Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Paultheone schreef:
Lekker gedownload, hij staat op de replay :)

:nono:

http://www.hardstyle.com/album/wasted-p ... ness/50918


Maar dat zal ie vast niet bedoelen. Achja, ik download m zodra ik thuis ben. Ben benieuwd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
b-ram schreef:
Paultheone schreef:
Lekker gedownload, hij staat op de replay :)

:nono:

http://www.hardstyle.com/album/wasted-p ... ness/50918


Maar dat zal ie vast niet bedoelen. Achja, ik download m zodra ik thuis ben. Ben benieuwd..


Nope :thumbup:

ILLEGALLL :yay: :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 15:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Falling, International Departure, Wat, Sydney, Blinded, I Miss You, Together, Sorrow en Endless :love: :worship:

Rest is ook wel leuk op Venice Beach na .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 15:53 
 
Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Alles een beetje geluisterd, en het is echt niet mijn ding dit. Allemaal veel te happy en zwakjes. Melodieën zijn hier en daar wel erg goed zoals ik dat van Wasted Penguinz wel vaker vind, maar dat is niet iets wat mijn een lekker onderbuikgevoel geeft bij hardstyle en ik hecht hier dus ook niet zoveel waarder aan. Die collab met Toneshiftez is nog best ok en ik vind Raindropz een hele dikke plaat want die melodie raakt mij heel erg op 1 of andere manier. ''Wat'' met Chris One is ook wel een leuk plaatje, maar die probeert hard te zijn wat eigenlijk nog wel mee valt. Ook hoor ik hier teveel ''poing''-kicks wat ik op z'n zachts gezegd niet echt mooi vind.

Wel leuk dat ze zo een beetje hun eigen stijltje hebben met veel melodieën, mij spreekt het niet aan. Veel te energieloos, slechte kicks en te lange (zing) breaks. Met hier en daar een paar uitschieters dan die ik nog wel tof vind. Heb niet alles tot in details geluisterd maar mijn cijfer voor dit album zou niet veel hoger komen dan een 5.


Had het niet veel beter kunnen verwoorden! Al raakt Raindropz mij ook niet :P
Leuk als je er van houd! maar voor mij is dit echt niet luisterbaar haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 16:28 
 
Hardtraxx Addict

Raindropz, Almost There, International Departure en Falling zijn de platen waar ik dit album voor wil hebben.
Stuk voor stuk fantastische melodieën. International Departure heeft een enorme bak drive. Maar de uitschieter is voor mij toch wel Falling. Echt één van de beste melodieën die ik ooit heb gehoord. Zo tering veel gevoel, het zou de soundtrack van een film kunnen zijn. Echt prachtig. Voor mij een van de beste platen van het jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

Sorrow, meesterwerk. Die melodie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand waar je de Extended Mix van Sorrow kan vinden behalve op youtube...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 16:57 
 
Hardtraxx Newbie

JVS schreef:
Weet iemand waar je de Extended Mix van Sorrow kan vinden behalve op youtube...?


Spotify :P en je kan betaald downloaden op Hardstyle.com en er zal deze week nog wel een Zippy van verschijnen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 17:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb nu alle platen wel gehad, Sorrow en Falling zijn voor mij ook wel de tracks die het hem doen. De melodie van Sorrow wordt echt keer op keer beter lijkt het wel, eigenlijk overtreft alleen die van From the Hard 'm nog dit jaar. Echt een meesterwerkje inderdaad.

Voor de rest had ik echt moeite om de meeste tracks af te luisteren, die lyrics in Confined Thoughts, Jezus Christus. Daarbij is de kwaliteit/afwerking van eigenlijk vrijwel alle sounds en kicks echt zwaar onder de maat als je het mij vraagt. Vooral toen ik na dit album Audioception weer opzette was het contrast echt gigantisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Heerlijk album, bijna geen een track die me niet aanspreekt. Ik moet wel heel eerlijk toegeven dat ik de kicks in de meeste nummers echt waardeloos vindt, hier is nog een punt van verbetering mogelijk. Het album is imo puur om thuis lekker te luisteren, of als je onderweg bent.

Als je de kicks waardeloos vindt, hoe kan je het dan een heerlijk album vinden? De kick lijkt me toch wel een van de, zo niet het belangrijkste element in een track.

OT: 2 nummers geluisterd en ik heb al een slappe. Wat een meuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 17:10 
 
Hardtraxx Newbie

Gangsterdwerg schreef:
The Indicator schreef:
Heerlijk album, bijna geen een track die me niet aanspreekt. Ik moet wel heel eerlijk toegeven dat ik de kicks in de meeste nummers echt waardeloos vindt, hier is nog een punt van verbetering mogelijk. Het album is imo puur om thuis lekker te luisteren, of als je onderweg bent.

Als je de kicks waardeloos vindt, hoe kan je het dan een heerlijk album vinden? De kick lijkt me toch wel een van de, zo niet het belangrijkste element in een track.

OT: 2 nummers geluisterd en ik heb al een slappe. Wat een meuk.


welke 2 nummers als ik vragen mag? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThelionNL schreef:
JVS schreef:
Weet iemand waar je de Extended Mix van Sorrow kan vinden behalve op youtube...?


Spotify :P en je kan betaald downloaden op Hardstyle.com en er zal deze week nog wel een Zippy van verschijnen. :)


Die van Hardstyle.com duurt ook maar 4:42 de extended is 6minuut nog iets, heb nog geen site gevonden waar je de extended mix kan halen vandaar de vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

ThelionNL schreef:

welke 2 nummers als ik vragen mag? :)


Ben jij familie van dellionNL? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat nu ook aan, ben benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 17:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pfff, dit hele album is echt 1 pot nat... Alles lijkt op elkaar met iedere keer weer exact dezelfde kick die ze al gebruiken sinds ze begonnen zijn met produceren (hier en daar een uitzondering). Ook hoor ik in ongeveer de helft van alle tracks de nummers Melancholia, Far From reality en Resistance. Over inspiratieloos gesproken >.<

Het slechtste nummer vind ik nog Confined Thoughts. De vocalen in dit nummer zijn net zo slecht als in Far From Reality; Een kots-accent die slecht, zelfs bijna 'vals' (hoe dat mogelijk is weet ik niet want er wordt niet in gezongen, maar warempel, ze flikken het...), een hoop onzin heeft ingesproken. Na 1 poging de microfoon te hebben ondergekwijld hebben ze zonder enige nette afwerking het bestand in stukjes geknipt en random op 'de beat' geplakt. Niet eens de moeite genomen er een filter of iets dergelijks overheen te gooien. Tenminste, zo klinkt het... En dan als klap op de vuurpijl de pitchkicks die immens vals klinken in mijn oren...

Dit is echt janken met de pet op, als je 't mij vraagt.

Om niet 100% negatief te zijn geef ik een duim omhoog naar stijl-behoud. Alle tracks zijn typisch Wasted Penguinz. Alleen jammer dat de uitwerking uitermate slecht is en in geen enkele plaat inspiratie zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodieën zijn leuk, maar wat een bizar slechte intro's, gewoon bijna bij allemaal (muv I Miss you). Verder vind ik de sounds niet "af" klinken.. Kicks, synth's, FXjes allemaal hetzelfde gedurende het hele album.

Bij de track "Wat" komt de melodie ook op een verschrikkelijk amateuristische manier in die track tevoorschijn..

+ Melodieën van Falling, Sorrow, Florida, Almost There en Raindropz.


En dat is het enige pluspunt. Voorderest een (in mijn oren) nogal cheap album met een zeer karig sound design. Ongelooflijk dat deze gasten naast gasten als Frontliner e.d. staan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 17:58 
 
Hardtraxx Newbie

Citaat:
Ben jij familie van dellionNL? :P


ik ben nieuw bij Hardtraxx, nog nooit van hem gehoord :) , wel weet ik dat ik deze accountnaam al gebruikte toen ik runescape speelde (zo'n 6/7 jaar terug) :P :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 18:02 
 
Hardtraxx Newbie

Elexz schreef:
Het slechtste nummer vind ik nog Confined Thoughts. De vocalen in dit nummer zijn net zo slecht als in Far From Reality


Far from reality heeft geen vocalen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn er nog meer die hun gesigneerde cd van toff music nog niet hebben gekregen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb geen idee of er ook een full continues mix is, maar voor de mensen die het willen? Ik wil hem best wel maken :) heb de platen toch zojuist betaald. stuur maar een PM voor de geintreseerde
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 18:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Erg eentonig en kwalitatief matig album. (Pitch)kicks lijken echt helemaal nergens op en af en toe kom je tenenkrommende vocasl tegen. Dit is ook het geval bij Confined Thoughts, maar die melodie maakt het dan weer helemaal goed, echt geweldig. Verder vind ik I Miss You en International Departure wel vet.

Hier een daar is ook nog wel een vette melodie te vinden (zoals in Falling, Syndey en Sorrow) maar door die kutkicks kan ik er al amper naar luisteren. Stoor me vooral mateloos aan dat pitchen de hele tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 19:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik heb nog een keer alle nummers opgezet maar ik vind het, zoals verwacht, echt een matig tot slecht album. Naar de meeste nummers kan ik gewoon niet luisteren door die lelijke kicks en verschrikkelijke vocalen. International Departure had wel leuk kunnen zijn als er fatsoenlijke kicks onder hadden gezeten. Enige nummer dat me enigszins positief opviel is Wat maar daar zit weer een break in van 2 minuten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

(L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 19:22 
 

hurricane schreef:
Zijn er nog meer die hun gesigneerde cd van toff music nog niet hebben gekregen?


Ik.

Wasted Penguinz schreef:
Due to the overwhelming reaction of the pre-order on our album, we had to sign an additional amount, meaning some deliveries might be delayed. We apologize for this and hope you love our album when it arrives #WPArmy #WISTFULNESS
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Werkelijk het slechtste Hardstyle artiesten album ooit. Nog erger dan die van Frontliner. :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle