Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 15:58 

jambekkie schreef:
Dancesmash op Radio 538 -_____-

Ja jongen we weten het nu wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 16:01 

Hardtraxx Veteran

Track staat momenteel op 15 in de iTunes top 30...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 16:48 

Hardtraxx Veteran

Ja dus????

W-T-F maakt iedereen zich wel niet druk om. Echt waar, wat wordt er hier extreem gereageerd zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 16:49 

Donateur

Ja mooi hou op met die comments over die kindertent radio. Lekker belangrijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:24 

Hardtraxx Veteran

Dit vind ik om te luisteren echt een fijn plaatje :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:57 

Hardtraxxer

flevoboys schreef:

Gekke vraag, maar wat moet je er anders mee doen :P .

Of duidt je meer op 'bas moet je niet horen, die moet je voelen'? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:59 

Hardtraxx Veteran

Luca77 schreef:
flevoboys schreef:

Haha dit vind ik geen losgaan materiaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 19:02 

Hardtraxxer

flevoboys schreef:
Luca77 schreef:
flevoboys schreef:

Haha dit vind ik geen losgaan materiaal.

Aha op die manier. Nee wat dat betreft heb je gelijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 19:19 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
Volgens mij vind Lyst hedendaagse hardstyle maar niks!

Wie dat nog niet doorhad mag zichzelf grondig gaan laten testen :lol:

Lyst schreef:
Meph0 schreef:
Vind het absoluut geen leuk nummer (word er net als Lose My Mind snel chagrijnig van), maar superleuk dat de plaat populair is, toch? Ik zie het probleem niet. Ik zal er niet naar luisteren, maar als andere mensen dit leuk vinden en wellicht een paar zich verder verdiepen in hardstyle of alleen maar hun smaak iets verbreden of hardstyle van het tokkie-/bontkraag-/pillenknagen-stigma afhelpt, is dat alleen maar mooi toch?

Zolang Wildstylez maar blijft produceren wat hij leuk vindt en niet gaat produceren om de volgende hit te scoren. Als hij het leuk vindt dit te produceren, moet hij dat vooral doen. Ik zal er niet veel naar luisteren, maar de rest van Nederland wel, prima toch?

Whiny gebitch en gezanik hier altijd als een plaat te mainstream is. Wees blij, dan kun je binnenkort je eigen underground oprichten, kun je je weer helemaal de bom voelen door lekker je eigen ding te doen. Net als punkers en emo's die niet hetzelfde als iedereen willen zijn en vervolgens lekker hetzelfde als elkaar zijn en zich toch beter voelen dan de rest. Zie daar, de nieuwe hardstyle underground.

Dus als het zo door gaat dan is hardstyle binnenkort weer underground, oftewel de hele scene klapt in elkaar, maar je ziet geen probleem, dat is nogal tegenstrijdig met elkaar. Wij geven geen ene fuck om underground zijn, Hardstyle is sinds 2002 nooit meer underground geweest. Wij houden van bepaalde muziek in dit genre en we zien andere mensen met de toekomst van datzelfde genre spelen. Dan kun je wel je kop in het zand steken en net doen alsof er niets aan de hand is en gewoon luisteren naar de nummers die je wel leuk vind, maar in 2006 bleven de mensen ook gewoon early hardstyle luisteren, moet je kijken wat het ons opgeleverd heeft, omdat een groep producers onder dezelfde genrenaam besloot om met muziek die ons niet aanstond een groter publiek te bereiken. Het aantal early feesten per jaar is op 1 hand te tellen en het aantal releases op 2. Maar goed, schijnbaar moet men het eerst zelf meemaken voordat ze een keer wakker worden, of nooit wakker worden en na het knappen van de zeepbel gewoon weer een ander genre gaan luisteren, zoals ze hardstyle zijn gaan luisteren nadat de jumpstyle hype over was.

Lyst, als ik jou nu zo zie "spreken" krijg ik haast het idee dat jij samen met je azijnzeik vriendjes(je hebt het in ieder geval over wij, ons, jullie etc) het genre Hardstyle als jullie eigendom zien. Dat een stijl evolueert is niet meer dan normaal. Als je naar de trance van tegenwoordig kijkt en je gaat dat vergelijken met de sensation filmpjes van early 20xx dan is dat toch ook totaal anders? (in mijn ogen ook niet positief). Als je kijkt naar de hedendaagse house, rock, pop of welk genre met fundamentele kenmerken dan is er zeker een verschil te ontdekken met datzelfde genre een aantal jaar tot decennia terug.

Blijkbaar heb je het ook min of meer geaccepteerd want je noemt jou muziek Early Hardstyle zoals het ook in de volksmond heet(en laat dat volk nou grotendeels bestaan uit mainstream liefhebbers(vandaar ook de naam MAIN STREAM)).

Ik krijg soms echt het gevoel van... waarom Lyst? Waarom zit jij überhaupt nog op dit forum als grofweg 95% (misschien zelfs meer) wat hier besproken wordt je niet aanstaat. Maar vooruit, het is je goedrecht om lid te zijn van dit openbare forum en om hier je mening te delen.

Maar waarom herhaal je jezelf zo vaak? Van die duizenden posts die je hebt is toch minstens 75% negatief en min of meer hetzelfde. Na 500x weten de mensen het wel. Waarom neem jij nog de moeite om te reageren als dat jezelf en een heleboel anderen alleen maar frustreert? Negatief zijn is niet verboden, maar zinloos hetzelfde verhaaltje in andere woorden eindeloos herhalen komt bij velen hier de strot uit.

Ik betrap mezelf er ook op hoor, dat ik soms geirriteerd raak van je reacties. Ik kan heel goed snappen dat mensen vaak iets hebben van, hou toch eens op met dat gezeik. Maar het is je goedrecht zoals ik al zei. Maar eigenlijk probeer ik je nu iets duidelijk te maken. Ik heb het met je te doen. Zoals jij mensen waarschijnlijk kortzichtig en narrow-minded vindt ben je dat zelf in ieder geval ook.

Eigenlijk ben je een soort jehova's getuige. De vergelijking zit hem in de heilige overtuiging dat wat je doet en zegt juist is en alles wat daar tegen in gaat fout is. Daarnaast post je keer op keer hetzelfde, ga je een discussie niet uit de weg en wil je die koste wat het kost winnen. Geloof is ook iets wat met persoonlijke voorkeur te maken heeft. Het is een eigen keuze of je het gelooft en zal vooralsnog nooit een feit worden. Dat geld hetzelfde voor (muziek)smaak, je kunt discusseren wat je wilt, je kunt je eigen smaak verdedigen als een leeuw, maar het zal nooit een feit worden. Het verschil van smaak zit hem in de manier waarop iemand de muziek beleefd net als met religie, die beleefd een ieder weer anders(van helemaal niet tot heel streng en alles daar tussen).

Het zou ook een saaie boel zijn als iedereen dezelfde smaak en religie had. Als iedereen gelijk zou zijn zou je de termen "wij", "onze" en "jullie" niet meer gebruiken want dan hoort iedereen bij wij. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 19:25 

Hardtraxx Veteran

Klementino komt ook weer even langs om alleen te zeiken. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 20:04 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Klementino komt ook weer even langs om alleen te zeiken. :')

Had hoge nood, sorry :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 21:02 

Aan het typen...

Waarom ik mezelf zo vaak herhaal? Omdat veel mensen gewoon blind, dom, naïef en onwetend zijn. Mensen namen mijn reacties nooit serieus, ik was volgens velen een doemdenker toen ik 5 jaar terug al riep dat het de verkeerde kant op ging. Daar waar jij en een hele ander hoop mensen alles "normaal", "gewoon" en "dat is nu eenmaal zo" noemen, ben ik wel in staat om te begrijpen waarom iets gebeurt.

Ik zie sinds 2007 een sneeuwbal boven aan de berg naar beneden rollen. Ik in mijn eentje kan die sneeuwbal niet tegenhouden, dus ik probeer de andere mensen op de berg te motiveren om met mij die sneeuwbal te stoppen of in ieder geval onder controle te houden. Ik wist dat als de scene op deze manier naar beneden zou rollen, de muziek ieder jaar steeds verder van mij af kwam te staan, dat dat na enige tijd dat ook het geval zou zijn voor zogenaamde "nustyle" generatie en dat de kans op uiteen spatten ieder jaar groter wordt. Het probleem is echter, dat die "enige tijd" er voor zorgt dat de generatie van dat moment zich er niet druk over maakt, omdat het nog niet speelt. En zodra ze het eindelijk wel snappen (hoeveel mensen zijn er wel niet van mening veranderd in die 5 jaar) is die sneeuwbal alweer dusdanig veel sneller gaan rollen, dat ook zij niet in staat zijn om het te doen stoppen.

Op een gegeven moment is er geen weg meer terug, al zou je de sneeuwbal nog kunnen stoppen, hij is al dusdanig ver naar beneden gerold dat je het spoor van vernieling nooit zal kunnen herstellen, bovendien is het zeer onwaarschijnlijk dat we de ondertussen gigantische sneeuwbal terug de helling op duwen. Het feit dat ik en een aantal anderen de scene nu het liefst zo snel mogelijk kapot zien gaan, met alle gevolgen van dien, en waar anderen de scene al zo goed als verlaten hebben, zegt genoeg over de staat waarin de scene zich nu in verkeert.

Natuurlijk de huidige generatie, die zoals altijd veel groter is, ziet zoals gewoonlijk weer geen vuiltje aan de lucht. Zij zullen straks als een sprinkhanen zwerm wel weer op een ander genre neerstrijken wat op dat moment "the place to be" is. Ik heb er in ieder geval alles aan gedaan om mensen alert op de gevolgen van toegankelijkheid en dergelijke te maken en tot nu toe zit ik er nog altijd niet naast. En dat zijn helaas de feiten en geen persoonlijke voorkeur. Als de mensen die feiten destijds onder ogen hadden gezien, dan had de wereld er nu waarschijnlijk heel anders uit gezien. Op persoonlijke voorkeuren zie je mij andere mensen niet aanvallen, ik vraag ze hooguit om hun mening te onderbouwen. En mensen die denken dat als je je maar altijd op het positieve focust, dat dan vanzelf alles goed komt, zijn een self-unfulfilling prophecy. Je zult nu eenmaal kritisch dan wel negatief moeten zijn daar waar nodig om problemen op te lossen. Doordat mensen de andere kant op kijken loopt het alleen maar verder uit de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 21:14 

Hardtraxxer

Hou toch op met die discussies over het veranderen van muziek. HET IS ALTIJD AAN HET VERANDEREN, maakt niet uit wat voor muzieksoort/stijl/genre w/e het is. Als je niet meer van deze muziek houdt, ga lekker naar een ander genre of luister gewoon helemaal geen muziek meer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 21:20 

Hardtraxx Addict

Ik weet dat het winter is, maar moet je hardstyle nu echt vergelijken met een sneeuwbal? xd
Ik vind de comment van Lyst deze keer wel erg dramatisch zeg. Waarom zou Hardstyle moeten worden
tegengehouden? Ik snap je mening over de huidige hardstyle, en ik ben het met bepaalde dingen ook zeker met je eens, maar dit slaat nergens meer op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 21:22 

Klementino schreef:
Almighty schreef:
Volgens mij vind Lyst hedendaagse hardstyle maar niks!

Wie dat nog niet doorhad mag zichzelf grondig gaan laten testen :lol:

Wist ik niet, nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 21:33 

Aan het typen...

Aep schreef:
Hou toch op met die discussies over het veranderen van muziek. HET IS ALTIJD AAN HET VERANDEREN, maakt niet uit wat voor muzieksoort/stijl/genre w/e het is. Als je niet meer van deze muziek houdt, ga lekker naar een ander genre of luister gewoon helemaal geen muziek meer..
HET IS ALTIJD AAN HET VERANDEREN, omdat jij en velen met jou nooit iets doen tegen een verandering. En de huidige verandering is gevaarlijk, omdat de hele scene is gebouwd op mensen die schijnbaar amper een binding hebben met het genre. Mensen die bij problemen liever de andere kant op kijken of er zelfs voor weglopen.
BvG50 schreef:
Ik weet dat het winter is, maar moet je hardstyle nu echt vergelijken met een sneeuwbal? xd
Ik vind de comment van Lyst deze keer wel erg dramatisch zeg. Waarom zou Hardstyle moeten worden
tegengehouden? Ik snap je mening over de huidige hardstyle, en ik ben het met bepaalde dingen ook zeker met je eens, maar dit slaat nergens meer op.

Een genre dat kapot aan het gaan is, ondanks dat je er alles aan hebt proberen te doen is ook dramatisch. Kan het niet mooier maken dan het is. En het feit dat het voor jou nergens op slaat is omdat jij in die "enige tijd" zit. Misschien moet ik het wel omdraaien, hoe denk jij dat hardstyle er over een paar jaar uit ziet en waarom denk je dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 22:20 

Hardtraxx Elite

Lyst, neem eens een flinke lijn mephedrone. Misschien word je dan wel leuk. Nog nooit zo'n ongelofelijke zeikhoer gezien als jou zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 22:21 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Waarom ik mezelf zo vaak herhaal? Omdat veel mensen gewoon blind, dom, naïef en onwetend zijn. Mensen namen mijn reacties nooit serieus, ik was volgens velen een doemdenker toen ik 5 jaar terug al riep dat het de verkeerde kant op ging. Daar waar jij en een hele ander hoop mensen alles "normaal", "gewoon" en "dat is nu eenmaal zo" noemen, ben ik wel in staat om te begrijpen waarom iets gebeurt.

Ik zie sinds 2007 een sneeuwbal boven aan de berg naar beneden rollen. Ik in mijn eentje kan die sneeuwbal niet tegenhouden, dus ik probeer de andere mensen op de berg te motiveren om met mij die sneeuwbal te stoppen of in ieder geval onder controle te houden. Ik wist dat als de scene op deze manier naar beneden zou rollen, de muziek ieder jaar steeds verder van mij af kwam te staan, dat dat na enige tijd dat ook het geval zou zijn voor zogenaamde "nustyle" generatie en dat de kans op uiteen spatten ieder jaar groter wordt. Het probleem is echter, dat die "enige tijd" er voor zorgt dat de generatie van dat moment zich er niet druk over maakt, omdat het nog niet speelt. En zodra ze het eindelijk wel snappen (hoeveel mensen zijn er wel niet van mening veranderd in die 5 jaar) is die sneeuwbal alweer dusdanig veel sneller gaan rollen, dat ook zij niet in staat zijn om het te doen stoppen.

Op een gegeven moment is er geen weg meer terug, al zou je de sneeuwbal nog kunnen stoppen, hij is al dusdanig ver naar beneden gerold dat je het spoor van vernieling nooit zal kunnen herstellen, bovendien is het zeer onwaarschijnlijk dat we de ondertussen gigantische sneeuwbal terug de helling op duwen. Het feit dat ik en een aantal anderen de scene nu het liefst zo snel mogelijk kapot zien gaan, met alle gevolgen van dien, en waar anderen de scene al zo goed als verlaten hebben, zegt genoeg over de staat waarin de scene zich nu in verkeert.

Natuurlijk de huidige generatie, die zoals altijd veel groter is, ziet zoals gewoonlijk weer geen vuiltje aan de lucht. Zij zullen straks als een sprinkhanen zwerm wel weer op een ander genre neerstrijken wat op dat moment "the place to be" is. Ik heb er in ieder geval alles aan gedaan om mensen alert op de gevolgen van toegankelijkheid en dergelijke te maken en tot nu toe zit ik er nog altijd niet naast. En dat zijn helaas de feiten en geen persoonlijke voorkeur. Als de mensen die feiten destijds onder ogen hadden gezien, dan had de wereld er nu waarschijnlijk heel anders uit gezien. Op persoonlijke voorkeuren zie je mij andere mensen niet aanvallen, ik vraag ze hooguit om hun mening te onderbouwen. En mensen die denken dat als je je maar altijd op het positieve focust, dat dan vanzelf alles goed komt, zijn een self-unfulfilling prophecy. Je zult nu eenmaal kritisch dan wel negatief moeten zijn daar waar nodig om problemen op te lossen. Doordat mensen de andere kant op kijken loopt het alleen maar verder uit de hand.

Style evolves until it has reached the point of perfection
Then it evolves no more and faces possible extinction
Unless its genes are passed on to the offspring
Once accepted by the collective
We are on the verge of a new era
The question is:
Have we already reached the motherf***ing point of perfection?

The evolutionary concept of our style

C'est la vie... Learn to live with it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 22:43 

Hele wijzen woorden. Carpe Diem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 22:47 

Hardtraxx Elite

Vandaag deze in het Sparta stadion gehoord :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 22:49 

Hardtraxx Veteran

Donovanray schreef:
Learn to live with it.

Precies wat Lyst bedoeld. Volgens jou moet iedereen het maar accepteren en dat is dus waar Lyst het over heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 22:54 

Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
Hele wijzen woorden. Carpe Diem!

:lol:

Als je Lyst probeert te overtuigen met de tekst van een track van Brennan Heart & Headhunterz ben je bij voorbaat al kansloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 23:20 

Hardtraxxer

Grootste bout plaat van 2012 dit!!! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 00:26 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Aep schreef:
HET IS ALTIJD AAN HET VERANDEREN, omdat jij en velen met jou nooit iets doen tegen een verandering. En de huidige verandering is gevaarlijk, omdat de hele scene is gebouwd op mensen die schijnbaar amper een binding hebben met het genre. Mensen die bij problemen liever de andere kant op kijken of er zelfs voor weglopen.
BvG50 schreef:

Een genre dat kapot aan het gaan is, ondanks dat je er alles aan hebt proberen te doen is ook dramatisch. Kan het niet mooier maken dan het is. En het feit dat het voor jou nergens op slaat is omdat jij in die "enige tijd" zit. Misschien moet ik het wel omdraaien, hoe denk jij dat hardstyle er over een paar jaar uit ziet en waarom denk je dat.

Kerel, kerel, kerel....
Zie ik dat nou verkeerd of is onze ruimdenkende Lyst een conservatief persoon?

Weet je wat er zou gebeuren als alles zo zou blijven in de Nederlandse politiek zoals het is? Dan zijn we over 3 jaar nog verder van huis en misschien nog wel zwaarder in de shit dan Griekenland.

Weet je wat er gebeurd was als er nooit een aap vlees was gaan eten en rechtop was gaan lopen Lyst? Dan zat jij nu met je behaarde lichaam van Dakpan's rug vlooien te vreten.

Progressie en evolutie moeten JUIST gestimuleerd worden. Dat moet je daarnaast de vrije loop geven want anders hou je de voortgang tegen. Zou ook wel erg saai zijn als een genre stil bleef staan of als je al zou weten hoe het genre en de scene er over 5 jaar uit zien!

Zoals ik al zei ben je net een jehova's getuige die beweerd dat als mensen zich niet snel bij jou aansluiten er rampen zullen voltrekken. En misschien is groei van onze scene en ons genre en verandering voor jou wel een ramp maar voor veel mensen blijkbaar niet. Misschien is het voor die jehova's getuige wel uiterst belangrijk dat het woord van God verkondigt wordt maar de meeste mensen die klagen over het voetje in de gang zien ze liever niet komen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 12:33 

Hardtraxxer

Jeff3rd schreef:
Lyst, neem eens een flinke lijn mephedrone. Misschien word je dan wel leuk. Nog nooit zo'n ongelofelijke zeikhoer gezien als jou zeg.

_0_
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle