Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 11 hours ago
Indy wrote:Dit was by far een van m'n mooiste feestmomenten ooit. Wie verwacht het nou om tegenwoordig The Prophecy, Blackout of Strike Again 2004 op de Defqon Main te horen. :lol: :loving:
Exact. Dit was echt zo gaaf :love: Constant met een smile van oor tot oor gestaan, vooral het eerste gedeelte van de set.
Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
Roebén wrote:Ik snap alleen het principe van de dj's die op het podium komen niet goed. Het is gewoon een op voorhand aaneengemixte set en dan krijg je bv Atmozfears en Code Black die op het podium staan tijdens Seven en Brutal xd
Omdat het leuker is?
Hardtraxx Veteran
7916 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Net 3 uur zitten kijken. Ik ben echt blij dat ik tussen dat volk stond. Vooral de eerste helft van de legends set was zo hard genieten. Vanaf 2014 ging het voor mij flink mis. 2017 was een goed jaar, hopelijk bouwen ze hier op verder.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Geweldige eindshow :loving:
Dit had niet beter gekund
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Iemand tips over hoe ik de gehele set het best als video kan downloaden en in welke format ik deze moet opslaan voor de beste kwaliteit?
Hardtraxx Newbie
48 posts member since 2017
last seen Dec 2025
Ik wil teruuuug! Wat heb ik hier van genoten zeg :loving:
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 1 day ago
JeroenB93 wrote:Iemand tips over hoe ik de gehele set het best als video kan downloaden en in welke format ik deze moet opslaan voor de beste kwaliteit?
Meeste websites die het aanbieden gaan niet hoger dan 720p, wat op zich een prima kwaliteit is. Er zijn er een aantal die wel hoger gaan (1080p en 1440p) maar dan het geluid uitschakelen, deze kun je eventueel los downloaden en zelf weer eronder plakken maar is wel extra werk..
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
JeroenB93 wrote:Iemand tips over hoe ik de gehele set het best als video kan downloaden en in welke format ik deze moet opslaan voor de beste kwaliteit?
Als je nog niet gevonden hebt, deze reddit comment kan je erbij helpen (I hope)
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... 5/drpnfcg/
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Geweldig!! Had wel Frontliner, Da Tweekaz, Alphaverb en/of AVIO, Scope DJ, A-Lusion, Josh & Wesz en The Pitcher erbij verwacht, maar je moet ook maar net aanwezig kunnen zijn. Prachtige samenvatting van 15 jaar hardstyle verder. Complimenten voor Q-Dance.
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
makrooy wrote:
Als je nog niet gevonden hebt, deze reddit comment kan je erbij helpen (I hope)
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... 5/drpnfcg/
Ga 'm ff lezen, thanks!
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 1 day ago
Heb ‘m (in etappes) volledig terug gekeken en baal toch wel dat ik hier niet bij geweest ben... :cry:

Wat moet dit legendarisch geweest zijn, die hele reis door de tijd, de sfeer, het HHZ moment! :loving:
Heb echt een aantal keer met kippenvel op de armen gezeten!
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021

Minimix voor de liefhebbers
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Evert Jan ter Haar 4d ago
heerlijke mini mix fijne track keuze

Evert-Jan approves :loving:
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
patrickjeb wrote:Evert Jan ter Haar 4d ago
heerlijke mini mix fijne track keuze

Evert-Jan approves :loving:
hoe dan
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Dit was inderdaad de vetste afsluiting die ik ooit meegemaakt heb. Dit word denk ik niet meer geëvenaard. Zo dol gelukkig!
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Hard4Us wrote:Dit was inderdaad de vetste afsluiting die ik ooit meegemaakt heb. Dit word denk ik niet meer geëvenaard. Zo dol gelukkig!
Genieten!

Steeds als je dacht :' Ik moet even rusten' . Kwam de volgende dikke plaat alweer en moest je wel weer uit je plaat !
Ook nog nooit zo'n goede sfeer op de Defqon main meegemaakt.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 3 days ago
urbandesigner wrote:
Hard4Us wrote:Dit was inderdaad de vetste afsluiting die ik ooit meegemaakt heb. Dit word denk ik niet meer geëvenaard. Zo dol gelukkig!
Genieten!

Steeds als je dacht :' Ik moet even rusten' . Kwam de volgende dikke plaat alweer en moest je wel weer uit je plaat !
Ook nog nooit zo'n goede sfeer op de Defqon main meegemaakt.
Zat bij jou ook geen rem op vriend :lol:
Blij dat jij mij wakker kon houden achter het stuur op de weg terug man man man
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Ik offer me graag op :lol:
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Bump!

Nog steeds beste 3 uur uit m’n leven! Wat was dit genieten. Traantjes weggepinkt. Heb deze nog ziek vaak op tijdens het hardlopen/sporten. Altijd heerlijk zo’n megamix tijdens het hardlopen
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 11 hours ago
Goeie bump Pipa. Weet nog wel dat we met de hele groep (unicum bij ons) op de heuvel stonden te genieten tijdens deze set. Vooral de eerste +/- 1,5 uur waren zo heeerlijk zeg.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 4 hours ago
Dit blijft een van de mooiste uren op een feest ooit voor mij, denk dat dit ook niet meer overtroffen gaat worden helaas :cry:
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Ja dat waren echt de mooiste 3 uren Defqon achter elkaar die ik ooit op Biddinghuizen heb meegemaakt.
Hardtraxxer
630 posts member since 2015
last seen Feb 2025
Ja dit was zo ongekend goed. Alles klopte gewoon aan de drie uur. Hoop dat ze ooit nog eens zo'n megamix door de jaren zullen doen met Defqon Legends (wellicht volgend jaar).
D
Hardtraxxer
643 posts member since 2012
last seen 7 days ago
Pipa wrote:Bump!

Nog steeds beste 3 uur uit m’n leven! Wat was dit genieten. Traantjes weggepinkt. Heb deze nog ziek vaak op tijdens het hardlopen/sporten. Altijd heerlijk zo’n megamix tijdens het hardlopen
Same here!

Dit waren echt de mooiste 3 uren op een feestje ooit... elke keer wanneer ik weer kijk zorgt dat voor meters kippenvel :loving: :loving: