poeha die om dit nummer heen zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 09:17 

Hardtraxx Newbie

Lyst schreef:
Ik was volgens velen een doemdenker toen ik 5 jaar terug al riep dat het de verkeerde kant op ging.

Als jij nou eens naar muziek zou luisteren die je wel kan bekoren, en verder stopt met spammen op Hardtraxx en waar je nog meer bezig bent, dan zou dat jou een hoop energie besparen. Half Nederland kan een jaar worden voorzien van stroom in de energie die jij stopt in je negatieve posts. No offence, maar heb je geen leven? Jij gaat gewoon serieus te ver. Wat denk je nou te bereiken met je posts? Als je 5 jaar geleden ook al zo bezig was, en er is totaal niets veranderd, waarom blijf je het dan toch nog proberen? Ik ben ook al een jaar geleden gestopt met het kopen van Hardstyle, omdat ook ik heel veel platen niet meer Hardstyle waardig vind helaas. Maar ook ik laat het los, want ik weet toch dat ik net zo goed als jij, hier totaal niks aan kan veranderen. En als je denkt van wel dan ben je een grote hypocriet.

Serieus Lyst, ga wat anders doen. Kom van die zolderkamer af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 10:04 

Hardtraxx Veteran

@Distinctive,

lees mijn post nog eens een keertje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 10:09 

Hardtraxx Veteran

Skyscraper schreef:
net of dat wildstylez van tevoren wist dat het nummer zo groot ging worden. Ik snap echt al die haat niet. Waarom zou de scene kapot gaan? Hardstyle zal nu alleen maar serieuzer genomen worden en er zullen alleen maar nieuwe fans bijkomen.

noobs als jij zijn hardnekkiger dan onkruid en kakkerlakken.
Dit, mijn beste Skyscraper, is geen hardstyle meer, maar popstyle. Ik vind het zelf een prima nummer, maar het genre hardstyle en de scene die daar bij hoort wordt mee die kant op getrokken. Mainstream hardstyle zal die langzaamaan steeds meer die kant op gaan, terwijl de generatie luisteraars die mainstream hebben grootgemaakt en luisteren sinds 2007/2008 in de steek worden gelaten. Vroeger was mainstream namelijk hard en tegenwoordig verdwijnt het harde element. Snap je dat nou echt niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 10:29 

Hardtraxx Crew

Volledig eens met gangsterdwerg. Vergelijk mainstream van een aantal jaren geleden (dan bedoel ik tussen 2005-2008) eens met die blije, slappe zooi van tegenwoordig. Popvocalen die het belangrijkste element in een track zijn geworden, in plaats van de kick. De kicks zelf zijn ontiegelijk schel, hol en slap vergeleken met vroeger. Alle elementen uit een track zijn ontzettend blij geworden. Terwijl in de periode 2005-2008 een mainstream track bestond uit een stevige kick, vocalen die niet de overhand namen, een goede drive, pakkende melodieen, de sound van alle elementen was warmer/steviger/serieuzer. Ik denk dat van de 100 mainstream tracks, me er 98 tegenwoordig niet meer boeien, Maar ach, je moet er mee leren leven zoals iedereen zegt he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 10:31 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Skyscraper schreef:
net of dat wildstylez van tevoren wist dat het nummer zo groot ging worden. Ik snap echt al die haat niet. Waarom zou de scene kapot gaan? Hardstyle zal nu alleen maar serieuzer genomen worden en er zullen alleen maar nieuwe fans bijkomen.

noobs als jij zijn hardnekkiger dan onkruid en kakkerlakken.
Dit, mijn beste Skyscraper, is geen hardstyle meer, maar popstyle. Ik vind het zelf een prima nummer, maar het genre hardstyle en de scene die daar bij hoort wordt mee die kant op getrokken. Mainstream hardstyle zal die langzaamaan steeds meer die kant op gaan, terwijl de generatie luisteraars die mainstream hebben grootgemaakt en luisteren sinds 2007/2008 in de steek worden gelaten. Vroeger was mainstream namelijk hard en tegenwoordig verdwijnt het harde element. Snap je dat nou echt niet?

Mooi om te lezen dat alles wat je zegt ook echt zo is. Lul niet zo en ga gewoon de muziek luisteren die jij mooi vind. Snap je dat nou echt niet? Vastgeroeste ratten als jij zorgen er voor dat de wereld stil staat en er nooit iets moois of nieuws gebeurd. Jij hebt het boek "Hardstyle voor Dummies" wel heel goed gelezen. Wildstylez is altijd super origineel geweest, en dat word nu erkend door de massa. Het motiveert juist om dingen anders aan te pakken, ook in het hardere segment. Ik wacht met spanning af wat er gaat gebeuren. En weet bijna wel zeker dat 2013 weer een topjaar word qua feesten en muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 10:43 

Hardtraxx Crew

Earthquake Style schreef:
Vastgeroeste ratten als jij zorgen er voor dat de wereld stil staat en er nooit iets moois of nieuws gebeurd.

Daar gaat de discussie toch helemaal niet om. Hij zegt toch niet dat alles moet blijven zoals het is, dat er geen vernieuwing plaats moet vinden. Het gaat er om dat mainstream een ontzettende slappe blije kant op gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 10:57 

Hardtraxx Veteran

Wildstylez is altijd super origineel geweest, en dat word nu erkend door de massa.

Dat zal het idd wel zijn xd
Als deze track niet bijna alleen maar uit vocalen had bestaan dan had deze nooit in de top 40 gestaan.
Enige reden dat dit de top 40 haalt zijn de vocals.

Ik vind dit nummer overigens niet eens slecht, afgezien van de vocalen een lekker nummertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 11:09 

Hardtraxxer

wootum schreef:
Vastgeroeste ratten als jij zorgen er voor dat de wereld stil staat en er nooit iets moois of nieuws gebeurd.

Daar gaat de discussie toch helemaal niet om. Hij zegt toch niet dat alles moet blijven zoals het is, dat er geen vernieuwing plaats moet vinden. Het gaat er om dat mainstream een ontzettende slappe blije kant op gaat.

Nee maar telkens 2005 tm 2009 erbij halen. Daar gaat het ook over. Je kan er uren lang over piekeren en discuseren, maar uiteindelijk heeft het toch geen nut. De luisteraars hebben nog nooit bepaald welke kant een muzieksoort op gaat, daar kun je toch niet om heen, er zijn dit jaar genoeg innovatieve dikke harde tracks gemaakt. Voor ieder wat wils. Ik zou zo uren lang kunnen discusseren over hoe mooi en goed de Ford mustang uit de jaren 80 is, maar als jullie de laatst uitgebrachte versie mooier vinden, dan heb ik geen poot om op te staan, daar komt het op neer in principe hier. Je kan er mee leren leven idd, maar je kan ook je horizon verbreden en nadenken over waarom mensen dit wel mooi en cool en super vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 11:11 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Wildstylez is altijd super origineel geweest, en dat word nu erkend door de massa.

Dat zal het idd wel zijn xd
Als deze track niet bijna alleen maar uit vocalen had bestaan dan had deze nooit in de top 40 gestaan.
Enige reden dat dit de top 40 haalt zijn de vocals.

Ik vind dit nummer overigens niet eens slecht, afgezien van de vocalen een lekker nummertje.

Nee maar in 2005..... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 13:33 

Citaat:

lol. Wat een bullshit hier weer. Vooral die quote van MF point of perfection :').

Je kan allemaal wel blaten dat je mee moet gaan met de verandering, en je niet moet blijven hangen - maar smaak is smaak. Een aantal, waaronder ik, vinden de nieuwere hardstyle gewoon veel te blij/kaas hoe je het ook wilt zien. Je kan ons toch ook niet dwingen in een ander soort hardstyle, omdat het nou eenmaal zo ontwikkelt? Dan ben je pas een ongelofelijke grafmongool zonder mening. Kun je het je uberhaupt voorstellen dat wanneer je blijkbaar in de top40 kan komen, dit een motivatie kan zijn voor menig DJ? Hoe kom je in de top40... Vocals vocals vocals en nog eens vocals. Waar houdt de gemiddelde hardstyle-luisteraar die een paar jaar geleden is begonnen met luisteren van? Nou ik kan je vertellen dat vocals niet bovenaan staat. Oftewel de kans is ontzettend groot dat de balans die kant op verschuift, waardoor wij dus 'in de steek worden gelaten'.

Jij vertelt ons dat wij niet ons best mogen doen om alle mensen die dus niet goed over dit proces nadenken bewust te maken van deze ontwikkeling, en ze laten inzien wat voor 'gevolgen' dit heeft? Tuurlijk, niet iedereen hoeft met ons mee te gaan, ik geloof best dat er een aantal wel van die vocals houden.

On: zoals eerder gezegd, redelijk plaatje dit.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle