Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 13:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als het nu nog niet duidelijk is voor Dov...

Ik begrijp het ook niet echt, hij weet toch wat het publiek wil? Waarom brengt hij dan zoiets afwijkend uit? Hij zou toch echt moeten weten wat wel goed verkoopt en dat zijn de cheesy melodietjes, breaks van 2 minuten, tok-kicks, het bekende verhaal (slecht genoeg wat mij betreft). Denkt hij hiermee origineel en vernieuwend te zijn? Ik volg de Jump-scene niet, maar ik betwijfel ten zeerste of hij hier meer fans mee verwerft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hellblazer schreef:
Als het nu nog niet duidelijk is voor Dov...

Ik begrijp het ook niet echt, hij weet toch wat het publiek wil? Waarom brengt hij dan zoiets afwijkend uit? Hij zou toch echt moeten weten wat wel goed verkoopt en dat zijn de cheesy melodietjes, breaks van 2 minuten, tok-kicks, het bekende verhaal (slecht genoeg wat mij betreft). Denkt hij hiermee origineel en vernieuwend te zijn? Ik volg de Jump-scene niet, maar ik betwijfel ten zeerste of hij hier meer fans mee verwerft.

Ik deel de mening van Lyst.
Lyst schreef:
Het gaat er niet zo zeer om dat het anders is dan de gebruikelijke Scantraxx platen, het gaat erom dat het behoorlijk amateuristisch klinkt, net als een hoop andere platen van hem.

Diversiteit is prima, maar werk het dan wel goed uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niks mis met diversiteit inderdaad, integendeel zelfs. Er wordt al zoveel van hetzelfde gemaakt, zeker in de Hardstyle-scene. Dat is wel bekend inmiddels. Ik deel de mening van Lyst dan ook, alleen ik begrijp niet waarom dit niet op een sublabel wordt uitgebracht en waarom The Prophet nog dit soort stunts probeert. Dat soort dingen heeft hij gewoon niet meer in zich, dat zou hij zelf ook moeten weten.

Ik ben er vrijwel zeker van dat hij gewoon vrolijk doorgaat met produceren en dat moet hij uiteraard helemaal zelf weten. Zo makkelijk raakt hij zijn fans toch niet kwijt, hij heeft al zoveel aanzien dat velen hem 'de godfather van de Hardstyle' noemen en zijn geldlaatje blijft toch wel gevuld worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hellblazer schreef:
Niks mis met diversiteit inderdaad, integendeel zelfs. Er wordt al zoveel van hetzelfde gemaakt, zeker in de Hardstyle-scene. Dat is wel bekend inmiddels. Ik deel de mening van Lyst dan ook, alleen ik begrijp niet waarom dit niet op een sublabel wordt uitgebracht en waarom The Prophet nog dit soort stunts probeert. Dat soort dingen heeft hij gewoon niet meer in zich, dat zou hij zelf ook moeten weten.

Die man doet het erom. Best zielig eigenlijk.

Hellblazer schreef:
Ik ben er vrijwel zeker van dat hij gewoon vrolijk doorgaat met produceren en dat moet hij uiteraard helemaal zelf weten. Zo makkelijk raakt hij zijn fans toch niet kwijt, hij heeft al zoveel aanzien dat velen hem 'de godfather van de Hardstyle' noemen en zijn geldlaatje blijft toch wel gevuld worden.

Dat dus. Gewoon stront produceren en er geld voor vangen, zo zit het tegenwoordig in elkaar. :P Zum kotsen die mentaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 19:24 
 
Hardtraxx Elite

Hellblazer schreef:
Niks mis met diversiteit inderdaad, integendeel zelfs. Er wordt al zoveel van hetzelfde gemaakt, zeker in de Hardstyle-scene. Dat is wel bekend inmiddels. Ik deel de mening van Lyst dan ook, alleen ik begrijp niet waarom dit niet op een sublabel wordt uitgebracht en waarom The Prophet nog dit soort stunts probeert. Dat soort dingen heeft hij gewoon niet meer in zich, dat zou hij zelf ook moeten weten.

Ik ben er vrijwel zeker van dat hij gewoon vrolijk doorgaat met produceren en dat moet hij uiteraard helemaal zelf weten. Zo makkelijk raakt hij zijn fans toch niet kwijt, hij heeft al zoveel aanzien dat velen hem 'de godfather van de Hardstyle' noemen en zijn geldlaatje blijft toch wel gevuld worden.


Klopt helemaal, dat denk ik nou ook. Hij doet het volgens mij grotendeels voor zichzelf, omdat ie er zelf nog lol in heeft. Ik bedoel, die kritiek komt toch ergens vandaan xd En als mensen een beetje nadenken, was The Prophet the godfather en nog steeds, maar dat was toen.. Maar nu niet meer.. nee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 19:41 
 
Hardtraxxer

Vind Punk MF eigenlijk best leuk, lijkt me vet om keer live te horen. (die vocals vind ik dan minder)
Maar snap het gezeur hier niet echt. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 15:23 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind Boom echt een fucking vette track, weet ook niet precies waarom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 17:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DaBerry schreef:
Vind Punk MF eigenlijk best leuk, lijkt me vet om keer live te horen. (die vocals vind ik dan minder)
Maar snap het gezeur hier niet echt. -.-


Snap het gezeur wel, maar vind Punk MF ook wel leuk en wil ik eigenlijk live ook wel een keer horen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Punk MF : Misschien wat eentonig, maar ik kan deze sounds wel waarderen :) .

BOOOM!!! : Nee dit vind ik niks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 12:50 
 
Hardtraxxer

SkiggyRapz18 schreef:
DaBerry schreef:
Vind Punk MF eigenlijk best leuk, lijkt me vet om keer live te horen. (die vocals vind ik dan minder)
Maar snap het gezeur hier niet echt. -.-


Snap het gezeur wel, maar vind Punk MF ook wel leuk en wil ik eigenlijk live ook wel een keer horen :thumbup:


Ook eens, denk dat het live best leuk zou kunnen uitpakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verrekt simpele plaat, maar Punk MF ging vannacht op GZ nog best lekker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zat al een hele dag met BOOOM!!! in me kop, ik ben hem zowaar nog gaan waarderen ook. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 00:02 
 
Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:
Ik zat al een hele dag met BOOOM!!! in me kop, ik ben hem zowaar nog gaan waarderen ook. xd


BOOOM!!! = Da Bootleggers - Bitches & Ho's (The Prophet Pauper Edit) :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 20:19 
 
Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Verrekt simpele plaat, maar Punk MF ging vannacht op GZ nog best lekker ^^

Ik was ook meer dan verrast ^^
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle