Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen Falling vind ik tot nu toe (erg) vet, de rest lijkt allemaal gruwelijk veel op elkaar en is niet mijn ding ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 16:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Komt 24 oktober. :)

Edit: Stond er al, excuse moi
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 20:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ze zijn allemaal FULL! :thumbsup: Samples: https://www.trackitdown.net/track/waste ... 31924.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 20:26 
 
Hardtraxxer

JVS schreef:


1tje is niet full, Sorrow ;) Als je die tracklengte vergelijkt met die radio edit die op The Qontinent cd staat, zie je dat die niet full is, helaaaaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 09:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoewel WP totaal niet mijn stijl is en ik het gros van de tracks op dit album niet boeiend vind, viel het me toch nog wel mee hoeveel tracks ertussen zitten die ik wèl leuk vind op het eerste gehoor. Blinded, I Miss You, Those Were The Days, International Departure, Endless, Wat, What!!! Toch nog 7 nummertjes. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 10:19 
 
Hardtraxx Newbie

Everlasting?


De melodie van de outro wat op het album staat lijkt heel veel op deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 11:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Even een paar nummertjes geluisterd, maar ik hoor nog steeds dezelfde belabberde kicks als voorheen. Zolang ze daar niet aan werken kan ik deze artiesten niet serieus nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

huillach schreef:
Everlasting?


De melodie van de outro wat op het album staat lijkt heel veel op deze.


Klopt, echt jammer dat die hardstyle versie er niet op staat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best verrast door dit album. Er staan een paar heerlijke luister plaatjes op en die collabs met Chris One zijn gewoon vet. Ik verwacht dat ik deze wel meer dan één keer opzet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 17:20 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Even een paar nummertjes geluisterd, maar ik hoor nog steeds dezelfde belabberde kicks als voorheen. Zolang ze daar niet aan werken kan ik deze artiesten niet serieus nemen.


Geef Lyst hier wel gelijk in. Die kicks zijn toch echt niet om aan te horen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind eigenlijk alleen de samenwerkingen met andere artiesten vet, de meeste platen van alleen de Penguinz doen me in "trackitdown-kwaliteit" nog niks. Uitzondering is Raindropz, maar die was al uit voor dit album...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 17:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker


@1:17 Falling :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van de chaos in de teaser.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 17:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Venice Beach is trouwens van Alvin Brandt oftwel, Jon :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 17:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat ongelooflijk saai :yawn: Verschrikkelijke kicks en alles klinkt hetzelfde. Nee, dit wordt helemaal niks voor mij. Enige die ik wel volledig zou willen horen is die op 4:21 (Die 2e collab met C1??)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 17:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uit zo'n teaser kan je ook al volledige conclusies uittrekken enzo. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 17:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Uit zo'n teaser kan je ook al volledige conclusies uittrekken enzo. xd

De rest zal idd totaal anders klinken... Nee, wat ik nu hoor zit er totaal geen creativiteit en diversiteit in. Ik hoor alleen maar dezelfde sounds met telkens een iets andere melodie. Zoals ik al zei, alleen dat stuk dat ik beschreef viel me op, de rest deed me helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 18:15 
 
Hardtraxx Addict

Zelfs Falling niet? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 18:48 
 
Hardtraxx Veteran

Year of Summer 2.0 zit dus ook op dit album met dat rare ge oooe oooe oooow
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Even een paar nummertjes geluisterd, maar ik hoor nog steeds dezelfde belabberde kicks als voorheen. Zolang ze daar niet aan werken kan ik deze artiesten niet serieus nemen.


Kan me hier wel in vinden ja.. Veel nummertjes van ze hebben wel lekkere zwevende synths en heerlijke melodieën, maar zulke belabberde kicks verpesten de nummers voor mij. Nee, dit album is niet boeiend voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 07:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Fusionmania schreef:
Uit zo'n teaser kan je ook al volledige conclusies uittrekken enzo. xd

De rest zal idd totaal anders klinken...

Dit dus. -.- Wat klinkt dit ongekend saai. Ik zal nog even wachten op de volledige tracks, maar ik acht de kans vrij klein dat mijn mening erg veel verandert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kijk zo erg uit naar dit album, zeker na die teaser. Ben ook benieuwd naar die nieuwe tracks als What!! en Wat. Verder ga ik me zeker vermaken met Venice Beach en Florida.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 10:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm al die tracks klinken zwaar leeg.. een beetje hol zelfs ofzo? Zit helemaal geen laag in en daarom mist het gevoel. Desalniettemin zitten er toch wat leuke melodieën tussen die mij boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal niks voor mij dit op I Miss You na. Vind alles erg rommelig lelijk hol en chaotisch klinken, en paar van die vocal platen hebben echt tergende vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 13:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wat ongelooflijk saai :yawn: Verschrikkelijke kicks en alles klinkt hetzelfde. Nee, dit wordt helemaal niks voor mij. Enige die ik wel volledig zou willen horen is die op 4:21 (Die 2e collab met C1??)

Dit. Komen hier ook samplers van? Want ik hoef dan hooguit alleen I Miss You, International Departure en degene die wootum bedoelt.

Het wordt hoogtijd dat hun soundbank even een immense upgrade krijgt. Hoeveel tracks hebben ze nu al niet gemaakt met deze sounds? :/
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle