Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 11:13 

Rawbin schreef:
Sommige mensen overdrijven ook wel heel erg hier, alsof de fucking wereld vergaat omdat mainstream steeds commercieler wordt. Naast steeds meer nieuwe mainstream artiesten kan ik nog genoeg nieuwe raw talenten opnoemen. Daarnaast worden feesten als Loudness ook steeds populairder (zie de kaart verkoop van deze editie). En dan denken mensen alsnog dat het kapot gaat? En stel dat het kapot gaat, boeiend. Dan zullen de echte liefhebbers overblijven en de muziek zal gewoon blijven bestaan. Hardcore en jump zijn volgens mij ook nog levend nadat het "doodgegaan" was.

Ik denk dat Hardstyle toch niet kapot gaat, het groeit alleen maar alleen zijn er een stel zeldzame tege de groei ervan dat het commercieel word. Who cares.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 11:34 

Aan het typen...

JEFSKIII schreef:
Rawbin schreef:
Sommige mensen overdrijven ook wel heel erg hier, alsof de fucking wereld vergaat omdat mainstream steeds commercieler wordt. Naast steeds meer nieuwe mainstream artiesten kan ik nog genoeg nieuwe raw talenten opnoemen. Daarnaast worden feesten als Loudness ook steeds populairder (zie de kaart verkoop van deze editie). En dan denken mensen alsnog dat het kapot gaat? En stel dat het kapot gaat, boeiend. Dan zullen de echte liefhebbers overblijven en de muziek zal gewoon blijven bestaan. Hardcore en jump zijn volgens mij ook nog levend nadat het "doodgegaan" was.

Ik denk dat Hardstyle toch niet kapot gaat, het groeit alleen maar alleen zijn er een stel zeldzame tege de groei ervan dat het commercieel word. Who cares.

Dat stel zeldzamen onderbouwt echter wel waarom een genre over de kop gaat met voorbeelden uit het verleden en gelijkenissen, daar waar jij zonder enige vorm van onderbouwing aanneemt dat er niets aan de hand is en zal zijn. Het feit dat "het kapot gaan" van dit genre je niet interesseert, zegt volgens mij voldoende over je binding met dit genre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 11:36 

Hardtraxx Veteran

jefta21 schreef:
Dus ook de track Timeless zal zo'n hit gaan worden aangezien Wildstylez een poos geleden twitterde dat hij met Niels Geusebroek vocals aan het maken was voor die track.

:cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 11:44 

Hardtraxx Veteran

Begin de plaat steeds vetter te vinden :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 11:46 

Hardtraxx Elite

HE-Fan schreef:
jefta21 schreef:
Dus ook de track Timeless zal zo'n hit gaan worden aangezien Wildstylez een poos geleden twitterde dat hij met Niels Geusebroek vocals aan het maken was voor die track.

:cry: :cry: :cry: :cry:

Zo denk ik er dus ook over ja :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 11:50 

Lyst schreef:
JEFSKIII schreef:
Rawbin schreef:

Dat stel zeldzamen onderbouwt echter wel waarom een genre over de kop gaat met voorbeelden uit het verleden en gelijkenissen, daar waar jij zonder enige vorm van onderbouwing aanneemt dat er niets aan de hand is en zal zijn. Het feit dat "het kapot gaan" van dit genre je niet interesseert, zegt volgens mij voldoende over je binding met dit genre.

Zovaak gehoord dat House etc. ook kapot zou gaan (jaren terug), didn't happen.

Als andere genres het wel kunnen, waarom Hardstyle dan niet?
Dat als iets commercieel word, tja.. gebeurt in het muziek wereldje. Wil niet zeggen dat dat per direct de afgrond word/is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 14:25 

Hardtraxx Veteran

Voor hardstyle betekent het wel de afgrond, aangezien je met slappe kicks, gangsterrap , dubstep en housestukken, een laag bpm en top40 sletjes nou niet bepaald kunt spreken over een hard muziekgenre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 18:12 

Hardtraxx Veteran

Ja, want als het zover is stopt heel Theracords, Tillt, Sys-X, Spoontech etc :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 18:39 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Ja, want als het zover is stopt heel Theracords, Tillt, Sys-X, Spoontech etc :')

Sorry man.

Degenen die de afsplitsing naar het toegankelijkere en commerciƫlere willen maken, kunnen dit beter onder een ander genre / alias gaan doen. Het mooie aan hardstyle vind ik de variatie binnen het genre, en dat zijn top40 bootlegs niet, die vind ik al buiten het genre vallen bijvoorbeeld.

Who de fuck wil er hier op deze site nou geassocieerd worden met Nicky Minai bootlegs etc :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 18:48 

Hardtraxx Addict

jefta21 schreef:

Stel je voor dat het een hit wordt! :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 19:44 

Hardtraxx Veteran

Tis gewoon een lekkere track en vind t mooi voor Wildstylez dat hij hier succes mee heeft. Sommigen uiten wel een erg grote angst tegenover het commerciele 'gevaar'. iets wat ik hypocriet vind want niemand werkt voor niets zonder comercieel oogpunt. Een btje misbruikte term dus. Je krijgt gewoon een glimlach op je gezicht met deze plaat, wat mij betreft mag hij er nog velen maken. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 19:55 

Hardtraxx Veteran

Me moeder: Ik hoorde vanmiddag een nummer op 538 dat best wel leuk was maar volgens mij was het wat jij luisterd dus iets van hardstyle ofzo.

Okeee.. wildstylez, you did it!
Overigens heb ik totaal geen probleem met dit nr, buiten dat het wel echt overal te horen is. Gewoon een leuk mainstream plaatje (net als Lose My mind bijvoorbeeld).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 19:59 

Hardtraxxer

Hardstyle zal niet door deze plaat ineens commercieel worden, dus gun Wildy dit.
Hij maakte en maakt ook genoeg goede platen.
Mensen vinden de melodie gewoon aanstekelend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 02:19 

Hardtraxxer

Ik hoop zo heel erg dat hij hem deze zaterdag niet gaat draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 02:23 

Hardtraxx Veteran

jeff schreef:
Hardstyle zal niet door deze plaat ineens commercieel worden, dus gun Wildy dit.

Goed verhaal man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 11:40 

Koelkast schreef:
Ik hoop zo heel erg dat hij hem deze zaterdag niet gaat draaien.

Wedden van wel

jeff schreef:

Oke man.
Maar hoe kom je bij deze feiten?
Heb overal vraagtekens bij.

gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 12:54 

Hardtraxxer

Haha heb jij daar vraagtekens bij ja.
Waarom wordt deze plaat zoveel op de gewone radio gedraaid dan?
Leg mij dat dan eens uit, als jij daar een andere mening over hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 12:57 

Wou je zeggen dat op de radio alleen alternatieve/underground muziek gedraaid wordt?
Ik zou zeggen omdat Niels Geusebroek heeft meegewerkt aan deze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 13:03 

Hardtraxxer

Denk dat heel veel mensen niet eens meer weten wie die gast is, ik ook niet,\
Maar zal wel een reden zijn ja, maar denk niet alleen dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 13:07 

Die "gast" zat in The Voice Of Holland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 14:39 

Hardtraxx Newbie

wildstylez zijn helemaal de weg kwijt top 40 plaatjes maken slappe hap die platen tegenwoordig niet om aantehoren meer!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 14:43 

Hardtraxxer

Wildstylez is 1 persoon voor de duidelijkheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 14:46 

Hardtraxxer

Slechte vocals, veel te soft. Hopelijk gaat Wildstylez weer het goede pad op met zijn komende X-qlusive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 14:49 

Hardtraxx Newbie

Bedankt voor de tip evengoed niet om aantehoren softe bende :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 15:56 

Hardtraxx Elite

Dancesmash op Radio 538 -_____-
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle