Download Defqon Legends (Wildstylez, Ran-D, Frequencerz) @ Defqon.1 Festival 2020:
View on YouTube
Tracklist:
View on YouTube
Tracklist:
Darknezz wrote: Ran-D - Living For The Moment (edit???)
Frequencerz - Wolfpack (edit??) hoort er nog tussen
Wildstylez & Headhunterz Vs Noisecontrollers - Tonight (Wildstylez Edit)
Ran-D - My Way
Hyperdrive - The Punishment (Frequencerz edit)
Volgens mij wel, ja.hotymoty wrote:Is dat niet gewoon de 2011 edit?
Vind dat Wildstylez niet in dat rijtje hoort, draait toch redelijk wat oudere pareltjes.Discobol wrote:Na tijdens de Legends set op Defqon.1 2019 DJ Snake - Taki Taki en Aftershock plaatjes gehoord te hebben, was ik een jaar later wel weer over de teleurstelling heen. Had weer hoop voor dit jaar met Wildstylez, Frequencerz en Ran-D, maaaar helaas.
Laat zo’n Do the Wildstylez, Run from Reality en Battleborn er gewoon uit en gooi er nog wat klassiekers in. Er is maar 1 keer per jaar een zekerheid dat je classics op een mega mainstage hoort, dat is tijdens Defqon.1 zondag tussen 20:00 en 21:30 op de RED. Echt eeuwig zonde dat zo’n mooi concept nu naar de tyfus gaat, nieuwe platen draai je maar in de honderd andere setjes/streams die je in een jaar doet.
De Defqon.1 Legends hoeven niet perse vanaf 2000 al mee te draaien in de Hardstyle scene. Het gaat erom hoeveel invloed zij gehad hebben op Q-dance evenementen volgens mij. Ik snap wat je bedoelt met zowel Frequencerz en Ran-D tegelijk neerzetten, dat had ik ook anders gedaan, maar beide namen hebben toch wel al een aantal anthems gehad en lopen zeker al sinds 2008 mee in de top (bediscussieerbaar).JeroenB93 wrote: Daarentegen valt er wel wat te zeggen voor Frequencerz en Ran-D, want op een enkele plaat na weet ik niet eens of ze wel bekende tracks hebben uit die tijd. Maar dan is de vraag, ben je dan Legend waardig voor zo'n set of moet je dan gewoon nog even wat jaartjes wachten?
Legendarisch slechte set idd..JeroenB93 wrote:Dus ja, wel legend waardig, maar dat komt niet door de set die ze hebben neergezet iig.