Haha wederom 2007 mensen vs 2010 tieners bekgevecht
Deze zin vat de hele discussie wel een beetje samenAlmighty wrote:Haha wederom 2007 mensen vs 2010 tieners bekgevecht
Deze zin vat de hele discussie wel een beetje samenAlmighty wrote:Haha wederom 2007 mensen vs 2010 tieners bekgevecht
Bedankt voor deze zeer nutteloze post.Thew wrote:538 commercieel gejank. Asjeblieft zeg.
Ik weet niet waar dat geldwolfjes op slaat, maar denk dat iedereen graag geld wil verdienen toch?urbandesigner wrote:Dus waarnaar het verandert (iig wat de geldwolfjes willen) , moet maar geaccepteerd worden ?hurricane wrote:Lyst leeft nogal int verleden, 2006 dit, 2007 dat.. come on het is nu 2012 en tijden veranderen.
Deal with it, die lange verhalen halen echt niets uit.![]()
Ben benieuwd waar Niels en Joram mee op de proppen komen, voor XQ hebben ze een nieuwe plaat samen gemaakt hoorde ik.
Of jij geeft niks om de muziek, of je bent van de nieuwe generatie die niet beter weet.
Ik ben helemaal klaar met dit soort meuk, wordt die baggerzooi ook nog eens op de radio gedraaid. Het niveau Patrick Jumpen is in ieder geval bijna gehaald, wat een kinderachtig nummer is dit !
En die nieuwe plaat voor XQ zal toch alleen maar softer zijn, Radio 1 moet immers ook worden aangedaan
-Sandro Silva & Quintino - EpicNazale wrote:Hoe kom je in de top40... Vocals vocals vocals en nog eens vocals.
Als hardstyle zijnde knuppel. Niet zo bijdehand lopen doen en gewoon de context begrijpen aight? Dat soort posts heb ik echt een hekel aan. Ipv dat gejank kun je ook gewoon een argument op tafel leggen.G-Madness wrote:-Sandro Silva & Quintino - EpicNazale wrote:Hoe kom je in de top40... Vocals vocals vocals en nog eens vocals.
-Milan & Phoenix - Carnival
-Arty - Kate
-Hardwell - Cobra
-Swedish House Mafia - Greyhound
-otto knows - million voices
Haha, dit zal je ook altijd blijven hebben.Almighty wrote:Haha wederom 2007 mensen vs 2010 tieners bekgevecht
Econz wrote: In de jaren "90 dacht men ook dat tracks zoals "Have you ever been mellow" de hardcore-scene dood maakte.
Nu kan ik nog steeds genieten als bv de Party Animals op de radio komt
En hardcore leeft nog steeds voort.
Zygoma wrote:Waar ik voornamelijk moeite mee heb, is dat het alsmaar softer wordt, maar toch de naam "hardstyle" krijgt, wat verkeerde impressies van de muziek geeft.
Ik vergelijk het hiermee:
Als kaas "overjarig" is, betekent dit dat deze kaas minstens 18 maanden heeft liggen rijpen.
Stel nou dat over 2 jaar "overjarig" inhoudt dat de kaas 6 maanden heeft liggen rijpen, dan is de smaak een stuk minder zout, terwijl het dezelfde naam heeft.
haha, baas.Zygoma wrote: Als kaas "overjarig" is, betekent dit dat deze kaas minstens 18 maanden heeft liggen rijpen.
Stel nou dat over 2 jaar "overjarig" inhoudt dat de kaas 6 maanden heeft liggen rijpen, dan is de smaak een stuk minder zout, terwijl het dezelfde naam heeft.
Beste jaren van hardstyle zijn al gepasseerd, de jaren 2004-2007 zijn naar mijn mening topjaren.
nostalgie zal er indd ook niks mee te maken hebben.toen ik begon met luisteren naar hs
Ik vind ook weer niet dat je dat de mensen kan aantrekken. Als zij die muziek leuk vinden dan is dat voor hun prima. Het zijn naar mijn mening de DJ's die zichzelf verloochenen.Lyst wrote:Het is denk ik meer dat je niet voor niets door de muziek wordt aangetrokken op een bepaald moment. En aangezien de muziek voortdurend veranderd, moet je maar net het geluk hebben dat je de kant die het op gaat nòg beter vindt dan de muziek waarmee je begonnen bent. Veel mensen gaan, vind ik, wel erg makkelijk met de flow mee.
Het is maar net wat je 'out of the box' noemt.mrazura wrote:Lekker out of the box muziek kan ik wel waarderen. #YOS
afsjfasdjhfgaskjgdfajkshdfajefta21 wrote:Het is maar net wat je 'out of the box' noemt.mrazura wrote:Lekker out of the box muziek kan ik wel waarderen. #YOS
NONKELQlown wrote:M'n moeder en m'n nonkel ook;
M'n moeder vindt My Life, Keep It Coming ook leuk..
M'n nonkel Lose My Mind ook.