Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 21:35 

Hardtraxx Veteran

Meph0 schreef:
Net als punkers en emo's die niet hetzelfde als iedereen willen zijn en vervolgens lekker hetzelfde als elkaar zijn en zich toch beter voelen dan de rest.

Jij snapt het! Oh nee, toch niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 21:51 

Hardtraxx Addict

chicken schreef:
Meph0 schreef:
Net als punkers en emo's die niet hetzelfde als iedereen willen zijn en vervolgens lekker hetzelfde als elkaar zijn en zich toch beter voelen dan de rest.

Jij snapt het! Oh nee, toch niet...

Je zou toch niet willen dat iemand zegt dat hij hardstyle beluistert, terwijl dat wat hij hardstyle noemt helemaal niet meer past bij je eigen beeld van hardstyle. Dan ontploft de wereld. Want dan is jouw muziek opeens ook anders. Iedereen heeft dan een verkeerd beeld van je. Want jij luistert niet naar die watjeszooi die half Nederland kan waarderen. Jij luistert naar dat unieke stukje muziek waar alleen liefhebbers naar luisteren en dat kan nu niet meer omdat andere mensen naar iets anders luisteren. Oh wacht.

Nee, alleen jij mag je haar roze verven en in een hanenkam kammen en jezelf punker noemen. Als half Nederland zijn haar roze verft, kan jij dat niet meer doen, omdat je dan opeens bij hen hoort. En jezelf zijn betekent je koste wat kost verzetten tegen wat de rest doet. Als de rest een beetje opschuift naar jouw kant, dan moet je nog harder die kant oprennen, zodat je wel je eigen, unieke persoon blijft met je eigen unieke stijl. Oh wacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 21:54 

Hardtraxx Veteran

Ik doelde puur op die zin, niet de rest van je verhaal. Dat je zegt dat punkers en emo's zich per definitie beter voelen dan anders maakt jou net zo kortzichtig als dat je anderen in dit topic probeert af te schilderen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 21:56 

Hardtraxx Addict

chicken schreef:
Ik doelde puur op die zin, niet de rest van je verhaal. Dat je zegt dat punkers en emo's zich per definitie beter voelen dan anders maakt jou net zo kortzichtig als dat je anderen in dit topic probeert af te schilderen. ;)

Het ging me om de beeldspraak, niet de groep specifiek. "Wij zijn anders", terwijl ze, van een afstandje, allemaal hetzelfde lijken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 21:57 

Hardtraxx Veteran

Had je beter hipsters als voorbeeld kunnen nemen, denk ik zo. :) Maar ik snap je punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 13:54 

Aan het typen...

Meph0 schreef:
Vind het absoluut geen leuk nummer (word er net als Lose My Mind snel chagrijnig van), maar superleuk dat de plaat populair is, toch? Ik zie het probleem niet. Ik zal er niet naar luisteren, maar als andere mensen dit leuk vinden en wellicht een paar zich verder verdiepen in hardstyle of alleen maar hun smaak iets verbreden of hardstyle van het tokkie-/bontkraag-/pillenknagen-stigma afhelpt, is dat alleen maar mooi toch?

Zolang Wildstylez maar blijft produceren wat hij leuk vindt en niet gaat produceren om de volgende hit te scoren. Als hij het leuk vindt dit te produceren, moet hij dat vooral doen. Ik zal er niet veel naar luisteren, maar de rest van Nederland wel, prima toch?

Whiny gebitch en gezanik hier altijd als een plaat te mainstream is. Wees blij, dan kun je binnenkort je eigen underground oprichten, kun je je weer helemaal de bom voelen door lekker je eigen ding te doen. Net als punkers en emo's die niet hetzelfde als iedereen willen zijn en vervolgens lekker hetzelfde als elkaar zijn en zich toch beter voelen dan de rest. Zie daar, de nieuwe hardstyle underground.

Dus als het zo door gaat dan is hardstyle binnenkort weer underground, oftewel de hele scene klapt in elkaar, maar je ziet geen probleem, dat is nogal tegenstrijdig met elkaar. Wij geven geen ene fuck om underground zijn, Hardstyle is sinds 2002 nooit meer underground geweest. Wij houden van bepaalde muziek in dit genre en we zien andere mensen met de toekomst van datzelfde genre spelen. Dan kun je wel je kop in het zand steken en net doen alsof er niets aan de hand is en gewoon luisteren naar de nummers die je wel leuk vind, maar in 2006 bleven de mensen ook gewoon early hardstyle luisteren, moet je kijken wat het ons opgeleverd heeft, omdat een groep producers onder dezelfde genrenaam besloot om met muziek die ons niet aanstond een groter publiek te bereiken. Het aantal early feesten per jaar is op 1 hand te tellen en het aantal releases op 2. Maar goed, schijnbaar moet men het eerst zelf meemaken voordat ze een keer wakker worden, of nooit wakker worden en na het knappen van de zeepbel gewoon weer een ander genre gaan luisteren, zoals ze hardstyle zijn gaan luisteren nadat de jumpstyle hype over was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 14:27 

Volgens mij vind Lyst hedendaagse hardstyle maar niks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 19:57 

Hardtraxx Newbie

Ik ben zon acht keer in slaap gevallen tijdens het luisteren van deze plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 21:52 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
Volgens mij vind Lyst hedendaagse hardstyle maar niks!

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 22:07 

Hardtraxx Veteran

Ondanks dat ik de meeste huidige mainstream verafschuw denk ik niet dat hardstyle dood zal gaan. Junpstyle was op een gegeven moment inderdaad een gigantische hype en werd het daarna voornamelijk als kleutermuziek gezien, maar volgens mij staan de jumpstyle tenten op de festivals nog altijd helemaal vol als ik langsloop. Nog genoeg echt liefhebbers.

En tja de grenzen worden opgezocht aan de mainstream kant (bootlegs, house breaks), maar dat gebeurd aan de rauwere kant ook (stukjes hardcore, industrial trekjes in een plaat). Bovendien vind ik het aanbod in raw groot genoeg om me te kunnen vermaken en boeit de rest me vrij weinig op een enkele plaat na
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 22:11 

Hardtraxx Newbie

Deze plaat is op het Q-Dance label uitgebracht... en ik neem aan. Dat Wildstylez en Q-Dance hier veel gesprekken over hebben gevoerd. En de mannen bij Q-Dance zouden gek zijn om hun gecreƫerde stroming kapot word gemaakt.

Hopelijk hebben ze geleerd van die jump ellende. Ze spelen met vuur.

1 verschil is nu wel, 10% uit de DJmag bestaat uit hardstyle DJ's, dat was bij jump wel anders.

1 ding is zeker 2013 word de beproeving voor Hardstyle het is erop of eronder.

Feit is wel dat hardstyle rond 19-11-2013 wel compleet anders zal zijn.

Meer vocals zullen erin komen omdat bv Heady op 11 staat. Hardstyle is dadelijk een wereldwijde stroming geworden. Ik ga nu al 8 jaar naar feesten, ik hou van hardstyle ik hou van de sfeer op feestjes. Ik had het moeilijk de laatste 3 jaar om de hardstyle te accepteren zoals het is geworden.

Nu vind ik het weer leuk, alleen ik weet niet of ik de volgende verandering nog leuk ga vinden who knows...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 22:13 

Hardtraxx Veteran

Firestarter schreef:
Feit is wel dat hardstyle rond 19-11-2013 wel compleet anders zal zijn.
Meer vocals zullen erin komen.

Alsof dat zoveel verschilt van tegenwoordig? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 23:28 

Hardtraxx Veteran

Toch vind ik platen als deze, Wild Ones bootleg, Starships bootleg, Lessons in love platen die nogal klinken alsof ze voor pubertjes zijn gemaakt. Da Tweekaz idem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 23:57 

urbandesigner schreef:
Toch vind ik platen als deze, Wild Ones bootleg, Starships bootleg, Lessons in love platen die nogal klinken alsof ze voor pubertjes zijn gemaakt. Da Tweekaz idem.

Alle hardstyle anno 2012. Ik ken werkelijk nog amper recente hardstyle. Ik luister enkel nog platen van rond de periode 2009-2010, en soms eens HWS, en ik denk dat in de toekomst wel meerdere mensen die al wat langer meedraaien gewoon gaan afhaken of toch minder geinteresseerd gaan zijn. Inderdaad door het commerciele karakter ervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 00:00 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
urbandesigner schreef:

Alle hardstyle anno 2012. Ik ken werkelijk nog amper recente hardstyle. Ik luister enkel nog platen van rond de periode 2009-2010, en soms eens HWS, en ik denk dat in de toekomst wel meerdere mensen die al wat langer meedraaien gewoon gaan afhaken of toch minder geinteresseerd gaan zijn. Inderdaad door het commerciele karakter ervan.

We zullen zien op Qlimax ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 00:29 

Hardtraxx Veteran

Sommige mensen overdrijven ook wel heel erg hier, alsof de fucking wereld vergaat omdat mainstream steeds commercieler wordt. Naast steeds meer nieuwe mainstream artiesten kan ik nog genoeg nieuwe raw talenten opnoemen. Daarnaast worden feesten als Loudness ook steeds populairder (zie de kaart verkoop van deze editie). En dan denken mensen alsnog dat het kapot gaat? En stel dat het kapot gaat, boeiend. Dan zullen de echte liefhebbers overblijven en de muziek zal gewoon blijven bestaan. Hardcore en jump zijn volgens mij ook nog levend nadat het "doodgegaan" was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 10:51 

Aan het typen...

Early Hardstyle ook niet, maar ja dan moet je wel genoegen nemen met 5 feestjes per jaar en 10 releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 11:32 

Hardtraxx Addict

Deze komt op Slam FM nog vaker voorbij dan heel de top 40 bij elkaar, echt walgelijk... :sick: :sick: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 12:05 

Ik hoorde dat deze op de radio kwam? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 13:08 

Hardtraxx Beheerder

Ik begin me een beetje te ergeren aan dat deze track nogsteeds bijna bovenaan staat bij releases :/ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 13:24 

Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
Ik begin me een beetje te ergeren aan dat deze track nogsteeds bijna bovenaan staat bij releases :/ :/

Daarom kick je 'm maar helemaal naar boven zegmaar. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 10:16 

Hardtraxx Elite

Wat nou als, ik noem maar iemand, MC DV8 de vocals had ingezongen? Was het dan nog zo'n hit geweest? Ik denk dat Niels Geusebroek de enige factor is die de populairiteit bepaalt van deze track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 10:30 

Hardtraxx Veteran

Dat denk ik ook, de radio vind het leuk dat niels geuzenbroek erbij staat omdat hij mee heeft gedaan aan the voice en een tijd een bandje heeft gehad waarmee hij oa op lowlands heeft mogen spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 10:32 

Hardtraxx Elite

Dus ook de track Timeless zal zo'n hit gaan worden aangezien Wildstylez een poos geleden twitterde dat hij met Niels Geusebroek vocals aan het maken was voor die track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 11:02 

Aan het typen...

jefta21 schreef:
Wat nou als, ik noem maar iemand, MC DV8 de vocals had ingezongen? Was het dan nog zo'n hit geweest? Ik denk dat Niels Geusebroek de enige factor is die de populairiteit bepaalt van deze track.

Wellicht, maar als ze bij de radiozenders zien dat het aanslaat bij het grote publiek, dan zal het niet lang meer duren of de platen zonder Niels Geusebroek zullen ook volgen. Psyko Punkz, Brennan Heart en Headhunterz zijn niet voor niets de laatste tijd te horen op de radio.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle