Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 20:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Nou ik sta liever in die kroegen met iedereen mee te lallen op Frans Duijts dan dat ze Year of Summer draaien en dat de mensen tegen me zeggen: Dit vind jij toch geweldig en moet je niet los gaan?

Dan zeg je "nee, dit is wat meer toegankelijker voor het brede publiek, maar deze track ligt me niet zo, maar geniet ervan als jij het wel leuk vindt", geef je een vriendelijk knikje met je hoofd en ga je weer over tot de orde van de dag en je zorgen maken over belangrijker zaken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 15:12 
 
Hardtraxx Newbie

Top nummer lekker zomers ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 15:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jay schreef:
Ik ben in discussie over het fenomeen : is nu 93% in maak het of kraak het op 538....

Deja-Vu a la jumpstyle ? Wildstylez zelf geeft aan dat hij maakt wat hij leuk vind en hij er niks aan kan doen
dat het op 538 en zo komt... op zich heeft hij een punt daar.

Ik ben alleen bang dat dit weer zo'n hype gaat worden. Als hardstyle toch de kant opgaat als de jumpstyle scene destijds
wat gaat er dan nog komen ? Je kan toch niet ontkennen dat de hardstyle + feesten de laatste tijd steeds groter en
groter probeerd te worden... dus focussen producers zich op een steeds breder publiek

Of dit ten goed komt van de hardstyle weet ik niet maar vrees het ergste. Uit de reacties van wildstylez denk ik dan
goh. Ok je focussed je op je eigen producties maar als je breder kijkt zie je toch een trend. Is de term hardstyle
dan ook aan het vervagen ? of stel ik me aan ?

Moeilijke discussies

Als Wildstylez het niet doet dan is er wel weer iemand anders die opstaat om een nog groter publiek te bereiken, deze trein had je 5 jaar geleden al moeten stoppen, enige wat je nu nog kunt doen is de trein in een hogere versnelling zetten en hopen dat ie zo snel mogelijk crasht. Eens zien wie van die grote groep hardstyle liefhebbers er nog over is nadat deze trein gecrashed is. En dan zullen we ook zien welke artiesten echt uit ware passie muziek maken, die gaan namelijk gewoon door ook al blijven er bij wijze van spreken 10 mensen over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 16:06 
 

Lyst schreef:
Jay schreef:
Ik ben in discussie over het fenomeen : is nu 93% in maak het of kraak het op 538....

Deja-Vu a la jumpstyle ? Wildstylez zelf geeft aan dat hij maakt wat hij leuk vind en hij er niks aan kan doen
dat het op 538 en zo komt... op zich heeft hij een punt daar.

Ik ben alleen bang dat dit weer zo'n hype gaat worden. Als hardstyle toch de kant opgaat als de jumpstyle scene destijds
wat gaat er dan nog komen ? Je kan toch niet ontkennen dat de hardstyle + feesten de laatste tijd steeds groter en
groter probeerd te worden... dus focussen producers zich op een steeds breder publiek

Of dit ten goed komt van de hardstyle weet ik niet maar vrees het ergste. Uit de reacties van wildstylez denk ik dan
goh. Ok je focussed je op je eigen producties maar als je breder kijkt zie je toch een trend. Is de term hardstyle
dan ook aan het vervagen ? of stel ik me aan ?

Moeilijke discussies

Als Wildstylez het niet doet dan is er wel weer iemand anders die opstaat om een nog groter publiek te bereiken, deze trein had je 5 jaar geleden al moeten stoppen, enige wat je nu nog kunt doen is de trein in een hogere versnelling zetten en hopen dat ie zo snel mogelijk crasht. Eens zien wie van die grote groep hardstyle liefhebbers er nog over is nadat deze trein gecrashed is. En dan zullen we ook zien welke artiesten echt uit ware passie muziek maken, die gaan namelijk gewoon door ook al blijven er bij wijze van spreken 10 mensen over.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 16:18 
 
Hardtraxx Veteran

Hahaha, een van de eerste meme's die ik kan waarderen xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Dit vind jij toch geweldig en moet je niet los gaan?



Looool! ik zie het inderdaad al helemaal voor me :lol:

Had ik een aantal jaar geleden ook met dubstep trouwens, toen 'brostep' in ene keer super populair was en die sound in een keer om 'vet coole drops' ging en om wie de hardste 'super filthy basslines' had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 17:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

It's a shame...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze was op de radio tijdens rijles vandaag en me rijinstructeur neuriede de melodie mee. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 00:11 
 
Hardtraxxer

klopt, deze plaat komt de laatste tijd vaker op slam FM voorbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 10:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

jeff schreef:
klopt, deze plaat komt de laatste tijd vaker op slam FM voorbij

En op 3FM al een paar keer gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Deze was op de radio tijdens rijles vandaag en me rijinstructeur neuriede de melodie mee. :cool:

Ik zou meteen zijn gordel losmaken en met opzet de berm in rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 15:39 
 
Hardtraxx Newbie

ik vind dit op zich niet zo'n goeie plaat, maar ik vind het wel een fijne afwisseling van Katy Perry en nicky minay en dat soort onzin als ik op mijn werk ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 22:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Jay schreef:
Ik ben in discussie over het fenomeen : is nu 93% in maak het of kraak het op 538....

Deja-Vu a la jumpstyle ? Wildstylez zelf geeft aan dat hij maakt wat hij leuk vind en hij er niks aan kan doen
dat het op 538 en zo komt... op zich heeft hij een punt daar.

Ik ben alleen bang dat dit weer zo'n hype gaat worden. Als hardstyle toch de kant opgaat als de jumpstyle scene destijds
wat gaat er dan nog komen ? Je kan toch niet ontkennen dat de hardstyle + feesten de laatste tijd steeds groter en
groter probeerd te worden... dus focussen producers zich op een steeds breder publiek

Of dit ten goed komt van de hardstyle weet ik niet maar vrees het ergste. Uit de reacties van wildstylez denk ik dan
goh. Ok je focussed je op je eigen producties maar als je breder kijkt zie je toch een trend. Is de term hardstyle
dan ook aan het vervagen ? of stel ik me aan ?

Moeilijke discussies

Als Wildstylez het niet doet dan is er wel weer iemand anders die opstaat om een nog groter publiek te bereiken, deze trein had je 5 jaar geleden al moeten stoppen, enige wat je nu nog kunt doen is de trein in een hogere versnelling zetten en hopen dat ie zo snel mogelijk crasht. Eens zien wie van die grote groep hardstyle liefhebbers er nog over is nadat deze trein gecrashed is. En dan zullen we ook zien welke artiesten echt uit ware passie muziek maken, die gaan namelijk gewoon door ook al blijven er bij wijze van spreken 10 mensen over.

Hou toch eens op met dat paniekerige gedoe over hardstyle. Hardstyle is vele malen groter als jumpstyle toen der tijd. Bij jumpstyle was er inderdaad sprake van een hype, het kwam snel en was weer snel zeg. Bij hardstyle kun je meer spreken van een trend, hardstyle zal dus niet een bom zijn die gaat ontploffen. Wat brennan heart gister bijv zei over lose my mind; het was nooit de intentie om een 'commerciële' hit te maken met als doel acht miljoen views op YouTube. Nee, ze wilde alleen een plaat maken die vernieuwend en origineel maken. Dit geldt ook als een plaat als year of summer, een producer uit de huidige hardstyle scène maakt de muziek die hij mooi vindt. Overigens was wildstylez een halfjaar geleden een held waarbij alles wat hij aanraakte in goud veranderde, volgens dit forum. Mensen moeten realistisch blijven en niet zo hysterisch doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 12:37 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Uhu, zelfs de kern bestaat voor een groot deel uit mensen die rechtstreeks uit de jumpstyle scene zijn komen overlopen, toen daar de hype over was. Hardstyle is al jaren bezig met het verschuiven van zijn doelgroep, omdat er zoveel mensen er aan de ene kan bij komen, valt het totaal niet op dat er aan de andere kant telkens weer mensen afhaken. En de band van die oudere generaties met hardstyle is een stuk sterker dan die de nieuwe generatie met hardstyle heeft. Zij gingen immers veel meer proactief op zoek naar de muziek, waar de huidige generatie de muziek tegenwoordig op een presenteerblaadje aangeboden krijgt op de grote radiozenders. Hardstyle heeft geen enkele solide basis, die is namelijk al jaren verwaarloosd. En als je je eigen diehard fans al niet weet te behouden, hoe wil je dan in godsnaam iets solide neerzetten bij het grote vluchtige publiek. En wat artiesten allemaal zeggen zal mij een worst wezen, alsof ze op de radio gaan roepen dat ze een plaat hebben gemaakt om zoveel mogelijk geld te verdienen. Ik zeg niet dat dat zo is, maar artiesten roepen publiekelijk toch alleen dingen die mensen willen horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 14:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Uhu, zelfs de kern bestaat voor een groot deel uit mensen die rechtstreeks uit de jumpstyle scene zijn komen overlopen, toen daar de hype over was. Hardstyle is al jaren bezig met het verschuiven van zijn doelgroep, omdat er zoveel mensen er aan de ene kan bij komen, valt het totaal niet op dat er aan de andere kant telkens weer mensen afhaken. En de band van die oudere generaties met hardstyle is een stuk sterker dan die de nieuwe generatie met hardstyle heeft. Zij gingen immers veel meer proactief op zoek naar de muziek, waar de huidige generatie de muziek tegenwoordig op een presenteerblaadje aangeboden krijgt op de grote radiozenders. Hardstyle heeft geen enkele solide basis, die is namelijk al jaren verwaarloosd. En als je je eigen diehard fans al niet weet te behouden, hoe wil je dan in godsnaam iets solide neerzetten bij het grote vluchtige publiek. En wat artiesten allemaal zeggen zal mij een worst wezen, alsof ze op de radio gaan roepen dat ze een plaat hebben gemaakt om zoveel mogelijk geld te verdienen. Ik zeg niet dat dat zo is, maar artiesten roepen publiekelijk toch alleen dingen die mensen willen horen.

Ik heb zelden iemand zo kortzichtig zien denken, tevens lees jij volgens mij niet goed wat ik had neergezet. Hardstyle is geen hype lyst, het is een trend zoals ik net al zei. Klein voorbeeldje om dit toe te lichten, de hardstyle artiesten die steeds meer en hoger in bijv de Dj Mag komen.
Jij spreekt ook over een band met hardstyle, waar heb jij dat op gebaseerd? In mijn omgeving bijvoorbeeld vindt de oudere, van een jaar of 30, de huidige hardstyle ook super vet. Over dat presenteer blaadje klopt ook niet, want hardstyle is op de radio gekomen omdat het zo populair is onder jongere. Niet anders om.
Natuurlijk zijn er meelopers, maardat heb je altijd.
Wie was de basis vroeger dan volgens jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 14:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

O ja, dus als artiesten in een populariteitspoll stijgen dan is het een trend. Jumpstyle was dus ook een trend, want er stonden artiesten in de top40, wat eveneens een populariteitsmeter is. En de roots van jumpstyle lagen in België en daar was jumpstyle ook gewoon al groot voordat de echte hype kwam. Hardcore was destijds ook een groot genre, voordat de Happy Hardcore alles kapot maakte. Zoals ik al zei is het een trein die je niet meer kunt stoppen, de vooraanstaande artiesten willen alsmaar groter en bekender worden en aangezien een genre als hardstyle van nature niet toegankelijk is, zullen ze de muziek dus alsmaar toegankelijker moeten maken om nog groter te worden. En dat gaat niet werken met ontoegankelijkere genres als hardstyle. Het enige wat je kunt doen om blijvend interessant te blijven zoals house al jaren is, is zo toegankelijk mogelijk zijn. Maar goed dan ben je dus het hele genre aan het verloochenen om maar groot en populair te zijn. Als hardstyle geschikt was als muziek voor de massa dan had de grote massa deze muziek tig jaar geleden al opgepakt, het genre bestaat namelijk al ruim 10 jaar en heeft in die jaren meer dan genoeg exposure gehad. Kortom Hardstyle is oorspronkelijk niet geschikt voor de massa, echter probeert men dat wel voor elkaar te krijgen ten koste van alles en iedereen. En daarmee maak je genres kapot. Hoe vaak moet de geschiedenis zich daarvoor herhalen, voordat mensen het eindelijk door hebben.

En de kern van vroeger stond achter hun genre, deze kern overduidelijk niet, anders was deze discussie niet al zo ontzettend vaak langsgekomen. Hoe kun je nu bouwen op een fundering die het er niet mee eens dat je er op gaat bouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
O ja, dus als artiesten in een populariteitspoll stijgen dan is het een trend. Jumpstyle was dus ook een trend, want er stonden artiesten in de top40, wat eveneens een populariteitsmeter is. En de roots van jumpstyle lagen in België en daar was jumpstyle ook gewoon al groot voordat de echte hype kwam. Hardcore was destijds ook een groot genre, voordat de Happy Hardcore alles kapot maakte. Zoals ik al zei is het een trein die je niet meer kunt stoppen, de vooraanstaande artiesten willen alsmaar groter en bekender worden en aangezien een genre als hardstyle van nature niet toegankelijk is, zullen ze de muziek dus alsmaar toegankelijker moeten maken om nog groter te worden. En dat gaat niet werken met ontoegankelijkere genres als hardstyle. Het enige wat je kunt doen om blijvend interessant te blijven zoals house al jaren is, is zo toegankelijk mogelijk zijn. Maar goed dan ben je dus het hele genre aan het verloochenen om maar groot en populair te zijn. Als hardstyle geschikt was als muziek voor de massa dan had de grote massa deze muziek tig jaar geleden al opgepakt, het genre bestaat namelijk al ruim 10 jaar en heeft in die jaren meer dan genoeg exposure gehad. Kortom Hardstyle is oorspronkelijk niet geschikt voor de massa, echter probeert men dat wel voor elkaar te krijgen ten koste van alles en iedereen. En daarmee maak je genres kapot. Hoe vaak moet de geschiedenis zich daarvoor herhalen, voordat mensen het eindelijk door hebben.

En de kern van vroeger stond achter hun genre, deze kern overduidelijk niet, anders was deze discussie niet al zo ontzettend vaak langsgekomen. Hoe kun je nu bouwen op een fundering die het er niet mee eens dat je er op gaat bouwen.

Lees eens zelf wat je zegt.
Deze discussies komen voort uit mensen die zo enorm kortzichtig denken, en onredelijk denken.
Ik geef je net allemaal duidelijke argumenten, en jij komt aan met 'jumpstyle stond ook in de top 40'. DJ Mag top 100 is volgens mij 1 van de toonaangevende dance tijdschriften. De stemmers zijn vaak mensen die de muziek ook echt volgen.
Volgens mij snap jij trouwens niet het verschil tussen een hype en een trend, als jij mijn uitleg niet snapt Google dan fv..
Jij zegt toegankelijker maken, hebben ze dat nu al gedaan dan? Ik denk van niet, met uitzondering de track van Nc en Showtek (wat ik wel een slechte zaak vind). Waarom zullen DJ's de muziek toegankelijker maken als ze al zo'n groot bereik hebben, DJ's uit de hardstyle scene zijn niet te vergelijken met een David Guatta waar een heel management achter zit die zegt wat hij moet produceren.
De vergelijking met tien jaar geleden vind ik niet relevant omdat de hardstyle sinds 2006 zo is gaan evalueren, in positieve zin, dat de muziek van toen en nu eigenlijk niet te vergelijken is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 15:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

AFCA schreef:
Deze discussies komen voort uit mensen die zo enorm kortzichtig denken, en onredelijk denken.

Kortzichtig, volgens mij zijn wij juist de enige mensen die verder kijken dan alleen vandaag.
Citaat:
Ik geef je net allemaal duidelijke argumenten, en jij komt aan met 'jumpstyle stond ook in de top 40'. DJ Mag top 100 is volgens mij 1 van de toonaangevende dance tijdschriften. De stemmers zijn vaak mensen die de muziek ook echt volgen.

Niet dus, waarom denk je dat David Guetta vorig jaar won? Denk je nu echt dat mensen die actief met muziekgenres bezig zijn David Guetta de beste artiest vinden. Natuurlijk niet, ander voorbeeld, de hardstyle artiesten in de top100. Hier op Hardtraxx zitten mensen die de muziek het meest volgen, de artiesten die hier gewaardeerd worden komen amper overeen met de artiesten die in de top100 staan. Dat het toonaangevend tijdschrift is is totaal niet relevant, zij tellen alleen de stemmen.

De rest krijg je nog van me te goed, moet nu werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 16:09 
 
Hardtraxx Newbie

Deze hoorde ik laatst Op deRadio! Leuk zomers liedje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaHardstyleKing schreef:
Deze hoorde ik laatst Op deRadio! Leuk zomers liedje!

Ik denk dat deze reactie, het hele argument van AFCA harder onderuit trapt dan Nigel De Jong ooit had kunnen doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Want een nieuwe luisteraar moet meteen een liefhebber zijn? Want iedere luisteraar moet en zal zich verdiepen? Lijkt me allebei niet vanzelfsprekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 20:47 
 
Hardtraxx Veteran

hoorde hem net weer op slamfm.

trouwens wildstylez heeft het gepresteerd om ene full van 3:44 te maken....
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 20:56 
 

Wout1997 schreef:
trouwens wildstylez heeft het gepresteerd om ene full van 3:44 te maken....

k.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 21:03 
 
Hardtraxx Addict

Niks mee met deze track, lekker hoor :). En dat het op de radio komt is alleen maar leuk als artiest, is hem ook wel gegund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 21:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het absoluut geen leuk nummer (word er net als Lose My Mind snel chagrijnig van), maar superleuk dat de plaat populair is, toch? Ik zie het probleem niet. Ik zal er niet naar luisteren, maar als andere mensen dit leuk vinden en wellicht een paar zich verder verdiepen in hardstyle of alleen maar hun smaak iets verbreden of hardstyle van het tokkie-/bontkraag-/pillenknagen-stigma afhelpt, is dat alleen maar mooi toch?

Zolang Wildstylez maar blijft produceren wat hij leuk vindt en niet gaat produceren om de volgende hit te scoren. Als hij het leuk vindt dit te produceren, moet hij dat vooral doen. Ik zal er niet veel naar luisteren, maar de rest van Nederland wel, prima toch?

Whiny gebitch en gezanik hier altijd als een plaat te mainstream is. Wees blij, dan kun je binnenkort je eigen underground oprichten, kun je je weer helemaal de bom voelen door lekker je eigen ding te doen. Net als punkers en emo's die niet hetzelfde als iedereen willen zijn en vervolgens lekker hetzelfde als elkaar zijn en zich toch beter voelen dan de rest. Zie daar, de nieuwe hardstyle underground.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle