Meph0 schreef:
Vind het absoluut geen leuk nummer (word er net als Lose My Mind snel chagrijnig van), maar superleuk dat de plaat populair is, toch? Ik zie het probleem niet. Ik zal er niet naar luisteren, maar als andere mensen dit leuk vinden en wellicht een paar zich verder verdiepen in hardstyle of alleen maar hun smaak iets verbreden of hardstyle van het tokkie-/bontkraag-/pillenknagen-stigma afhelpt, is dat alleen maar mooi toch?
Zolang Wildstylez maar blijft produceren wat hij leuk vindt en niet gaat produceren om de volgende hit te scoren. Als hij het leuk vindt dit te produceren, moet hij dat vooral doen. Ik zal er niet veel naar luisteren, maar de rest van Nederland wel, prima toch?
Whiny gebitch en gezanik hier altijd als een plaat te mainstream is. Wees blij, dan kun je binnenkort je eigen underground oprichten, kun je je weer helemaal de bom voelen door lekker je eigen ding te doen. Net als punkers en emo's die niet hetzelfde als iedereen willen zijn en vervolgens lekker hetzelfde als elkaar zijn en zich toch beter voelen dan de rest. Zie daar, de nieuwe hardstyle underground.
Dus als het zo door gaat dan is hardstyle binnenkort weer underground, oftewel de hele scene klapt in elkaar, maar je ziet geen probleem, dat is nogal tegenstrijdig met elkaar. Wij geven geen ene fuck om underground zijn, Hardstyle is sinds 2002 nooit meer underground geweest. Wij houden van bepaalde muziek in dit genre en we zien andere mensen met de toekomst van datzelfde genre spelen. Dan kun je wel je kop in het zand steken en net doen alsof er niets aan de hand is en gewoon luisteren naar de nummers die je wel leuk vind, maar in 2006 bleven de mensen ook gewoon early hardstyle luisteren, moet je kijken wat het ons opgeleverd heeft, omdat een groep producers onder dezelfde genrenaam besloot om met muziek die ons niet aanstond een groter publiek te bereiken. Het aantal early feesten per jaar is op 1 hand te tellen en het aantal releases op 2. Maar goed, schijnbaar moet men het eerst zelf meemaken voordat ze een keer wakker worden, of nooit wakker worden en na het knappen van de zeepbel gewoon weer een ander genre gaan luisteren, zoals ze hardstyle zijn gaan luisteren nadat de jumpstyle hype over was.