Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
hardstylboy schreef:
Zo blij dat er geen euforische Hardstyle tussen staat xd


Waarom? Mogen mensen die niet van raw houden niet genieten van een van de meest toonaangevende cd's in de scene?



Omdat die mensen met alle respect een verkeerde vak hebben gekozen (schuld van de dj,s) :thumbup: Niet weten waar hardstyle oorspronkelijk voor staat (HARDE-STYLEN!!!! Hardstyle hoort hard te zijn!! lekkere melodyen en keiharde beats/kicks als maar hard is zoals het altijd al geweest is!!) :yay: en niet die slappe hap bende van nu te vrolijke melodyen en zang erin!!! :list: :sick:
Vind een grote schande!!!! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 13:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hardstylboy schreef:
Vind een grote schande!!!! :thumbdown:

Dat idee had ik al een beetje ja. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 13:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Jay schreef:
ik snap dat de euforische liefhebber deze cd's minder vinden .. echter zo slecht of zaad vind ik dit niet

Ran-D heeft aardig wat nieuwe nummers in zijn lijst en vind ik een vette cd

Partyraiser geeft tenminste nog gas

Deetox is echt RAW beuken

Alleen de hard drop is niet mijn ding maar goed daar zijn ook steeds meer liefhebbers voor.


Want sneller is harder. -.-
Als ik Nobody Said It Was Easy op 220 bpm draai, geeft dat dan meer gas?

En het probleem is niet zo zeer dat het er aan schaart voor de euforische liefhebber (natuurlijk wel een probleem) maar dat Q gewoon op de cd baseert op de huidige hype die in speelt in de scenes en niet baseert op het festival.

En RAW beuken? Is dat weer een nieuwe dansmove?



Hoezo harder ? type ik dan dat partyraiser harder draait ? ik zeg die geeft meer gas (is sneller ... wel eens in een auto gas gegeven ? dan gaat hij sneller in termen van snelheid en niet harder in termen van muziek)

En als je de moeite neemt om het verschil in RAW tussen Ran-D en Deetox te horen dan kun je beter inschatten wat ik met RAW beuken bedoelde

Je kunt natuurlijk ook over ieders mening een grapje maken omdat die niet aansluit met jouw mening

Om het even

Blijf het een leuke compilatie vinden :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom schrijft u raw in hoofdletters?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wou een poging doen om een reactie te plaatsen, maar ik doe het toch maar niet.

Oke, toch wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bob marok schreef:
Broken Balance schreef:
En RAW beuken? Is dat weer een nieuwe dansmove?

Nee onbewerkt hout.

Netjes. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 17:18 
 

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 02:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hardstylboy schreef:
Omdat die mensen met alle respect een verkeerde vak hebben gekozen (schuld van de dj,s) :thumbup: Niet weten waar hardstyle oorspronkelijk voor staat (HARDE-STYLEN!!!! Hardstyle hoort hard te zijn!! lekkere melodyen en keiharde beats/kicks als maar hard is zoals het altijd al geweest is!!) :yay: en niet die slappe hap bende van nu te vrolijke melodyen en zang erin!!! :list: :sick:
Vind een grote schande!!!! :thumbdown:



eigenlijk vind ik dat je wel dat je voor een groot deel gelijk hebt (wat vocals en vrolijke melodieën betreft), maar als je het iets subtieler verwoord dan wordt je mening wat serieuzer genomen.. niet onaardig bedoeld trouwens :)
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle