Almighty schreef:
Volgens mij vind Lyst hedendaagse hardstyle maar niks!
Wie dat nog niet doorhad mag zichzelf grondig gaan laten testen
Lyst schreef:
Meph0 schreef:
Vind het absoluut geen leuk nummer (word er net als Lose My Mind snel chagrijnig van), maar superleuk dat de plaat populair is, toch? Ik zie het probleem niet. Ik zal er niet naar luisteren, maar als andere mensen dit leuk vinden en wellicht een paar zich verder verdiepen in hardstyle of alleen maar hun smaak iets verbreden of hardstyle van het tokkie-/bontkraag-/pillenknagen-stigma afhelpt, is dat alleen maar mooi toch?
Zolang Wildstylez maar blijft produceren wat hij leuk vindt en niet gaat produceren om de volgende hit te scoren. Als hij het leuk vindt dit te produceren, moet hij dat vooral doen. Ik zal er niet veel naar luisteren, maar de rest van Nederland wel, prima toch?
Whiny gebitch en gezanik hier altijd als een plaat te mainstream is. Wees blij, dan kun je binnenkort je eigen underground oprichten, kun je je weer helemaal de bom voelen door lekker je eigen ding te doen. Net als punkers en emo's die niet hetzelfde als iedereen willen zijn en vervolgens lekker hetzelfde als elkaar zijn en zich toch beter voelen dan de rest. Zie daar, de nieuwe hardstyle underground.
Dus als het zo door gaat dan is hardstyle binnenkort weer underground, oftewel de hele scene klapt in elkaar, maar je ziet geen probleem, dat is nogal tegenstrijdig met elkaar. Wij geven geen ene fuck om underground zijn, Hardstyle is sinds 2002 nooit meer underground geweest. Wij houden van bepaalde muziek in dit genre en we zien andere mensen met de toekomst van datzelfde genre spelen. Dan kun je wel je kop in het zand steken en net doen alsof er niets aan de hand is en gewoon luisteren naar de nummers die je wel leuk vind, maar in 2006 bleven de mensen ook gewoon early hardstyle luisteren, moet je kijken wat het ons opgeleverd heeft, omdat een groep producers onder dezelfde genrenaam besloot om met muziek die ons niet aanstond een groter publiek te bereiken. Het aantal early feesten per jaar is op 1 hand te tellen en het aantal releases op 2. Maar goed, schijnbaar moet men het eerst zelf meemaken voordat ze een keer wakker worden, of nooit wakker worden en na het knappen van de zeepbel gewoon weer een ander genre gaan luisteren, zoals ze hardstyle zijn gaan luisteren nadat de jumpstyle hype over was.
Lyst, als ik jou nu zo zie "spreken" krijg ik haast het idee dat jij samen met je azijnzeik vriendjes(je hebt het in ieder geval over wij, ons, jullie etc) het genre Hardstyle als jullie eigendom zien. Dat een stijl evolueert is niet meer dan normaal. Als je naar de trance van tegenwoordig kijkt en je gaat dat vergelijken met de sensation filmpjes van early 20xx dan is dat toch ook totaal anders? (in mijn ogen ook niet positief). Als je kijkt naar de hedendaagse house, rock, pop of welk genre met fundamentele kenmerken dan is er zeker een verschil te ontdekken met datzelfde genre een aantal jaar tot decennia terug.
Blijkbaar heb je het ook min of meer geaccepteerd want je noemt jou muziek Early Hardstyle zoals het ook in de volksmond heet(en laat dat volk nou grotendeels bestaan uit mainstream liefhebbers(vandaar ook de naam MAIN STREAM)).
Ik krijg soms echt het gevoel van... waarom Lyst? Waarom zit jij überhaupt nog op dit forum als grofweg 95% (misschien zelfs meer) wat hier besproken wordt je niet aanstaat. Maar vooruit, het is je goedrecht om lid te zijn van dit openbare forum en om hier je mening te delen.
Maar waarom herhaal je jezelf zo vaak? Van die duizenden posts die je hebt is toch minstens 75% negatief en min of meer hetzelfde. Na 500x weten de mensen het wel. Waarom neem jij nog de moeite om te reageren als dat jezelf en een heleboel anderen alleen maar frustreert? Negatief zijn is niet verboden, maar zinloos hetzelfde verhaaltje in andere woorden eindeloos herhalen komt bij velen hier de strot uit.
Ik betrap mezelf er ook op hoor, dat ik soms geirriteerd raak van je reacties. Ik kan heel goed snappen dat mensen vaak iets hebben van, hou toch eens op met dat gezeik. Maar het is je goedrecht zoals ik al zei. Maar eigenlijk probeer ik je nu iets duidelijk te maken. Ik heb het met je te doen. Zoals jij mensen waarschijnlijk kortzichtig en narrow-minded vindt ben je dat zelf in ieder geval ook.
Eigenlijk ben je een soort jehova's getuige. De vergelijking zit hem in de heilige overtuiging dat wat je doet en zegt juist is en alles wat daar tegen in gaat fout is. Daarnaast post je keer op keer hetzelfde, ga je een discussie niet uit de weg en wil je die koste wat het kost winnen. Geloof is ook iets wat met persoonlijke voorkeur te maken heeft. Het is een eigen keuze of je het gelooft en zal vooralsnog nooit een feit worden. Dat geld hetzelfde voor (muziek)smaak, je kunt discusseren wat je wilt, je kunt je eigen smaak verdedigen als een leeuw, maar het zal nooit een feit worden. Het verschil van smaak zit hem in de manier waarop iemand de muziek beleefd net als met religie, die beleefd een ieder weer anders(van helemaal niet tot heel streng en alles daar tussen).
Het zou ook een saaie boel zijn als iedereen dezelfde smaak en religie had. Als iedereen gelijk zou zijn zou je de termen "wij", "onze" en "jullie" niet meer gebruiken want dan hoort iedereen bij wij.