Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 jun 2015 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vincejuh schreef:
Wat een bagger cd zeg! Defqon = buitenfestival in zomer = lekkere zweefmelodieen = euforisch. Wat doet Q-dance, 2 raw cd's... Was het nog maar 2010!

Had toen de 2009 CD gewonnen op of. Dat soort cd's :love:
Jammer dat ze 3 hardstyle cd's aanhouden, en dan idd ook nog 8/10 dood en verderf.. En die partyraiser vind ik al helemaal niks :p
Bericht Geplaatst op 10 jun 2015 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel hard dit jaar, niet aan mij besteed.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2015 10:41 
 

Jezus wat een slechte cd's.. Keiharde faal en al helemaal door Ran-D :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2015 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Jezus wat een slechte cd's.. Keiharde faal en al helemaal door Ran-D :thumbdown:


Hoezo van Ran-D? Alle 4 de artiesten draaien hun eigen stijl, waarom een faal van Ran-D? Omdat hij CD 1 heeft?
Bericht Geplaatst op 10 jun 2015 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

De ene CD staat voor de Blue en de andere eigenlijk voor de Indigo :/
Bericht Geplaatst op 10 jun 2015 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ga hem halen alleen al voor regain zijn remix van for the street. rest van de cds valt me helaas wel tegen vergeleken met die van vorig jaar met die cd van b-front
Bericht Geplaatst op 10 jun 2015 15:35 
 

ErikZ schreef:
Kiloknaller schreef:
Jezus wat een slechte cd's.. Keiharde faal en al helemaal door Ran-D :thumbdown:


Hoezo van Ran-D? Alle 4 de artiesten draaien hun eigen stijl, waarom een faal van Ran-D? Omdat hij CD 1 heeft?


Ik vind dat de cd het feest en/of je podium in ieder geval een beetje moet vertegenwoordigen.. Dat is nu absoluut niet het geval! Dit inclusief hier en daar wat frustratie dat Ran-D de raw kant op is gegaan = mijn vorige opmerking ;)
Bericht Geplaatst op 10 jun 2015 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als de CD's van Ran-D en Deetox nou gecombineerd waren en gemixt door Ran-D. En Noisecontrollers de main cd had gemixt. Dan was het al een stuk normaler geweest. Ook die hardcore cd had ik liever anders gezien, van die partyraiser cd ken ik werkelijk maar 1 track, Hardcore Is Leven, en dat komt omdat ik die jongens goed ken.

CD 1:Dit was dan een "mainstream" cd geweest met kwaliteitshardstyle. (er op vertrouwende dat Noisecontrollers snapt dat het zomers moet)

CD 2: Miss K8 of Tha Playah, dan was het tenminste beetje normale hardcore cd geworden.

CD 3: dan Ran-D met combinatie van zijn lijst en die van Deetox

CD 4: tja.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2015 15:47 
 

Dat wat Parvuz dus zegt ;)
Bericht Geplaatst op 10 jun 2015 16:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beetje teveel van het goede qua raw dit, vind geen enkele CD echt pakkend qua tracklist (sommige tracks uitgezonderd). Dit is echt puur en alleen voor de grote menigte gemaakt die voor het eerst naar een festival gaan ofzo en alleen nog maar raw kennen. Erg jammer dit.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2015 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er hier een fout is gemaakt is deze niet door Ran-D maar door Q-Dance gemaakt. Je kan moeilijk verwachten dat een artiest zijn stijl helemaal om gaat gooien, terwijl ze hem juist gevraagd hebben omdat zijn stijl juist aanspreekt. Ran-D heeft daarnaast (al is het misschien maar met één nummer), vijf artiesten van de Red Stage terug laten komen op de CD. Dit kon je vorig jaar van Coone niet zeggen, net als van de CD van Frontliner het jaar ervoor. Helaas voor jullie (ook deels voor mij, daar niet van) wil het grote publiek gewoon alleen maar hard.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2015 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D CD: tja, wat zal ik hier over zeggen. Als je mainstream verwacht op CD1 is dit idd aan de harde kant, ik vind 't ook best jammer dat hij pak 'm beet de eerste 8/10 nummers niet wat melodieuzer doet. De euforische hardstyle gaat weer wat de betere kant op, maarja, dit is nou eenmaal Ran-D z'n stijl. Verder standaard A2 records lijstje, ga d'r maar vanuit dat hij minimaal de helft van wat hier op deze CD staat ook op Defqon zelf draait ;).

Partyraiser CD: hardcore is na 2008 niks meer, dus ga hier niet eens meer de tijd voor nemen :)

Deetox: vind dit nog niet eens zo'n saaie lijst, staan een paar leuke nummers op plus een aantal die ik nog niet ken, of nog niet zo goed ken. Jammer dat Kronos dan weer voorbij komt, maar vooruit.

Dr. Rude: Ik weet niet zo goed wat ik van Dr. Rude en z'n hard drop moet vinden. De ene keer is 't wel ok, de andere keer best vet, de andere keer echt verschrikkelijk. Tot nu toe neig ik tot 't laatste vaak. Die remixen van hem die hier op staan, laat ik daar maar geen woorden aan vuil maken. Make it Pop is wel een leuke track, maar verder staat hier niks boeiends op.

Beetje tegenvallende cd dit jaar, ookal is 't ook niet extreem slecht. Voor 't eerst in 6 jaar sla ik over, de cd schaf ik dus ook niet fysiek aan. Nu hopen dat 't mixwerk op die cd's wat leuk is, want ik kan zulke standaard lijstjes al een stuk beter waarderen als er wat tijd zit in 't mixwerk. Ook hoop ik weer 's op een opbouwend BPM, die cd van Deetox gaat direct af als de laatste plaat nog steeds op 150 zit..
Bericht Geplaatst op 10 jun 2015 17:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Uit interesse, wat is de laatste Hardstyle CD/album met dik mixwerk? Sommige nemen niet eens moeite om iets van een overgang te maken. xd
Bericht Geplaatst op 10 jun 2015 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Uit interesse, wat is de laatste Hardstyle CD/album met dik mixwerk? Sommige nemen niet eens moeite om iets van een overgang te maken. xd


Daarom hoop ik 't ook, want idd de laatste die ik zo op kan noemen is die Yellow cd van Noisecontrollers van Hardbass 2010 ofzo :P
Bericht Geplaatst op 10 jun 2015 17:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zal 'm is luisteren, kan me eigenlijk geen CD heugen waarin het mixwerk te doen is. Wat hardcore betreft vind ik die Project Hardcore CD van Dyprax een aantal jaren terug nog wel te doen, maar goed da's hardcore.

Trouwens. Als je ziet hoe er geproduceerd wordt tegenwoordig vergt een mooi gemixte CD veel meer tijd. Die tijd is er niet/nauwelijks, want er moet worden geproduceerd. Het liefst nog 3 platen in een week met intro, inmixkick met reverb, mid-intro, break, climax, korte break, climax 2, uitmixkick met reverb en aansluitend weer terug naar snares. Heel veel interessante dingen valt hier ook niet mee te doen als je ervan uitgaat dat je een op zichzelf staande plaat wil laten horen.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2015 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Bass 2011 CD3 door Max Enforcer. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2015 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Code White schreef:
Twee cd's vol raw inderdaad. Wie verzint dat in vredesnaam en dan staat de vierde vol met hard-drop.

Blunder van jewelste van Q, die mogen zich wel eens achter de oren krabben.

Ben het hier helemaal mee eens, al zou het natuurlijk wel gek zijn wanneer Ran-D zijn stijl volledig had omgegooid en vrijwel alleen maar euforische platen ertussen had gezet. Dat is ook niet iets wat normaal gesproken voorbij komt in zijn setjes, maar ik had wel een verwacht dat hij zich op zijn minst een beetje zou aanpassen. Wellicht had hij inderdaad beter de derde CD kunnen mixen, al gun ik het Deetox wel dat zij dat heeft mogen doen.

Dat gezegd hebbende vind ik het ook tegenvallende CD's helaas. Naar mijn mening staat er geen één echt interessante lijst tussen. Staan een handvol leuke promo's op die nog nergens anders te vinden waren, dat is wel tof. Vind dat Deetox er leukere promo's op heeft staan dan Ran-D. Het was misschien wel vetter geweest als Fatal en Funk niet al op de Intents CD te vinden waren :P

Partyraiser heeft exact neergezet wat je van hem kon verwachten. Helaas is dat niet de hardcore die mij kan boeien. Heb ook niks met de stijl van Dr. Rude dus ook die CD laat ik links liggen.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2015 20:14 
 
Hardtraxx Addict

Die van vorig jaar had ik nog gekocht voor die B-Front cd, aan deze meuk ga ik geen geld besteden. Gemiste kans Q, jammer.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2015 21:28 
 

Drop Out 2015!?
Bericht Geplaatst op 10 jun 2015 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha wat een grap, als euforische liefhebber word je hier wel in je kont genomen door Q. :lol:. Zitten een handjevol leuke promo's tussen verder is het niet veel soeps.

Oja en 'Sound becomes One' zou hier toch op komen?
Bericht Geplaatst op 11 jun 2015 01:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik had een plaat als Release of Oxygen hier toch wel op verwacht eigenlijk.... daar lijkt mij dit bij uitstek een cd voor. Maar wat al terecht gezegd wordt, raw is de hype nog steeds.
Bericht Geplaatst op 11 jun 2015 09:56 
 
Hardtraxxer

Mwah, koop 'm toch wel. Partyraiser CD leuk voor de afters, zijn Thrillogy CD al helemaal grijs gedraaid. Ran-D niet bijzonder en Deetox wel geinig. Die van dr. Rude ga ik denk gebruiken als versiering tussen de spaken van m'n fiets.
Bericht Geplaatst op 11 jun 2015 10:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 11 jun 2015 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
04. B-Freqz - Divine

:D
Bericht Geplaatst op 11 jun 2015 17:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
1 ruk 2 ruk 3 meh 4 meh. oftewel ik vind dit niet echt spannend
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle