Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Uit interesse, wat is de laatste Hardstyle CD/album met dik mixwerk? Sommige nemen niet eens moeite om iets van een overgang te maken. xd

Loudness CDs van Bfront en Thera waren ook tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 23:32 
 
Hardtraxx Elite

Henk-Jan schreef:
TiMOTHYb schreef:
Uit interesse, wat is de laatste Hardstyle CD/album met dik mixwerk? Sommige nemen niet eens moeite om iets van een overgang te maken. xd

Loudness CDs van Bfront en Thera waren ook tof.

Inderdaad, die heb ik hier ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 13:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Wat een zaad cd voor Defqon


dit dus :/ hoe weinig maintream staat hier dan op (even los van de Hardcore CD, die zijn voor mij altijd een prima toevoeging aan de collectie, maar dat komt omdat ik eigelijk nooit naar Hardcore luister thuis :) ). Feit dat Dr. Rude me nog het meeste aanspreekt zegt genoeg denk ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
hardcore is na 2008 niks meer

explain ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-rik schreef:
jaron123 schreef:
Wat een zaad cd voor Defqon


dit dus :/ hoe weinig maintream staat hier dan op (even los van de Hardcore CD, die zijn voor mij altijd een prima toevoeging aan de collectie, maar dat komt omdat ik eigelijk nooit naar Hardcore luister thuis :) ). Feit dat Dr. Rude me nog het meeste aanspreekt zegt genoeg denk ik...

raw is in nederland nu mainstream, daarom twee dikke vette raw CDs.. mainstream staat niet gelijk aan euforisch. hoevaak moet het nog gezegd worden? er van uitgaande van de foute definitie die je geeft aan mainstream zal de hardcore cd ook wel tegenvallen want dat is zo goed als +190bpm uptempo hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 17:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

yowan schreef:
G1LL schreef:
hardcore is na 2008 niks meer

explain ^^


Dat de mainstream, terror en deels de industrial allemaal slapper, eentoniger en minder gevarieerd zijn geworden. Daarnaast is darkcore compleet verdwenen (Enigzins overgegaan op Doomcore op Dark Descent).

yowan schreef:
Raw is in nederland nu mainstream, daarom twee dikke vette raw CDs.. mainstream staat niet gelijk aan euforisch. hoevaak moet het nog gezegd worden? er van uitgaande van de foute definitie die je geeft aan mainstream zal de hardcore cd ook wel tegenvallen want dat is zo goed als +190bpm uptempo hardcore


Dit klopt ook weer van geen kant. Alleen omdat het in de aandacht is, wil niet zeggen dat het gelijk de mainstream is. Noisecontrollers, Atmozfears en Wildstylez trekken bij elkaar over de hele wereld nog steeds meer man aan dan alle Raw artiesten bij elkaar. Raw Hardstyle is Raw Hardstyle, ze noemen het niks voor niks anders.

En in hardcore is de definitie van mainstream hardcore gewoon melodieuze hardcore, daar hangt geen quota van populariteit aan vast.

En dat brengt het weer op de CD, deze CD is helemaal geen goede vertolking van Defqon. Het festival draait niet om raw, uptempo en harddrop. Dit is gewoon een populariteits dingetje van Q om zo veel mogelijk geld binnen te halen.

CD1 is begrijpelijk, want Ran-D maakt het Anthem. Maar had dan CD3 aan een van de artiesten die Timothy op noemt gegeven, of überhaupt aan iemand anders die op de main staat. Want van de 12 op de main zijn er maar 3 raw.
CD2 is ook zo vertekent als de pest. Waarom niet een gewone mainstream artiest. Uptempo kan je best op het einde van je CD er in doen, maar een hele CD? Er staat maar een fucking Uptempo artiest op de Black en de hele cd moet gelijk in uptempo? CD4 is altijd iets van de huidige trend dus dat verbaast me ook niet zo veel (Vorige jaren was het Qult, Freestyle en Dubstyle)

TL;DR, dit heeft niks met het festival te maken, alleen met geld in het laatje te krijgen om even de trend van het moment op de CD's te gooien en uit te melken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 17:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
hardcore is na 2008 niks meer

Ben het hier helemaal mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mainstream is toch wat het grote publiek op een moment aantrekkelijk vind, met de stroom mee gaan?
naja laatmaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 13:40 
 
Hardtraxx Elite

Pff wat een bagger zeg.... Defqon is toch het zomerfestival?! Maar nee gewoon die cd's vol raw gooien......
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 22:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

yowan schreef:
mainstream is toch wat het grote publiek op een moment aantrekkelijk vind, met de stroom mee gaan?
naja laatmaar


Mainstream is basis hardstyle, als in gewoon kick en deuntje. Raw is nooit standaard geweest en raw is nog lang niet zo populair als normale hardstyle.
Daarom heet Raw Hardstyle, Raw Hardstyle om zich af te scheiden van de mainstream.
Net als Industrial/Uptempo/Frenchcore zich afscheiden van mainstream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom moest dit zo hard.. :/ Benieuwd naar de Decibel cd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 14:54 
 
Hardtraxx Addict

Op elke cd staan wel paar leuke (nieuwe) tracks, dus alles bij elkaar heb ik nog wel een leuk cd'tje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 20:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat een trieste bedoeling dit. Deze CD symboliseert precies de reden waarom ik geen hardstyle meer luister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 20:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wat een trieste bedoeling dit. Deze CD symboliseert precies de reden waarom ik geen hardstyle meer luister.

Nou moet ik wel zeggen dat er de laatste tijd wel weer regelmatig wat leuks uit kwam, maar dat is hierop allemaal niet terrug te vinden nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 00:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Pommer schreef:
Wat een trieste bedoeling dit. Deze CD symboliseert precies de reden waarom ik geen hardstyle meer luister.

Nou moet ik wel zeggen dat er de laatste tijd wel weer regelmatig wat leuks uit kwam, maar dat is hierop allemaal niet terrug te vinden nee.

Tja maar blijkbaar is goeie mainstream/euforisch nog niet goed genoeg, als zelfs Defqon cd's alleen maar raw meuk bevatten. Zo zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 22:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik snap dat de euforische liefhebber deze cd's minder vinden .. echter zo slecht of zaad vind ik dit niet

Ran-D heeft aardig wat nieuwe nummers in zijn lijst en vind ik een vette cd

Partyraiser geeft tenminste nog gas

Deetox is echt RAW beuken

Alleen de hard drop is niet mijn ding maar goed daar zijn ook steeds meer liefhebbers voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 01:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jay schreef:
ik snap dat de euforische liefhebber deze cd's minder vinden .. echter zo slecht of zaad vind ik dit niet

Ran-D heeft aardig wat nieuwe nummers in zijn lijst en vind ik een vette cd

Partyraiser geeft tenminste nog gas

Deetox is echt RAW beuken

Alleen de hard drop is niet mijn ding maar goed daar zijn ook steeds meer liefhebbers voor.


Want sneller is harder. -.-
Als ik Nobody Said It Was Easy op 220 bpm draai, geeft dat dan meer gas?

En het probleem is niet zo zeer dat het er aan schaart voor de euforische liefhebber (natuurlijk wel een probleem) maar dat Q gewoon op de cd baseert op de huidige hype die in speelt in de scenes en niet baseert op het festival.

En RAW beuken? Is dat weer een nieuwe dansmove?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 01:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vierkant raw beuken op de derde CD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 08:38 
 

TiMOTHYb schreef:
Vierkant raw beuken op de derde CD.


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
En RAW beuken? Is dat weer een nieuwe dansmove?


TiMOTHYb schreef:
Vierkant raw beuken op de derde CD.


:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo blij dat er geen euforische Hardstyle tussen staat xd
Ran d :thumbsup: 15. Adaro - For The Street (Regain Remix) :worship: :loving: :yay:
Deetox :thumbsup:
Partyraiser moet je van houden lekker beuken altijd :yay:
Dr. Rude Is echt niet mijn ding :sick: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 11:38 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
En RAW beuken? Is dat weer een nieuwe dansmove?

Nee onbewerkt hout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 12:10 
 
Hardtraxx Veteran

hardstylboy schreef:
Zo blij dat er geen euforische Hardstyle tussen staat xd


Waarom? Mogen mensen die niet van raw houden niet genieten van een van de meest toonaangevende cd's in de scene?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wat een trieste bedoeling dit. Deze CD symboliseert precies de reden waarom ik geen hardstyle meer luister.


Amen.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle