Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 19:32 
 
Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Werkelijk het slechtste Hardstyle artiesten album ooit. Nog erger dan die van Frontliner. :lol:

100% eens met deze grotbewoner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 19:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ThelionNL schreef:
Elexz schreef:
Het slechtste nummer vind ik nog Confined Thoughts. De vocalen in dit nummer zijn net zo slecht als in Far From Reality


Far from reality heeft geen vocalen :woot:

Oh haha idd ^^ In de war met Melancholia. Die vocalen bedoelde ik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Dakpan schreef:
Werkelijk het slechtste Hardstyle artiesten album ooit. Nog erger dan die van Frontliner. :lol:

100% eens met deze grotbewoner.


Je bent zelf een grotbewoner, gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yup hetzelfde gezijk hier.. zijn 2 dagen later
hurricane schreef:
Zijn er nog meer die hun gesigneerde cd van toff music nog niet hebben gekregen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 20:14 
 
Hardtraxxer

Is het dan de bedoeling dat ik vandaag mijn gesigneerde album niet krijg? Of hoe gaat dit dan in z'n werking........
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 20:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
The Indicator schreef:
Heerlijk album, bijna geen een track die me niet aanspreekt. Ik moet wel heel eerlijk toegeven dat ik de kicks in de meeste nummers echt waardeloos vindt, hier is nog een punt van verbetering mogelijk. Het album is imo puur om thuis lekker te luisteren, of als je onderweg bent.

Als je de kicks waardeloos vindt, hoe kan je het dan een heerlijk album vinden? De kick lijkt me toch wel een van de, zo niet het belangrijkste element in een track.

OT: 2 nummers geluisterd en ik heb al een slappe. Wat een meuk.


Omdat ik deze muziek niet per se zie als Hardstyle waar ik volle bak op los wil gaan. De melodieën doen het hem voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet 'm nog een paar keer luisteren om goed te kunnen oordelen. Ik heb nu het gevoel alsof ik naar één lange track heb zitten luisteren.
Het is vaak zo dat er weinig variatie in een artiesten album zit, maar dit is wel het toppunt denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 21:34 
 
Hardtraxx Addict

Waar mensen al niet over kunnen zeiken zeg. Je weet van te voren al dat je met WP geen lompe kicks krijgt. Dan ga je maar naar iets anders luisteren. WP is meer melo gericht en geven gewoon hun eigen stijl weer bij dit album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

Bas schreef:
Waar mensen al niet over kunnen zeiken zeg. Je weet van te voren al dat je met WP geen lompe kicks krijgt. Dan ga je maar naar iets anders luisteren. WP is meer melo gericht en geven gewoon hun eigen stijl weer bij dit album!

Ja, met kutkicks dus is het kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 21:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bas schreef:
Waar mensen al niet over kunnen zeiken zeg. Je weet van te voren al dat je met WP geen lompe kicks krijgt. Dan ga je maar naar iets anders luisteren. WP is meer melo gericht en geven gewoon hun eigen stijl weer bij dit album!

Lompe kicks is iets anders dan mooie kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 21:56 
 
Hardtraxx Addict

Eensch, maar bij WP is het toch echt melo boven kicks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 22:01 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Als het maar een leuk melodietje heeft toch? :thumbsup: En wie heeft het over lompe kicks? Dat past er helemaal niet onder. De kicks zijn gewoon belabberd. Maar de WP fanboys zijn blijkbaar niet veeleisend, misschien kunnen ze de volgende keer alleen de melodie uitbrengen, de rest wordt toch niet op gelet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 22:53 
 
Hardtraxx Addict

Opmerking van het jaar Lyst Afbeelding! Nee, mij hoor je niet zeggen dat ik vind dat WP platen lompe kicks moeten hebben. Tuurlijk kunnen de kicks altijd wel beter/anders. Je hoeft geen wereld wonderen te verwachten, maar er zitten best plaatjes tussen waarvan de kicks best te pruimen zijn. Bij I Miss You bijvoorbeeld. Ik vind daar niks mis mee hoor?

Zo te lezen zijn er genoeg mensen die zich wel kunnen vermaken met het album. :thumbsup: Als je bij dit soort platen gaat luisteren met de intentie op de kicks, dan kun je beter iets anders opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 23:04 
 

Ik vermaak me prima op de meeste nummers van dit album (alleen thuis of auto)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 23:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Momenteel tot aan de collab met Toneshifterz geluisterd en wat me tot nu toe opvalt is dat alles inderdaad heel erg op elkaar lijkt. Ik luister later verder en opnieuw. Raindropz viel tot nu toe het meeste op in positieve manier denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 23:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bas schreef:
Als je bij dit soort platen gaat luisteren met de intentie op de kicks, dan kun je beter iets anders opzetten.

En vooral met dit punt ben ik het dus niet met je eens. Ik denk dat veel mensen nu eenmaal de nadruk leggen op het (voor mij in ieder geval wel) belangrijkste element van een track; de kick. Als deze dan niet aanstaan en mensen hun mening hier over geven is dat zeiken en moeten ze maar wat anders luisteren. Dan laat ik hier onderdelen als de vocalen, weinig creativiteit van dit album, etc nog buiten beschouwing. Maar wat als ik je nu zeg dat ik dit album geluisterd heb omdat ikzelf in ieder geval heel erg van melodieuze hardstyle hou. Daar ben ik grotendeels de scene mee ingerold. Maar in de loop van jaren werd ik geleidelijk aan richting de hardere kant van hs gepusht omdat ik naar de melodieuze kant gewoon niet meer kon luisteren, grotendeels vanwege de kicks.

Nu kun je zeggen dat je dat voordat je dit album ging luisteren ook al kon verwachten en daar heb je gelijk in. Maar ik zal m'n mening, hoe vaak dan ook, blijven geven, in de hoop dat het ooit zal veranderen en ik weer kan houden van de muziek waar ik ooit verliefd op ben geworden. Einde van dit gezever ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 23:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bas schreef:
Waar mensen al niet over kunnen zeiken zeg. Je weet van te voren al dat je met WP geen lompe kicks krijgt. Dan ga je maar naar iets anders luisteren. WP is meer melo gericht en geven gewoon hun eigen stijl weer bij dit album!

Wat een onzin zeg. Oke dus op basis van de kennis die we hebben over artiesten en hun producties in het verleden moeten we er maar vanuit gaan dat dat voor altijd zo blijft? Wat is er gebeurd met innovatie, inspiratie en diversiteit dan? Mogen we daar niet meer op hopen? Tja, de kans is vrij klein dat dat bij WP het geval is, maar dat is wel alsnog waar de meesten op hopen. Verandering, in de positieve richting. Diversiteit. Ik noem een Geck-O of een Wavolizer. Juist omdat de meeste mensen hier WP's kicks strontbeu zijn is er reden te hopen op wat anders, zéker bij een album. Ja, je kon het verwachten ja, maar dat is geen reden om niet te hopen. En dit verhaal is ook exact de reden dat zelfs mensen zoals Lyst hier nog iets neerzetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Als het maar een leuk melodietje heeft toch? :thumbsup: En wie heeft het over lompe kicks? Dat past er helemaal niet onder. De kicks zijn gewoon belabberd. Maar de WP fanboys zijn blijkbaar niet veeleisend, misschien kunnen ze de volgende keer alleen de melodie uitbrengen, de rest wordt toch niet op gelet.


Waar is je review? Dit is de eerste keer dat ik daadwerkelijk interesse in je review heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 23:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Lyst schreef:
Als het maar een leuk melodietje heeft toch? :thumbsup: En wie heeft het over lompe kicks? Dat past er helemaal niet onder. De kicks zijn gewoon belabberd. Maar de WP fanboys zijn blijkbaar niet veeleisend, misschien kunnen ze de volgende keer alleen de melodie uitbrengen, de rest wordt toch niet op gelet.


Waar is je review? Dit is de eerste keer dat ik daadwerkelijk interesse in je review heb :P

Ik denk dat we dan huilend naar bed gaan door een acute depressie-attack :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 23:22 
 
Hardtraxx Veteran

Och, ik vind ze stuk voor stuk super en stoor me totaal niet aan de kicks. Geslaagd album voor mij. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 23:23 
 
Hardtraxxer

Tot nu toe vind ik Extension en Falling echt goede platen... Extension, stuck in my head..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sydney doet me denken aan een house plaat echt bijna letterlijk hetzelfde. Kan helaas niet op de naam komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 23:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik ben nog druk met een paper die voor zaterdag af moet. Ik zal zondag eens kijken if ik tijd heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 00:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alleen I Miss You vind ik wel vet (toen bij de eerste LQ al, nog steeds zo), de rest is niet boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 12:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het komt toch allemaal neer op een kwestie van smaak.
Dat mensen dit luisteren voor de melodieën klopt, dat doe ik zelf ook. (Dat kicks weglaten vind ik dan weer wat overdreven, de combinatie met de melodie maakt voor mij dat de kick geen storende factor is)
Dat het weinig variatie heeft en productietechnisch niet hoog ligt klopt ook.
Wasted Penguinz heeft nou eenmaal deze stijl, al heel wat jaar, dus om nu nog wat anders te verwachten...
Ik zie ook liever dat ze het nog verbeteren maar zo ben ik ook tevreden, niet 100% maar toch.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle