Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 13:01 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Ik zeg ''ik denk'', het is gewoon een theorie. Het zou best anders kunnen zijn maar aangezien The Prophet ook nog dj / producer is en Rudy Peters niet lijkt het me logischer dat hij de zaakjes regelt.

Sinds wanneer produceert hij weer zelf dan? En DJ? Ja dat kost inderdaad super veel tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 13:45 
 

Booom is gewoon door Dr Rude geproduced wss, en dan heeft Audiofreq er een kickje onder gemoffeld. Daar pitchkicks bij had lachen geweest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 14:25 
 

Facebook is wel hard voor The Prophet. Ik schreef 'Jou nieuwe platen zijn bullshit man.'
En hij liked dat? :x
Hij vindt dat blijkbaar amusant, en producet dus expres zulke rommel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 14:29 
 
Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Facebook is wel hard voor The Prophet. Ik schreef 'Jou nieuwe platen zijn bullshit man.'
En hij liked dat? :x
Hij vindt dat blijkbaar amusant, en producet dus expres zulke rommel.

Ik vind jou nu wel stoer hoor, dat je durft hihi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de reclamewereld werkt negatieve aandacht soms beter dan positieve... ben benieuwd hoe dat uitpakt in de hardstyle.com top 10... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Facebook is wel hard voor The Prophet. Ik schreef 'Jou nieuwe platen zijn bullshit man.'
En hij liked dat? :x
Hij vindt dat blijkbaar amusant, en producet dus expres zulke rommel.

These badass kids nowadays. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 16:25 
 
Hardtraxx Addict

Jurheinen schreef:
Sinds wanneer produceert hij weer zelf dan? En DJ? Ja dat kost inderdaad super veel tijd.

Voor zover ik weet heeft hij altijd zelf geproduceerd en waren er geruchten dat Audiofreq een gedeelte zou produceren, maar daar blijft het ook bij, geruchten. Niets is zeker.

Spablauw schreef:
Facebook is wel hard voor The Prophet. Ik schreef 'Jou nieuwe platen zijn bullshit man.'
En hij liked dat? :x
Hij vindt dat blijkbaar amusant, en producet dus expres zulke rommel.

Woow jij bent echt een gangster en nog grappig ook. Zo stoer dat jij dat durft zo vanachter je beeldscherm.
The Prophet liked het omdat dat nog de beste manier is om met zulke idiote inhoudsloze reacties om te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 16:36 
 

Jullie zijn zielige eikels, want ik poste dit niet om aandacht. En wat doen jullie dan, ook wat lullen van achter je beeldscherm. Bende flikkers :/ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 16:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat is er bullshit aan een reactie waar feedback in zit? je maakt iets bekend, en mensen vinden het kut. Dat zijn normale reacties. Dus niks inhoudloos. Alleen een reactie als 'kutplaat' is al voldoende genoeg. Niet zo zeiken, juist van dat soort feedback weet je wat je volk wil en pas je daar je muziek op aan (mits je zo'n soort producer bent)

- raar genoeg doet The Prophet juist het omgekeerde en maakt steeds meer crap, maargoed... -
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 16:46 
 
Hardtraxx Addict

Spablauw schreef:
Facebook is wel hard voor The Prophet. Ik schreef 'Jou nieuwe platen zijn bullshit man.'
En hij liked dat? :x
Hij vindt dat blijkbaar amusant, en producet dus expres zulke rommel.


Stoer hoor, met zo'n grote pot bier in de hand, weghehehehe :P

Bas Peters - Haattraxx is ook weer aanwezig! ♥
16 uur geleden · Vind ik leuk · 1
- The Prophet likes this. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 16:48 
 

Elexz schreef:
Wat is er bullshit aan een reactie waar feedback in zit? je maakt iets bekend, en mensen vinden het kut. Dat zijn normale reacties. Dus niks inhoudloos. Alleen een reactie als 'kutplaat' is al voldoende genoeg. Niet zo zeiken, juist van dat soort feedback weet je wat je volk wil en pas je daar je muziek op aan (mits je zo'n soort producer bent)

- raar genoeg doet The Prophet juist het omgekeerde en maakt steeds meer crap, maargoed... -

Achja de heren Jurheinen, Gangsterdwerg, Kwisniks etc. zijn de ekte ekte Hardtraxxers. Wil ik niet mee fucken hoor xd :x .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 16:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Achja de heren Jurheinen, Gangsterdwerg, Kwisniks etc. zijn de ekte ekte Hardtraxxers. Wil ik niet mee fucken hoor xd :x .

Ik vind ze wel stoer hoor. Ik denk dat ik een button van ze ga laten bestellen, en dan met zo'n duim omhoog op mijn T-shirt over straat lopen. jeweetzelluf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 16:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Om zoiets op FB te zetten hoeft van mij niet, kunt ook gewoon normaal je mening onderbouwen. Maar van die mensen die reageren dat je er respect voor moet hebben omdat ie vroeger zoveel betekend heeft en er zo lang voor in de studio heeft gezeten vind ik nog erger. Dus van iemand die vroeger veel betekend heeft moet je voortaan alles goed vinden?
Iedereen kan horen dat dit kwalitatief gezien niet meer het niveau is wat ie een aantal jaar geleden wel nog had. Dat betekent dat je net zo lang aan een nummer blijft werken totdat ie uiteindelijk wel de kwaliteit heeft om een release te krijgen. Maar dat is de laatste tijd ook het hele probleem bij Scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 16:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Om zoiets op FB te zetten hoeft van mij niet, kunt ook gewoon normaal je mening onderbouwen. Maar van die mensen die reageren dat je er respect voor moet hebben omdat ie vroeger zoveel betekend heeft en er zo lang voor in de studio heeft gezeten vind ik nog erger. Dus van iemand die vroeger veel betekend heeft moet je voortaan alles goed vinden?
Iedereen kan horen dat dit kwalitatief gezien niet meer het niveau is wat ie een aantal jaar geleden wel nog had. Dat betekent dat je net zo lang aan een nummer blijft werken totdat ie uiteindelijk wel de kwaliteit heeft om een release te krijgen. Maar dat is de laatste tijd ook het hele probleem bij Scantraxx.

Compleet mee eens op je eerste zin na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

What the kick. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 17:39 
 
Hardtraxxer

gewoon triest dit..

als ik zulke muziek moet maken om bij een label te komen, dan was ik er allang joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In tijden niet zo gelachen! Hij weet me wel te vermaken hoor :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit topic begint wel weer leuk te worden ^^
Tijd voor een Topic aller Topics topic!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Jullie zijn zielige eikels, want ik poste dit niet om aandacht. En wat doen jullie dan, ook wat lullen van achter je beeldscherm. Bende flikkers :/ .


Je lult zelf ook achter je beeldscherm heel stoer tegen The Prophet dus beschuldig daarvan nu geen andere mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

alles kut enter.


Vind dit wel erg slap hoor van Dov, en nog slapper al dat geretweet en like van alle kritiek
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 21:24 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
-

Ik weet niet of je mij bedoeld, maar ik wou gewoon zeggen dat Dov al lang meeloopt en dat je wel respect op kan brengen als je een reactie op FB zet. Niet dat je zijn tracks leuk moet vinden, maar dat als je kritiek geeft je het op een volwassen normale manier doet en niet onzin neerkwakt als ''bullshit'' en weet ik veel wat. Daar heeft een artiest niks aan. :)
Elexz schreef:
Spablauw schreef:
Achja de heren Jurheinen, Gangsterdwerg, Kwisniks etc. zijn de ekte ekte Hardtraxxers. Wil ik niet mee fucken hoor xd :x .

Ik vind ze wel stoer hoor. Ik denk dat ik een button van ze ga laten bestellen, en dan met zo'n duim omhoog op mijn T-shirt over straat lopen. jeweetzelluf!

Jij bent ook erg grappig hoor ;). Ik probeer nog op een duidelijke manier te zeggen wat ik vind van zulk soort idiote reacties en dan wordt er gelijk met woorden als flikkers gesmeten. Echt te triest voor woorden. En dat Elexz dan ook nog zo'n reactie gaan zitten steunen vind ik al helemaal onbegrijpelijk. Vertel mij wat er aan inhoud aan een reactie als 'kutplaat'' zit? Waarom is het een kutplaat? Zie jij ergens onderbouwende kritiek aan ''deze platen zijn gewoon bullshit''? Helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 21:36 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind deze release wel heel belabberd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 21:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die mening heb ik al onderbouwd, lees maar terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Om zoiets op FB te zetten hoeft van mij niet, kunt ook gewoon normaal je mening onderbouwen.

Dit en niets anders. Kutplaat enkel kun je niets mee als producer. Het staat alleen wel heel stoer om het neer te zetten.

Basss27 schreef:
Bas Peters - Haattraxx is ook weer aanwezig! ♥
16 uur geleden · Vind ik leuk · 1
- The Prophet likes this. :lol:


En bedankt dat je ons er bij trekt. Doet onze naam weer goed. Dankjewel.

En nu ontopic, want dit draait nergens op uit, zeker niet op dit topic. Volgende krijgt van mij een waarschuwing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 22:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ga ik ontopic, is het nog niet goed. Wat wil je nou? Ga je deze post nu ook verwijderen?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle