Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 12:30 
 
Hardtraxx Veteran

Sluit me helemaal bij aan bij Broken Balance. Komt grotendeels gewoon weer aan op smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 12:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Sydney doet me denken aan een house plaat echt bijna letterlijk hetzelfde. Kan helaas niet op de naam komen :P


Henrik B & Niklas Gustavsson & Peter Johansson - Echoes (Original Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 13:01 
 

ThelionNL schreef:
Citaat:
Ben jij familie van dellionNL? :P


ik ben nieuw bij Hardtraxx, nog nooit van hem gehoord :) , wel weet ik dat ik deze accountnaam al gebruikte toen ik runescape speelde (zo'n 6/7 jaar terug) :P :P :P


Ja, ik al eerder.

Gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 13:22 
 
Hardtraxx Veteran

Heb 't album ook maar eens een luisterbeurt gegeven.
Zoals al 1000x aangegeven is enige vorm van creativiteit hier echt ver te zoeken, werkelijk alles lijkt op elkaar. Daarnaast kan ik me ook niet vinden in de 'geweldige melodieën van WP'. De meeste melodietjes zijn namelijk zo standaard als de pest en zouden goed zijn om mee in slaap te vallen als die irritante stuiterkicks er niet steeds doorheen zouden komen. Neemt niet weg dat ik 1/4 van de platen nog best leuk vind.
Raindropz, I Miss You, de instrumentals van Out Of Reach en Those Were The Days en Wistfulness (alleen de intro, de climax is vreselijk) zijn best leuke luisterplaatjes.

De rest klinkt eigenlijk een beetje hetzelfde als bovenstaande platen, alleen dan een stuk minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 13:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Broken Balance schreef:
Wasted Penguinz heeft nou eenmaal deze stijl, al heel wat jaar, dus om nu nog wat anders te verwachten...

Want iedereen hoopt op exact dezelfde nummers die ze al jaren produceren idd...

Wat een onzin zeg... Iedereen is op een gegeven moment iets wat zich telkens herhaalt beu, zo zit een mens in elkaar... Ga nou niet beweren dat jij zin hebt om vanaf nu nog 25 jaar exact dezelfde soort WP nummers te horen ''want dat is nou eenmaal hun stijl''.

Dat je het nu nog niet beu bent sinds de paar jaar dat ze bezig zijn wil ik nog geloven, maar dat men er vanuit moet gaan dat het zo wel blijft in de toekomst ''omdat het hun stijl is'' is echt volslagen onzin. Dus ja, het is wel degelijk normaal en zelfs logisch dat mensen bij dit album wat anders verwachten.


1. Ik zeg nergens dat ik hoop op dezelfde nummers, ik zeg zelf nog dat ik niet 100% tevreden ben met hun spul.
2. Ik beweer ook niks over 25 jaar, en WP is nog maar 3 jaar bekend of zo.
3. Hun nummers zijn in een stijl, net als Da Tweekaz al heel lang doen, dat wil niet zeggen dat ze exact het zelfde zijn en dat ik alles mooi vind, WP nummers verschillen bij mij van meh tot vind ik vet.
4. Alweer, dat laatste zeg ik nergens. Ik heb het over nu, niet over de toekomst.
5. Raindropz kwam als teaser uit van het album, en er zweven tonnen van TBA's rond op hardtraxx van hun, dus mensen wisten wel degelijk wat ze konden verwachten.

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 14:00 
 
Hardtraxx Veteran

L4rs schreef:
Yup hetzelfde gezijk hier.. zijn 2 dagen later
hurricane schreef:
Zijn er nog meer die hun gesigneerde cd van toff music nog niet hebben gekregen?


Heb zojuist een mail van Toff/DWX gekregen:
Citaat:
Dear,

Due to the overwhelming response on the pre-orders of the Wasted Penguinz and Audiofreq CD’s it was hard to keep up with the signed copies.
So we had to schedule a second run for signing the cd’s.
Therefore there’s been a delay in sending out the last 10% of the pre-orders.
Unfortunately Your order was between them.
We apologize deeply for any inconvenience.
All remaining orders will be send out today.
Again we apologize and we promise to serve You better in the future.

Most sincerely,


Toffmusic/Dirty Workz


Netjes dat ze een mail uit hun eigen gestuurd hebben, had zelf nog niks laten weten namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 14:58 
 

Volgens mij is dit album kapot, ze zijn de kicks vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 15:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik ben nog druk met een paper die voor zaterdag af moet.


Daar vraagt niemand naar dus tegen wie heb je het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 15:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

1. Blinded (7,5)
Leuk intro, die drums door de kick heen maken het leuker. De melodie in het eerste stuk vind ik wat minder, gelukkig veranderd hij in de climax. De vocalen zijn standaard WP, beetje lame. Kick is niks bijzonders maar dat zal in elke track.
2. Almost There (7)
Standaard stemmetje in de intro, zit ook in Chasing Dreams. Dat trage stuk is wel ok maar voegt niks toe. De kick is wel te doen. De melodie is wel vet. Niet zo zweverig als altijd maar gewoon een solide. Dat 2e deuntje dat er doorheen komt maakt het dan wel zo.
3. Sydney(6)
Die gitaar klinkt voor geen meter eerlijk gezegd. De melodie vind ik ook wat random. De mid-intro is ook niet veel beter met dat stemmetje. De melodie is wel leuk maar lijkt geript te zijn van http://www.youtube.com/watch?v=b_eyDvsMP8g.
4. You Can't Pull Me Down (5,5)
Die zang is echt niks, je hoort de autotune. Een standaard WP intro met dat pianotje. De melodie die er dan in komt is wel vet. De zang is nog steeds niks. De melodie is wel vet, de kick ook vind ik. Het is dan wel een wat slappere kick maar hij komt wat beter uit de verf lijkt het dan de andere. De tweede melodie vind ik iets te veel chaos, en staat beter in een trance nummer.
5. Sorrow (with Rebourne) (7)
De intro klinkt lekker, leuke melodie. Die piano die er boven komen klinken heel chill. De melodie is ook weer heel vet, die synth vind ik alleen iets minder, die hebben wel al vaak zat gehoord. Kick is wel wat slapjes.
6. Falling (9)
De intro is vet, klinkt weer eens iets anders dan de rest. De break zit ook vol met sfeer en de melodie is echt epic. Kick staat ook niet compleet mis. Beste plaat tot nu.
7. I Miss You (with Chris One) (6,5)
De vocals vind ik niet echt storend, misschien wel wat over vrolijk maar toch. De intro vind ik wat irritant. Het is wel wat anders maar die synth klinkt meer vervelend in mijn oren. De melodie is lekker, niet heel speciaal maar wel lekker zweverig. Ik had gehoopt, met C1, dat de kicks in ieder geval wel een boost zouden krijgen maar dat valt tegen. Ik hoor weinig tot geen invloeden van hem.
8. Florida (8,5)
Er zit een lekkere drive in de intro en die melodie is al heerlijk. Dus beter dat ze hem doorzetten in de climax. Alleen daar hebben ze hem in sidechain, wat ik persoonlijk heerlijk vind. Ik vind het dan ook vet dat de melodie zich niet echt herhaalt maar een lijn doorzet. Een van de betere deze. De outro is ook vet.
9. Out Of Reach (feat Mattias Welin) (6)
Die gitaar/piano, ik weet niet wat ze er mee wouden maar het klinkt echt heel lelijk en slecht gemasterd. Die solo guitar klinkt dan wel weer ok.
De zang is mooi. Past bij hun stijl. De tekst is wel wat simpel. Melodie is wel leuk, vind hem wat apart alleen.
Dat woohoo is wel lelijk in de 2e climax. Het is geen Swedish House Mafia.
10. Raindropz (8)
Is al even uit maar bekoort me nog steeds. Goeie melodie en een lekkere sfeer door het hele nummer.
11. Confined Thoughts (6,5)
Die reverse is best lekker, alleen mist de punch een beetje. Maar dat maakt het intro wel lekker. Met de mid lijken ze Melancholia na te willen doen. Alleen deze komt niet echt lekker uit de verf. De vocalen vind ik niet echt geweldig. Dat drumrolletje voor de climax is een beetje lame. De melodie is wel heel lekker, de kick ook niet verkeerd.
12. Wistfulness (7)
De kick in de intro vind ik een beetje storend, maar de rest van het intro is echt heerlijk zweverig. De melodie is wel ok maar doet me niet heel veel. Ik vind het intro vetter.
13. Extension (7)
Lekker intro. De break beloofde een mooie trance melodie, maar helaas. Ik hoopte op iets meer drive en een uitgebreidere melodie. Maar deze melodie is best vet. Kick is me iets te slap.
14. Those Were The Days (7)
Reverse bass doet wat onder. Zit weinig bass in. Intro is niet echt geweldig ofzo. Die andere kick in de intro kon heel vet zijn als er meer sub bass in zat. De melodie in de climax is heel vet. De vocals zijn een beetje storend maar dan pak ik gewoon de instrumental.
15. Together (with Toneshifterz) (7,5)
Lekker intro. Goeie kick ook. De vocalen zijn wel ok, slaan niet echt ergens op maar toch. De melodie is heel vet. En de kick komt ook goed uit de verf, zal wel van Toneshifterz zijn. 2e climax is ook heel nice. Outro is heel vet.
16. International Departure (8)
Intro is vet met die synth, zit een lekkere drive in. Wel lijkt hij wat op Chasing Dreams. De melodie is ook heerlijk en de kicks zijn ook goed te doen voor WP standaarden.
17. Endless (5)
Intro komt wat raar over imo. Alsof ze een drive met die synth wouden maken maar de synth is een beetje mak. Vind het een van de mindere nummers. Melodie is ook niet interessant imo.
18. Wat (with Chris One) (6)
Intro is wel grappig gedaan, wat variatie tenminste. De anti is wel grappig, maar er zit niet echt een drive in ofzo. Heb het idee dat ze D-Block & S-Te-Fan & Isaac - In The Air wat wouden nadoen.

De volgende zijn niet echt hardstyle maar ze klonken wel nice opzich.

Alles klopt gewoon als het draait om veel hetzelfde, weinig variatie, en geen geweldige kicks. Maar toch heeft het wat aantrekkelijks voor veel mensen, wat dus vooral de melodie is. Ik zou dit soort hardstyle ook niet snel op een feest opzoeken maar gewoon om naar te luisteren vind ik het heerlijk, in de trein ofzo of in de tuin met mooi weer. Toch zou ik dan tracks als Falling wel weer graag willen horen.
Het album krijgt van mij een 7. Het was precies wat ik verwachte maar aan een kant is dat best teleurstellend want het zou vet zijn als ze hun sounds wat zouden ontwikkelen en te blijven bij de sterke melodieën. Maar als luistervoer, met deze melodieeën, ben ik voor nu tevreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 15:22 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Lyst schreef:
Ik ben nog druk met een paper die voor zaterdag af moet.


Daar vraagt niemand naar dus tegen wie heb je het?

mrazura schreef:
Lyst schreef:
Als het maar een leuk melodietje heeft toch? :thumbsup: En wie heeft het over lompe kicks? Dat past er helemaal niet onder. De kicks zijn gewoon belabberd. Maar de WP fanboys zijn blijkbaar niet veeleisend, misschien kunnen ze de volgende keer alleen de melodie uitbrengen, de rest wordt toch niet op gelet.


Waar is je review? Dit is de eerste keer dat ik daadwerkelijk interesse in je review heb :P

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slechtste Hardstyle album van een A-(of in dit geval een B-)artiest ooit.
Falling vind ik dan op de 1 of andere manier wel weer vet, en I Miss You is ook prima. Nu ff Wat! luisteren als ik die ergens kan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 16:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind dit album tegenvallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
Sorry maar als iemand op zo'n belachelijke manier reageert op mijn serieuze post kan ik het echt niet laten...


Belachelijke manier? Hij duid stapsgewijs gewoon op feiten. En het feit dat jij daar dan zo'n manier op reageert zegt denk ik wel genoeg over jou. Maargoed.

OT: melodie Sorrow = kippenvel :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

T/m Raindropz geluisterd en rest doorheengeskipt. Vind het album niet veel aan. Sorrow (melodie :love: ), Wistfulness, International Departure en Wat zijn erg lekkere platen. I Miss You had zonder vocals ook gaaf kunnen zijn en Falling heeft nog wel een gave melodie, maar verder doet het me allemaal helemaal niks helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zitten toch nog enkele lekkere platen tussen hoor! Maar in het totaal plaatje als album snap ik goed dat de meerderheid er niet veel in ziet. Heel eentonige stijl van ze altijd (laat staan 21 tracks achter elkaar). Anyway, paar platen durf ik gerust wel eens thuis op te zetten of te draaien!

Moet het album sowieso nog eens goed gaan luisteren maar op het eerst gehoor zijn deze voor mij de uitschieters:
International Departure :loving:
I Miss You
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 02:33 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Heb zojuist een mail van Toff/DWX gekregen:
Citaat:
Lalalala mail.

Toffmusic/Dirty Workz


Netjes dat ze een mail uit hun eigen gestuurd hebben, had zelf nog niks laten weten namelijk.


Zelfs niet eens zo'n mailtje gekregen terwijl ik eergisteren nog gemaild heb over wanneer beide albums nou zouden komen :/ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 13:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yeah album is binnen! :loving: :loving:
Ik eerst naar die handtekening zoeken zit die in dat boekje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 16:53 
 
Hardtraxxer

Kreeg vandaag het album pas binnen... Jammer, aangezien ik het op de eerste dag had besteld kreeg ik het niet meteen binnen. Waarschijnlijk de mensen die het als laatst hadden besteld dan wel --'
Maarja, zo maar is luisteren!
Kon iniedergeval de handtekening pas na 10 jaar vinden. Maar ik heb em XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
mrazura schreef:
Sydney doet me denken aan een house plaat echt bijna letterlijk hetzelfde. Kan helaas niet op de naam komen :P


Henrik B & Niklas Gustavsson & Peter Johansson - Echoes (Original Mix)


Ja, lekker nummertje. Lyrics/Vocals (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 14:32 
 

stefaneke schreef:
Volgens mij is dit album kapot, ze zijn de kicks vergeten.

Je moet muziek ook niet beoordelen door je laptop speakers gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 16:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

1. Blinded 5
Melodie in de midintro is best aardig, alleen is die melodie niet dusdanig interessant dat ik er 2 minuten lang naar kan luisteren zonder enige afwisseling. Kicks sluiten ook totaal niet aan, dit wordt redelijk gecompenseerd als de percussie en 2e synth erbij komt. Ik zal de kick maar direct even behandelen. Afgezien van het feit dat ik godsgruwelijke hekel aan hoge pitchkicks heb zijn de kicks zelf gewoon niet goed. Er zit zoveel fx overeen zodat het klinkt als een kick die opgenomen is een groot stadion. Echter als je die geluiden in de kick zelf gaat verwerken, dan blijft er natuurlijk niets van over als je het opnieuw afspeelt. Alsof je echo in de bergen roept, de echo gaat opnemen om die vervolgens weer te laten echoën. Ik ben bang dat dit voor nagenoeg het hele album zal gelden, dus om niet in herhaling te vallen, bespreek ik de kicks alleen nog als dit niet geldt. Maar gezien de kick voor mij hèt basiselement is van hardstyle, weegt het wel degelijk zwaar door in de score. Oke verder met de track. De midintro wordt opgevolgd door een gay-pop-break en heeft een hoog boyband gehalte. Een minuut later komt de climax erin met een weinig inspirerende melodie die het laatste beetje energie uit de track zuigt.
2. Almost There 5
Droevig dat de kicks in de midintro al meer impact hebben dan de kicks uit het vorige nummer. Wat daar opvolgt klinkt op zijn zachtst gezegd nogal amateuristisch. De tail sluit totaal niet aan bij de punch van de kick en doet me denken aan het mee-resoneren van een een plastic zak die je voor een speaker houdt. Na 64 beats komen de standaard kicks erin en wordt de track op een heel raar moment, namelijk na 32 beats afgekapt. :huh: Het vertraagde stukje is gruwelijk irritant met achtergrond synth. Ik ben geen Wasted Penguinz kenner, maar de melodie die daar op volgt, althans het tweede deel ervan is 1 op 1 overgenomen uit een andere Wasted Penguinz track volgens mij. De extra synth die erbij komt is niet te volgen. Ik merk op dit moment ook dat ik de muziek erg hard heb staan, omdat mijn referentiepunt normaal de kick is, maar in dit geval moet ik de track zachter zetten vanwege de melodie, dat zegt mijns inziens genoeg over de afmix.
3. Sydney 4.5
De midintro begint erg chaotisch met twee dingen die door elkaar heenlopen. Daarna probeert men gebruik te maken van de stiltes in de melodie, maar daardoor komen de lelijke kicks alleen maar extra naar voren. Een absolute no-go dus. Het stukje gitaar er tussen vind ik dan wel weer goed. De hoofdstructuur lijkt heel erg op een house hitje, maar dan een mindere versie ervan door alle tussenhupjes. De kicks kraken ook iets teveel. Bij de 2e climax heb ik het gevoel dat ik tussen 2 stages op een festival in sta, het is leuk dat je melodieën probeert te combineren, maar gebruik dan wel melodieën die op elkaar aansluiten, want hier wordt ik gek van.
4. You Can't Pull Me Down 4
We beginnen voor de verandering eens met een break. Wederom een gay popbreak, met een afschuwelijke autotune erin. :sick: Net als ik weer bij ben gekomen van dat afschuwelijke stukje muziek komt ie nog een aantal keer achter elkaar voorbij. De melodie is lekker trancy en groots, de tweede synth die erbij komt voegt echter weinig toe en is alleen maar storend. Ik skip de volgende break maar even, sowieso belachelijk dat er zoveel breaks in een nummer zitten. Kicks zijn ook in deze track overigens niet meer dan FX. Tweede climax is het bekende trucje met een zeurende synth eroverheen.
5. Sorrow (with Rebourne) 5.5
Ik had gehoopt dat er enige vorm van verbetering qua kicks zou zijn, maar ik zit nu ruim 1 minuut te wachten tot de echte kick erin komt, blijkt die opbouw kick de echte kick te zijn xd Melodie in de midintro is slecht te volgen. Melodie in de climax is niet mijn smaak, maar wel een erg sterke en tevens complexe melodie. Helaas komt de energie er nooit uit, omdat de kicks dat simpelweg niet ondersteunen. Natuurlijk volgt er weer een break, ditmaal gelukkig zonder gay boyband vocals. Een nipte voldoende vanwege de sterke melodie.
6. Falling 5.5
De pre-midintro van deze track vind ik erg sterk, ook de opbouw is op zich best goed. Ook de synths die er op volgen hebben veel energie in zich, het wachten is alleen tot wanneer de track echt losgaat, maar de kicks he, het blijft een probleem. De melodie in de climax komt me erg bekend voor van een andere hardstyle plaat. De pitchkicks vliegen je overigens om de oren. Nee ik laat het bij een compliment voor de midintro.
7. I Miss You (with Chris One) 5.3
Hopelijk kan Chris One iets doen aan het kick probleem dat de Wasted Penguinz hebben. De track begint in ieder geval belachelijk slecht met die autotune in de break. :sick: De kicks in de midintro hebben een heel klein beetje meer punch dan de voorgaande kicks, maar het is nog steeds niet om naar huis te schrijven. De melodie is niet heel bijzonder, maar ik vind het wel fijn dat hij gewoon in het laag blijft en er niet van die blije hoge tonen doorheen komen. Het ook als bijkomend voordeel dat de hoogte van de pitchkicks meevalt. De vocals maken de track echter kapot dit keer.
8. Florida 4.5
Vanaf hier houdt ik het kort met simpele plusjes en minnetjes, want ik heb eerlijk gezegd niet veel zin om nog 13 van dit soort tracks volledig te ontleden.
+Synth in eerste gedeelte
- Saaie Sidechain
--Hoge pitchkicks
9. Out Of Reach (feat Mattias Welin) 4
+ Een keer wat anders met een gitaar, Gitaar Riffs
- Midintro Melodie, Midintro Kicks, Climax Melodie
-- Break, Climax Kicks
10. Raindropz 5
+ FX geluiden in de intro, verwerken van echte regendruppels
- Erg korte midintro (14 seconde een kick tegenover 68 seconde opbouw naar de climax), Climax Melodie
-- Midintro Kicks, Climax Kicks
11. Confined Thoughts 3
+ Aardige reverse
-- Climax Kicks, compleet wegvallen bass
--- Hoge pitchkicks in de climax, Slechtste MC die ik ooit gehoord heb
12. Wistfulness 4.5
- Kicks, langdradig, geen samenhang, saaie melodie
13. Extension 5
+ Synth Midintro
- Kicks midintro, kicks climax, saaie melodie, lange breaks
14. Those Were The Days 5
+ Energie door de reverse
- Beginnen met een break, tempo vocals past niet bij de rustige synths, holle kicks
-- Kicks die pitchen terwijl akkoord gelijk blijft
15. Together (with Toneshifterz) 4.5
- Kicks midintro, lange break, saaie melodie, kicks climax, zeursynth
16. International Departure 5
+ Ritme midintro
- Synth midintro, saaie melodie
17. Endless 4.5
+ Synth op het eind van de maat in de midintro
- Zeursynth in de outro
-- Pitchkicks
18. Wat (with Chris One) 6
+ FX, minimalisme, originaliteit
- Tikje als punch, kicks midintro
19. What!!! 4.5
- Kicks Midintro, Tempo, kicktrack zonder goede kicks
20. Venice Beach 3.5
+ Zonder kicks was het best een aardige ambient track geweest
--- Kicks
21. Everlasting 7.5
+ Piano melodie, breakbeat
- Getik, stukje rond 1 minuut, zeursynth op het eind
22. Out Of Reach (Instrumental) 4.5
Zelfde als origineel, maar dan zonder de gay vocals, maar nog wel een break
23. Those Were The Days (Instrumental) 5.2
Klein beetje beter zonder de vocals.
Totaal: 111/23=4.83
Tja zoals te verwachten, kicks zijn voor mij de basis van een hardstyle track, zijn die niet goed dan houdt het al snel op. Niet goed was bij sommige kicks nogal een understatement, wat heb ik gedrochten voorbij horen komen op dit album. Verder klonk bijna alles nagenoeg hetzelfde, waren er veel afschuwelijke breaks dan wel door gay boyband vocals dan wel door misplaatste autotunes. Ik vond het aantal sterke melodieën eigenlijk best tegenvallen. Het album is bovendien te 2x te lang, door het enorme gebrek aan variatie. Complimentje nog voor Everlasting, al hadden ze dat laatste stukje wel achterwege mogen laten en die irritante tik eruit mogen halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke dat was Lyst zijn review gedragen met een roze bril hoe fantastisch hardstyle ooit was en nu niet meer.. kunnen we nu weer overgaan tot de orde van de dag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 18:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik schrijf van ieder album een review, dus vergelijk het daar maar mee als je bij de hand wil zijn. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 21:51 
 
Donateur

Lyst schreef:
Ik schrijf van ieder album een review, dus vergelijk het daar maar mee als je bij de hand wil zijn. :thumbup:


Dat je er zin in heb om elk nummer helemaal uit te schrijven :P, Vind het wel goed dat mensen dr de moeite voor nemen maar wat een lap tekst. Geen zin om te lezen:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 23:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tof albumpje! Ik neem het mee :clap:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle