Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 16:35 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Vetjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De teaser klinkt goed. Heerlijke luisterplaten, vooral Sorrow en Raindropz :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helemaal mijn ding.

GE-WEL-DIG (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 19:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Heerlijke luisterplaten, vooral Sorrow en Raindropz :loving:


Deze twee springen er inderdaad echt ver bovenuit, vooral Sorrow heeft echt een prachtige melodie. Bij deze platen neem ik de kicks eigenlijk voor lief, die in vrijwel de hele teaser gewoon verschrikkelijk lelijk zijn. Alleen die van What! klinken erg vet. Zeker wel interesse in dit album, maar puur voor de melodieën.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 01:50 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Wat ongelooflijk saai :yawn: Verschrikkelijke kicks en alles klinkt hetzelfde. Nee, dit wordt helemaal niks voor mij. Enige die ik wel volledig zou willen horen is die op 4:21 (Die 2e collab met C1??)


jup. Volgens mij wel dik nrtje, Collab met TS is ook goed te doen... Voorderest Sorrow, Extension en International Departure zijn de betere platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 17:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

benieuwd naar dit , Wasted Penguinz stelt nooit teleur :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 17:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Morgen is het eindelijk zover!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wacht op mijn pre-order maar het uploaden op youtube is al begonnen...
Blijkbaar zijn er al leveringen de deur uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 21:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker


Yeah eindelijk eindelijk :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 23:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kmoet mezelf echt tegenhouden om niet te gaan luisteren haha, de helft ken ik al wel maar ik wil morgen alles in een keer gaan luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 23:03 
 
Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:

Yeah eindelijk eindelijk :loving: :loving: :loving:

Best WP track. Ever. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 23:26 
 
Hardtraxx Newbie



kijk vooral uit naar deze, maar dan eigenlijk de instumental :woot:

Kan niet wachten op het gesigneerde album :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 01:13 
 
Hardtraxxer

Eindelijk International Departure, wat heb ik hier lang op gewacht, heerlijke plaat :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 07:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het zal dan wel aan mijn Hardtrance achtergrond liggen, maar ik vind het best een lekker album.

Netjes aangeschaft. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 10:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

album ook aangeschaft! echt gewelidg dit! :love:
Falling wachtte ik al zolang op en eindelijk in hq, wat een parel van een melodie met ontzettend veel gevoel! :love: :love:
Net als I Miss You, heerlijk gewoon! :loving:
Confined Thoughts nog zo'n voorbeeld! :loving:
En nog wel een aantal andere!

Super dit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 10:54 
 
Hardtraxx Veteran

Samen met Audioception aangeschaft voor in de auto. Tracks als Sorrow, Falling en International Departure hebben ervoor gezorgt dat dit ik album hardcopy moet hebben. Hoop dat hij vandaag binnen komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 11:24 
 
Hardtraxxer

Gewoon een ontzettend dik album! :clap: Dat de kicks hier en daar niet helemaal in orde zijn dat neem ik idd ook maar voor lief :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 11:31 
 
Hardtraxx Newbie

Ik luister 'm eerst wel via Spotify, terwijl ik wacht wanneer mijn hardcopy binnen valt :). Nu al geen spijt van en het eerste nummer is pas halverwege :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 11:52 
 
Hardtraxx Addict

Almost There
Sorrow
I Miss You
Raindropz
Wistfulness
International Departure
Those Were the Days

Ja, deze plaatjes vind ik leuk! :D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alles een beetje geluisterd, en het is echt niet mijn ding dit. Allemaal veel te happy en zwakjes. Melodieën zijn hier en daar wel erg goed zoals ik dat van Wasted Penguinz wel vaker vind, maar dat is niet iets wat mijn een lekker onderbuikgevoel geeft bij hardstyle en ik hecht hier dus ook niet zoveel waarder aan. Die collab met Toneshiftez is nog best ok en ik vind Raindropz een hele dikke plaat want die melodie raakt mij heel erg op 1 of andere manier. ''Wat'' met Chris One is ook wel een leuk plaatje, maar die probeert hard te zijn wat eigenlijk nog wel mee valt. Ook hoor ik hier teveel ''poing''-kicks wat ik op z'n zachts gezegd niet echt mooi vind.

Wel leuk dat ze zo een beetje hun eigen stijltje hebben met veel melodieën, mij spreekt het niet aan. Veel te energieloos, slechte kicks en te lange (zing) breaks. Met hier en daar een paar uitschieters dan die ik nog wel tof vind. Heb niet alles tot in details geluisterd maar mijn cijfer voor dit album zou niet veel hoger komen dan een 5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 13:37 
 
Hardtraxx Newbie

G1LL schreef:
Alles een beetje geluisterd, en het is echt niet mijn ding dit. Allemaal veel te happy en zwakjes. Melodieën zijn hier en daar wel erg goed zoals ik dat van Wasted Penguinz wel vaker vind, maar dat is niet iets wat mijn een lekker onderbuikgevoel geeft bij hardstyle en ik hecht hier dus ook niet zoveel waarder aan. Die collab met Toneshiftez is nog best ok en ik vind Raindropz een hele dikke plaat want die melodie raakt mij heel erg op 1 of andere manier. ''Wat'' met Chris One is ook wel een leuk plaatje, maar die probeert hard te zijn wat eigenlijk nog wel mee valt. Ook hoor ik hier teveel ''poing''-kicks wat ik op z'n zachts gezegd niet echt mooi vind.

Wel leuk dat ze zo een beetje hun eigen stijltje hebben met veel melodieën, mij spreekt het niet aan. Veel te energieloos, slechte kicks en te lange (zing) breaks. Met hier en daar een paar uitschieters dan die ik nog wel tof vind. Heb niet alles tot in details geluisterd maar mijn cijfer voor dit album zou niet veel hoger komen dan een 5.


helemaal mee eens, maar gelukkig spreekt het mij wél aan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 13:43 
 

Iemand het album al binnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 14:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk album, bijna geen een track die me niet aanspreekt. Ik moet wel heel eerlijk toegeven dat ik de kicks in de meeste nummers echt waardeloos vindt, hier is nog een punt van verbetering mogelijk. Het album is imo puur om thuis lekker te luisteren, of als je onderweg bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker gedownload, hij staat op de replay :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Lekker gedownload, hij staat op de replay :)

:nono:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle