Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 13:38 
 

Haha wederom 2007 mensen vs 2010 tieners bekgevecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 15:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Haha wederom 2007 mensen vs 2010 tieners bekgevecht

Deze zin vat de hele discussie wel een beetje samen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan me de discussie over 5 jaar alweer voorstellen :P "In de tijd van Year of summer was alles beter" :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 20:17 
 
Hardtraxxer

538 commercieel gejank. Asjeblieft zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

Thew schreef:
538 commercieel gejank. Asjeblieft zeg.

Bedankt voor deze zeer nutteloze post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
hurricane schreef:
Lyst leeft nogal int verleden, 2006 dit, 2007 dat.. come on het is nu 2012 en tijden veranderen.
Deal with it, die lange verhalen halen echt niets uit. ;)

Ben benieuwd waar Niels en Joram mee op de proppen komen, voor XQ hebben ze een nieuwe plaat samen gemaakt hoorde ik. :)

Dus waarnaar het verandert (iig wat de geldwolfjes willen) , moet maar geaccepteerd worden ?
Of jij geeft niks om de muziek, of je bent van de nieuwe generatie die niet beter weet.

Ik ben helemaal klaar met dit soort meuk, wordt die baggerzooi ook nog eens op de radio gedraaid. Het niveau Patrick Jumpen is in ieder geval bijna gehaald, wat een kinderachtig nummer is dit !

En die nieuwe plaat voor XQ zal toch alleen maar softer zijn, Radio 1 moet immers ook worden aangedaan :)

Ik weet niet waar dat geldwolfjes op slaat, maar denk dat iedereen graag geld wil verdienen toch?
Sinds het downloaden een grote vlucht heeft genomen is produceren echt geen dikke vetpot.
Maar goed ik vind dat een andere discussie. Deze plaat slaat aan bij een grote massa, en dat jij dat niet leuk vind das dan jou probleem. Meneer Wildstylez ligt daar echt geen seconde van wakker hoor, ik trouwens ook niet. Ik gun hem wel een succesje als je kijkt wat hij jaren voor topproducties heeft gemaakt wat ik toevallig ook mooi vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Hoe kom je in de top40... Vocals vocals vocals en nog eens vocals.


-Sandro Silva & Quintino - Epic
-Milan & Phoenix - Carnival
-Arty - Kate
-Hardwell - Cobra
-Swedish House Mafia - Greyhound
-otto knows - million voices
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 23:04 
 
Hardtraxx Veteran

ik ben zeker niet voor dat alle mainstream zo wordt, maar mensen die zeggen dat 2006-2010 alleen maar mainstream met harde kicks en zonder vocals praat natuurlijk bullshit... Je had toen ook just like you, in the end, etc. etc.
Enige verschil is dat dit nummer op de radio komt(waarschijnlijk ook door Niels Geusebroek)...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 02:13 
 

G-Madness schreef:
Nazale schreef:
Hoe kom je in de top40... Vocals vocals vocals en nog eens vocals.


-Sandro Silva & Quintino - Epic
-Milan & Phoenix - Carnival
-Arty - Kate
-Hardwell - Cobra
-Swedish House Mafia - Greyhound
-otto knows - million voices


Als hardstyle zijnde knuppel. Niet zo bijdehand lopen doen en gewoon de context begrijpen aight? Dat soort posts heb ik echt een hekel aan. Ipv dat gejank kun je ook gewoon een argument op tafel leggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 12:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Haha wederom 2007 mensen vs 2010 tieners bekgevecht


Haha, dit zal je ook altijd blijven hebben.
Ik ben nog van het tijdperk, waar nog geen hardstyle bestond,toen het nog net "hardhouse/hardtrance" genoemd werd.De tijd dat Clive King,Warmduscher, Zero Vision en niet te vergeten Tom Harding nog dikke tracks maakten.

Daarna is het allemaal zo'n beetje begonnen met Dana,Luna,Deepack


In die tijd is er zoveel veranderd.Hardstyle is inderdaad weer onderverdeeld in verschillende sub-genre's.
Gelukkig ben ik geen hokjes-mens en kan ik elke style en elke sub waarderen.

Ik ben tot nu toe nog steeds met de "flow" meegegaan.Nog steeds geniet ik van zowel "early" als van tegenwoordige "raw" en "melody". Ja, en ook ik geniet van "Year Of The Summer" als deze voorbij komt op 3FM.
Geloof maar niet dat dit de hardstyle uitput of tot een einde brengt.
Of hier ontstaat weer nieuwe genre's door, of het waait over.

In de jaren "90 dacht men ook dat tracks zoals "Have you ever been mellow" de hardcore-scene dood maakte.
Nu kan ik nog steeds genieten als bv de Party Animals op de radio komt
En hardcore leeft nog steeds voort.

Laat gewoon iedereen z'n ding doen en als je er niet van kan genieten,zet je gewoon wat anders op.

Peace....
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 01:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Econz schreef:
In de jaren "90 dacht men ook dat tracks zoals "Have you ever been mellow" de hardcore-scene dood maakte.
Nu kan ik nog steeds genieten als bv de Party Animals op de radio komt
En hardcore leeft nog steeds voort.



Nee, heeft inderdaad niks gedaan met de Hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 11:57 
 

Denkt aan Happy Hardcore en Gabber Piet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 12:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind deze plaat niet heel slecht, maar, om mijzelf van eerder dit jaar te quoten:

Zygoma schreef:
Waar ik voornamelijk moeite mee heb, is dat het alsmaar softer wordt, maar toch de naam "hardstyle" krijgt, wat verkeerde impressies van de muziek geeft.

Ik vergelijk het hiermee:
Als kaas "overjarig" is, betekent dit dat deze kaas minstens 18 maanden heeft liggen rijpen.
Stel nou dat over 2 jaar "overjarig" inhoudt dat de kaas 6 maanden heeft liggen rijpen, dan is de smaak een stuk minder zout, terwijl het dezelfde naam heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ik deze plaat nog een keer live op een feest hoor ga ik gestrekt naar het plafond liggen staren...

Zygoma schreef:
Als kaas "overjarig" is, betekent dit dat deze kaas minstens 18 maanden heeft liggen rijpen.
Stel nou dat over 2 jaar "overjarig" inhoudt dat de kaas 6 maanden heeft liggen rijpen, dan is de smaak een stuk minder zout, terwijl het dezelfde naam heeft.


haha, baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 00:37 
 
Hardtraxxer

Beste jaren van hardstyle zijn al gepasseerd, de jaren 2004-2007 (toen ik begon met luisteren naar hs) zijn naar mijn mening topjaren. Op feestjes enorm veel liefhebbers en veel diversiteit binnenin het genre. Vanaf 2008 toch echt bergafwaarts gegaan. Het ligt ook aan het publiek. Kijk eens bij decibel hoeveel volk er rondloopt wat er eigenlijk niks te zoeken heeft en niet weet wat ze met de muziek aan moeten. Qlimax is ook allang verneukt. En dit soort nummers maakt het alleen maar erger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 01:46 
 
Hardtraxxer

Helemaal met H4rdstyleLova eens.
Beste feesten voor mij waren de In Qontrol edities :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 02:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Beste jaren van hardstyle zijn al gepasseerd, de jaren 2004-2007 zijn naar mijn mening topjaren.

Citaat:
toen ik begon met luisteren naar hs


nostalgie zal er indd ook niks mee te maken hebben.

neemt niet weg dat ook ik alle meezing vocalist hardstyle tracks van het afgelopen jaar nu al zat begin te worden. Dus niet alleen Years of Summer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 11:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het is denk ik meer dat je niet voor niets door de muziek wordt aangetrokken op een bepaald moment. En aangezien de muziek voortdurend veranderd, moet je maar net het geluk hebben dat je de kant die het op gaat nòg beter vindt dan de muziek waarmee je begonnen bent. Veel mensen gaan, vind ik, wel erg makkelijk met de flow mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 13:28 
 

Lyst schreef:
Het is denk ik meer dat je niet voor niets door de muziek wordt aangetrokken op een bepaald moment. En aangezien de muziek voortdurend veranderd, moet je maar net het geluk hebben dat je de kant die het op gaat nòg beter vindt dan de muziek waarmee je begonnen bent. Veel mensen gaan, vind ik, wel erg makkelijk met de flow mee.

Ik vind ook weer niet dat je dat de mensen kan aantrekken. Als zij die muziek leuk vinden dan is dat voor hun prima. Het zijn naar mijn mening de DJ's die zichzelf verloochenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker out of the box muziek kan ik wel waarderen. #YOS :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 21:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Lekker out of the box muziek kan ik wel waarderen. #YOS :worship:


Het is maar net wat je 'out of the box' noemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 21:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jefta21 schreef:
mrazura schreef:
Lekker out of the box muziek kan ik wel waarderen. #YOS :worship:


Het is maar net wat je 'out of the box' noemt.

afsjfasdjhfgaskjgdfajkshdfa
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 13:41 
 
Hardtraxxer

Zelfs mijn moeder vindt dit een leuk nummer. Terwijl die alles wat ik luister teringherrie vindt.. En ik luister 'gewone' hardstyle, om het maar zo even te noemen. Nou dan gaat er toch echt iets niet helemaal goed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran

M'n moeder en m'n nonkel ook;
M'n moeder vindt My Life, Keep It Coming ook leuk..
M'n nonkel Lose My Mind ook.
xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 14:12 
 

Qlown schreef:
M'n moeder en m'n nonkel ook;
M'n moeder vindt My Life, Keep It Coming ook leuk..
M'n nonkel Lose My Mind ook.
xd

NONKEL
Afbeelding
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle