Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 22:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het maar fout van beide kanten.
Ik onderbouw het wel met een neutrale mening.

The Prophet weet dat hij met deze release op de main label niks goeds eruit haalt. Hij lokt hier serieus wat uit.
Mensen verwachten (van de mainlabel) 'normale' mainstream hardstyle (nustyle whatever). En dan released hij leuk op SCANTRAXX096. Wat krijg je dan; de nieuwe hardstyle fans sinds de 'nieuwe' hardstyle kennen dit niet en The Prophet maakt al niet bepaald perfecte tracks (volgens doorsnee hardstylerzz) en iedereen kraakt hem dan af. Dit had hij net zo goed kunnen voorspellen. Waarom released hij dit zo dood normaal op zijn mainlabel?

Daarentegen is de track op het niveau/genre/sfeer wat hij wil mee bereiken zeker niet slecht, want als een beetje kenner, is dit in de style van Rotterdam Tekno. De beetje oldskool hollandse jump ala Bitches & Ho's. Dus naar mijn mening is het wel leuk, maar uitgebracht op een foute manier. (Desnoods alias gebruiken op sublabel of iets). Want het idee is zeker niet slecht, om dit soort stijl weer even te maken. Maar als simpele persoon weet je dat dit niet gaat aanslaan bij 'HET' publiek.

Wat krijg je dan door zo'n aanpak van The Prophet? De kinderen van 16 hier op Hardtraxx (en mainstream facebook) denken dat de tracks gemaakt moeten worden voor wat ze van houden en iedereen zit als een kind te flamen dat hij poep is en dat ze mening kunnen onderbouwen en dergelijke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar baseer je op dat iedereen zich hier als een kind van 16 gedraagt ? Ik zet een normaal onderbouwde mening op z'n facebook, en die liked ie niet eens, hij liked enkel de 'haat' reacties, zodat z'n fans nog meer medelijden met hem kunnen gaan hebben ;).

Ik zou toch eens graag met Dov in gesprek willen, puur om eens te focussen op de overeenkomsten die we op muzikaal vlak wel hebben, en ook onze verschillen duidelijk maken en onze mening over de (toekomst van) muziek te geven. Maar blijkbaar kan hij ook niet omgaan met onderbouwde kritiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weiger dit te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 23:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Waar baseer je op dat iedereen zich hier als een kind van 16 gedraagt ? Ik zet een normaal onderbouwde mening op z'n facebook, en die liked ie niet eens, hij liked enkel de 'haat' reacties, zodat z'n fans nog meer medelijden met hem kunnen gaan hebben ;).

Ik zou toch eens graag met Dov in gesprek willen, puur om eens te focussen op de overeenkomsten die we op muzikaal vlak wel hebben, en ook onze verschillen duidelijk maken en onze mening over de (toekomst van) muziek te geven. Maar blijkbaar kan hij ook niet omgaan met onderbouwde kritiek.

Oke, mijn fout door 'iedereen' te noemen. Mensen die mij begrijpen weten wel wie/wat ik bedoel, of ze weten het wel van zichzelf.

Veel mensen kijken hier uit één perspectief, wat vaak niet het juiste beeld hoeft te zijn. Probeer uit andere punten te bekijken. Niet dat ik gelijk hoef te hebben, maar veel mensen gaan te kort door de bocht met een mening.

Alleen dit is een wereldwijde forum, dat is niet te voorkomen en komt natuurlijk gewoon voor, het hoort erbij.
Daarom vind ik het raar dat hij dit zo released en zulke reacties uitlokt om niks, terwijl dit wel 'gewoon' released kan worden onder andere naam/label bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 00:03 
 
Hardtraxx Veteran

Over de tracks zelf nu dames :kiss:

Citaat:
Volgende krijgt van mij een waarschuwing.

Laatste keer, iedereen heeft zijn zegje nu wel gedaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Over de tracks zelf nu dames :kiss:


Idd al dat gemiep! :P

OT: Durf het niet aan deze te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 00:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BOOOM!!! is een 10 keer slechtere versie van Coke In My Nose...
Punk MF is gewoon knettersaai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 10:04 
 

sjobie schreef:
bRt_ schreef:
Over de tracks zelf nu dames :kiss:


Idd al dat gemiep! :P

OT: Durf het niet aan deze te luisteren.

Wat is er dan ontopic aan :)? Als je hem niet durft luisteren moet je ook niet posten.

OT: bij punk mf zit ik eigenlijk te wachten op meer als ik die track luister. Jammer dat hij ook amateuristisch gemaakt is. Booom spreekt mij niet aan omdat het jump is.
Ik blijf erbij dat dit een troll van the Prophet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 13:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom staat dit eigenlijk in Releases -> Hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha :P

Vind dat sommige mensen hier wel heel erg overdreven reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 19:28 
 
Hardtraxx Addict

Punk MF vind ik nog niet eens zo slecht, die track doet me denken terug aan de jaren 2005-2006, vond Jump helemaal niet zo lelijk, jammer genoeg is mijn mening over de hedendaagse jump heel wat minder...
De climax vind ik weer wat minder, maar de mid intro enzo valt reuze mee :yes:

Maar BOOOOM!!! vind ik dan weer kwalitatief gezien echt zwak, wat een saaie track is het ook >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ox_Ite schreef:
Punk MF vind ik nog niet eens zo slecht, die track doet me denken terug aan de jaren 2005-2006, vond Jump helemaal niet zo lelijk, jammer genoeg is mijn mening over de hedendaagse jump heel wat minder...
De climax vind ik weer wat minder, maar de mid intro enzo valt reuze mee :yes:

Maar BOOOOM!!! vind ik dan weer kwalitatief gezien echt zwak, wat een saaie track is het ook >.<


Punk MF heeft niks met jump te maken he, Booom is de jumptrack, volgens mij haal je ze door elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 20:10 
 
Hardtraxxer

Nando schreef:
Ik weiger dit te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 20:12 
 
Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Ox_Ite schreef:
Punk MF vind ik nog niet eens zo slecht, die track doet me denken terug aan de jaren 2005-2006, vond Jump helemaal niet zo lelijk, jammer genoeg is mijn mening over de hedendaagse jump heel wat minder...
De climax vind ik weer wat minder, maar de mid intro enzo valt reuze mee :yes:

Maar BOOOOM!!! vind ik dan weer kwalitatief gezien echt zwak, wat een saaie track is het ook >.<


Punk MF heeft niks met jump te maken he, Booom is de jumptrack, volgens mij haal je ze door elkaar.

Boooom is inderdaad overtuigender richting jump, maar dat Punk MF niks te maken heeft met jump weet ik nog net niet, inderdaad de mid intro en climax misschien niet maar @3:45-... herken ik toch jump elementen voor zover ik het hoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, ben 4 dagen weg geweest en wat gebeurd hier allemaal zeg xd
In 1x 2 nummers die op het lijstje tussen "The Spirit" en "Fight For Your Right" :lol:

Nee maar serieus, dit is toch geen Hardstyle :P release het dan gewoon als jump.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 01:00 
 
Hardtraxx Elite

Forsyte schreef:
What the kick. xd


HAHAHA! Die ga ik onthouden :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 01:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ik weiger dit te luisteren.


Wijs Nando, had ik dat nou ook maar niet gedaan. Arme oortjes :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 07:28 
 
Hardtraxx Addict

Aan de ene kant ben ik met de meesten hier eens dat het pure bagger is en dat het beter op een andere manier kon worden uitgebracht, maar Dov doet hier toch wel mooi waar hij zelf zin in heeft! Je zou dat als negatief op kunnen vatten, maar ik zie liever artiesten bergafwaarts gaan doordat ze maken wat ze zelf willen maken, dan dat artiesten aan de top komen door handjeklap nummertjes te maken zoals het grootste deel van het nieuwe mainstream publiek wil. :)

Afgezien van dat kunnen we hiervoor wel een subforum Meuk Of The Year aanmaken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt belachelijk slecht zeg. :sick: Ik ga niet eens de tijd nemen om mijn mening te beargumenteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 10:51 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het gaat er niet zo zeer om dat het anders is dan de gebruikelijke Scantraxx platen, het gaat erom dat het behoorlijk amateuristisch klinkt, net als een hoop andere platen van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 11:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Punk MF is wel een redelijk nummertje op het eerste gehoor, maar dit moet wel de kwalitatief slechtste track zijn die Dov ooit heeft gemaakt. Jezus wat een leeg nummer. Dan maar een hoop echo toevoegen zodat het toch nog vol klinkt? Niveau Scantraxx mainlabel zakt hiermee nog een groot stuk lager.

Voor Boom geldt in mindere mate hetzelfde, maar die plaat doet me best wel wat ondanks dat het niet helemaal hardstyle is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 20:29 
 
Hardtraxxer

Wat is dit voor crap???
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu lijkt heel HT weer anti The Prophet, maar dit is gewoon echt zwaar onder niveau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 21:43 
 
Hardtraxxer

SoundTunerZ schreef:
emmerick schreef:
Jurheinen schreef:
Die man probeert gewoon de hele scene te trollen ofzo...


Precies wat ik dacht :P Terwijl ik BOOOOOM!!!!! nog geeneens verschrikkelijk slecht vind. Die track-titel is ook belachelijk trouwens.
Zijn inspiratie is wel ver te zoeken geloof ik :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 23:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wordt er helemaal nerveus van
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle