Citaat:
Vastgeroeste ratten als jij zorgen er voor dat de wereld stil staat en er nooit iets moois of nieuws gebeurd.
lol. Wat een bullshit hier weer. Vooral die quote van MF point of perfection :').
Je kan allemaal wel blaten dat je mee moet gaan met de verandering, en je niet moet blijven hangen - maar smaak is smaak. Een aantal, waaronder ik, vinden de nieuwere hardstyle gewoon veel te blij/kaas hoe je het ook wilt zien. Je kan ons toch ook niet dwingen in een ander soort hardstyle, omdat het nou eenmaal zo ontwikkelt? Dan ben je pas een ongelofelijke grafmongool zonder mening. Kun je het je uberhaupt voorstellen dat wanneer je blijkbaar in de top40 kan komen, dit een motivatie kan zijn voor menig DJ? Hoe kom je in de top40... Vocals vocals vocals en nog eens vocals. Waar houdt de gemiddelde hardstyle-luisteraar die een paar jaar geleden is begonnen met luisteren van? Nou ik kan je vertellen dat vocals niet bovenaan staat. Oftewel de kans is ontzettend groot dat de balans die kant op verschuift, waardoor wij dus 'in de steek worden gelaten'.
Jij vertelt ons dat wij niet ons best mogen doen om alle mensen die dus niet goed over dit proces nadenken bewust te maken van deze ontwikkeling, en ze laten inzien wat voor 'gevolgen' dit heeft? Tuurlijk, niet iedereen hoeft met ons mee te gaan, ik geloof best dat er een aantal wel van die vocals houden.
On: zoals eerder gezegd, redelijk plaatje dit.